ircios Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 To sprawdź na innym tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marion86 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Spoiler Przy telewizorze mam 4 wejścia ma HDMI, wszędzie tak samo było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Od dłuższego czasu mam problem z dekoderem WiFi Premiumbox+ - praktycznie codziennie są sytuacje gdzie się zacina i nic poza odłączeniem od prądu mu nie pomoże, sam się wyłącza (podczas oglądania kanału nagle się wyłącza i nic się nie da zrobić poza wyciągnięciem wtyczki od kontaktu, czarny ekran na dekoderze bez reakcji na przyciski fizyczne na dekoderze). Dodatkowo bardzo głośno trzeszczy kiedy się go wyłączy przez dłuższy okres czasu (nawet kilka godzin), jak chce się szybciej przełączać kanały to sytuacja wygląda podobnie, że zaczyna trzeszczeć i często się zacina na danym kanale bez możliwości przełączenia, czy wyłączenia go z fizycznego przycisku na dekoderze (zero reakcji). Czy ktoś miał podobną sytuację z tym dekoderem? Da się coś z niego jeszcze wykrzesać, czy wymienić go w punkcie (o ile jest taka możliwość)? Tych dekoderów zapewne nowych już nie wydają, więc co najwyżej dostałbym w zamian jakiś refabrykowany model. Dekoder posiadam od listopada 2015 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Odłącz dysk zewnętrzny, być może on nawalił 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Z podanych objawów to wolałbym refabrykowany, w pełni działający model. Wymień go. Może one nie są nowe ale wyglądają jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Dysk zewnetrzny działa bez zarzutu, zrobiłem reset ustawień fabrycznych i o dziwo zaczął działać bez problemu, zobaczymy na jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pa2us Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Moja opinia po dłuższym czasie użytkowania jak najbardziej negatywna. Niczym nie różni się od Wifi Boxa poza tym że inne odrobine menu. Chcesz nie słuchać pie#lenia polityków włączasz funkcję radio i czekasz 5 minut aż w ogóle zareaguje.Do poprawnego działania ustawienie wifi nie wystarczy.Żeby wspomniane radio nie rozłączało się trzeba dodatkowo podłączyć router z dekoderem kablem ethernet. Co do tv jakoś to działa i oczywiście trzeba wybrać w ustawieniach żeby dekoder nie startował od początku co trwa około dwóch minut. Fajna jest jedynie opcja automatycznego wyboru telewizora i sterownia nim także jednym przyciskiem,ale o tym nijak szukać w instrukcji tylko w szerokim internecie.3+ bo to masówka na którą skazuje nas platforma.Zakup własnego jakże drogiego urządzenia nie zagwarantuje satysfakcji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Mam go prawie 4 lata i nie mogę o nim złego słowa powiedzieć. Zestawiając go z Wifi Boxem to jak porównywać Mercedesa z Maluchem. Nagrywa, odtwarza, wszystko płynnie działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys225 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 No dokładnie. Mam go już ponad 2 lata i WifiBoxa do multiroomu i nie ma porównania. Router mam na piętrze, Premiumbaxa na parterze, internet z sieci komórkowej i radio, NcplusgoTv i HBOGo starują od dotknięcia. Jak na sprzęt operatora jest bardziej niż ok. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdeq Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 Witajcie. Proszę o podpowiedź, co mogło się stać i co należy zrobić. Dekoder WiFi PremiumBox wymieniony w grudniu 2019 z mniejszego WiFiBoxa. Dysk 500GB przestawał reagować po podłączeniu do USB już kilka dni temu Kilka razy udało mi się "ożywić" go po podłączeniu do Laptopa i było bez znaczenia czy USB2 lub USB3 Działał krótko po podłączeniu do dekodera, ale po wyłączeniu na pilocie i ponownym włączeniu znów nie startował. Dekoder wyłączałem tylko na pilocie, nie z gniazdka, aby nie czekać na Start, Aktualizacje itp Teraz dysk już nie działa wcale... Dziś dekoder przestał działać. Był włączony na jednym z kanałów i po naciśnięciu na pilocie nie reagował. Myślę sobie, baterie, wymieniłem i nic. Podchodzę do dekodera i na nim przyciski też nie reagują. Przypomnę, że dysk jest podłączony, ale nie działa. Podłączony też jest kabel LAN. I tak nie mogę korzystać z NC+ GO, bo dysk nie działa. Więc dalej. Wyjąłem wtyczkę, odczekałem kilkanaście sekund i wpinam. To by było na tyle... Dekoder nie startuje. Świeci się ciągle Czerwona dioda z przodu i obie diody z tyłu przy gniazdku LAN. Odłączyłem kabel z anteny, HDMI, LAN, wyjąłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem do prądu i dalej to samo. Nie działa. Nie wiem jak się robi w tym modelu Hard Reset, bo tego tylko nie próbowałem. Dekoder był wyłączony z prądu dłuższy czas, jak również zostawiłem go włączony na dłużej, ale nadal nic się nowego nie dzieje. Jeśli ktokolwiek spotkał się z tym to proszę o pomoc. Ostatecznie to zostaje wymiana w Punkcie. