Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś wymieniłem w punkcie dekoder multiroom WiFibox na WiFi Premium, bez zmian warunków dotyczących opłat za sprzęt. Nie płacę za wynajem głównego dekodera 4K Ultrabox jak i dysku do niego, drugi dekoder jak i usługę multiroom też mam bez opłat. Promocja na bezpłatną wymianę została aktywowana po telefonicznym kontakcie agenta z infolinią. Opcja wymiany na 4K DualBox kosztowałaby 49 zł jednorazowo oraz 20 zł wiecej, do miesięcznego rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mediabox+ jest w obowiązkowej wymianie, więc mu wymienią zależnie od oferty na Dualbox+. A multiroom Standard, jak brałeś na starych zasadach musisz zdać, a następnie wydają dekoder. Jak APS jest spoko to uda się załatwic bez nowej opłaty aktywacyjnej. I wtedy dostanie WiFi Premiumbox+ za 10 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś dzwoniłem na infolinię w sprawie wyłączenia nc+go na wifibox. Mam go w multiroom do Dualboxa. Konsul powiedział że mogę wymienić go  na Wifi Premiumboxa, lub Dualboxa, bez opłat. Załatwił tylko z przełożonym jakiś kupon na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna atrakcja w tym dekoderze. To już chyba 4 takie samo zgłoszenie od klienta w tym tygodniu, że ma komunikat niedostępny sygnał sat na wszystkich kanałach. Po przyjeździe okazuje się, że z anteną wszystko ok, wystarcza reset dekodera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czy w tym dekoderze można dodać sobie nowe transpondery na Hot Birdzie jak i na Astrze czy jest to jakoś zblokowane. Niby jest możliwość wpisania częstotliwości, ale dekoder nie znajduje nowychj kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mój egzemplarz zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie po wyłączeniu go wieczorem, następnego dnia uruchamiał się w trybie 576p mimo ustawienia 1080p/i w menu dekodera i nie reagował na zmiany ustawień rozdzielczości. Pomaga jedynie odpięcie go od prądu i ponowne włączenie, wtedy po koszmarnie długim uruchomieniu znów poprawnie wyświetla obraz w 1080p/i jakby nigdy nic. Można go wyłączać i włączać wielokrotnie i pozostaje w 1080p, jednak kiedy postoi przez jakiś czas, kilku, kilkunastu godzin - znów odpala się w 576p i nie działa nic poza odcięciem zasilania. Problem występuje niezależnie od wejścia HDMI, użytego kabla oraz telewizora, zatem wszystko wskazuje na dekoder.

Zadzwoniłem na infolinię żeby ustalić wymianę i przy okazji wspomniałem o niedziałającej usłudze nc+ go TV, wtedy konsultant podpowiedział złożenie reklamacji z tego powodu i wtedy po jej rozpatrzeniu pojawi się możliwość bezpłatnej wymiany na inny sprzęt, obsługujący już canal+ online. Potwierdził, że przyjmuje zgłoszenie i przekazuje do działu reklamacji oraz że taka jest wewnętrzna dyspozycja, by za pomocą reklamacji z powodu wyłączenia usługi nc+ go umożliwiać klientom bezpłatną wymianę na nowszy sprzęt. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać na maila od działu reklamacji i wtedy udać się do punktu w celu jego wymiany. Mail ma dotrzeć w około 7 dni, jednak formalnie mają 30 dni. 

Wychodzi więc na to, że wymiana tego dekodera na wifipremium lub dualbox to tylko formalność i wystarczy zgłosić reklamację na brak nc+ go i tyle. 

Dodam, że umowę na tym dekoderze mam już na czasie nieokreślonym i nie było konieczności przedłużenia jej żeby skorzystać z wymiany sprzętu na nowy.

Zgłoszenie było w piątek i teraz czekam na odpowiedz na reklamację, która powinna być do końca tygodnia, ale zobaczymy ile to zajmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.03.2024 o 10:08, arasel napisał(a):

Mój egzemplarz zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie po wyłączeniu go wieczorem, następnego dnia uruchamiał się w trybie 576p mimo ustawienia 1080p/i w menu dekodera i nie reagował na zmiany ustawień rozdzielczości. Pomaga jedynie odpięcie go od prądu i ponowne włączenie, wtedy po koszmarnie długim uruchomieniu znów poprawnie wyświetla obraz w 1080p/i jakby nigdy nic. Można go wyłączać i włączać wielokrotnie i pozostaje w 1080p, jednak kiedy postoi przez jakiś czas, kilku, kilkunastu godzin - znów odpala się w 576p i nie działa nic poza odcięciem zasilania. Problem występuje niezależnie od wejścia HDMI, użytego kabla oraz telewizora, zatem wszystko wskazuje na dekoder.

Zadzwoniłem na infolinię żeby ustalić wymianę i przy okazji wspomniałem o niedziałającej usłudze nc+ go TV, wtedy konsultant podpowiedział złożenie reklamacji z tego powodu i wtedy po jej rozpatrzeniu pojawi się możliwość bezpłatnej wymiany na inny sprzęt, obsługujący już canal+ online. Potwierdził, że przyjmuje zgłoszenie i przekazuje do działu reklamacji oraz że taka jest wewnętrzna dyspozycja, by za pomocą reklamacji z powodu wyłączenia usługi nc+ go umożliwiać klientom bezpłatną wymianę na nowszy sprzęt. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać na maila od działu reklamacji i wtedy udać się do punktu w celu jego wymiany. Mail ma dotrzeć w około 7 dni, jednak formalnie mają 30 dni. 

Wychodzi więc na to, że wymiana tego dekodera na wifipremium lub dualbox to tylko formalność i wystarczy zgłosić reklamację na brak nc+ go i tyle. 

Dodam, że umowę na tym dekoderze mam już na czasie nieokreślonym i nie było konieczności przedłużenia jej żeby skorzystać z wymiany sprzętu na nowy.

Zgłoszenie było w piątek i teraz czekam na odpowiedz na reklamację, która powinna być do końca tygodnia, ale zobaczymy ile to zajmie.

Tak jak kolega wyzej napisal wyslij reklamacje lub zadzwon (ja tak zrobilem) i powiedz ze chcesz wymiany dek z powodu braku dostepu do nc+ po 2 dniach dostalem odp ze moge udac sie do salonu w celu wymiany dekodera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...