qrczak Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 No to pewnie teraz nieźle będą wkurzeni ci co przedłużyli umowy na 36 miesięcy tylko po to aby mieć PSP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Fakt jest, ale przy przedłużeniu jest taniej aczkolwiek ja chcę mieć HBO A jakbym przedłużył stracił bym rabat ze Smard Dom3 czyli cenowo z PSP na jedno by wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Przy Rodzinnym HD zobowiązanie czy nie to cena z tego co wiem to 30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 W ICOku Pakiet Familijny Max opcja Polsat Sport Premium i opcja Ekstraklasa po 30zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Potwierdzam, że wszyscy klienci posiadający minimum pakiet Familijny Max HD, mają możliwość aktywacji pakietu Extraklasa na czas nieokreślony za 30 zł. Jest również możliwość przedłużenia umowy w celu skorzystania z tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Tak, na 36 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Lub 29 ale musisz wyrzec się PSPTragizm w czystej postaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kike96 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Witam. Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ? I jeśli tak, jak to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Możesz nawet emailem wypowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Godzinę temu, Kike96 napisał: Witam. Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ? I jeśli tak, jak to zrobić ? Przejrzyj wstecz 20-30 podstron tego tematu. "Umowa z CP" i "Promocje dla stałych abonentów". Było w którymś z nich dokładnie opisane co i jak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 W dniu 21.07.2019 o 18:33, Kike96 napisał: Witam. Czy jest możliwość wypowiedzenia umowy przez Icok ? I jeśli tak, jak to zrobić ? Witaj. Pismo dotyczące rozwiązania Umowy należy wysłać najlepiej listem poleconym na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Wypowiedzenie może zostać również złożone w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Dokument powinien zawierać takie dane jak: - dane personalne właściciela. - dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty). - powód rozwiązania umowy. - jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze). - czytelny i własnoręczny podpis właściciela. Po zarejestrowaniu wypowiedzenia Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z jej warunkami. Dlaczego chcesz tego dokonać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 @Kike96 temat "Promocje, oferty dla stałych abonentów CP " str. 627. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desmosedici Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam, w jaki sposób mogę odblokować zablokowane konto icok? Konto zablokowane po kilkukrotnie błędnie wpisanym haśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Telefon na partyline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 28 minut temu, Desmosedici napisał: Witam, w jaki sposób mogę odblokować zablokowane konto icok? Konto zablokowane po kilkukrotnie błędnie wpisanym haśle Proszę, napisz do mnie w tej sprawie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ? U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów: W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Tam ciągle jakieś błędy są. Powinni zrobić to na nowo bardziej czytelnie, ale CP powinno wiele rzeczy poprawić a efekty są.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Godzinę temu, Burito napisał: Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ? U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów: W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD. W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie. Masz tych umów w CP . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 1 godzinę temu, Burito napisał: Witajcie, czy u was w ICOK także są błędnie wyświetlane dane lub występuje ich brak ? U mnie na dwóch kontraktach w zakładce usługi nie mam widocznych nadanych pakietów: W tych wolnych miejscach powinna być informacja o pakiecie Rodzinnym HD. Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Też mam puste pole na Rodzinnym HD, umowa bezterminowa na co zwrócił uwagę @wuzel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 13 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Zgłoszenie zrobione, odpisali, że pracują nad tym. 12 godzin temu, maks27 napisał: Też mam puste pole na Rodzinnym HD, umowa bezterminowa na co zwrócił uwagę @wuzel. Nie jest to do końca prawda, bo ten mój kontrakt z widocznym pakietem Rodzinnym HD jest także z umową na czas nieoznaczony, zresztą te z Darmowym HD także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Możliwe, Tv Mobilną mam na czas nieokreślony i jest prawidłowo oznaczona w ICOK. Zgłoszenia nie robiłem, póki co działa, odnośnie umowy tej umowy Rodzinny HD jedynie mi pokazuje przewidywaną płatność na lipiec 2020 (nadpłata 50 zł.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 30.07.2019 o 18:35, wuzel napisał: W tych kontraktach umowę masz terminową czy bezterminową ? U mnie po przekształceniu w bezterminową,występuje takie coś jak u Ciebie, reszta działa poprawnie. Masz tych umów w CP . Coś się dzieje w interesie, bo widzę, że przywrócili w zakładce Usługi jeden mój pakiet Rodzinny HD, pozostaje jeszcze jeden do dodania. Oczywiście po mojej interwencji. Tak to teraz wygląda: Zatem piszcie do Cyfrowego Polsatu jak macie takie błędy serwisie poprzez ICOK to wam je naprawią. P.S: Odnośnie moich umów w CP i tak zredukowałem do 7, a w przeszłości miałem 11-12 Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 W czasie trwania umowy terminowej u mnie ,wszystko wyświetlało się poprawnie. Z chwilą przejścia na bezterminową,zniknął z opisu pakiet podstawowy. Poza tym wszystko wyświetla się poprawnie, szczególnie kwota do zapłaty, uprawnienia przechodzą ,także na razie tego nie ruszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
On0818 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.