Skocz do zawartości

arasel

Użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia arasel

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Mój egzemplarz zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie po wyłączeniu go wieczorem, następnego dnia uruchamiał się w trybie 576p mimo ustawienia 1080p/i w menu dekodera i nie reagował na zmiany ustawień rozdzielczości. Pomaga jedynie odpięcie go od prądu i ponowne włączenie, wtedy po koszmarnie długim uruchomieniu znów poprawnie wyświetla obraz w 1080p/i jakby nigdy nic. Można go wyłączać i włączać wielokrotnie i pozostaje w 1080p, jednak kiedy postoi przez jakiś czas, kilku, kilkunastu godzin - znów odpala się w 576p i nie działa nic poza odcięciem zasilania. Problem występuje niezależnie od wejścia HDMI, użytego kabla oraz telewizora, zatem wszystko wskazuje na dekoder. Zadzwoniłem na infolinię żeby ustalić wymianę i przy okazji wspomniałem o niedziałającej usłudze nc+ go TV, wtedy konsultant podpowiedział złożenie reklamacji z tego powodu i wtedy po jej rozpatrzeniu pojawi się możliwość bezpłatnej wymiany na inny sprzęt, obsługujący już canal+ online. Potwierdził, że przyjmuje zgłoszenie i przekazuje do działu reklamacji oraz że taka jest wewnętrzna dyspozycja, by za pomocą reklamacji z powodu wyłączenia usługi nc+ go umożliwiać klientom bezpłatną wymianę na nowszy sprzęt. Zgłoszenie przyjęte, mam czekać na maila od działu reklamacji i wtedy udać się do punktu w celu jego wymiany. Mail ma dotrzeć w około 7 dni, jednak formalnie mają 30 dni. Wychodzi więc na to, że wymiana tego dekodera na wifipremium lub dualbox to tylko formalność i wystarczy zgłosić reklamację na brak nc+ go i tyle. Dodam, że umowę na tym dekoderze mam już na czasie nieokreślonym i nie było konieczności przedłużenia jej żeby skorzystać z wymiany sprzętu na nowy. Zgłoszenie było w piątek i teraz czekam na odpowiedz na reklamację, która powinna być do końca tygodnia, ale zobaczymy ile to zajmie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...