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Witajcie. Proszę o podpowiedź, co mogło się stać i co należy zrobić. Dekoder WiFi PremiumBox wymieniony w grudniu 2019 z mniejszego WiFiBoxa. Dysk 500GB przestawał reagować po podłączeniu do USB już kilka dni temu Kilka razy udało mi się "ożywić" go po podłączeniu do Laptopa i było bez znaczenia czy USB2 lub USB3 Działał krótko po podłączeniu do dekodera, ale po wyłączeniu na pilocie i ponownym włączeniu znów nie startował. Dekoder wyłączałem tylko na pilocie, nie z gniazdka, aby nie czekać na Start, Aktualizacje itp Teraz dysk już nie działa wcale... Dziś dekoder przestał działać. Był włączony na jednym z kanałów i po naciśnięciu na pilocie nie reagował. Myślę sobie, baterie, wymieniłem i nic. Podchodzę do dekodera i na nim przyciski też nie reagują. Przypomnę, że dysk jest podłączony, ale nie działa. Podłączony też jest kabel LAN. I tak nie mogę korzystać z NC+ GO, bo dysk nie działa. Więc dalej. Wyjąłem wtyczkę, odczekałem kilkanaście sekund i wpinam. To by było na tyle... Dekoder nie startuje. Świeci się ciągle Czerwona dioda z przodu i obie diody z tyłu przy gniazdku LAN. Odłączyłem kabel z anteny, HDMI, LAN, wyjąłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem do prądu i dalej to samo. Nie działa. Nie wiem jak się robi w tym modelu Hard Reset, bo tego tylko nie próbowałem. Dekoder był wyłączony z prądu dłuższy czas, jak również zostawiłem go włączony na dłużej, ale nadal nic się nowego nie dzieje. Jeśli ktokolwiek spotkał się z tym to proszę o pomoc. Ostatecznie to zostaje wymiana w Punkcie. Pozdrawiam serdecznieWitam. Też mam ten dekoder, tyle że już ponad 2 lata. Też mam klopot z dyskiem. U mnie objawia się to głośna pracą. Dzieje się tak po jakimś czasie. Najczęściej po wyłączeniu zasilania. Niekiedy potrafi pracować przez jakiś czas poprawnie. Potem zaczyna się od nowa to samo. Powinnam podjechać do punktu by wymienić dysk i dekoder, ale na razie nie mam możliwość i czasu. Jak dysk zaczyna szwankowac, to i dekoder nie chce się włączyć. Pomaga tylko odlaczenie dysku od dekodera. Wtedy wszystko jest ok. Kiedyś przez włączony dysk dekoder pokazywał takie błędy, że szok. Np próbował pobrać jakąś aktualizację softu, loadera itp. Myślałam już że dekoder całkiem padł. Trwało to z chyba godzinę, ale na szczęście się uruchomił. Odlacz dysk i sprawdź czy się włączy dekoder. Co nie zmienia faktu że będziesz musiał wymienić cały zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 (edytowane) Mój egzemplarz jest u mnie już 4 rok, myślałem by go wymienić na 4K UltraBox+ jednak ta jego niezawodność od tylu lat zadecydowała że zostaję przy nim. Moim zdaniem to bardzo dobry sprzęt. Edytowane 9 Marca 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdeq Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Dekoder nie włącza się również bez podłączonego dysku, LAN, anteny, HDMI i karty. Ciągle dioda z przodu jest czerwona i na stałe świecą diody przy gniazdku LAN. Nie sprawdzałem z innym zasilaczem. Zakładam, że jest sprawny, dioda na nim świeci na zielono. Nie mam pod ręką zasilacza 12V 3A Z zasilaczem 12V 1A nie uruchamia dekodera, tzn. jak wyżej. Nie mam możliwości zmierzyć tego zasilacza miernikiem. Czy ktoś wie jak zrobić Hard Reset w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Najszybciej w APS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 W dniu 11.03.2020 o 20:54, ferdeq napisał: Dekoder nie włącza się również bez podłączonego dysku, LAN, anteny, HDMI i karty. Ciągle dioda z przodu jest czerwona i na stałe świecą diody przy gniazdku LAN. Nie sprawdzałem z innym zasilaczem. Zakładam, że jest sprawny, dioda na nim świeci na zielono. Nie mam pod ręką zasilacza 12V 3A Z zasilaczem 12V 1A nie uruchamia