ircios Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 3 godziny temu, Ozzy666 napisał(a): Radzi sobie bo u mnie na monoblocku działał kilka lat. To nic nie ma do rzeczy co Ty masz z obecnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Rozumiem że nie ma nic wspólnego ale sugerowałeś że Wifibox+ być może nie radzi sobie z obsługą Diseqc. Więc owszem radzi sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Nie zrozumiałeś. Ten konkretny wifibox nie radzi sobie z przełącznikiem Diseq, który jest teraz podłączony. Może przelacznik walnięty, albo sam tuner. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Zmiana czasu ponownie przerosła techników... Cały czas mam starą godzinę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 26 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 raczej obsluga dekodera przerosla uzytkownika. czas na satelicie jest dobry. zrestartuj dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2023 Nie trzeba resetować. Wystarczy zrobić odpowiednie ustawienia . Dla niektórych to wszystko z nieba musi samo spaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 12 godzin temu, ircios napisał(a): Nie trzeba resetować. Wystarczy zrobić odpowiednie ustawienia . Dla niektórych to wszystko z nieba musi samo spaść. Nie wiem o jakich ustawieniach piszesz poniewaz ten szajsowny dekoder nie ma zadnych ustawien czasu. Pomogl reset wtyczkowy... Czy na prawde uwazacie ze uzytkownik powinien ingerowac w ten sposob przy glupiej zmianie czasu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Nie wiem w czym jest problem w Waszych dekoderach, ale mój w sypialni - wifibox+ zmienił czas sam automatycznie, bez żadnej ingerencji z mojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Mój też zmienił czas automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Czy dekodery macie w multiroom ? Wydaje mi sie ze wlasnie multiroom jest powodem przymulenia tego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 Ja mam dwa takie dekodery w multiroom i nie przymulają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 28 minut temu, maciekmm napisał(a): Czy dekodery macie w multiroom ? Wydaje mi sie ze wlasnie multiroom jest powodem przymulenia tego dekodera Tak, ja mam jako slave w sypialni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 1 godzinę temu, maciekmm napisał(a): Czy dekodery macie w multiroom ? Tak ja też mam go w Multiroom, muli to niemiłosiernie. O nagrywaniu mimo że teoretycznie jest taka możliwość to można zapomnieć, z NC+GO coś obejrzeć to też nie za bardzo bo muli. Powinni wycofać ten dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 5 minut temu, Jaś Fasola napisał(a): Powinni wycofać ten dekoder. wymień go na 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Witam.Dzisiaj dekoder sie zresetował i pojawił sie wielki napis trwa aktualizacja oprogramowania i nie odłączaj zasilania oraz anteny i pasek z procentami. Cały czas stoi na 0% chyba dekoder wyzionął ducha.Nie reaguje na pilota , próbowałem resetować i nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Zalecany reset: DOTYCZY DEKODERA WIFIBOX+ SAGEMCOM DSIW74 Jeżeli dekoder przestał działać i nie reaguje na polecenia z pilota ani z panelu dekodera, oznacza to błąd. Na panelu dekodera może się wtedy wyświetlać np. INIT. W takiej sytuacji: Odłącz zasilanie od dekodera. Wyjmij kartę z dekodera. Odłącz kabel antenowy i po chwili ponownie go podłącz. Poczekaj około 10 sekund i uruchom ponownie dekoder bez karty. Jeśli pojawi się aplikacja START+ z rekomendacjami polecanych programów, naciśnij na pilocie klawisz OK lub WYJŚCIE, aby ją wyłączyć i przejść dalej. Jeśli pojawi się komunikat o braku karty, przywróć ustawienia fabryczne w dekoderze: wciśnij na pilocie dekodera MENU, następnie wybierz: USTAWIENIA -> USTAWIENIA FABRYCZNE. Wpisz PIN (standardowy to: 0000) i naciśnij OK. Nadal nie wkładaj karty do dekodera. Gdy pojawi się ekran PIERWSZA INSTALACJA Włóż kartę do dekodera, chip (złota płytka) powinien być skierowany do dołu, w stronę dekodera. Naciśnij OK, aby wyszukać kanały. WSKAZÓWKA W przypadku dodatkowych problemów z ponowną konfiguracją dekodera zapoznaj się instrukcją pierwszego uruchomienia dekodera. Skorzystaj z tego artykułu także wtedy, gdy chcesz ponownie skonfigurować połączenie sieciowe. Pamiętaj, że jest to obowiązkowy warunek do prawidłowego działania usługi Multiroom Standard. SPRAWDŹ Jeśli posiadasz kilka dekoderów WiFi Box+, które uległy zawieszeniu, wykonaj powyższe czynności na każdym z nich. Ja na nie co innym dekoderze trzykrotnie po wyciągnięciu z wtyczki na 30 sek.wchodziłem na ,,aktualizację dekodera" i dopiero gdy dokończył ten proces,wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafnov Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 A najlepiej zadzwoń do technika od anten on pewnie pomoże w niedzielę wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Tak jak pisałem próbowałem resetować i nic nie dało.Wogóle nie pojawia sie aplikacja start ani pierwsza instalacja.Jest tylko duży biały napis trwa aktualizacja oprogramowania i nie odlaczaj od sieci i anteny.Technik z c+ kazał odnieść do punktu i wymienić na inny, tego już sie nie uratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Incubus 1975 Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Witam parował ktoś może pilot tego dekodera z TV tcl 32s618? W instrukcji nie ma kodu tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2023 Wypróbuj kod od tv Thomson. To siostrzana marka TCL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wilhelmuss Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Witam. Chciałem się zapytać, czy doszło do jakiegoś kastrowania funkcji dekodera Wifibox+, czy to jakiś błąd strony, ale część funkcji dekodera Wifibox+ zniknęła ze strony internetowej C+. Mowa o: Zdalnym nagrywaniu, VOD, Media Playerze i Aplikacji Start. Czy takie wykastrowane dekodery trafią do abonentów TV na umowę, czy jedynie do tych z TV na kartę? Pomimo mieszanych opinii, rozważałem wzięcie dekodera i zastanowiło mnie to usunięcie części funkcji z listy funkcji na stronie Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taczek Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 Witam, zakupiłem abonament C+ dostałem dekoder sagemcom wifibox+ włączyłem do zasilania podłączyłem go kablem hdmi do tv i kablem antenowym od wyjścia anteny zbiorczej w bloku do dekodera i wyświetliła mi się pierwsza instalacja i mam cały czas 0% sygnału i mam pytanie czy ja coś źle zrobiłem czy coś innego trzeba zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 Antena zbiorcza zapewnia sygnał satelitarny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taczek Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 6 minut temu, Pawel napisał(a): Antena zbiorcza zapewnia sygnał satelitarny? Tak, tv z kanałami naziemnej normalnie chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2023 27 minut temu, taczek napisał(a): tv z kanałami naziemnej normalnie chodzą To że telewizja naziemna działa wcale nie oznacza że w gniazdku jest sygnał z anteny satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.