Skocz do zawartości

spotify

Użytkownik
  • Postów

    1294
  • Dołączył

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spotify

Połowa mocy ;)

Połowa mocy ;) (6/11)

340

Reputacja

  1. Czy ktoś wie, gdzie i kiedy będzie w Polsce Fargo sezon 5? To produkcja MGM (obecnie należy do Amazon). Wcześniej był na HBO a dzisiaj nie ma ani jednego sezonu. To będzie, jeśli kiedyś (kiedy?) na Amazon czy na HBO w Polsce? Dzięki z góry za odpowiedź
  2. Prime Video pokazało pełny zwiastun 4. sezonu "The Boys". Premiera w Polsce 13 czerwca
  3. Tu nie chodzi o to który jest lepszy (zresztą rozmowa była też o powodach fenomenu popularności), bo PISZEMY CAŁY CZAS - jest wybór i każdy sobie dobiera platformę pod siebie. Nikt nie jest skazany na jedną lub dwie, tylko może być co chce. I odróżnijmy papkę od nawet solidnego serialu Disco Polo to też muzyka, która ma wielu wyznawców i wielbicieli. I nie trzeba słuchać tylko muzyki klasycznej, żeby wiedzieć, że Disco P to nie muzyka wysokich lotów Już chyba łatwiej się nie da wyjaśnić Przecież o tym piszemy. Skoro większość siedzi na jednej i jest karmiony "premierami" z jednej platformy, to jak ma znać w/w tytuły czy też w Polsce mniejszościowy Apple TV+? Nie powinno tak być, że dobre i bardzo dobre seriale nie mają oglądalności, tylko dlatego że nie ich nie ma jedynej słusznej platformie NF (zresztą nie chce się pisać ciągle to samo używając tylko innych słów i odpowiadając każdemu z osobna o tym samym) Netflix nie był pierwszy z produkcjami z innych stron świata HBO miał już dawno Originalse z Węgier, Rumunii (np Umbre), Izraela, Meksyk (np. Pan Avila) itd. Ale to tak na marginesie Chciałeś przykłady - D+ (Korea) - Moving (Niezwykli). HBO - Genialna Przyjaciółka (Włochy), Gomorra (Włochy), Babylin Berlin (Niemcy)*. To tak kilka z czachy** * Ostatnio bardzo popularny był na HBO Tokyo Vice (Japonia) **Nie da się tego porównać. NF ma dzisiaj dwa razy więcej userów niż D+ i trzy razy więcej niż HBO. Na Netflix to nawet procedural trzymający się kupy np z Antarktydy na tle innych paździerzy może być hitem oglądalności
  4. Mnóstwo jest tytułów, których przy tej ilości platform nie możesz obejrzeć nawet na kasę za wypożyczenie. Niestety.
  5. Jessica Biel i Elizabeth Banks zagrają siostry w "The Better Sister", adaptacji powieści Alafair Burke, którą tworzy Amazon. The Better Sister"opisywane jest jako elektryzujący thriller o okropnych rzeczach, które rozdzielają dwie siostry i ostatecznie ponownie je łączą. Showrunnerkami są Olivia Milch ("Ocean's 8") i Regina Corrado ("Burmistrz Kingstown"), reżyseruje Craig Gillespie ("Pam & Tommy"). Outer Range sezon 2 - premiera 16 maja. Nowa odsłona będzie liczyła 7 odcinków
  6. "Tak było, nie ściemniam" Jest nadal potęgą. I będzie długo. Marketing, świadomość klienta masowego, kółka wzajemnej adoracji (fora, grupy, grono znajomych) itd. Do tego koło nakręcają media, portale, bo im się biznes zgadza - są clickbajty itd. Blondie było słabe. Killer to projekt, który porzucił Paramount i nawet jak to się mówi " z G bata nie ukręcisz" Fincher tego nie uratował. Film miał swój klimat ale to przeciętniak. Historia Małżeńka....ehh... ile razy o tym filmie na łamach tego forum wspominałem To nadal wg mnie najlepszy film Originals jaki Netflix stworzył. Ale zgadzam się. Ambitne dzieła nie dają rady, bo nie mają oglądalności. Netflix również to widzi, bo sam zapowiedział po zmianach w dziale filmowym, że stawia głównie na oglądalność i średni budżet. Chciał ambitniejszymi filmami zbudować sobie markę i chwalić się jak dobre filmy u nich są ale chyba sam widzi, że mu się biznes nie spina. Nie zmienisz tego ani Ty, ani ja, ani ktokolwiek. Wiele dzisiaj dobrych seriali przepada w zapomnienie albo nie ma oglądalności. Cała konkurencja się dwoi i troi a Netflix zrobi jakąś papkę i zarabia. Inni krwawią. Zresztą to widać, że obecnie prawie