Skocz do zawartości

opolsky

Użytkownik
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia opolsky

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

14

Reputacja

  1. Można pewnie po złożeniu wypowiedzenia coś próbować ugrać. Sam zamierzam przejść na nieokreślony, bo obecne oferty na określony na samym rachunku +kilkanaście zł
  2. Ja mam do was inne pytanie. Umowę mam do końca sierpnia (Comfort C+ HBO Netflix Multiroom) za 110 zł z groszami Chcę zejść do opcji Comfort / Optimum z C+ i Multiroomem. Na nieokreślonym mam 56 zł z groszami (22,50+19,90+10). Na infolinii słyszę, że się nie da teraz [bo zapewne cena nie idzie w górę, tylko w dół]. To kiedy mam przedłużyć umowę skoro się nie da? Z takim podejściem mam ochotę pozostać na czasie nieokreślonym, bo i tak oferta którą mi już przedstawiano była +10 zł. Czy w ogóle mam szansę na ugranie czegokolwiek lepszego niż to, co mam na nieokreślonym? Nawet z wypowiedzeniem. To umowa u rodziców, im zależy na podstawowej telewizji z opcją multiroom, a mi na pełnym Canal+(filmy i sport) i Canal+ Online. Opcjonalnie bym rozważył Canal+ 4K i wymianę podstawowego dekodera na taki z 4K.
  3. Generalnie, z tego co wywnioskowałem - i co pisze @maniek357 - w grę wchodzi właśnie wyższy abo przy aneksowaniu. Ja generalnie myślałem też o podmiance dekodera z PB 4K Lite na PB 4K. Ale żeby to zrobić, musiałbym coś dobrać. Ostatecznie dobrałem ostatnio HBO, ale wymiany nie zrobiłem, bo już w innym temacie pisałem, że nagrywanie na dysk nie działa z IPTV - więc to nie dla mnie. No i powtórzę - u mnie trochę inny rodzaj umowy niż w standardowej ofercie. Za 55 zł mam L, Disney i HBO. Najprościej w kwestii tego darmowego S można to sprawdzić idąc do salonu Polsatu / Plusa i dopytać szczegółowo.
  4. Ja to zrobiłem już dwa razy Umowa podpisana w październiku 2023, w styczniu 2024 zwiększenie pakietu z M do L + dobranie Disney'a. Teraz w marcu 2024 dobranie HBO z HBO Max. Przy czym zaznaczam, że w obu przypadkach szedłem "w górę" i mam umowę pracowniczą. Koszty i zasady są na pewno dużo korzystniejsze niż standardowe. Mogłem ogarnąć wszystko w punkcie Plusa/Polsatu. Za każdym razem wyglądało to u mnie tak, jakbym przedłużał umowę o kolejne 24 miesiące. Czyli w styczniu 1 miesiąc gratis+24 miesiące licząc od lutego. Teraz w marcu 1 miesiąc gratis+24 miesiące licząc od kwietnia.
  5. Mam dwie umowy i mam pewien problem Umowa 1 podpisana w październiku -> pakiet L + HBO z HBO Max. Założone konto HBO Max Umowa 2 aneksowana dzisiaj -> pakiet L + Disney + HBO z HBO Max. Nie mogę założyć konta HBO Max, bo krzyczy, że już mam przecież konto via operator. Niemniej umowy różnią się numerem karty i numerem konta. Czy ktoś miał coś podobnego i może podrzucić rozwiązanie problemu? Infolinia HBO Max nie widzi żadnego problemu w tym, żeby można było mieć dwa konta, jeśli są dwie usługi. W warunkach usługi HBO Max też nie ma słowa o tym, że usługa jest przypisana do abonenta. Mowa o usłudze telewizyjnej, więc mając dwie usługi telewizyjne nie powinno być problemu z dwoma kontami HBO Max. W sumie przeżyję, gdyby był taki problem Każdą z usług HBO mam po 10 zł (w sumie 20 zł na dwie umowy). Niemniej uważam, że zostałem zrobiony lekko w konia :D Okazuje się też, że jak jeden abonent ma dwie umowy i zechce do nich dwie usługi Disney+ [dlaczego by nie?], to będzie taki sam problem...
  6. Aktualnie mam: Comfort+ za 22,50 Canal+ za 19,90 HBO z Max za 20 Netflix za 38 Multiroom Standard za 10 zł Razem 110,40 zł Chcę zrezygnować z Netflixa i HBO. Propozycja bez wypowiedzenia 66 zł. Umowa na czas nieokreślony od 1 września: Comfort z Canal+ i Multiroomem za 56,40 zł. I wygląda na to, że ta opcja będzie dla mnie najbardziej optymalna. Nie zamierzam składać wypowiedzenia, bo chyba nic więcej nie uda się ugrać. Ktoś myśli, że nie bardzo potrafimy liczyć i nie znamy umowy.
