Skocz do zawartości

Disney+ kwestie techniczne


swordfish
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, mrjacob990 napisał:

Miło, że jest integracja Disney+ z aplikacją TV. Jeszcze 2h temu sprawdzając nie widziałem tego. Ale się miło zaskoczyłem, bo myślałem, że olali to w naszej lokalizacji.

Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, escapers napisał:

bitrate sięgał aż 25Mbps, a teraz mam w granicach 15-17Mbps...


Jak to sprawdzasz? A powiedz ile masz na HD...? Sprawdź jakiś film HD... i np dokument HD "królestwo białego wilka". Ten dokument sprawdzałem i nie wyglądał za fajnie. Jak były sceny na łące z dala to kompresja aż biła w oczy jak wilki po niej biegały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, regedit32 napisał:

Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix)

Nie ustawiałem, około 15:00 zainstalowałem apkę D+ na Apple TV, poprzeglądałem treści, sprawdzałem w apce Apple TV i nic nie było. Wyłączyłem, bo wychodziłem z mieszkania. Po powrocie patrzę, a jeden z filmów z kolejki następnych (czekał na zakup) wskoczył mi na sam przód jako już dostępny. Widocznie integracja zaczytała się w międzyczasie w tle.

 

@Toma441 Prawda, nie było :)

Edytowane przez mrjacob990
Dodanie komentarza
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Cinemaniac4K napisał:

Jak to sprawdzasz? 

Przy użyciu Apple TV - parujesz z macbookiem przy użyciu Xcode i pojawiają Ci się w menu funkcje deweloperskie i jedną z nim jest Playback HUD który pokazuje szczegóły stremowanego materiału..  a Ty na czym sprawdzasz te materiały?

 

Ale co do białego wilka to mega duża ziarnistość mimo dużego bitrate'a jak na HD, też kwestia czym był kręcony, jakimi kamerami, bo to wygląda jakby był problem, że z dużym zoomem był kręcony, dlatego taka jakość, trzeba by sprawdzić jak film był kręcony.. ale sam fakt że HD..

 

1 godzinę temu, regedit32 napisał:

Jak to ustawiłeś? U mnie w aplikacji apple tv nic nie ma z Disneya i sam Disney ma tylko logo, gdy znajduje się w belce na górze (nie ma polecanych programów jak np. Netflix)

Apka Apple TV ma pełną integrację z Disney+ i HBO Max, jeśli nie włączyła Ci się sama to włączasz to w Setting -> App Setting/TV -> Connect To TV: Disney+ na ON i HBO Max też na ON. Wtedy treści, sugestie polecane etc dla HBO Max i Disney+ będą widoczne w appce Apple TV.

Edytowane przez escapers
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Riddick1500 napisał:

Takie pytanie - czy w TV Samsung jest dostępny format Dolby Atmos? Bo widzę tylko 5.1 (sprzęt Atmosa obsługuje, chodźby na Netflixie). Oczywiście w danym materiale jest Dolby Atmos.

 

Jest Dolby Atmos na angielskiej wersji oryginalnej oczywiście przy pozycjach, które mają taki dźwięk oznaczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, escapers said:

Może pare sekund ale na pewno nie 30 a już nie 40.. przynajmniej u mnie to jest 2-3 sekundy maks, ale gdy szybko przewijam ekranem.. 

U mnie na Firefoxie pół godziny temu jak pisałem  czas na załadowanie strony domowej ze wszystkimi obrazkami to była ponad minuta :). Teraz już jest poniżej 5 sek.

Ciekawe się filmy na tej przeglądarce odtwarzają - osobne fragmenty mp4a z audio i mp4 z video.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z kolei również aplikacja potrafi mulić, normalnie człowiek ma przeczucie, jakby przeglądał aplikacje Prime Video. Dodatkowo jakimś dziwnym trafem stream "mieli" mi się przy bardziej obleganych tytułach jak "What if", natomiast chwilę później włączyłem sobie "Parowca Willyego" i kreskówka nawet się nie zacięła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabezpieczenie VPNowe to jeszcze gorsze niż HBO Max mają (które wyświetla błąd logowania) - pusty ekran i w konsoli przeglądarki tylko info z jakigoś javaskryptu, że z tej lokalizacji dostęp niedozwolony :)).

Z istotnych dla mnie wad widzę np. brak opcji historii oglądania i jej edycji. Obejrzy się jeden odcinek czegoś (albo nawet i minutę) i już potem wisi w continue watching.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, opolsky napisał:

 

Jest Dolby Atmos na angielskiej wersji oryginalnej...

