Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, klosz007 napisał:

przy zawieraniu umowy z Vectrą może mieć widzimisię kazać zwracać moduły CI MMP i dawać swoje CI+

Mam nadzieję, że tego nie zrobią. W przypadku modułów CI+ nie da się nagrywać kodowanych programów na telewizorze (przynajmniej na modelach, z którymi miałem do czynienia). Dla mnie byłaby to duża strata. Zastanawiam się, czy możliwe jest odblokowanie przez operatora funkcji PVR na module CI+... Jeśli nie (i pozostaje tylko dekoder), to lipa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie wygląda to tak, że bez problemu można dostać zwiększenie neta o 1 próg w tej samej cenie. Ale co ciekawe u mnie (nie wiem czy to u wszystkich, czy tylko chcieli mnie uwiązać) wiązałoby się to z automatycznym przedłużeniem umowy o rok lub dwa. Co patrząc na obecne ceny zarówno w MM jak i (a może przede wszystkim) u konkurencji wydaje się ciekawą opcją, mimo wszystko.

I podobno DUK na razie nie jest w ogóle zaangażowany w akcję polsat. To jest ciekawe, ale obserwując do tej pory ten wątek wydaje się to o dziwo prawdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę się przypomnieć z pytaniem :-)

 

Cześć umowa kończy się w grudniu. Złożyłem wypowiedzenie.
Dotychczas płaciłem 65 zł (miałem dokładnie to samo co poniżej  tylko o połowę wolniejszy Internet)


W  tej samej cenie chciałbym:
Max box
Internet 300/25

pakiet HD
moduł cam
Multiroom
Canal+ (na 6 miesięcy)

HBO  (na 6 miesięcy)
HBO HD MAX (na 6 miesięcy)
HBO GO (na 6 miesięcy)

Zadzownił konsultant już po rozwiązaniu umowy i mówi, że to się nie da, że zadzwoni za tydzień, ale to na pewno sie nie da.
(Zaoferował w tej cenie HBO i Canal plus na 2 miesięce, bez multiroom i bez pakietu HD).

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem telefon z MM po złożeniu wymówieni/01.12.2020/ z nr 244244333 z zapytaniem jakich kanałów mi brakuje .Ponieważ byłem w tym czasie w sklepie i nie mam zamiaru powrotu do MM powiedziałem żadnych bo mam to co w stopce.Za te 35 zł wziąłem Play BoxTV z 4 pakietami plus aplikacje HBO GO  I MyCanal+co mam w swojej ofercie Canal+ czy Arizon 6m-cy darmo.Jest to doskonały multiroom w drugim pokoju.Jak ktoś chce zostać to najlepsza pora złożyć wymówienie /do końca grudnia/na brak k>Polsatu.Za parę dni będą dzwonić z ofertą zatrzymującą. Powodzenia w rozmowach.

Edytowane przez Marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marek napisał:

Dziś miałem telefon z MM po złożeniu wymówieni/01.12.2020/ z nr 244244333 z zapytaniem jakich kanałów mi brakuje .Ponieważ byłem w tym czasie w sklepie i nie mam zamiaru powrotu do MM powiedziałem żadnych bo mam to co w stopce.Za te 35 zł wziąłem Play BoxTV z 4 pakietami plus aplikacje HBO GO  I MyCanal+co mam w swojej ofercie Canal+ czy Arizon 6m-cy darmo.Jest to doskonały multiroom w drugim pokoju.Jak ktoś chce zostać to najlepsza pora złożyć wymówienie /do końca grudnia/na brak k>Polsatu.Za parę dni będą dzwonić z ofertą zatrzymującą. Powodzenia w rozmowach.

W zasadzie to nie wiadomo czy dzwonił BOK czy DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w swojej umowie, czy nie dostałeś załączonej przypadkiem rozpiski kanałów w formie "kolorowej ulotki" na początku umowy. Ja mam takową i tam są kanały gwarantowane, natomiast w tej samej umowie na samym końcu w tabelce są już wypisane kanały bez polsatów gwarantowanych. Mimo, że są oni "na prawie", bo ta kolorowa rozpiska to nie element umowy to jednak jest to wprowadzanie abonenta w błąd. Ja np. zasugerowałem się tym i nie sprawdzałem w każdym miejscu list kanałów, które okazały się różne. W końcu otworzyłem plik, który miał być umową, tak? Skąd miałem wiedzieć, że znajdę tam dwie różne listy i ta poprawna jest na samym końcu. Temat idealny dla UOKiKu. Spróbuje się w tej sprawie postawić, bo po prostu to jest nieuczciwa praktyka, a jeśli wynikło nieumyślnie to powinni to teraz uwzględnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu piszemy tutaj iż w nowym roku 2021 nie będzie można już wytargować tak dobrych ofert jak do tej pory więc szybsza opcja wypowiedzenia - dzięki akcji z polsatami, daje możliwość wydłużenia umowy o kolejne lata w tej samej cenie co obecnie plus z tego co piszecie dają większy internet. Wydaje mi się , że to dobra opcja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Ubinoob napisał:

