Pawel Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 2 godziny temu, taczek napisał(a): Tak, tv z kanałami naziemnej normalnie chodzą Musisz się dowiedzieć czy masz udostępniony w gniazdku sygnał satelitarny. W starszych instalacjach nie było takich wymogów.. Dopiero od 2013 roku w sieci zbiorczej wymagany jest sygnał satelitarny i naziemny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taczek Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 48 minut temu, Pawel napisał(a): Musisz się dowiedzieć czy masz udostępniony w gniazdku sygnał satelitarny. W starszych instalacjach nie było takich wymogów.. Dopiero od 2013 roku w sieci zbiorczej wymagany jest sygnał satelitarny i naziemny. Tak posiadam. Sygnał zaczął się pojawiać zaczęło wyszukiwać kanały ale przez 20 min było proszę czekać i nic więc chciałem jeszcze raz ale znów brak sygnału. Przewiduje że to chodzi o system uniwersalny pilot NC+ tak mi się pojawiało więc tu chyba jakiś problem. Podłączyłem do dekodera kabel enthernet wg. instrukcji ale wgl nie ma takich komunikatów jak jest w niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 Pilot nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o sygnał. Dekoder po pachę i idź do znajomego z anteną satelitarna luv do punktu sprzedaży C+. Niech go zaprogramują na działającej antenie. Przyniesiesz do domu i zobaczysz czy zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 13 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 Dziś straciłem epg na wszystkich kanałach. Dopiero reset wtyczkowy pomógł. Ehh ten wifiszrot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 (edytowane) Ten post został doceniony przez Anita Kaźmierska! "Obserwacja zostanie wykorzystana w artykule na satkurier.pl." Mruczek otrzymał(a) odznakę 'Pomocny' i 1 punktów. Czy ta firma jest poważna? Drogi Kliencie, prowadzimy prace mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa kodowania treści na naszych dekoderach. W związku z tym usługa nc+ GO TV może nie być dostępna na Twoim dekoderze WIFIBOX+ od 16.11.2023 r. Jeśli nadal chcesz z niej korzystać, zapraszamy do odwiedzenia najbliższego Punktu Obsługi i Sprzedaży (mapa salonów) lub kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Zaproponujemy rozwiązanie, które pozwoli Ci kontynuować korzystanie z usługi. Zespół CANAL+ Edytowane 16 Października 2023 przez Mruczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2023 W dniu 16.10.2023 o 17:52, Mruczek napisał(a): Czy ta firma jest poważna? Jak najbardziej. Usługa jest likwidowana, a w zamian jest C+ Online. Tyle, że na nowszym sprzęcie, a nie na zabytkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 19 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 I faktycznie wymienią mi dekoder gratis na nie "zabytek" na umowie na czas nieoznaczony? Bez jej przedłużania i bez płacenia za "aktywację". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 19 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 Nie wydaje mi sie zeby dokonywali wymian sprzetu bez zadnych dopłat... Troche osob uzywa wifiboxow chociażby w multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 12 godzin temu, maciekmm napisał(a): Nie wydaje mi sie zeby dokonywali wymian sprzetu bez zadnych dopłat... Troche osob uzywa wifiboxow chociażby w multiroom Rozmawiałem wczoraj z konsultantem na infolinii i powiedziałem że mam dwa takie dekodery w multiroom i że w chwili obecnej multiroom mam za 0zł i czy po wymianie będę musiał coś dopłacać za dekoder, na chwilę się wyciszył posprawdzał i powiedział ze faktycznie mam za 0zł multiroom więc przygotuje ofertę i po wymianie nadal będą darmowe, wymieniają na wifi premiumbox+ (zapomniałem dopytać o aktywacje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta w 25 minut temu, mgaw89 napisał(a): Rozmawiałem wczoraj z konsultantem na infolinii i powiedziałem że mam dwa takie dekodery w multiroom i że w chwili obecnej multiroom mam za 0zł i czy po wymianie będę musiał coś dopłacać za dekoder, na chwilę się wyciszył posprawdzał i powiedział ze faktycznie mam za 0zł multiroom więc przygotuje ofertę i po wymianie nadal będą darmowe, wymieniają na wifi premiumbox+ (zapomniałem dopytać o aktywacje) Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta wymiana ma wygladac ? Przygotowal Tobie od reki taka oferte i masz tylko podejsc do punktu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 16 minut temu, maciekmm napisał(a): Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta w Na wifipremium box tez ma nie byc nc+go. Jak ta wymiana ma wygladac ? Przygotowal Tobie od reki taka oferte i masz tylko podejsc do punktu ? Na wifi premiumbox+ nie było czasem aktualizacji do tego nowego oprogramowania? Tak, zadzwoniłem i przygotował od ręki taką ofertę (łącznie rozmowa trwała +/- 10min) i teraz mam podejść do punktu, pytałem czy dzwonić wcześniej czy będą mieć je na stanie to powiedział ze maja je na wyposażeniu wiec nawet nie ma potrzeby dzwonienia, jedynie podejść i powiedzieć ze jest taka oferta przygotowana. Po pracy się wybieram (o ile będą dekodery na stanie) wiec wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 (edytowane) Godzinę temu, mgaw89 