Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o to, żeby ludzi niezorientowanych odsiać, albo jeszcze więcej od nich wyciągnąć kasy. Tak było od zawsze, a teraz tylko się to nasiliło. Ja np. nie dostałem nawet żadnej informacji o zmianie kanałów gwarantowanych.

Pozwoliłem sobie zadzwonić do nich jeszcze raz w sprawie cesji/ew. wypowiedzenia i trafiłem na kogoś bardziej kompetentnego z mniejszymi zamiarami naciągnięcia. Otóż cesja w postaci samej zmiany danych abonenta jest możliwa (bez zmiany warunków), ale przy obecności jednej i drugiej strony w biurze obsługi klienta Vectra. Ciekawe czy pracownicy na miejscu nie próbowaliby kombinować, ale mniejsza. Daruje sobie to póki co, może w ciągu roku jak będzie więcej wolnego.

Wyjaśniona mi też została kwestia Polsatów, tj. mogą wypowiedzieć umowę wszyscy abonenci, którzy zawarli umowę przed którymś (chyba 7) lipca 2020 lub ci, którzy mają te kanały na liście gwarantowanych. Poprzednia Pani konsultant sprytnie zataiła ten drugi jakże ważny dla mnie szczegół :) W związku z czym zaczekam trochę na rozwój sytuacji i spróbuję chociażby wynegocjować zwiększenie neta.

Edytowane przez Ubinoob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Ubinoob napisał:

Chodzi o to, żeby ludzi niezorientowanych odsiać, albo jeszcze więcej od nich wyciągnąć kasy. Tak było od zawsze, a teraz tylko się to nasiliło. Ja np. nie dostałem nawet żadnej informacji o zmianie kanałów gwarantowanych.

Pozwoliłem sobie zadzwonić do nich jeszcze raz w sprawie cesji/ew. wypowiedzenia i trafiłem na kogoś bardziej kompetentnego z mniejszymi zamiarami naciągnięcia. Otóż cesja w postaci samej zmiany danych abonenta jest możliwa (bez zmiany warunków), ale przy obecności jednej i drugiej strony w biurze obsługi klienta Vectra. Ciekawe czy pracownicy na miejscu nie próbowaliby kombinować, ale mniejsza. Daruje sobie to póki co, może w ciągu roku jak będzie więcej wolnego.

Wyjaśniona mi też została kwestia Polsatów, tj. mogą wypowiedzieć umowę wszyscy abonenci, którzy zawarli umowę przed którymś (chyba 7) lipca 2020 lub ci, którzy mają te kanały na liście gwarantowanych. Poprzednia Pani konsultant sprytnie zataiła ten drugi jakże ważny dla mnie szczegół :) W związku z czym zaczekam trochę na rozwój sytuacji i spróbuję chociażby wynegocjować zwiększenie neta.

Fakt kombinują jak mogą tylko że nie mówią całej prawdy tylko kręcą ,mnie na tych polsatach nie zależy i powiem szczerze że dostałem opcje podniesienia internetu do 600 mb/s ale coś mi podpowiada żeby czekać i obserwować sytuację związaną z wycofaniem Polsatów być może najpierw sprawdzają co na to klienci i jak najmniej dać w zamian za wycofanie Polsatów .Po drugie zbyt dużo i tak chyba nie mogą dać ponieważ mam - maxbox ,c+,Multiroom,300mb/s internet w cenie 92 zł .Więc nie do końca wiem co jeszcze zaproponują .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kowjanko napisał:

Ja też nie dostałem żadnej informacji o końcu Polsatow. Jak sprawdzić listę gwarantowanych kanałów? Umowę przedłużałem w sierpniu.
Edit. Przedłużenie było 20 lipca.
 

Generalnie cały problem polega na tym że gwarantowane Polsaty były prawdopodobnie do któregoś lipca dokładnie nie wiem może warto się dowiedzieć jak to wygląda ja miałem umowę z lutego tam na 100% były gwarantowane więc taką informację dostałem na email.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podpisałem umowę 27/07/2020 w przesłanym regulaminie z 01/07/2020 mam *że kanały Polsatu gwarantowane a w E-BOKu ich brak. Podstawą jest przesłany regulamin a więc spokojnie mogę rozwiązać umowę tylko mam pytanie czy u gram chociaż  z 20 zł. Bo kanały Polsatu to za 10 zł przez dekoder IPTV mogę mieć. Tylko teraz płace 129 zł za Full bez erotyki / 300 Mbit i 3xCam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam umowę przedłużona 31 lipca i właśnie sprawdziłem aneks do umowy przesłany na maila i ram mam listę kanałów datowana na 1.07.2020 i polsaty maja gwiazdkę która oznacza gwarancję na program. Co można ugrać? Dzwonić normalnie na bok?