Sprawdź w swojej umowie, czy nie dostałeś załączonej przypadkiem rozpiski kanałów w formie "kolorowej ulotki" na początku umowy. Ja mam takową i tam są kanały gwarantowane, natomiast w tej samej umowie na samym końcu w tabelce są już wypisane kanały bez polsatów gwarantowanych. Mimo, że są oni "na prawie", bo ta kolorowa rozpiska to nie element umowy to jednak jest to wprowadzanie abonenta w błąd. Ja np. zasugerowałem się tym i nie sprawdzałem w każdym miejscu list kanałów, które okazały się różne. W końcu otworzyłem plik, który miał być umową, tak? Skąd miałem wiedzieć, że znajdę tam dwie różne listy i ta poprawna jest na samym końcu. Temat idealny dla UOKiKu. Spróbuje się w tej sprawie postawić, bo po prostu to jest nieuczciwa praktyka, a jeśli wynikło nieumyślnie to powinni to teraz uwzględnić.

masz rację to jawne oszustwo, wyruch...li z 8000 ludzi od września do grudnia aneksujących umowy, ale jaja, oszuści XXI wieku MMP i jeszcze tylu baranów ich tu chwali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Wojtasekole napisał:

Od dłuższego czasu piszemy tutaj iż w nowym roku 2021 nie będzie można już wytargować tak dobrych ofert jak do tej pory więc szybsza opcja wypowiedzenia - dzięki akcji z polsatami, daje możliwość wydłużenia umowy o kolejne lata w tej samej cenie co obecnie plus z tego co piszecie dają większy internet. Wydaje mi się , że to dobra opcja. 

ale chodzi o wprowadzanie w błąd!!, konia z rzędem, komu od 1.09.20 robiącemu aneks powiedziano o ubytku 7 polsatów. wiedzieli o ubytku od 7.07.20!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tego nie zrobią. W przypadku modułów CI+ nie da się nagrywać kodowanych programów na telewizorze (przynajmniej na modelach, z którymi miałem do czynienia). Dla mnie byłaby to duża strata. Zastanawiam się, czy możliwe jest odblokowanie przez operatora funkcji PVR na module CI+... Jeśli nie (i pozostaje tylko dekoder), to lipa!
Nie jest to prawda. W UPC jest moduł CI+ i jest możliwość nagrywania. Czasami na niektórych kanałach jest blokowana możliwość nagrywania pojedynczych programów. Taka możliwość daje operatorowi standard CI+. Np. o 19 nagrasz FAKTY na TVN ale już UWAGA o 19.45 jest zablokowana. A kolejny program o 20 znowu możesz nagrywać. Są to pojedyncze audycje. I w tej chwili 99,9 %programów można nagrywać. Problem jest gdzie indziej. W UPC moduł jest jednostrumieniowy. Więc jak nagrywaszz jeden program nie możesz oglądać innego kodowanego. Jedyne co ratuje to, że programy z pakietu START nie są kodowane. Więc taki TVP1, POLSAT, TTV POLO TV obejrzysz czy nagrasz bez modułu. Więc masz powiedzmy... możliwość nagrywania kanału niekodowanego i oglądania dowolnego innego. Lub nagrywania kodowanego i oglądania innego. Z tym, że musi być niekodowany. Korzystam z modułu CI+ w UPC i wiem co mówię.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, rkrainski said:

Dzisiaj rozmawiałem z infolinią MM gdzie poinformowano mnie, że wszystkie umowy lub aneksy do umów (w tym moja) zawarte po 7 lipca tego roku nie zawierają gwarantowanych Polsatów w związku z tym nie ma możliwości wypowiedzenie umowy bez narażenia się na koszty. 

