Riddick1500 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 48 minut temu, opolsky napisał: ...Obi Wan Kenobi ma podobny opis / 4K-HDR10-Dolby Atmos Rozumiem, że soundbar wykrywa Atmos w innych serwisach typu Netflix, Apple, Amazon. Tak, soundbar, gdzie indziej wykrywa Atmosa - mam odrazu info na soundbarze. A na Disney niestety nie. No i tam gdzie ty masz napisane Dolby Atmos, ja mam 5.1. Wszystkie ustawienia mam poprawne. Być może to wina samego TV - Samsung z 2019 roku, ale skoro dziala w innych serwisach to i tu powinno działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Godzinę temu, lakiman napisał: @_Artek_ dlaczego próbowałeś przez angielski czat? W sekcji "pomoc" jest podany nr telefonu.. Po prostu uznałem że będzie szybciej i skuteczniej, słyszałem że na infolinii kazali czekać na czacie pan przeprosił i zapytał czy chce czekać czy ma wygenerować kod co więcej poczekał aż dokończę płatność gdyby tak to wyglądało w innych polskich serwisach streamingowych….. Jeden malutki minus jest taki że z roku straciłem 10 dni bo chciałem aktywować 24 czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) 47 minut temu, Riddick1500 napisał: Tak, soundbar, gdzie indziej wykrywa Atmosa - mam odrazu info na soundbarze. A na Disney niestety nie. No i tam gdzie ty masz napisane Dolby Atmos, ja mam 5.1. Wszystkie ustawienia mam poprawne. Być może to wina samego TV - Samsung z 2019 roku, ale skoro dziala w innych serwisach to i tu powinno działać Jak Disney+ startował to Dolby Atmos było tylko na: Nvidia Shield Amazon Fire TV 3rd Gen and Stick 4K tvOS 13.3+ Roku 4K TV Xbox S / X Nie wiem czy coś się zmieniło, ale może dlatego masz problem. Zobacz czy nie masz jakiegoś update TV, ale obawiam się, że TV z 2019 mógł nie dostać później wsparcia. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 46 minut temu, gość napisał: ...Nie wiem czy coś się zmieniło, ale może dlatego masz problem. Zobacz czy nie masz jakiegoś update TV, ale obawiam się, że TV z 2019 mógł nie dostać później wsparcia. Update był 8 albo 9 czerwca 2022. Nie wiem tylko czy to nie globalna wina, bo kiedyś czytałem że TV Samsunga nie mają Atmosa na Disneyu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Jeszcze nie mam D+ ale w HBOMAX wykrywa 5.1 i DA w tv samsung tizen z 2k18 tylko przez hdmi (e)arc. Po optyku nie wykrywa z aplikacji. Co ciekawe 5.1 wykrywa po optyku przez KODI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Film ,Śmierć na nilu, jest produkcji D+ ? Ktoś wie,kiedy ma być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Kilka ciekawostek technicznych z D+ na TIZEN 2017: - jak w trakcie filmu zmienisz język audio a następnie chcesz przewinąć film - zawiesza się stream i trzeba odpalić od nowa - aplikacja o dziwo chodzi płynnie na moim TV nawet bardzo ale nie sprawdzałem w godzinach szczytu. UI HBO Max to jakieś nieporozumienie a o Amazonie już nie wspomnę. - Star Wars 8, Star Wars 9, Rogue 1 i Han Solo znajdują się w zakładce 4K... ale 4K brak - Brygada RR (serial) zeskanowany super ale niestety poucinali górę i dół (aby uzyskać 16/9) ale jakość animacji super. Inne stare bajki (seriale) są chyba skanowane z kasety VHS a szkoda... - Jakość materiału wynikowego (stream) bardzo mocno uwarunkowany od kopii matki a tutaj widzę w cały świat. Jeden film w 1080p wygląda super a drugi bardzo słabo (szczególnie te ziarniste). - napisy - tak jak pisałem czcionka wyświetla polskie znaki ale nie pasują do czcionki. Mało tego efekt obramowania czcionki zamiast ją powiększyć (obramowanie z zewnątrz) zmniejsza ją (obramowanie do wewnątrz) - co dla mnie jest tragicznym błędem bo robi się strasznie chuda. Czemu nikt nie weźmie przykładu z Netflix gdzie czcionka jest IDEALNA? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 3 godziny temu, wojtmen napisał: Czy trzeba kontynuuowac subskrypcje po tym darmowym okresie roku? Tak po darmowym roku kolejny jest płatny 28,99/mc, ale w generalnym rozrachunku i tak wychodzi nieźle - średnio 14,50 miesięcznie (uwzględniając bezpłatny okres). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Disney+, to niech ogarnie e-maile, bo ludzie się porejestrowali wcześniej, aby uzyskać ofertę 8 miesięcy w cenie 12 i nie dostali e-maila zwrotnego z linkiem aktywacyjnym do oferty. Przybywa wpisów na ich FB, zaś na ich infolinię nie sposób się dodzwonić. Niezła fuszerka z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Racja. 1h i 15 minut czekałem na połączenie. Wygląda na to, że płatność nie przeszła za rok- nie pobrało nic z karty i chciałem się dopytać. Nie doczekałem się Połączenie z bankiem (PKO) trwało raptem do 10 minut i dowiedziałem się, że nie doszło do transakcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Teraz pewnie zrzucą winę na to, że jest spore zainteresowanie, choć trzeba było się tego domyślić i lepiej przygotować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 41 minut temu, Cinemaniac4K napisał: - Star Wars 8, Star Wars 9, Rogue 1 i Han Solo znajdują się w zakładce 4K... ale 4K brak W przeglądarce zmień język na angielski dla Twojego profilu - powinno być OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spotify Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Filmożercy napisali w artykule na temat dzielenia się kontami na Disney+. Wklejam dla informacji tym, którzy będą się w to "bawić" (pewnie jak zwykle regulamin nawet nie przeczytany ) Cytat Jeszcze przed startem w Polsce w oficjalnych komunikatach Disney potwierdził, że z jego platformy będzie można korzystać na czterech urządzeniach jednocześnie. Co więcej, każde konto może obsługiwać do siedmiu indywidualnych profili użytkowników, co pozwala na wyjątkowo swobodne konfigurowanie własnych preferencji każdemu użytkownikowi konta. Serwis Disney+ pozwala więc użytkownikom na dzielenie się hasłem do konta z najbliższymi w ramach jednego gospodarstwa domowego, ale zaznaczmy, że już po uruchomieniu serwisu w Stanach Zjednoczonych w listopadzie 2019 roku przedstawiciele Disneya jasno komunikowali, że mają świadomość występowania procederu udostępniania hasła większej liczbie osób spoza jednego gospodarstwa domowego i zapowiadali, że opracowali specjalną technologię mającą wykrywać nienaturalne działania na koncie, które będą skutkowały podejmowaniem odpowiednich przeciwdziałań. Miejcie więc na uwadze, że jeśli hasło do Waszego konta trafi do zbyt wielu osób, to może zostać zblokowane przez Disneya. https://filmozercy.com/wpis/disney-startuje-w-polsce-co-z-dzieleniem-konta-ile-osob-moze-korzystac-jednoczesnie-z-serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) W dniu 14.06.2022 o 02:17, mattem napisał: Z kolejnych ciekawostek - na Chrome działa 1080p, konkurencja nadal w erze 720p. Żeby konkurencja dawała te 720p, Netlix przyłączył się ostatnio do procederu restrykcji i obniżył jakość w przeglądarkach do 540p w multum pozycji (poza własnymi produkcjami). Disney+ zaskoczył nieco pozytywniej, Chrome ma Full HD, aplikacja na sprzęcie bez certyfikacji - 720p, a to już wystarczy np. na urządzenia mobilne. Choć moim zdaniem takim minimum powinno być Full HD bez względu na typ urządzenia. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) Netflix to akurat działa w 4K Na Edge i Safari na MacOS 11+. Co do Disneya, 720p przy 5 Mbps H264 wygląda akceptowalnie. Tak samo akceptowalnie jak streamy Viaplay w tej samej jakości na które wielu narzeka ;)). Trzeba pamiętać, że także jeśli chodzi o jakość rozdzielczość pozioma i pionowa się liczy, bo też jest różnica czy obraz to np. 840x540 czy np. 1280x540 ;). Edytowane 15 Czerwca 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, bgmnt napisał: Netflix to akurat działa w 4K Na Edge i Safari na MacOS 11+. 2 godziny temu, bgmnt napisał: Trzeba pamiętać, że także jeśli chodzi o jakość rozdzielczość pozioma i pionowa się liczy, bo też jest różnica czy obraz to np. 840x540 czy np. 1280x540 ;). Jednak pod Windows, Android, Linux, tam, gdzie jest certyfikacja poniżej L1 - Netflix ostatnio funduje w przeglądarkach rozdzielczość 960x540 i nie da się tego obejść. Bez szczególnego szukania natknęłam się na dziesiątki filmów w 540p i mogę je wymienić w wątku tematycznym, a podejrzewam, że jest tego więcej, bo cały czas dodają nowe pozycje z tym ograniczeniem, świeży przykład: https://zapodaj.net/images/07f6bf4f9e906.jpg Obiektywnie jednak przyznaję, że bardzo dużo nadal można oglądać w 1080p choć zróżnicowanym (przy VP9 jest dość wysokie bitrate). O tym, że Disney+ w zagranicznych wersjach ma 720p pisałam kilka dni temu: https://forum.satkurier.pl/topic/38846-disney-za-granicą-dyskusja-zap/?do=findComment&comment=1793059 Warto zaznaczyć, że jest to 720p z rozdzielczością 1280x720, a np. polskie HBO Max ma bodajże tylko kilkanaście pozycji (na więcej się nie natknęłam) w 1280x544, reszta idzie w 960x540. 