Edut: nie czytałem komentarza powyżej haha a widzę podobnie napisany najs :)


Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiśieńką na torcie całej tej sytuacji jest fakt podania tylko usunięcie gwarantowanych programów ale do tego są programy nie gwarantowane i jest ich sporo ,warto poczytać które to programy może się okazać a się na pewno okaże że wycofają całą grupę Polsat z Multimedia i co w zamian dadzą ? Możemy tylko się zastanawiać a niewiele mogą zaoferować mają czas do 20 grudnia dopiero będzie graniczyło z cudem dodzwonienie się na infolinię już nie mówię o kolejkach do lokalnego biura jak za komuny za papierem w kolejce 2 km. Cały ten moment jest chyba nie przypadkowo wybrany byle uprzykrzyć życie klientowi .Czas pokaże że może zostanie po 01.01.2021 nie 149 kanałów a 130 chwilę potem wyłącza cały pakiecik Polsatu.A czemu tak sądzę a dla tego bo nie będzie już żadnych gwarantowanych programów od Polsat.

Edytowane przez Szefo1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardziej inne pytanie jest sporo osób starszych zapewne nie dowiedzą się o tej w/w sytuacji jak to się ma do powiadamiania takich właśnie abonamentów .Mam nadzieję że finalnie sprawa zainteresuje się po fakcie UOKIK i dostaną ponownie gigantyczna karę .Aktualnie czekamy na dalszy obrót sprawy a będzie ciekawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ebok jest lista kanałów datowana na 1 lipca i na niej kanały polsatu mam gwarantowane.
Na liście z 1 października nie są już gwarantowana. Umowę przedłużyłem 13 listopada.
W bok powiedzieli, że mnie nie obowiązuje wypowiedzenie umowy. Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem list od MM, jest w nim wzmianka o wyłączeniu kanałów grupy Polsat, w tym możliwość rozwiązania umowy do dnia 31.12.2020 br Do tego lista kanałów ze zmianami od 1 stycznia 2021.Więc spokojnie pewnie też dostaniecie listy,bo na pocztę nic nie przyszło.

Edytowane przez kondzik23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, kondzik23 napisał:

Dzisiaj dostałem list od MM, jest w nim wzmianka o wyłączeniu kanałów grupy Polsat, w tym możliwość rozwiązania umowy do dnia 31.12.2020 br Do tego lista kanałów ze zmianami od 1 stycznia 2021.Więc spokojnie pewnie też dostaniecie listy,bo na pocztę nic nie przyszło.

A pod listem wykaz kanałów, a nim Polsaty Sport i Extra ale cyrki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wooke napisał:

U mnie w ebok jest lista kanałów datowana na 1 lipca i na niej kanały polsatu mam gwarantowane.
Na liście z 1 października nie są już gwarantowana. Umowę przedłużyłem 13 listopada.
W bok powiedzieli, że mnie nie obowiązuje wypowiedzenie umowy. Co o tym sądzicie?

Umowę przedłużyłem chyba 9 listopada od 1 grudnia weszły nowe warunki i 1 grudnia powiedzieli mi, że mogę złożyć wypowiedzenie z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby które nie podały adresu mailowego muszą dostać informacje w formie pisemnej dlatego reakcja może być później. Forma dokumentowa dotyczy tylko klientów którzy wyrazili zgodę na efakture. Dziwi mnie fakt bo pracuje w CC można powiedzieć konkurencji że firma wiedząc o problemach z Polsatem przesyłała klientom spis programów datowany na dzień 01/07/2020 do października. Błąd leży po stronie MM a nie konsumenta. Pytanie czy celowo konsultanci wprowadzają w błąd, nie sądzę myślę że Ci ludzie dostają pewnie błędne komunikaty które mają przekazywać klientom albo a gorszym razie jeśli mają taki styl zarządzania karzą im mówić tak dopóki nie zadzwoni klient który się zna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno co jeszcze budzi moje wątpliwości to sytuacja pewnie wygląda to tak że ludzie z CC Vectry dostali skilla MM i jak rozmawiacie to może być osoba która miała przyspieszone szkolenie bo nawet wypowiedzenie w jednej firmie w formie dokumentowej jest drogą mailową a w drugiej telefoniczne

1 minutę temu, Seth napisał:

Niby gdzie w iptv masz polsaty sport za 10 zł?