Ja sprawdziłem swoją, zawarłem ją 2-go lipca (nie wierzę, że to było aż tak dawno temu) i są Polsaty jako gwarantowane. Czyli się załapałem w ostatniej chwili ;-) Ale to dziwne bo w rozpisce kanałów po zmianach we wrześniu nadal figurują jako gwarantowane.

Warto, żeby ktoś kto zawarł po tej dacie sprawdził swoją umowę.

 

11 hours ago, marteenez said:

Mam nadzieję, że tego nie zrobią. W przypadku modułów CI+ nie da się nagrywać kodowanych programów na telewizorze (przynajmniej na modelach, z którymi miałem do czynienia). Dla mnie byłaby to duża strata. Zastanawiam się, czy możliwe jest odblokowanie przez operatora funkcji PVR na module CI+... Jeśli nie (i pozostaje tylko dekoder), to lipa!

W przypadku modułów CAM CI+ zainstalowanych w urządzeniu z certyfikatem CI+ operator ma pełną kontrolę nad tym co możesz a co nie - może zablokować nagrywanie całego kanału lub kanałów, może zablokować tylko nagrywanie wybranych programów. Może zablokować przewijanie nagrań w trakcie trwania reklam, może ustawić limit czasu jaki można oglądać nagranie (tzw. timebomb).

Może też nic nie blokować ale nie po to wymyślono CI+ :-)

Każde urządzenie z logo CI+ (telewizor, dekoder itp.) musi egzekwować te limity bo inaczej nie dostałoby certyfikatu CI+.

Więc to co się da a co nie w module CI+ to zależy od operatora i tego jak się umówił z nadawcą, a nie od telewizora. Vectra podobno blokuje możliwość nagrywania całkowicie na każdym kodowanym kanale. UPC jest podobno znacznie mniej restrykcyjne.

 

Oczywiście standard CI+ został jakiś czas temu złamany i dekodery Linuxowe z Enigmą mają w nosie te ograniczenia, oczywiście jeśli moduł zadziała. A różnie z tym bywa, choć z modułami CI+ operatorów SAT (nc+, CP) problemu raczej nie ma. Limitu, że karta jest sparowana z modułem CAN ani tego że moduł dekoduje tylko jeden kanał przeskoczyć się nie da.

Z tego powodu niektórzy operatorzy SAT zaczynają wprowadzać nowe moduły CI+ ECP który nie zostały jeszcze złamane.

 

Gdzieś czytałem, że jednym z ryzyk przejęcia MMP przez Vectrę było dla Vectry to, że moduły CI MMP nie spełniają wymogów umów jakie ma z nadawcami Vectra. Z drugiej strony koszt wymiany modułów szacowano na jakieś dziesiątki milionów, więc pewnie Vectrze palić się do wymian nie będzie.

Ale jestem niemal pewien, że karty CI nie obsłużą kanałów 4K więc gdyby ktoś chciał przejść do Vectry aby dostać 4K to czy Vectra czy chce czy nie chce ale będzie musiała mu wymienić moduł na swój CI+. Pytanie co będzie robić gdy nie ma takiej konieczności.

 

Tak, że warto aby ktoś kto przeszedł taką ścieżkę (migracja do Vectry przy posiadaniu kart CAM) podzielił się wiedzą jak to wygląda.

 

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę przedłużałem 20 lipca. W kolorowej tabelce Polsaty są jako gwarantowane, na końcu umowy jest mała tabelka i tam nie ma już Polsatow z gwarancją z wyjątkiem Polsat Comedy Central Extra. Jest ten kanał jeszcze w ofercie MM i czy zniknie po nowym roku?
Ja mam coś takiego na końcu umowy o tym mówisz? W środku umowy są wklejone z ulotki i tam jest co innego. Umowa przedłużona 28 października. Podejrzewam, że nie mogę rozwiązywać umowę ze względu na zmianę programową. Nie źle ludzi zrobili w ciula, trzeba czytać cała umowę, ja na gwarantowane patrzyłem właśnie z tych wcześniejszych tabelek.
Na szczęście umowa na rok i dość dobre ceny wynegocjowałem. Gorzej będzie jak kolejne kanały nie gwarantowane będą znikać.