Angielska wersja rozumie się sama przez się. Sęk w tym, że w informacji pod tytułem mam napisane info, że dźwięk jest 5.1 zamiast Dolby Atmos,  na Netflixie mam takową informację np. na Obi wan Kenobi mam dźwięk 5.1. W szczegółach oczywiście jest napisane o wersji Atmos itp. Ale soundbar nie reaguje w ogóle na ten dźwięk, nie wyświetla się info o tym że to Dolby Atmos.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aplikacji w ustawieniach konta pojawia się komunikat „Twoje konto wymaga weryfikacji” i ma przyjść na adres e-mail kod weryfikacyjny w ciągu 15 minut, żeby potwierdzić konto.Wysłałem już kilka prób potwierdzenia, ale e- maila nie dostałem w żadnym folderze.Miał ktoś z Was taką sytuacje?Dodam, że konto działa prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aro napisał:

W aplikacji w ustawieniach konta pojawia się komunikat „Twoje konto wymaga weryfikacji” i ma przyjść na adres e-mail kod weryfikacyjny w ciągu 15 minut, żeby potwierdzić konto.Wysłałem już kilka prób potwierdzenia, ale e- maila nie dostałem w żadnym folderze.Miał ktoś z Was taką sytuacje?Dodam, że konto działa prawidłowo.

Miałem podobnie. Zarejestrowałem konto rano o 7 i też nie dostałem emaila mimo kilkukrotnego ponawiania. Już nawet dzwoniłem w tej sprawie na infolinie (nie udało się dodzwonić), ale dostałem email po kilku godzinach, spróbowałem go wpisać mimo informacji że aktywny 15 min i  zadziałało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Ozzy666 napisał:

Mam i ja ;) Wziąłem subskrypcję miesięczną, żona by się wściekła jakby zobaczyła że wydałem 229 zł na D+ ;) 

Natomiast u mnie jest na odwrót.

Ja bym jeszcze poczekał z zakładaniem konta z promocją na rok, a żona się dopytuje czemu jeszcze go nie założyłem nie mówiąc o najmłodszej części familii.

Dzisiaj się tym zajmę.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie. Zarejestrowałem konto rano o 7 i też nie dostałem emaila mimo kilkukrotnego ponawiania. Już nawet dzwoniłem w tej sprawie na infolinie (nie udało się dodzwonić), ale dostałem email po kilku godzinach, spróbowałem go wpisać mimo informacji że aktywny 15 min i  zadziałało. 

Jak ktoś nie dostał maila to można przez infolinie albo przez angielski czat poprosić o wygenerowanie kodu do oferty promocyjnej ale trzeba trochę poczekać (ja wczoraj na czacie byłem 40 w kolejce)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Riddick1500 napisał:

Angielska wersja rozumie się sama przez się. Sęk w tym, że w informacji pod tytułem mam napisane info, że dźwięk jest 5.1 zamiast Dolby Atmos,  na Netflixie mam takową informację np. na Obi wan Kenobi mam dźwięk 5.1. W szczegółach oczywiście jest napisane o wersji Atmos itp. Ale soundbar nie reaguje w ogóle na ten dźwięk, nie wyświetla się info o tym że to Dolby Atmos.


Jeśli TV Samsung to sprawdź: 

Ustawienia / Dźwięk / Ustawienia Eksperckie / Zgodność z Dolby Atmos (powinno być włączone)
No i ja mam Tryb HDMI e-ARC auto [włączony]

Tak jest u mnie ścieżka, u ciebie może się różnić. 

 

https://iv.pl/image/20220615-073530.GIgnEkz


Obi Wan Kenobi ma podobny opis / 4K-HDR10-Dolby Atmos

Rozumiem, że soundbar wykrywa Atmos w innych serwisach typu Netflix, Apple, Amazon. 
 

 

Edytowane przez opolsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, dawid_bydgoszcz napisał:

Zawarłem właśnie umowę na czas oznaczony 27 miesięcy w Plushu (do tej pory miałem na czas nieokreślony). W gratisie jest Disney+ na 12 miesięcy + 12 miesięcy płatne 28,99 zł. Oferty z gratisowym Disneyem dotyczą nowych abonentów i starych, zmieniających umowy.

Czy trzeba kontynuuowac subskrypcje po tym darmowym okresie roku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...