dekodera, tzn. jak wyżej. Nie mam możliwości zmierzyć tego zasilacza miernikiem. Czy ktoś wie jak zrobić Hard Reset w tym modelu? A po co się tak męczyć? Idziesz i wymieniasz na nowy, to nie twój sprzęt żeby się martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdeq Opublikowano 20 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 W dniu 13.03.2020 o 06:32, PawelTSW napisał: Idziesz i wymieniasz na nowy, Gdybym mógł wyjść, a co dopiero znaleźć otwarty punkt... Nadal wracam do pytania Jaki jest sposób na Hard Reset w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 W Strefie Canal+ pojawiła się u mnie możliwość wymiany Pace PVR na właśnie wifipremiumbox+ - aktywacja 49zł i 5zł/miesięcznie dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Oferta żart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtinction Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) Orientuje się ktoś jakiej wersji zabezpieczenia HDCP używa ten dekoder? Edytowane 28 Marca 2020 przez eXtinction Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekkk Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Niestety muszę dołączyć do dyskusji. Od poniedziałku dekoder a w zasadzie chyba dysk odmawia posłuszeństwa. Przy odtwarzaniu nagrań obraz zatrzymuje się - robi się czarny ekran - dekoder nie reaguje na żaden przycisk ani w obudowie ani na pilocie - po czym po ok 60 - 90 sekundach odtwarza dalej. Nie ma znaczenia jakie nagranie, z jakiego kanału i jak długo trwa - czasami podczas odtwarzania zdarzy się to raz a czasami kilka razy. Pozostała praca dekodera bez zarzutu - zmiana kanałów, cofanie na Timeshift, pauzowanie - tutaj wszystko działa. Dysk nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nagrywa poprawnie - tylko występuje problem przy odtworzeniu. Nie pomaga odłączenie dysku. Ktoś miał coś takiego? Jakieś sugestie? Dysk do wymiany? Pozdrawiam Zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Próbowałeś reset do ustawień fabrycznych? I format dysku? Pamiętaj jednak że stracisz to co masz na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekkk Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Jutro będę to robił. Mam jeszcze jakieś nagrania które muszę dokończyć i zrobię reset dekodera oraz dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekkk Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 W dniu 1.04.2020 o 14:59, zbyszekkk napisał: Jutro będę to robił. Mam jeszcze jakieś nagrania które muszę dokończyć i zrobię reset dekodera oraz dysku. Niestety reset ani format dysku nic nie pomógł. Muszę się jutro przeprosić z BOK i wymienić sprzęt. Przy okazji zauważyłem że nie działa zdalne programowanie nagrywania przez NC+ GO więc tym bardziej do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 W dniu 1.01.2020 o 22:57, sieko_94 napisał: Od dłuższego czasu mam problem z dekoderem WiFi Premiumbox+ - praktycznie codziennie są sytuacje gdzie się zacina i nic poza odłączeniem od prądu mu nie pomoże, sam się wyłącza (podczas oglądania kanału nagle się wyłącza i nic się nie da zrobić poza wyciągnięciem wtyczki od kontaktu, czarny ekran na dekoderze bez reakcji na przyciski fizyczne na dekoderze). Dodatkowo bardzo głośno trzeszczy kiedy się go wyłączy przez dłuższy okres czasu (nawet kilka godzin), jak chce się szybciej przełączać kanały to sytuacja wygląda podobnie, że zaczyna trzeszczeć i często się zacina na danym kanale bez możliwości przełączenia, czy wyłączenia go z fizycznego przycisku na dekoderze (zero reakcji). Czy ktoś miał podobną sytuację z tym dekoderem? Da się coś z niego jeszcze wykrzesać, czy wymienić go w punkcie (o ile jest taka możliwość)? Tych dekoderów zapewne nowych już nie wydają, więc co najwyżej dostałbym w zamian jakiś refabrykowany model. Dekoder posiadam od listopada 2015 roku. Od resetu do fabrycznych minęło 3 miesiące, pomogło początkowo, z upływem czasu coraz częściej zacinał, a dzisiaj już zaciął na amen, nie pomagało odpięcie od prądu, nawet pierwszych ustawień nie chciało przejść. Zresetowało go do zera i po trudach wszystko przeszło na nowo, ale wyskakiwał w między czasie "błąd odbioru sekcji SSU3" . Mieliście podobny problem z tym dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Sprawdź czy przy odłączonym dysku też jest ten błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.