każdy zaciska pasa. Warner wychodzi z dołka. Disney też powoli coraz lepiej. Paramount ratuje tonący statek i teraz toczy się gra kto go kupi albo co dalej. Universal z Peacock na razie słabizna. Amazon ma kasę i jakoś biznes się spina. Apple - podobnie jak Amazon + gdyby nie promocje, to mało kto by za to płacił (zwłaszcza w Polsce). I większość jeszcze biznes próbuje ratować i sprzedaje na licencji swoje tytuły (bo musi) do NF, który jeszcze bardziej betonuje swoją pozycję. Najgorsze będzie, gdy większość platform z czasem dojdzie do decyzji, że albo zwija żagle bo mu się nie opłaca lub pójdzie drogą NF - czyli nagrywanie papki na ilość. I będziemy mieli sytuację jak kiedyś w kablówce - tytułów setki, kanałów setki a tak naprawdę sam szajs do oglądania na tych kanałach. Czyli same Netfliksy. Oby nie Chciałbym aby ludzie byli bardziej otwarci, wybredni i oglądali czy też korzystali z innych platform. Aby NF był wyborem ostatnim a nie pierwszym i najczęściej jedynym. To też pewnie NF zmusiłoby do zmian swojego biznes planu a nie dążenia do bycia kablówką, tyle że po kablu z łączem internetowym. Rozumiem osiągnięcia NF. Nie ma co go ganić za osiągnięcia. Mieli dobry pomysł na biznes. Szacun. NF również potrafi wykorzystać potknięcia całej konkurencji. To też się chwali. Inni krwią, on się rozwija. Inni mają problemy z jednoczesnymi premierami na czas na całym świecie, NF nie ma. Inni kuleją w aspektach technicznych (brak np jakieś funkcji, apka niedopracowana i wiele innych) a NF z tym nie ma problemu. Będąc obiektywnym, to w wielu rzeczach niektórzy są sami sobie winni i przez takie "głupoty" oddają pola NF na własne życzenie. Ale popularność NF to też wina społeczeństwa, który obniżył tak swoje standardy (zadowala się byle czym byle nowość była), żyje w czasach konsumpcjonizmu (brać, kupować, oglądać co popadnie) i łykania wszystkiego co marketing mu podrzuci. W końcu jak to się mówi - ludzie chcom, to dostanom. Gdyby nie nabijali userzy oglądalności, zbuntowali się portfelem itd że takiej papki nie chcemy, byłoby inaczej. Niestety tak nie jest. Takie czasy Liczę, że Warner, Disney oraz inni będą dalej w tej piaskownicy zwanej streaming. Mam nadzieję, że wyjdą z dołków, zaczną w końcu na streamingu zarabiać (nawet Amazon i Apple nie zarabiają jeszcze) i będą mieli więcej siana na marketing. A wtedy w końcu może jest szansa, że trend się odwróci i nie tylko jedynie NF będzie codziennie wypadać z lodówki A przede wszystkim, gdy zdobędą odpowiednią ilość userow, to będzie ich stać aby nie sprzedawać ważnego paliwa NF - licencji na swoje produkcje serialowe i filmowe
  7. No jasne, że jest. W Europie nie mamy tylko platformy Paramount+ a dwie w jednym - Peacock oraz Paramount+ jako Skyshowtime. To wspólne dzieło Universalu i Paramount. Wspólne, zeby mieć mniejsze koszty. Jak widać, tylko w teorii, bo Universal leje na nas ciepłym moczem. Skyshowtime to tak naprawdę "tylko" Paramount+, co też widać gołym okiem po premierach. Paramount+ jest koniem pociągowym tej platformy
  8. Jeszcze lepiej Premier od/na Peacock tyle co kot napłakał (już nie piszę tylko o jakościowych) i do tego z opóźnieniem (przynajmniej w Polsce), to jeszcze na koniec serial Peacock w Polsce na Amazon lub na HBO (ostatnio np Twisted Metal ale pewnie dlatego, że prawa ma Sony) Dramat.....I jak taką platformę brać na poważnie, przynajmniej dzisiaj? (za rok czy dwa może to będzie inaczej wyglądać)
  9. 18 lipca Peacock - Those About To Die. W Polsce wielki znak zapytania kiedy, jak to zwykle w przypadku seriali tej platformy. Wg Universala, to ma być ich serial z największym rozmachem, jaki kiedykolwiek zrobili (tak samo zapowiadał FX serial Shogun) A ten serial czyli The Tattooist of Auschwitz miał premierę dzisiaj. Muzyka Hans Zimmer. I kiedy u Nas, też oficjalnie nie wiadomo..... Chociaż ktoś rozumie Ta platforma jest słaba. W ilości ciekawych premier jest lepiej jak na D+ ale D+ się ratuje takimi Shogunem czy The Bear. W cenie normalnej w porównaniu do konkurencji, która jest w podobnej cenie - nieopłacalne. A Disney+ w swojej cenie tak samo. Powtarzam po raz ostatni - wg mnie, to dwie najsłabsze platformy i gdybym miał wybrać, to już bym wolał regularnie płacić (ponoć znienawidzonego) za Netflix. Netflix chociaż ratuje się tytułami na licencji