  7. No to już odpowiadam - z infolinii. Dysk jest obsługiwany tylko dla treści nagrywanych z satelity. Jeśli mamy odbiór tylko przez Internet - zostaje nam nPVR. To zresztą jest opisane na stronie z opisem Polsat Box 4K: Na dysk można nagrywać tylko programy dostępne w telewizji satelitarnej - jeśli korzystasz z telewizji po IP, sprawdź naszą ofertę nPVR. I właśnie dlatego, jeśli ktoś jest w stanie to zweryfikować, będę zobowiązany. Bo po pierwsze musiałbym wymienić Lite na duży box, a po drugie zakup dysku mógłby i tak okazać się bezcelowy.
  8. Ja mam go podłączonego tylko do internetu. Faktycznie były jakieś problemy na TVN24. Ale to bardziej z jakością niż z czarnym ekranem. Tak jakby jakość sygnału internetowego spadała, bo zmniejszała się rozdzielczość [rozmazane napisy na TVN24]. Do tego problem z dźwiękiem się pojawiał - ale chwilowo i wracał. Reset routera WiFi, reset dekodera i ponowne podłączenie sieci. Na razie jest ok. Byłem w Orange i wziąłem światłowód Plusa i Polsat, bo mi zwyczajnie się to opłaca. Mam ofertę pracowniczą, w efekcie internet 1Gb/s to 47.50 zł (na łączu Orange), a Polsat L + Disney Plus mam za 45 zł (35+10). Siostra ma na mnie drugą umowę Polsat L + HBO z Maxem też za 45 zł. Orange mi takiej oferty nie da, więc nawet niedogodności nie są problemem dla mnie. Canal+ mi chciało przedłużyć wczoraj ofertę na jeszcze jednej umowie za 66 zł, gdzie przejście umowy na czas nieokreślony to będzie 56 zł
  9. To ja ponowię moje pytanie w kwestii dysku i nagrywania, gdy mam wyłącznie iptv. Czy to w ogóle będzie możliwe bez sygnału z satelity?
  10. To jeszcze dodatkowe pytanie. Czy dysk działa, gdy odbieram sygnał "po światłowodzie Plusa", czyli IP. Na stronie jest informacja, że dysk działa tylko przy odbiorze satelitarnym. Ale może ktoś przetestował sygnał internetowy.
  11. Mam teraz dekoder "Lite". Chciałbym wymienić go na dekoder z dyskiem. Czy technologicznie one mocno się różnią? Czy taka wymiana ma sens - i czy oprócz dysku coś się zyskuje? [procesor? szybkość? technologia?]
  12. Mam teraz: pakiet Nowy Comfort+ za 22,50 zł Canal+ (sport i filmy) za 19,90 zł HBO (z Max) za 20 zł Netflix za 38 zł (zrezygnowałem z dopełnienia do Premium) Multiroom standard za 10 zł Razem 110,40 zł Koniec umowy w sierpniu 2023. Na pewno rezygnuję z HBO i Netflixa. Chciałbym zostać przy podobnej ofercie programowej (Comfort+?), multiroomie i Canal+. Czy jestem w stanie ugrać coś lepszego niż cena za czas nieokreślony - 56,50 zł (+4 zł do ceny) i czy waszym zdaniem to ma sens? Dodam, że mam opcję na ofertę pracowniczą z Polsatu (pakiet M+multiroom za 25 zł)
  13. Pozwolę się nie zgodzić. Polsat ma lepsze IPTV niż Orange. Zmieniłem Orange na Polsat / Plus Światłowód i z całą stanowczością stwierdzam, że jest dużo lepiej niż w Orange. Może i technologicznie jest różnica, natomiast nie można przyczepić się do obrazu.
  14. @Ozzy666 Miałem ustawienie Auto w formacie wyjścia dźwięku, zmieniłem na PCM. Telewizor Samsung.
  15. Po zmianie usług z Orange Love na te Polsat/Plus, mam podobne zdanie w kwestii PB 4K Lite. Dekoder radzi sobie z IPTV i tylko w ten sposób odbieram telewizję (nie mam anteny sat). Mam porównanie z dekoderami Orange i tamte naprawdę szału nie robiły. Pod tym względem, mimo okrojenia z usług smart, PB 4K Lite daje rade. Problem z dźwiękiem (a zanikał), rozwiązałem ustawieniami w telewizorze. Raczej winny był HDMI ARC w tym wypadku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...