Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, taczek napisał(a):

Tak, tv z kanałami naziemnej normalnie chodzą 

Musisz się dowiedzieć czy masz udostępniony w gniazdku sygnał satelitarny. W starszych instalacjach nie było takich wymogów.. Dopiero od 2013 roku w sieci zbiorczej wymagany jest sygnał satelitarny i naziemny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Pawel napisał(a):

Musisz się dowiedzieć czy masz udostępniony w gniazdku sygnał satelitarny. W starszych instalacjach nie było takich wymogów.. Dopiero od 2013 roku w sieci zbiorczej wymagany jest sygnał satelitarny i naziemny.

Tak posiadam. Sygnał zaczął się pojawiać zaczęło wyszukiwać kanały ale przez 20 min było proszę czekać i nic więc chciałem jeszcze raz  ale znów brak sygnału. Przewiduje że to chodzi o system uniwersalny pilot NC+ tak mi się pojawiało więc tu chyba jakiś problem. Podłączyłem do dekodera kabel enthernet wg. instrukcji ale wgl nie ma takich komunikatów jak jest w niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anita Kaźmierska
Ten post został doceniony przez Anita Kaźmierska!

"Obserwacja zostanie wykorzystana w artykule na satkurier.pl."

Mruczek otrzymał(a) odznakę 'Pomocny' i 1 punktów.

Czy ta firma jest poważna?

Drogi Kliencie,

prowadzimy prace mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa kodowania treści na naszych dekoderach. W związku z tym usługa nc+ GO TV może nie być dostępna na Twoim dekoderze WIFIBOX+ od 16.11.2023 r.

Jeśli nadal chcesz z niej korzystać, zapraszamy do odwiedzenia najbliższego Punktu Obsługi i Sprzedaży (mapa salonów) lub kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Zaproponujemy rozwiązanie, które pozwoli Ci kontynuować korzystanie z usługi.
Zespół CANAL+

 

Edytowane przez Mruczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, maciekmm napisał(a):

Nie wydaje mi sie zeby dokonywali wymian sprzetu bez zadnych dopłat... Troche osob uzywa wifiboxow chociażby w multiroom

Rozmawiałem wczoraj z konsultantem na infolinii i powiedziałem że mam dwa takie dekodery w multiroom i że w chwili obecnej multiroom mam za 0zł i czy po wymianie będę musiał coś dopłacać za dekoder, na chwilę się wyciszył posprawdzał i powiedział ze faktycznie mam za 0zł multiroom więc przygotuje ofertę i po wymianie nadal będą darmowe, wymieniają na wifi premiumbox+ (zapomniałem dopytać o aktywacje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta w

25 minut temu, mgaw89 napisał(a):

Rozmawiałem wczoraj z konsultantem na infolinii i powiedziałem że mam dwa takie dekodery w multiroom i że w chwili obecnej multiroom mam za 0zł i czy po wymianie będę musiał coś dopłacać za dekoder, na chwilę się wyciszył posprawdzał i powiedział ze faktycznie mam za 0zł multiroom więc przygotuje ofertę i po wymianie nadal będą darmowe, wymieniają na wifi premiumbox+ (zapomniałem dopytać o aktywacje)

Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta wymiana ma wygladac ? Przygotowal Tobie od reki taka oferte i masz tylko podejsc do punktu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, maciekmm napisał(a):

Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta w

Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta wymiana ma wygladac ? Przygotowal Tobie od reki taka oferte i masz tylko podejsc do punktu ?

 

Na wifi premiumbox+ nie było czasem aktualizacji do tego nowego oprogramowania? 

