arras74 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca W dniu 13.03.2024 o 19:51, maciekmm napisał(a): I na jaki dekoder Tobie wymienili ? Jeszcze go nie wymienilem ale w mailu napisali ze na premiumbox wiec nic lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedynyTaki Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca wifiPremiumbox+ to bardzo dobrze działający dekoder w porównaniu do wifibox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibook Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Mam WifiBox+ za 0 zł jako dodatkowy dekoder (Multiroom Standard). Główny dekoder to 4K UltraBox+ (Jada) z dyskiem za 0 zł. Chcę wymienić WifiBox+. Na co i za ile mogę wymienić i czy muszę pisać reklamację na brak nc+go w dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 11 kwietniadla wifibox+ ma być aktualizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojoro Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia (edytowane) W dniu 17.03.2024 o 12:10, ibook napisał(a): Mam WifiBox+ za 0 zł jako dodatkowy dekoder (Multiroom Standard). Główny dekoder to 4K UltraBox+ (Jada) z dyskiem za 0 zł. Chcę wymienić WifiBox+. Na co i za ile mogę wymienić i czy muszę pisać reklamację na brak nc+go w dekoderze? I co udało ci się wymienić? Edytowane 21 Kwietnia przez Kiler Proszę wyłączyć w Tapatalk opcję wyświetlenia modelu telefonu, z którego została wysłana wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedynyTaki Opublikowano 21 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Jeśli korzystało się z nc+GO TV na dekoderze wifibox+ to reklamacyjnie przychylają się do wymiany na wifiPremiumbox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano Poniedziałek o 11:39 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 11:39 Ja miałem multiroom z wifi boxem za 0 zł. Napisałem ze strefy maila z reklamacją o braku vod. Rozpatrzyli pozytywnie i teraz w multi nadal za 0 zł mam premiumboxa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.