napisał(a): Tak, zadzwoniłem i przygotował od ręki taką ofertę (łącznie rozmowa trwała +/- 10min) i teraz mam podejść do punktu, pytałem czy dzwonić wcześniej czy będą mieć je na stanie to powiedział ze maja je na wyposażeniu wiec nawet nie ma potrzeby dzwonienia, jedynie podejść i powiedzieć ze jest taka oferta przygotowana. Po pracy się wybieram (o ile będą dekodery na stanie) wiec wtedy coś więcej będę mógł powiedzieć. Wymieniasz dekoder ktory masz w multiroom czy glowny ? Edytowane 20 Października 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 (edytowane) 2x multiroom (ale teraz czytam i faktycznie na tych dekoderach nadal jest nc+ go i ma być usunięte w późniejszym czasie, więc będę dzwonił do nich jeszcze raz ) Edytowane 20 Października 2023 przez mgaw89 korekta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 U mnie niestety chcą wyciągnąć kasę za wymianę dekodera... 12zł za Wifipremium i 15 za 4k... Brak słów. Wyłączają usługę żerując na kasie abonentów... Czy Wifipremiumbox jest zawsze z dyskiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Dzwonił ktoś do Was z Canal+ w sprawie wymiany dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Do mnie jeszcze informacja o wyłączeniu usługi nie dotarła. Co do darmowej wymiany to skłaniam się ku temu, że jednak będzie darmowa. Może liczą na to, że nie każdy rzuci się na wymianę, a część abonentów nawet tego nie zauważy. WM pisze tak: Cytat Klienci będą mogli wymienić dekoder Wifibox+ na jeden z nowszych modeli, gdzie usługa jest dostępna. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Jak zwykle bałagan. Na infolinii wszystko ładnie, w punkcie... nie ma żadnej oferty nic nie widzą nic nie wiedzą... po telefonie na linię dla pracowników niby można wymienić ale: aktywacja 99zł, opłata za dekoder 20zł. Właśnie wysłałem reklamacje zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Potwierdzam bałagan... W końcu na infolinii trafiłem na "ogarniętego" konsultanta. Posprawdzał co trzeba i potwierdził że mogę wymienić wifiboxa z multiroom na wifipremium box z dyskiem bez żadnych opłat z utrzymaniem dotychczasowych warunków. Powiedział że jest adnotacja na moim koncie. Po udaniu się do punktu oczywiście żadnej adnotacji nie było a po wymianie dekodera system doliczył 10zł za multiroom.... Poszła reklamacja już w punkcie... Mam nadzieję że uznają... Mało tego,teraz zauważyłem na swoim koncie abonenckim ze od przyszlego miesiaca do wyzej wspomnianych 10zl doliczana zostala osobno rowniez oplata za dysk w wysokości 2zl... Na infolinii jak i w punkcie zapewniono mnie ze nic za dysk nie będzie doliczane... Brak słów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Tak operatorzy robią ludzi w c.Tu 5 zł, tam 12 zł, gdzie indziej dodatkowe 15zl... A może klient się nie upomni bo to nie pieniądz. A kasa za nic leci. Nie jest to niestety tylko problem C+ tylko wszystkich operatorów-korporacji. W końcu ktoś powinien im się za to dobrać do d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 W punkcie nie dostalem zadnego dokumentu z nowymi platnosciami tylko dokumenty odbioru sprzetu informujace o bezplatnej aktywacji... Bardzo słaba praktyka firmy... Na infolinii jedno, w punkcie drugie a w systemie trzecie... Szkoda ze oplate za dysk zauwazylem po napisaniu reklamacji dot. platnosci za multiroom. Dzis ide oddac dysk. Nie jest mi potrzebny. Nie chodzi o dodatkowe 2 zl tylko o sam fakt postepowania z klientem. Ciekawe czy przyjmą go z powrotem. Co do samej wymiany to wifipremium jest znacznie szybszy i stabilniejszy od wifiboxa. Ma jednak jedna dużą wadę. Nie mozna tworzyc listy kanalow ze swoją numeracją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 (edytowane) W dniu 20.10.2023 o 06:38, mgaw89 napisał(a): wymieniają na wifi premiumbox+ Na tym dekoderze nc+ go też historia. W dniu 20.10.2023 o 08:32, maciekmm napisał(a): Czy Wifipremiumbox jest zawsze z dyskiem ? Można bez dysku wziąć Do @Mruczek i innych co stracili lub straca dostęp do nc+ go. Aby korzystać z C+ Online, nie jest potrzebna wymiana zabytków na dekodery 4k za wieksza dzierżawę. Jak komus tylko na tej uslude zależy to może oglądać na własnym sprzęcie. Edytowane 21 Października 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Tak zachwalasz własny sprzęt do C+ Online to spróbuj na nim obejrzeć treści 18+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 (edytowane) Porno jest normalnie dostępne. Nie musu być od C+ A następna sprawa, w którym poście zachwalam swój sprzęt? Napisałem tylko, że C+ Online można oglądać na własnym sprzęcie i to bardziej wygodniej niż na dekoderze. Edytowane 21 Października 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 Właśnie jestem po rozmowie telefonicznej z Canal+ w sprawie wymiany dekodera od MR - wifibox+. Telefon oczywiście ze strony C+… zaproponowano DualBox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TBA2 Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 (edytowane) 9 minut temu, andrzejgratis napisał(a): Telefon oczywiście ze strony C+… zaproponowano DualBox+. A jaka opłata za ten dekoder, czy też bez opłaty? Edytowane 23 Października 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.