A pisałem na forum przed przedłużeniem umowy:

"Tak się zastanawiam, umowa mi się kończy w listopadzie czy przedłużać z mm czy do Vectry się od razu przenieść. Ktoś już pisał w poprzednim poście, że mm będzie powoli wyłączać kanały te, na które im się umowy będą kończyć. Nie będzie tak, że te kanały nie gwarantowane po prostu będą znikać i będzie coraz mniej kanałów w ofercie? Jeśli tak, to nie opłaca mi się przedłużać umowy z mm tylko przyjść do Vectry. Ceny proponowane przez mm nie są już tak atrakcyjne, w Vectrze mniej więcej podobne ceny, jak na to czego ja potrzebuję...
"

A jednak skusiłem się na MM bo taniej 3fa4bdf7b582b9bd2f82034fbe2bc7e3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o modemy to często się dostaje Arrisa i to jest lipa. Arris jest do 600 mbit włącznie. Ta prędkość dostępna w większości lokalizacji sieci. Jeżeli operator daje prędkości wyższe to modem jest inny. Lepiej starać się o Cisco czy Technicolor. Dużo lepiej działa od Arrisa. Co do oferty telewizyjnej to aktualna rozpiska jest na dzień 1.12.2020 tam kanałów gwarantowanych jest bardzo mało. Bodaj niecałych 60 kanałów z kropeczką w przypadku najwyższego pakietu. Słabo więc to wygląda gdyby patrzeć tylko na listę gwarantowanych. Nie wiadomo do końca jak będzie bo czytałem w internecie, że sprawa ma się wyjaśnić do dnia 20.12.2020. Prawdopodobne jest jednak to, że Polsaty znikną.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pod jaki numer dzwonić, żeby spróbować od razu negocjować opcję zwiększenia internetu jak rekompensaty za brak polsatów?
W przypadku modułów CAM CI+ zainstalowanych w urządzeniu z certyfikatem CI+ operator ma pełną kontrolę nad tym co możesz a co nie - może zablokować nagrywanie całego kanału lub kanałów, może zablokować tylko nagrywanie wybranych programów. Może zablokować przewijanie nagrań w trakcie trwania reklam, może ustawić limit czasu jaki można oglądać nagranie (tzw. timebomb).
Może też nic nie blokować ale nie po to wymyślono CI+ :-)
Każde urządzenie z logo CI+ (telewizor, dekoder itp.) musi egzekwować te limity bo inaczej nie dostałoby certyfikatu CI+.
Więc to co się da a co nie w module CI+ to zależy od operatora i tego jak się umówił z nadawcą, a nie od telewizora. Vectra podobno blokuje możliwość nagrywania całkowicie na każdym kodowanym kanale. UPC jest podobno znacznie mniej restrykcyjne.
 
Oczywiście standard CI+ został jakiś czas temu złamany i dekodery Linuxowe z Enigmą mają w nosie te ograniczenia, oczywiście jeśli moduł zadziała. A różnie z tym bywa, choć z modułami CI+ operatorów SAT (nc+, CP) problemu raczej nie ma. Limitu, że karta jest sparowana z modułem CAN ani tego że moduł dekoduje tylko jeden kanał przeskoczyć się nie da.
Z tego powodu niektórzy operatorzy SAT zaczynają wprowadzać nowe moduły CI+ ECP który nie zostały jeszcze złamane.
 
Gdzieś czytałem, że jednym z ryzyk przejęcia MMP przez Vectrę było dla Vectry to, że moduły CI MMP nie spełniają wymogów umów jakie ma z nadawcami Vectra. Z drugiej strony koszt wymiany modułów szacowano na jakieś dziesiątki milionów, więc pewnie Vectrze palić się do wymian nie będzie.
Ale jestem niemal pewien, że karty CI nie obsłużą kanałów 4K więc gdyby ktoś chciał przejść do Vectry aby dostać 4K to czy Vectra czy chce czy nie chce ale będzie musiała mu wymienić moduł na swój CI+. Pytanie co będzie robić gdy nie ma takiej konieczności.
 
Tak, że warto aby ktoś kto przeszedł taką ścieżkę (migracja do Vectry przy posiadaniu kart CAM) podzielił się wiedzą jak to wygląda.
 
UPC praktycznie nic nie blokuje. Na forum mediaświat pisali, że ktoś mal problemy i komunikat o braku możliwości nagrywania. Ale ja osobiście się z tym nie spotkałem. Więc to może Vectra jest tak nadgorliwa Jedyny problem to jest to, że moduł jest jednostrumieniowy.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...