Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, czerstwy napisał:

Ile płacisz za tą opcje do  80 Mb/s na bank o wiele wiecej. Ja mam do 10 Mb/s i płacę 34.99zł😃

 

Za Neostradę w opcji "do 80 Mb/s", gdzie faktycznie "wyciąga" mi ok. 60 Mb/s płacę aktualnie 39,90 zł miesięcznie.

Koniec off-topic.  :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynymi prawdziwie elastycznymi operatorami (jeśli chodzi o zróżnicowaną cenę tych samych usług) są kablówki. Tam różnice w cenach mogą sięgać nawet 300 %. Jeden płaci tylko 30 PLN za to samo za co inny płaci aż 90 PLN. To wie każdy kumaty i zorientowany w negocjacjach z DUK w kablówkach. Operatorzy typu Orange i Netia nie mają i raczej nie będą miały tak "elastycznych" podejść do klienta jak typowe kablówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arczi13, kwiecień jeszcze się nie skończył. Ja mam dekoder ADB 3830CD i też nie mam jeszcze nowej numeracji. Do końca kwietnia będzie nowa numeracja. Tak, jak inni, nie jestem zachwycony układem nowej numeracji.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Gdańsk.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na DocuBox po wybraniu przycisku OPTIONS, a mam dekoder ADB 3830 CD, mam możliwość wyboru polskich napisów. Ale to nie jest tak, że równocześnie przy danej audycji lecą polskie napisy i polski lektor. Zależy to od danej audycji. Z tego, co zauważyłem, w większości przypadków leci polski lektor, ale nie ma wtedy napisów. Kiedy lecą napisy to nie ma wtedy z kolei polskiego lektora. A czasami jest tak, ale to rzadko, że nie ma ani napisów, ani lektora.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2021 o 18:59, rafmik napisał:

 

 

Jak to wynegocjowałeś?

Ja płacę 31,99 zł za 300mbit, dośtep mobilny 2GB i telefon/sms nolimit.

Nic nie negocjowałem, do tej pory płaciłem 20zł za 120Mb/s, niedawno dostałem e-mail że w mojej lokalizacji dostępna jest prędkość 900Mb/s. Kilka dni później przyszedł sms, w którym zaproponowali zwiększenie prędkości do 900Mb/s za dodatkowe 15zł, zadzwoniłem i dostałem taką prędkość bez problemu. Wydaje mi się że proponują taką prędkość w lokalizacjach gdzie muszą swoją sieć sprzedać, oczywiście jeżeli infrastruktura pozwala. W miastach gdzie muszą sprzedać swoją sieć utworzyli spółkę  Multimedia Capital One sp.  z o.o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem aktualnie u rodzinki, leci teraz coś na tym kanale, nie ma lektora, są polskie napisy. Jak był lektor, to nie było polskich napisów.

Wygląda to tak, jakby nadawca w momencie, kiedy jest polski lektor, nie puszczał napisów - na liście są do wyboru napisy polskie, ale nie pojawiają się. Jak lektora nie ma, to od razu wskakują napisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam🙂 Moja umowa z Multimedia wygasa 30.04.2021 ale nikt się ze mną jeszcze nie kontaktował co mnie trochę dziwi. Obecnie płacę 185zł za internet 120mb, pakiet MaxBox+pakiet FILMBOX EXTRA(którego nie chciałem a i tak widnieje na fakturze) +Pakiet Cyfrowy HD +Canal+ Prestige+Eleven Sports. Czy da się wynegocjować lepszą cenę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że można, ale zapewne nie złożyłeś wypowiedzenia. Multimedia nie ma obowiązku proponować Ci kolejnych warunków promocyjnych. Teraz od 1 maja wlecą Ci na fakturę standardowe ceny, więc lepiej złóż nawet dzisiaj telefonicznie wypowiedzenie i może od razu uda się ugrać lepsze warunki.

 

Za to co masz teraz można spokojnie w granicach 100 zł umowę podpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Kiler napisał:

Oczywiście, że można, ale zapewne nie złożyłeś wypowiedzenia. Multimedia nie ma obowiązku proponować Ci kolejnych warunków promocyjnych. Teraz od 1 maja wlecą Ci na fakturę standardowe ceny, więc lepiej złóż nawet dzisiaj telefonicznie wypowiedzenie i może od razu uda się ugrać lepsze warunki.

 

Za to co masz teraz można spokojnie w granicach 100 zł umowę podpisać.

Właśnie zadzwoniłem na infolinię w sprawie przedłużenia i dostałem ofertę na taką samą kwotę...więcej ugram jeśli zadzwonię i powiem że chcę wypowiedzieć umowę, i dać na przeczekanie? Pytam bo nigdy w sumie nie byłem w takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Grigorios Quedin napisał:

Czy ktoś z Was spotkał się z taką regułą, że po 3 awariach ze strony dostawcy można rozwiązać umowę?
Usłyszałem taką informację w pracy, ale jest ona dość nierealna jak dla mnie. :-)

 

Jeśli masz taki zapis w umowie to może i tak być. Jeśli nie to nie ma tu podstaw do wcześniejszego rozwiązania umowy przez abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...