Po smartdomie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, maks27 said:

 

Pewnie masz rację, jedynie zastanawiam się czy Vectra ma ten sam system kodowania ?

Pytam oczywiście w kontekście spodziewanego siłowego przerzucania wszystkich do Vectry przy przedłużaniu kończących się umów z MMP. Myślałem, że może już ktoś tego doświadczył.

 

Mam moduły CAM MMP - jeden w TV, samą kartę z drugiego w dekoderze Vu+ co daje mi znakomite możliwości w dekoderze - nagrywanie wielu kanałów na raz (przydaje się w weekend gdy wydarzenia sportowe się kumulują i oglądam stopniowo później), błyskawiczne przełączanie się kanałów (nie to co na module CAM w TV).

Moduł CI+ to raz że nie wiadomo czy zadziała w takim dekoderze (samej karty się użyje bo jest sparowana z modułem CAM i bez niego nie zadziała) a dwa, że jeden moduł CAM = tylko jeden kanał do oglądania/nagrywania na raz :-(

Żaden, nawet najlepszy dekoder operatora nie dorównuje takiemu Vu+ czy innej Enigmie z niesparowaną kartą - czy to możliwościami, płynnością działania, możliwością customizacji ustawień interfejsu użytkownika pod swoje potrzeby itp.

 

Technicznie odbiór Vectry na kartach MMP to na pewno jest możliwy i przecież już teraz ma miejsce :-) W sierpniu, przed tymi tych dużymi przeróbkami, zmieniano nam przecież stary CAID MMP na nowy tj. ten Vectry, do kart rozsyłane były nowe uprawnienia dla nowego CAID. Pisałem o tym we wrześniu (musiałem rekonfigurować dekoder).

Vectra i MMP jadą na jednym sygnale i jednym systemie Conax, tyle, że abonenci MMP nie mają uprawnień do kanałów które są Vectra-exclusive.

 

Tyle, że przy zawieraniu umowy z Vectrą może mieć widzimisię kazać zwracać moduły CI MMP i dawać swoje CI+. O to mi chodziło. Oczywiście to spory koszt dla operatora. Co więcej mogą tego nie robić od razu, tylko przy kolejnych przedłużeniach.

Stąd pytanie czy ktoś już miał okazję przejść do Vectry mając moduły CAM. A może nadal można przedłużać umowy z MMP i takie sytuacje jeszcze w ogóle nie miały miejsca ?

 

Jestem niemal przekonany, że moduły CAM musiałyby być wymienione gdy chcieć mieć dostęp do kanałów 4K Vectry. Tylko moduły CI+ obsłużą wymagany bitrate.

 

1 hour ago, Pukus said:

A pod listem wykaz kanałów, a nim Polsaty Sport i Extra ale cyrki

 

Tak ale są już jako niegwarantowane więc mogą je wyłączyć.

Chodzi o to, że na tą chwilę informują że cały Polsat przestaje być gwarantowany (a częściowo był) i to już jest podstawa do wypowiedzenia z ich winy. I ostrzegają też że w związku z tym może go za chwilę w ogóle nie być (bo nie jest już gwarantowany) ale co będzie a czego nie to będzie wiadomo 20.XII.

 

1 hour ago, wooke said:

U mnie w ebok jest lista kanałów datowana na 1 lipca i na niej kanały polsatu mam gwarantowane.
Na liście z 1 października nie są już gwarantowana. Umowę przedłużyłem 13 listopada.
W bok powiedzieli, że mnie nie obowiązuje wypowiedzenie umowy. Co o tym sądzicie?

 

Jeszcze w komunikacie o zmianach rozkładu kanałów na początku września (związanej z przejściem na sygnał Vectry), nowa lista kanałów datowana na 1.09 miała większość Polsatów gwarantowane. Ja zawierałem nową umowę chyba w sierpniu.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie umowy zawierane po 7 lipca, bo dołączone tam listy kanałów swoje, a ostatnia strona umowy zawierająca listę kanałów gwarantowanych (w tabelce, ciurkiem) swoje. Rozpiskę mam datowaną na 01.09.2020 z gwarantowanymi Polsatami, a na ostatniej stronie w rubryce upchnięta lista kanałów gwarantowanych na której polsatów już nie ma (oprócz polsat comedy central extra). I to wszystko w jednej umowie. Obawiam się jednak, że wiążące jest to co jest w rubryce, a nie rozpiska na pierwszych stronach. Czyli po prostu przy przedłużaniu umowy zerknąłem na rozpiskę, która wprowadziła mnie w błąd, bo w tej samej umowie kawałek dalej już te kanały nie są gwarantowane. Dramat i bałagan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ubinoob napisał:

