Skocz do zawartości

marteenez

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Sprzęt

  • Odbiornik
    Samsung UE49NU8072 / Panasonic TX-L37ET5E / Philips 32PFS5823/12
  • Operator
    Multimedia Polska
  • Oferta
    MaxBox / HBO / Cinemax / Canal+ Prestige / 2x multiroom / Internet 120 Mb/s

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marteenez

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

1

Reputacja

  1. Pytanie do ekspertów (na pewno jest wielu na tym forum): Które gniazdo TELMOR jest właściwe do sieci MM: GMF-350, czy GMF-353? Różnią się poziomem tłumienia strat toru danych (tutaj szczegółowe parametry: https://sklep.telmor.pl/pl/p/Gniazdo-multimedialne-GMF-35X/244). Chodzi o podłączenie telewizora oraz modemu kablowego.
  2. No faktycznie, liczba skarg nie powala... Z drugiej strony, chyba nie ma znaczenia ile osób się poskarżyło. UOKiK i tak zajął się sprawą. Taką otrzymałem informację w odpowiedzi na złożoną skargę: "Szanowny Panie, dziękujemy za przesłanie pisma. Sprawa wprowadzenia przez Multimedia postanowień umożliwiających podwyższenie cen świadczonych usług w związku z inflacją jest nam znana i Prezes UOKiK podjął już kroki w ramach swych ustawowych kompetencji. Informacje, które Pan przekazał, mogą zostać wykorzystane w tych działaniach. (...)" Poinformowano mnie również, że wyniki działań urzędu nie muszą przełożyć się wprost na mój indywidualny spór z operatorem, a swoich roszczeń mogę niezależnie dochodzić na drodze sądowej... Tak więc nie oczekujmy, że UOKiK coś zmieni w konkretnych (indywidualnych) przypadkach. Spodziewam się raczej, że finalnie na MM (i Vectrę) zostanie nałożona wielomilionowa kara i - być może - zostaną zobligowani do jakiegoś zrekompensowania klientom tych podwyżek. Choć wątpię, by nastąpiło to szybko...
  3. No to faktycznie - wychyliłem się z mądrościami (choć teoretycznie powinienem mieć rację...). Przepraszam za błędną informację. Teraz sprawdziłem u siebie (moduł w tv) i widzę, że faktycznie działa! FunBox UHD jest niekodowany, więc nie dziwi możliwość odbioru. Ale Eleven Sports 1 4K jest kodowany i nie rozumiem, jak to jest możliwe... Okazuje się, że stary moduł CI dekoduje 4K! Może ktoś z większą wiedzą techniczną wypowie się w tym temacie?
  4. Musiałbyś mieć moduł CI+... O ile mi wiadomo MM takich nie dostarczała, zatem kanał będzie tylko dla posiadaczy dekoderów.
  5. Mi zapowiedzieli podwyżkę o 14,4% (umowa przedłużona od października '22). Oni to nazywają "waloryzacją"... Cóż za eufemizm - waloryzować można świadczenia czy zarobki, ale nie opłaty! Zresztą mniejsza o nazewnictwo. Problem w tym, że zmieniając istotny element umowy terminowej (jakim jest uzgodniona cena), odmawiają drugiej stronie prawa do jej rozwiązania. W mojej opinii to jest niedopuszczalne i na to zamierzam złożyć skargę do UOKiK.
  6. Korzystałeś z jakiegoś gotowego formularza, czy redagowałeś własne pismo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...