Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu mam problem z jakością obrazu na Box+/HD SAGEMCOM DSI83(S) (MR) i moduł C+.Obraz na kanałach paczki TVN jak i TVP wczoraj zawieszał się i resetował tuner jak i TV z modułem. Przeniosłem tuner z kartą na inną instalację antenową i to samo. Antena ustawiana przez serwis Sat. Nie wiem co z tym zrobić. Umowa do 31-12-2017 r. Zaczyna mi się odechciewać NC+ w takim wydaniu. Tyle lat z C+ i było bez problemów.Wymienią tuner i karty oraz moduł na nowy, czy marne szanse?

Edytowane przez Z-G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróżenie z fusów, może to być problem z dekoderem jak również z instalacją. Najlepiej sprawdzić dekoder na innej instalacji a C+Now jest na 10719 więc można też sprawdzać na kanałach: Active Family, Kino Polska, TVP HD, TVP Info.

Wygląda na to, że wszystkie kanały u mnie na tej częstotliwości odbierają [...], tzn. że antena do poprawki?

Edytowane przez Barti
Na forum nie wyrażamy się w sposób wulgarny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie nr 1: Najprościej włącz na dekoderze nc+ informacje o sygnale (siła + jakość). Skoryguj ustawienia anteny aż będą jak najbliższe 100%.

 

Rozwiązanie nr 2: Ewentualnie możesz przenieść dekoder nc+ "na dół" i zobaczyć czy tam działa OK. Może po prostu kabel gdzieś jest "trachnięty". Jeśli nie to patrz "Rozwiązanie nr 1".

 

Rozwiązanie nr 3: Konwerter może być marnej jakości i wymaga wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mimo,iż przyszedł do mnie rekomendowany monter ze strony nc i ustawił antenę,nadal występują u mnie skoki obrazu.Zostają mi tylko dwa wyjścia sprawdzić kable koncentryczne idące na zewnątrz budynku lub może wymiana anteny .

Powiedział,że na nowszych dekoderach lepiej widać co może być tego przyczyną.

Edytowane przez tektyw85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mimo,iż przyszedł do mnie rekomendowany monter ze strony nc i ustawił antenę,nadal występują u mnie skoki obrazu.

Zgłoś reklamację. Zakłócenia masz przy ładnej pogodzie? Na wszystkich kanałach? Jak duża antena? Nie masz routera LTE w pobliżu dekodera lub kabli antenowych? Czy zakłócenia nie występują w czasie używania jakichś urządzeń mobilnych?

 

Powiedział,że na nowszych dekoderach lepiej widać co może być tego przyczyną.

:?: To ustawiał na dekoder, czy z miernikiem? Jeżeli tym drugim, to tam miałby już jakieś wskazówki.

Edytowane przez K63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Router posiadam zwykły ADSL2+ standard N 300 MB/s TP-Link bezprzewodowy  ,zakłócenia zarówno przy ładnej pogodzie jaki i przy gorszej.Antena 80 cm .Prawie na wszystkich kanałach.Gniazdo antenowe zarówno do satelity jaki o do naziemnej tv. Router jest na górze a telewizor na dole. Co do tabletu to nie zauważyłem ,żeby powodował jakieś zakłócenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie zakłóceń wyłącz na chwilę router to przekonasz się czy to on jest winowajcą. Jeżeli za ścianą masz sąsiada, to równie dobrze jego sprzęt może "siać" zakłócenia.

Dobrze ustawiona 80-ka i sprawny konwerter powinny zapewnić Ci stabilny odbiór, aż do wystąpienia "oberwania" chmury, albo burzy śnieżnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was.Nie wiem w jakim temacie napisać post, i najwyżej go przeniesiecie. Na stronie nc+ jest taka informacja "Wymień dekoder na nowy". Ja posiadam ten biały od n-ki na własność, i właśnie nie wiem czy takiego też mogę wymienić? ? Niby na stronce jest do wyboru na wymianę,ale nie wiadomo jak to jest w praktyce. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam dekoder Philips 6201 i pojawił się problem. Tnie się obraz, jakby antena była źle ustawiona. Dodam, że na dwóch Arivach  problem nie występuje. Moje pytanie jest takie: czy może być to spowodowane wymianą przez nc+ tych dekoderów Philips? Czy może problem jest po stronie dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...