  10. Dopiero co moje wypowiedzi zostały nazwane jako "intelektualne". I masz - wypisz wymaluj o czym piszę. @darius010 wymienił 10 filmów i większość to faktycznie te NAJLEPSZE premiery w filmach NF zeszłego roku. Na pewno GAD i Zostaw świat za sobą. Zabrakło o czym wspomniał @Arkon czyli Nimona ale widziałem z dzieciakiem i nie widzę zachwytów. Pewnie dlatego, że nic innego lepsze w animacji nie było dla dzieci na tej platformie. Wysoka oglądalność? Szeroko komentowane w mediach? A co od Netfliksa nie jest komentowane szeroko w mediach? Co na tej platformie nie ma oglądalność, przy takiej ilości userów na świecie? Na portalu PPE ostatnio to przez ostatni tydzień to minimum 20 artykułów o NF. Na innych nie mniej. Codziennie jakieś zapowiedzi. Netflix wylewa się z ekranu komputera, mediów społecznościowych i ekranu telefonu. Dwa zdania podsumowujące - tam każdy paździerz jest głośno komentowany. I na NF ludzie nie wybierają sami w większości, tylko oglądają to co podrzuca im algorytm, o czym mówią w sieci lub znajomi albo to co jest w TOP10. "Po co inną platformę, jak tak czy siak wcześniej czy później to obejrzę na NF" "Jak nie ma lub nie będzie na NF, to nie będę oglądał" I wiele innych cytatów i wypowiedzi. A ktoś później pisze, że mam wypowiedzi "intelektualne" Nie znam usera @darius010 i nie chce go obrazić, ale w dwóch jego wypowiedziach mamy to o czym piszę i dlaczego NF jest tak popularny a mało tego - jeszcze go bronią jak napisał @Bushiken: 1. Jedna jedyna platforma słuszna to NF 2. Reszta platform zbędna 3. Nawet jak jest badziew, to musi być dobre bo wszędzie o tym piszą 4. Wcześniej czy później coś wpadnie od innych na NF 5. Gdyby tam nie było czegoś dobrego, to ludzie by z tego nie korzystali w takiej ilości 6. Tytuły dobre wg widzów NF to są na pewno dobre. Niestety - to fałsz. Netflix dawno nie ma produkcji tak dobrych jakie serwuje konkurencja. Ma innego widza, ma inny biznes plan. Na Netflxie jest serwowana masówka, która opiera się głównie na ilości. Wychodzi im czasami coś ale to głównie przypadek. I wiele wiele innych. To tyle z mojej strony w tym temacie. Najpierw pisałem wg niektórych teorie. Teraz jest jawny dowód. Może w końcu komuś się światło zapali. Powtarzam - mnie tam rybka, kto co ogląda i gdzie i za co płaci. Mamy wybór. Każdy dobiera taką platformę, jaką chce. Jeśli ktoś uważa NF za nr 1 - szanuje. Jest wolność. Nic mi do tego. Disco Polo to też nie muzyka ale jeśli ktoś lubi - szacun. PS Te wymienione 10 tytułów to najlepsze na NF z zeszłego roku ale jakością są takie jak napisał @k05 - przeciętniaki
  11. Za miesiąc premiera. Ostatni zwiastun z sieci Ogólnie mocny miesiąc czerwiec. Poza HBO i Smokami, na Amazon nowy sezon Boys - 13 czerwca. Na D+ pojawi się serial Clipped (4 czerwca) i ma się pojawić ponoć nowy sezon The Bear. A na Apple Presumed Innocent 12 czerwca.
  12. Walka o kupno Paramount trwa. Sony z Apollo złozyli ofertę zakupu za 26mld https://deadline.com/2024/05/sony-apollo-make-overture-paramount-board-deal-1235902611/ W grze nadal Skydance. Jeśli wygra Sony z Apollo, to pytanie co dalej z platformą Paramount+ a w Polsce Skyshowtime. Jak wiemy, Sony w wojnie na streaming nie bierze udziału. A Skyshowtime dzisiaj bez Paramount nie istnieje, bo to on jest tym koniem pociągowym. Sony może kontynuować obraną drogę przez Paramount w streamingu albo iść swoją - czyli produkowanie i sprzedawanie licencji a nie zabawę w streaming.
  13. spotify

