mariusz5891 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Pacjent: WiFi Premiumbox Dolegliwości: wszystkie canal+ działają elegancko, w tym samym czasie chcę sobie obejrzeć multiligę na canal+now a tam pikseloza... Diagnoza: problem z dekoderem czy z instalacją antenową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Wróżenie z fusów, może to być problem z dekoderem jak również z instalacją. Najlepiej sprawdzić dekoder na innej instalacji a C+Now jest na 10719 więc można też sprawdzać na kanałach: Active Family, Kino Polska, TVP HD, TVP Info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Od pewnego czasu mam problem z jakością obrazu na Box+/HD SAGEMCOM DSI83(S) (MR) i moduł C+.Obraz na kanałach paczki TVN jak i TVP wczoraj zawieszał się i resetował tuner jak i TV z modułem. Przeniosłem tuner z kartą na inną instalację antenową i to samo. Antena ustawiana przez serwis Sat. Nie wiem co z tym zrobić. Umowa do 31-12-2017 r. Zaczyna mi się odechciewać NC+ w takim wydaniu. Tyle lat z C+ i było bez problemów.Wymienią tuner i karty oraz moduł na nowy, czy marne szanse? Edytowane 15 Września 2017 przez Z-G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Fachowiec ustawiał, ale może wiatr zrobił poprawkę? Edytowane 15 Września 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Są fachowcy i fachowcy. Ja po fachowcach sam musiałem precyzyjnie ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Wróżenie z fusów, może to być problem z dekoderem jak również z instalacją. Najlepiej sprawdzić dekoder na innej instalacji a C+Now jest na 10719 więc można też sprawdzać na kanałach: Active Family, Kino Polska, TVP HD, TVP Info. Wygląda na to, że wszystkie kanały u mnie na tej częstotliwości odbierają [...], tzn. że antena do poprawki? Edytowane 15 Września 2017 przez Barti Na forum nie wyrażamy się w sposób wulgarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Prawdopodobnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo1 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Witam. Mam problem z odbiorem TV, to znaczy niektore kanaly dzialaja bez zarzutu, ale wiekszosc slabo, nawet przy dobrej pogodzie. Antena jest podlaczona do dwoch dekoderow. To znaczy na dole jest Polsat,i wszystko dziala OK, u gory jest Cyfra i sa problemy z odbiorem. Ktos cos poradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Rozwiązanie nr 1: Najprościej włącz na dekoderze nc+ informacje o sygnale (siła + jakość). Skoryguj ustawienia anteny aż będą jak najbliższe 100%. Rozwiązanie nr 2: Ewentualnie możesz przenieść dekoder nc+ "na dół" i zobaczyć czy tam działa OK. Może po prostu kabel gdzieś jest "trachnięty". Jeśli nie to patrz "Rozwiązanie nr 1". Rozwiązanie nr 3: Konwerter może być marnej jakości i wymaga wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Co się dzieje z kanałami Sportklub HD i Fightklub HD? Obraz na nich nie działa płynnie, tylko skacze klatka po klatce i obraz często nie zgrywa się z dźwiękiem. Na innych kanałach tego nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Kanały TVN zmieniają transponder. Czy to oznacza koniec częstych problemów z sygnałem na tych kanałach, jeśli ktoś ma nie najdokładniej ustawioną antenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Transponder zmieniają wersje SD kanałów TVN. Wersje HD zostają na obecnych parametrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Panowie mimo,iż przyszedł do mnie rekomendowany monter ze strony nc i ustawił antenę,nadal występują u mnie skoki obrazu.Zostają mi tylko dwa wyjścia sprawdzić kable koncentryczne idące na zewnątrz budynku lub może wymiana anteny . Powiedział,że na nowszych dekoderach lepiej widać co może być tego przyczyną. Edytowane 26 Września 2017 przez tektyw85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Panowie mimo,iż przyszedł do mnie rekomendowany monter ze strony nc i ustawił antenę,nadal występują u mnie skoki obrazu. Zgłoś reklamację. Zakłócenia masz przy ładnej pogodzie? Na wszystkich kanałach? Jak duża antena? Nie masz routera LTE w pobliżu dekodera lub kabli antenowych? Czy zakłócenia nie występują w czasie używania jakichś urządzeń mobilnych? Powiedział,że na nowszych dekoderach lepiej widać co może być tego przyczyną. To ustawiał na dekoder, czy z miernikiem? Jeżeli tym drugim, to tam miałby już jakieś wskazówki. Edytowane 26 Września 2017 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Router posiadam zwykły ADSL2+ standard N 300 MB/s TP-Link bezprzewodowy ,zakłócenia zarówno przy ładnej pogodzie jaki i przy gorszej.Antena 80 cm .Prawie na wszystkich kanałach.Gniazdo antenowe zarówno do satelity jaki o do naziemnej tv. Router jest na górze a telewizor na dole. Co do tabletu to nie zauważyłem ,żeby powodował jakieś zakłócenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 W czasie zakłóceń wyłącz na chwilę router to przekonasz się czy to on jest winowajcą. Jeżeli za ścianą masz sąsiada, to równie dobrze jego sprzęt może "siać" zakłócenia. Dobrze ustawiona 80-ka i sprawny konwerter powinny zapewnić Ci stabilny odbiór, aż do wystąpienia "oberwania" chmury, albo burzy śnieżnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Router LTE zakłóca pracę dekodera jeśli stoi gdzieś w pobliżu? Pytam bo mam zamiar swój ustawić obok telewizora tak około 1,5 metra od dekodera. Edytowane 2 Października 2017 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Tak zakłóca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Witam was.Nie wiem w jakim temacie napisać post, i najwyżej go przeniesiecie. Na stronie nc+ jest taka informacja "Wymień dekoder na nowy". Ja posiadam ten biały od n-ki na własność, i właśnie nie wiem czy takiego też mogę wymienić? ? Niby na stronce jest do wyboru na wymianę,ale nie wiadomo jak to jest w praktyce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Dekodery własne nie podlegają wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek12390 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam, posiadam dekoder Philips 6201 i pojawił się problem. Tnie się obraz, jakby antena była źle ustawiona. Dodam, że na dwóch Arivach problem nie występuje. Moje pytanie jest takie: czy może być to spowodowane wymianą przez nc+ tych dekoderów Philips? Czy może problem jest po stronie dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Model ten jest już stary, mógł się wyeksploatować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Czy ma ktoś z forumowiczów problem z HBO i Cinemaxami?bo u mnie coś przycinają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Tak HBO, jak i Cinemaxy nadawane są z różnych częstotliwości -> http://pl.kingofsat.net/pos-13E_pol.php. Antena i konwerter do małej korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.