Skocz do zawartości

WiFi PremiumBox+ |G5| (ADB NCP-4740SF)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ z konieczności zostaję jeszcze na trochę w Canal (umowa na czas nieokreślony), chciałem upewnić si,ę które z oferowanych obecnie dekoderów Canal+ mają jednocześnie sygnał cyfrowy na HDMI i sygnał analogowy na gnieździe EURO.

 

Chodzi o to, że duży główny TV mam na HDMI, a dodatkowo dwa mniejsze, uzupełniające w kuchni i pokoiku... Oczywiście chodzi o jednoczesne oglądanie tego samego, co na głównym.

Dotychczas mam tak z Wifibox DSIW74, ale ten dekoder pracuje koszmarnie i chcę go zmienić na inny, np. Premiumbox (ten za 5zł miesięcznie).

W związku z dobiegającą do końca aktualną umową jakie mam szanse na dokonanie takiej zmiany bez opłacania aktywacji?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz chyba racje – nie pomyślałem o tym ale dalsze /nawet tymczasowe/ oglądanie jeszcze miesiąc, dwa - na tym wifiboxie doprowadzi nas do szału. To dziadostwo przez cały czas dotychczasowej umowy, miało ciągłe zawieszenia, przestawał działać pilot a próba korzystanie z ncgo blokowało dekoder prawie za każdym razem.

W tej sytuacji, skoro wymiana dekodera jest niemożliwa to najprawdopodobnej dam sobie spokój z tym operatorem.

Sam tutejszej TV nie oglądam bo jestem za granicą ale w domu siedzi starsza osoba z rodzinki i coś chce spokojnie oglądać na działającym poprawnie sprzęcie – więc jeżeli jednak rodzinka wymusi na mnie przedłużenie starej umowy to doradźcie - czy istnieje wariant 12 miesięczny umowy i powtarzam moje poprzednie pytania dotyczące dekodera premiumbox.

Pozdrawiam 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Witam.

Pisałem wcześniej o "zawieszonym' dekoderze.

W Punkcie, jak sprawdzili, że oprócz czerwonej diody po włączeniu na przodzie i po obu świecących diodach przy porcie Lan, to od razu "umarlak" i wymiana

 

Teraz trapi mnie nowy kłopot.

Kilkukrotnie na krótki czas dekoder "gubił" sygnał na HDMI. TV wyświetlał "Brak sygnału".

Różne sposoby naprawiały problem.

Wyłączenie dekodera z prądu i/lub wyłączenie TV i Dekodera na pilocie i/lub przełączenie TV na inny HDMI i spowrotem

 

Teraz niestety znowu "Brak sygnału", ale nic nie pomaga.

Zmiana kabla, zmiana portu w TV, nawet połączenie Scart wyświetla "Brak sygnału"

Dekoder "działa" normalnie, tzn. na wyświetlaczu widać zegarek/kanały, info o Menu, gdy nacisnę guzik Menu

Coś tak jakby przestało wysyłać sygnał obrazu.

 

Czyżby znowu wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ozzy666

 

W dniu 26.07.2020 o 12:15, Ozzy666 napisał:

 

Kupiłeś ten konwerter? Działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw spróbuj z jedną częstotliwością bez rozdzielacza sygnału, jak radzi @Pawel.

Ja też myślałem, że nawalił konwerter, ale z pominięciem rozdzielacza sygnał się pojawił, więc diagnoza była prosta.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam dekoder wifi Premiumbox+. Od jakiegoś czasu mam jakieś okrojone menu. Gdy wejdę do menu nie mam żadnych ustawień dekodera np. instalacji, diagnostyki, kontroli rodzicielskiej, pomocy. Mam tylko: start, nc+go tv, ustawienia (tylko do listy kanałów), program tv tabela,  program tv gazeta,  program tv lista, szukanie programów, radio+, tv rachunek, nagrania, media player, wiadomości, nc+ poleca, oferta nc+.

Drugi problem to bardzo często tuner uruchamia się bardzo długo sprawdzając czy jest aktualizacji oprogramowania. Nie wiem jak to zmienić, bo mam bardzo okrojone menu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij dysk i sprawdz. Byc moze on robi bledy i dekoder swiruje. To z wyszukiwaniem aktualizacji tez przeszlam i winny byl wadliwy dysk. W chwili obecnej mam go odlaczonego.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...