Jump to content

mariusz5891

Users
  • Content Count

    427
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About mariusz5891

  • Rank
    Rozpisany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak pisałem do tej pory miałem ten pakiet bez history za 27,50 zł. Umowa obowiązywała do końca grudnia 2019, wypowiedzenia jeszcze nie wysyłałem, bombardowali mnie telefonami od kilku dni, dopiero wczoraj odebrałem (22 419 23 80) i dostałem taką propozycję. Nowa umowa oczywiście też na 2 lata
  2. @ircios Zgadzam się z Tobą, powiem nawet, że w ogóle mi na tych kanałach nie zależało, ale wg konsultanta tylko po dodaniu tej opcji mógł mi dorzucić gratisy. Nie wiem ile w tym prawdy, ale dobrze mi się z nim gadało i widać było, że mu zależy na podwyższeniu tej mojej kwoty zobowiązania, więc z uwagi na fakt, że podwyżka jest malutka, specjalnie nie oponowałem. Z fartem
  3. Oferta na przedłużenie umowy obowiązującej do 31.12.2019 r. bez wypowiedzenia: - Comfort+ 22,50 zł - History HD 2,99 zł - Najem WiFiPremiumbox 5,00 zł - Najem Box+ 0 zł - Multiroom 0 zł RAZEM 30,49 zł (w październiku 27,50 zł bo history hd za darmo) Dodatkowo za darmo: - dopełnienie do Extra+ do 31.10.2019 r. - Canal+ do 30.11.2019 r - HBO + HBO GO do 28.02.2020 r. Poprzednio miałem to samo prócz History HD za 27,50 zł
  4. Kolego @tomwro czerstwy ma oczywiście rację. Wypowiedzenie możesz złożyć w dowolnym momencie trwania umowy, a to że "nie ma takiej opcji w systemie" to już nie Twoja sprawa. Nalegasz na przyjęcie wypowiedzenia powołując się na regulamin świadczenia usług:
  5. Czy warunkiem utrzymania SmartDomu jest przedłużenie umowy uprawniającej (w moim przypadku CP) przynajmniej na 15 miesięcy? Czy wystarczy 12?
  6. Mundial w Rosji trwał od połowy czerwca do połowy lipca, napisałeś, że pierwsza faktura przyszła po miesiącu więc pewnie w sierpniu. Trochę już tego czasu minęło... Na wszystkich fakturach jest ta większa kwota? Płacisz te faktury? Moim zdaniem trzeba zajrzeć w historię połączeń spisać numer telefonu konsultanta, godzinę połączenia i składać reklamację z żądaniem odsłuchania rozmowy - taj jak pisał kolega wyżej
×
×
  • Create New...