Sprawdźcie umowy zawierane po 7 lipca, bo dołączone tam listy kanałów swoje, a ostatnia strona umowy zawierająca listę kanałów gwarantowanych (w tabelce, ciurkiem) swoje. Rozpiskę mam datowaną na 01.09.2020 z gwarantowanymi Polsatami, a na ostatniej stronie w rubryce upchnięta lista kanałów gwarantowanych na której polsatów już nie ma (oprócz polsat comedy central extra). I to wszystko w jednej umowie. Obawiam się jednak, że wiążące jest to co jest w rubryce, a nie rozpiska na pierwszych stronach. Czyli po prostu przy przedłużaniu umowy zerknąłem na rozpiskę, która wprowadziła mnie w błąd, bo w tej samej umowie kawałek dalej już te kanały nie są gwarantowane. Dramat i bałagan.

 

Jak ktoś będzie chciał walczyć to swoją drogą bo i tak odjbali bo wysłali dwa odmienne regulaminy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, piotreksuchy90 napisał:

Dziwi mnie fakt bo pracuje w CC można powiedzieć konkurencji że firma wiedząc o problemach z Polsatem przesyłała klientom spis programów datowany na dzień 01/07/2020 do października. Błąd leży po stronie MM a nie konsumenta. Pytanie czy celowo konsultanci wprowadzają w błąd, nie sądzę myślę że Ci ludzie dostają pewnie błędne komunikaty które mają przekazywać klientom albo a gorszym razie jeśli mają taki styl zarządzania karzą im mówić tak dopóki nie zadzwoni klient który się zna ...

Każdy koncern udaje głupiego w prawie każdej sprawie ..... dopóki klientela i szum medialny nie narobią rabanu. Tak jest niestety od zawsze. Klient może cokolwiek wywalczyć tylko wtedy gdy zna swoje prawa i nie boi się ich wyartykułować. I zażądać zwrotnej odpowiedzi (od operatora) na piśmie wraz z podaną podstawą prawną.

Ustna odpowiedź w sprawach prawnych/regulaminowych typu "Nie da się proszę pana, bo nie i już" udzielona klientowi przez Infolinię to nie jest żadna odpowiedź.

VECTRA wzięła potężny kredyt na zakup Multimedii (1,5 mld PLN). A to bardzo boli, bo kredyt sam się nie spłaci. I ten interes na dłuższą metę może się nie pospinać finansowo, bo za jakiś czas części klienteli wystarczy do szczęścia tylko szybki internet + naziemna DVB-T2 (przejście na DVB-T2 będzie  od marca do 27 czerwca 2022 r.) + serwisy VOD (stale się rozwijające).

Tradycyjna telewizja kablówkowa stanie się wtedy zbędna, niemodna, przestarzała i nieprzyszłościowa (miliony reklam codziennie na 95 % kanałów).

Dlatego teraz każdy operator udaje głupiego w każdej sprawie żeby tylko zablokować odpływ klienteli. Bo klient daje mamonę. Bez klienta i jego mamony idzie się z torbami. Na szczęście dla każdego operatora to uświadomionych klientów (tych którzy znają swoje prawa) jest max. 5 % - 10 %. Cała reszta klientów płaci potulnie za wszystko i nie walczy o swoje prawa.

Edytowane przez Kleofas11
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wooke napisał:

@zieny będziesz bawił się w wypowiedzenie? Zastanawiam się czy gra jest warta świeczki - Maxbox+HD+120mb=55 zł.

Wypowiedzenie złożyłem i się zastanawiam nad Canal plus w promocji z bankiem CA,  ale czekam na rozwój sytuacji z multimedia jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kleofas11 napisał:

Na szczęście dla każdego operatora to uświadomionych klientów (tych którzy znają swoje prawa) jest max. 5 % - 10 %.

Nie ma szans na tak wysoki procent. Patrząc po mojej osiedlowej grupie ludzie płacą MM majątek. Prawie wszyscy. A piszę tylko o nieumiejętności negocjacji, czy wręcz niewiedzy, że można. Znajomość prawa czy przepisów jest jeszcze rzadziej spotykana. A egzekwowanie tego, czyli kopanie się z koniem? Myślę, że to się liczy w promilach.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...