2 godziny temu, bgmnt napisał: Co do Disneya, 720p przy 5 Mbps H264 wygląda akceptowalnie. Tak samo akceptowalnie jak streamy Viaplay w tej samej jakości na które wielu narzeka ;)). Tylko, że wartość maksymalna bitrate dla Viaplay to 5 Mb/s (DASH), a dla Disney+ bliska 7 Mb/s. Jeszcze nie sprawdzałam informacji @mattem ale jeśli pod Chrome wszystko da się oglądać w 1080p bez kombinacji, to Disney+ wygrywa w tej kategorii. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Jak wygląda 4K w tym serwisie? Bliżej rewelacyjnej jakości Apple TV czy dużo słabszej Netflixa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 (edytowane) @Zuzia To rzeczywiście zależy od tytułu. Świeży film "To nie wypanda" na D+ ma na L1 najlepszą jakość 7.1 Mbps w 1280x720 H264. Dla porównania, równie świeże "Fantastyczne Zwierzęta: Tajemnice Dumbledora" w HBO Max to w najlepszej opcji na L1 1280x544 4.3 Mbps w H265. W Viaplay jeśli chodzi o filmy dostaniesz 3-6 Mbps w H264 i 1080p. Transmisje - wiadomo. Netflix z kolei na L1 obcina rozdzielczość, ale też jak napisałaś ma sporo w 1080p. Wg mnie Disney+ ma chociaż porządnie ogarnięte kolory i szczegołowość mimo tej niskiej rozdzieclzości. Podobnie zresztą Netflix gdy leci w VP9. W HBO Max jest w większości szaro i ponuro nawet w 4K, a juz w 544p to w ogóle ciężko patrzeć. Edytowane 15 Czerwca 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Godzinę temu, Arkon napisał: Jak wygląda 4K w tym serwisie? Bliżej rewelacyjnej jakości Apple TV czy dużo słabszej Netflixa? 4K HDR trzyma poziom konkurencji, wg ruchu sieciowego strumień wychodzi ok. 18.5 Mbps (z dźwiękiem) na przykładzie "Szklanej Pułapki" w Dolby Vision. Apple TV+ daje ok. 24 Mbps, ale to co ma konkurencja jest zazwyczaj wystarczające. Nie sprawdzałem jeszcze kontentu 4K SDR, ale wydaje się, że Disney+ nie "optymalizuje" jak Netflix i chociażby treści w 1080p SDR utrzymują zbliżony bitrate w ramach katalogu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 10 godzin temu, Riddick1500 napisał: Tak, soundbar, gdzie indziej wykrywa Atmosa - mam odrazu info na soundbarze. A na Disney niestety nie. No i tam gdzie ty masz napisane Dolby Atmos, ja mam 5.1. Wszystkie ustawienia mam poprawne. Być może to wina samego TV - Samsung z 2019 roku, ale skoro dziala w innych serwisach to i tu powinno działać https://droidtheory.com/enable-dolby-atmos-on-samsung-tv/ To model połączenia identyczny z moim. Telewizor Samsung QE55Q70T (2020) z soundbarem Samsunga. połączenie kablem HDMI, eARC, włączony Atmos. Może faktycznie winny model tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Zacząłem zapoznawać się z platformą dziś po południu i bardzo zdziwił mnie brak polskiego dubbingu, czy lektora (są napisy). Nowy film na który co i rusz się natykamy i tylko polskie napisy? Słabo. Ok marudzenie mam za sobą (przynajmniej na razie), teraz mam prośbę. Czy moglibyście polecić jakiś serial, film od którego warto zacząć. Mam na myśli film "dla dużych", czyli pewnie coś z kolekcji Star. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukiton0589 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Ma ktoś wykrzyknik w zakładce ustawienia w kategorii konto? I tam jest informacja o tym , żeby zweryfikować konto 6 cyfrowym kodem. Już kilka razy próbowałem wysłać sobie ten kod na skrzynkę i nigdy go nie otrzymałem. O co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Też miałem ten komunikat, dostałem maila z kodem który przepisałem zgodnie z instrukcją i po wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Wyloguj się i zaloguj ponownie. Wczoraj dopiero po godzinie przyszedł ten kod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Na ile urządzeń jednocześnie można oglądać Disney? Zrobiłem na razie 4 użytkowników. Kod u mnie aktywacyjny przyszedł wczoraj bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.