    Disney+ oferta programowa

    Obie formy są poprawne. Tylko faktycznie nie w tym rodzaju rzeczownika użyłem. Serial to rodzaj męski. @Kiler poproszę o edycję, bo już wygasła taka opcja. A ten wpis do usunięcia
  14. Swoje obejrzałem ;] W jakim sensie? Że ma mnóstwo premier i nagrywa rocznie tyle co wszyscy razem? Gdzie nie tłumaczą? Dziwne, bo wszystko co wpada, ma napisy polskie. A na Netflix nie ma tytułów bez polskiego tłumaczenia? Albo bez lektora? Albo sam lektor bez napisów? Albo kobieta lektor? Jasne, że ma tytuły na licencji i tym się ratuje. Ale na licencji ma również Amazon, HBO czy C+. Na koniec tej przepychanki bezsensownej i "intelektualnej" Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie na temat każdej platformy. Tak samo jakie widzi i zalety każdej z nich, bo nie mamy jednej ale kilka. I każda ma swoje wady i zalety. Nie moja wina, że poza niektórymi userami, mało kto w ogóle rozumie fenomen NF. I trzeba tak proste rzeczy tłumaczyć ale mądralińskich na pęczki. Nienawidzę NF? Dobre sobie. NF umiem też pochwalić, gdy potrzeba (ostatnio chwaliłem za polskie seriale). Więc z takimi epitetami "nie do mnie tak, do mnie nie" Nie napiszą, bo nie ma.
  15. A ja czytam takie zdania i mi się nóż otwiera. Chyba dlatego, że prawda boli ;] Przecież napisałem, że rozumiem ten biznes. (2 ostatnie akapity) Zarabia? Zarabia! Jest popularną platformą? Jest. McDonald też jest mega popularny i ludzie tłumami tam się zajadają, A czy to dobre lub zdrowe jedzenie? Nie Biznes od zarania dziejów korporację zarabiają głównie na masowym widzu i masowej produkcji. Wystarczy nawet zobaczyć na karmy dla zwierząt. Royal, Hills czy Eukanuba - wytwór korporacji. Sama chemia a ludzie i tak tym karmią swoje zwierzaki. A dlaczego? Bo wszędzie to jest i stać to korpo na grube tysiące w reklamę. Mnie rybka kto co ogląda, gdzie i na co kasę wydaje. Nie mamy tylko Netflix do wyboru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...