Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Czy po wysłaniu wiadomości w ICOK (konkretnie wypowiedzenie umowy: kontakt z Cyfrowym Polsatem, napisz do nas, telewizja, numer karty dekodera, warunki umowy, okres podstawowy/wypowiedzenie umowy, nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie) powinienem otrzymać potwierdzenie wysłania wiadomości na @ przypisany do konta?

Po kliknięciu wyślij, okienko znika.

 

Dziekuje za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 21:43, Sorek21 napisał:

Wpisuje poprawne dane logowania  a mam komunikat konto zablokowane. Czy to jest jakaś blokada czasowa czy trzeba do nich dzwonić ? 

Nic z tym nie robiłem i dziś wpisując tak jak zwykle icok działa. 

 

Mam pytanie czemu chcąc aktywować HBO GO na laptopie po przekierowaniu do ICOK nie da się zalogować bo wyskakuje nieprawidłowy login lub hasło  a chwilę wcześniej na kompie wchodziłem normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam. 11.01.2019 otrzymałem informację na adres e-mail w sprawie wypowiedzenie umowy, które złożyłem przez ICOK: "Szczegóły na skrzynce". Jest jednak problem. Nie mogę zalogować się do ICOK. Znam hasło i e-mail, próbowałem dla pewności 2x resetować hasło, a mimo zmiany platforma cały czas informuje, że hasło lub login jest zły. O co tu chodzi? Nie mogę sprawdzić przez to skrzynki.

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Mam swoje konto, umowę w ICOK. Znajomi chcą bym zajął się ich umową. Złożył wypowiedzenie i później załatwił przedłużenie na lepszych warunkach. Jak na ich koncie ICOK zmienię maila na takiego samego jak na moim koncie to te konta jakoś się połączą? Czy nadal każde będzie osobno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana adresu nic nie da w zasadzie. Wysyłasz z niego wypowiedzenie umowy i potwierdzasz go przy nowej. Negocjacje prowadzisz telefonicznie, czyli zamiast adresu, musiał byś zmienić numer telefonu. Tylko czy jest sens, to robić ? Wiesz jaki pakiet mają teraz i co można otrzymać maksymalnie ? Może niech sami przy negocjacjach poinformują konsultanta na jakich warunkach mogą przedłużyć umowę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie występują jakieś dziwne "zawirowania" w ICOK w kwestii dostępności różnych pakietów dodatkowych telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu na czas nieokreślony. :shock::roll:

Zaczęło się chyba od paczki HBO, kiedy to z niewiadomych przyczyn zniknęła nagle możliwość jej aktywacji za pomocą ICOK, a także, jak się potem okazało, również za pomocą infolinii.

W związku z powyższym pierwotnie poruszyłem ten temat w wątku dotyczącym opcji HBO w Cyfrowym Polsacie:

 

Możliwość aktywacji pakietu HBO za pomocą ICOK została już jednak przywrócona. Jak się okazuje, to jednak nie koniec problemów z "tajemniczym" znikaniem opcji dodatkowych w ICOK, ponieważ przy okazji przywrócenia opcji HBO zniknęły (przynajmniej u mnie i u mojego ojca również) opcje "Polsat Sport Premium" oraz "Ekstraklasa". :wacko:

Widać to na poniższym moim screenie (moje konto w ICOK):

ICOK-CP-04.png

 

Poniżej screen z konta w ICOK mojego taty:

ICOK-CP-05.png

 

Co tutaj jest znowu grane?

Może te "zawirowania" w ICOK spowodowane są przygotowaniem przez Cyfrowy Polsat nowej oferty pakietowej, o której napisał m.in. portal "Sat Kurier"? :arrow:  https://satkurier.pl/news/195235/nowa-oferta-telewizji-cyfrowego-polsatu.html

 

Mi akurat na opcjach "Polsat Sport Premium" oraz "Ekstraklasa" nie zależy, bo piłki nożnej generalnie nie oglądam, ale mimo wszystko, skoro takie opcje istnieją w platformie Cyfrowy Polsat to powinny być one  w ICOK dostępne! Nie podoba mi się to... :wacko:

 

W związku z powyższym, kontynuujmy już dyskusję w tej sprawie w niniejszym wątku. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to tak: 

882fe52acccb.png

Przypomnę moją metodę, może "brutalną" ale i w moim przypadku skuteczną, że jeśli ktoś chciałby aktywować np.  pakiet "Ekstraklasa" (lub inny, który u niego nie jest dostępny) to - jeśli konsultant na infolinii tez nie będzie w stanie tego włączyć od ręki - niech weźmie dekoder do APS-u, zostawi, poprosi o aktywację i pójdzie na zakupy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jaszek napisał:

jeśli ktoś chciałby aktywować np.  pakiet "Ekstraklasa" (lub inny, który u niego nie jest dostępny) to - jeśli konsultant na infolinii tez nie będzie w stanie tego włączyć od ręki - niech weźmie dekoder do APS-u, zostawi, poprosi o aktywację i pójdzie na zakupy :)

 

Sposób może i dobry, ale raczej chyba dla tych, którzy korzystają z dekodera dedykowanego. :roll:

Ja mojego tunera Vu+ Duo 4K wraz z modułem CAM CI+ Cyfrowego Polsatu z pewnością nie pozostawiłbym "pod opieką" wątpliwych "fachowców" z APS-u ani na minutę. :wacko: Absolutnie nie chciałbym, aby jakieś osoby postronne "grzebały" w moim, skądinąd, nietanim tunerze i obecnie już nawet niedostępnym w sprzedaży. :/

 

Na twoim powyższym screenie widać, że u ciebie jest podobnie, jak u mnie. Z tego, co widzę to ty masz jeszcze dodatkowo pakiet Polsat Sport Premium "na zobowiązanie". Mimo wszystko powinien on też być widoczny w opcjach dodatkowych. Pakiet "Ekstraklasa" też u ciebie zniknął. O ile wcześniej był. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Opcje dodatkowe "Polsat Sport Premium" i "Ekstraklasa" ponownie są widoczne na moim koncie w ICOK: :)

 

ICOK-CP-06.png

 

Jak widać wyżej, pakiet HBO również jest tutaj nadal dostępny do wyboru. :)

Najprawdopodobniej błędy związane z dostępnością części pakietów dodatkowych u niektórych abonentów (w tym i u mnie) zostały przez Cyfrowy Polsat wyeliminowane. :roll:  Miejmy nadzieję, że już tak pozostanie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...