Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, On0818 napisał:

Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi?

Wyślij zrzut ekranu z ICOK. Wejdź na zakładkę "Telewizja" i wyślij zrzut pakietów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, On0818 napisał:

Witam. Mam taki problem ponieważ chciałbym aktywować sobie pakiet Ekstraklasa, mam pakiet Familijny Max i to jeszcze z dodatkami i jestem już po okresie rabatowym i ten pakiet nie jest u mnie dostępny o co w tym chodzi?

Witam. Czy pakiet Familijny Max HD obowiązuje jako minimalne zobowiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, On0818 napisał:

 No rozumiem tylko dlaczego cały czas mam zobowiązanie na zwykły Familijny skoro już dawno zdecydowałem i tam dzwoniłem że chcę mieć Familijny Max po okresie rabatowym?


Proszę, prześlij zrzut ekranu Twojego podstawowego zobowiązania z zakładki w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (Usługi -> Telewizja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku minimalne zobowiązanie przy zawieraniu umowy to Familijny HD, dlatego możliwość dokupienia pakietu Ekstraklasa będzie dostępna tylko po przedłużeniu kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany nowymi warunkami, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam, dziś zakupiłem Evoboxa Stream i nie mogę założyć konta na icoku. Wyskakuje mi komunikat "niepoprawny numer karty lub PESEL". Może być tak, że nie dotarła do systemu informacja, że podpisałem dziś umowę u nich? Druga kwestia jest taka, że na swoim e-mailu mam zarejestrowane konto Icok dla DTH u rodziców. Chciałbym zmienić ten adres na inny, a na swoim utworzyć Icoka dla OTT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tak, prawdopodobnie dane nie są jeszcze widoczne w systemie.

Na adres mailowy może być zarejestrowane jedno konto. W tym wypadku najpierw należy usunąć obecne dla TV satelitarnej, a następnie będzie możliwość ponownej rejestracji. Możesz w tej sprawie napisać do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Tak, prawdopodobnie dane nie są jeszcze widoczne w systemie.

Na adres mailowy może być zarejestrowane jedno konto. W tym wypadku najpierw należy usunąć obecne dla TV satelitarnej, a następnie będzie możliwość ponownej rejestracji. Możesz w tej sprawie napisać do mnie wiadomość prywatną.

Mniej więcej jak długo muszę czekać, żeby założyć konto na Icok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie odnośnie konta ICOK w Cyfrowym Polsacie.

Mam takie właśnie konto od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, które mam zarejestrowane na dany adres e-mail.

Teraz chciałbym zmienić ten adres e-mail, tzn. aby logować się na moje konto ICOK przy użyciu innego adresu e-mail. Mam też drugą skrzynkę mailową.

I moje pytanie: czy i jak mogę zmienić mój adres e-mail w logowaniu się do konta ICOK? Czy muszę w tym celu usunąć moje obecne konto ICOK i ponownie założyć nowe z użyciem już innego adresu e-mail, czy też mogę to zrobić przy użyciu obecnie posiadanego już konta ICOK?

Generalnie chodzi mi to, aby zmienić w Cyfrowym Polsacie swój adres e-mail na nowy, którym od tej pory będę się posługiwał do logowania się na moje konto ICOK, a także żeby ten sam, nowy adres e-mail był moim adresem kontaktowym z Cyfrowym Polsatem. Proszę o wskazówki, jak to "ugryźć". ;):wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi i email kontaktowy to wejdź w ICOK > Twoje Dane > Edytuj i tam możesz zmienić na nowy i Zatwierdź, co do samego konta ICOK to chyba większy problem, kiedyś tu ktoś podobne pytanie zadał i w odpowiedzi jak dobrze kojarzę było że trzeba aktualne zamknąć i uruchomić nowe, głowy nie daję, ale poczytaj trochę wstecz może znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...