 

Tak, zadzwoniłem i przygotował od ręki taką ofertę (łącznie rozmowa trwała +/- 10min) i teraz mam podejść do punktu, pytałem czy dzwonić wcześniej czy będą mieć je na stanie to powiedział ze maja je na wyposażeniu wiec nawet nie ma potrzeby dzwonienia, jedynie podejść i powiedzieć ze jest taka oferta przygotowana. Po pracy się wybieram (o ile będą dekodery na stanie) wiec wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mgaw89 napisał(a):

Tak, zadzwoniłem i przygotował od ręki taką ofertę (łącznie rozmowa trwała +/- 10min) i teraz mam podejść do punktu, pytałem czy dzwonić wcześniej czy będą mieć je na stanie to powiedział ze maja je na wyposażeniu wiec nawet nie ma potrzeby dzwonienia, jedynie podejść i powiedzieć ze jest taka oferta przygotowana. Po pracy się wybieram (o ile będą dekodery na stanie) wiec wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć. 

Wymieniasz dekoder ktory masz w multiroom czy glowny ?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie jeszcze informacja o wyłączeniu usługi nie dotarła. Co do darmowej wymiany to skłaniam się ku temu, że jednak będzie darmowa. Może liczą na to, że nie każdy rzuci się na wymianę, a część abonentów nawet tego nie zauważy. WM pisze tak:

 

Cytat

Klienci będą mogli wymienić dekoder Wifibox+ na jeden z nowszych modeli, gdzie usługa jest dostępna. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam bałagan... W końcu na infolinii trafiłem na "ogarniętego" konsultanta. Posprawdzał co trzeba i potwierdził że mogę wymienić wifiboxa z multiroom na wifipremium box z dyskiem bez żadnych opłat z utrzymaniem dotychczasowych warunków. Powiedział że jest adnotacja na moim koncie. Po udaniu się do punktu oczywiście żadnej adnotacji nie było a po wymianie dekodera system doliczył 10zł za multiroom.... Poszła reklamacja już w punkcie... Mam nadzieję że uznają...

Mało tego,teraz zauważyłem na swoim koncie abonenckim ze od przyszlego miesiaca do wyzej wspomnianych 10zl doliczana zostala osobno rowniez oplata za dysk w wysokości 2zl... Na infolinii jak i w punkcie zapewniono mnie ze nic za dysk nie będzie doliczane... Brak słów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak operatorzy robią ludzi w c.
Tu 5 zł, tam 12 zł, gdzie indziej dodatkowe 15zl... A może klient się nie upomni bo to nie pieniądz. A kasa za nic leci. Nie jest to niestety tylko problem C+ tylko wszystkich operatorów-korporacji. W końcu ktoś powinien im się za to dobrać do d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W punkcie nie dostalem zadnego dokumentu z nowymi platnosciami tylko dokumenty odbioru sprzetu informujace  o bezplatnej aktywacji... Bardzo słaba praktyka firmy... Na infolinii jedno, w punkcie drugie a w systemie trzecie... Szkoda ze oplate za dysk zauwazylem po napisaniu reklamacji dot.  platnosci za multiroom. Dzis ide oddac dysk. Nie jest mi potrzebny. Nie chodzi o dodatkowe 2 zl tylko o sam fakt postepowania z klientem. Ciekawe czy przyjmą go z powrotem.

 

Co do samej wymiany to wifipremium jest znacznie szybszy i stabilniejszy od wifiboxa. Ma jednak jedna dużą wadę. Nie mozna tworzyc listy kanalow ze swoją numeracją...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2023 o 06:38, mgaw89 napisał(a):

wymieniają na wifi premiumbox+

Na tym dekoderze nc+ go też historia.

W dniu 20.10.2023 o 08:32, maciekmm napisał(a):

Czy Wifipremiumbox jest zawsze z dyskiem ?

Można bez dysku wziąć 

 

Do @Mruczek i innych co stracili lub straca dostęp do nc+ go. Aby korzystać z C+ Online,  nie jest potrzebna wymiana zabytków na dekodery 4k za wieksza dzierżawę.  Jak komus tylko na tej uslude zależy to może oglądać na własnym sprzęcie. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porno jest normalnie dostępne.  Nie musu być od C+ 😃

 

A następna sprawa,  w którym poście zachwalam swój sprzęt? Napisałem tylko, że C+ Online można oglądać na własnym sprzęcie i to bardziej wygodniej niż na dekoderze. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...