Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Do tej pory korzystałem z Netfliksa z kumplem. Konto było na niego, a do swojego profilu dodałem maila. Kolega nie może na jakiś czas korzystać i muszę wziąć konto na siebie. Pytanie, czy jest jakiś sposób aby zachować zapisane przez siebie filmy? Wiem, że muszę usunąć swojego maila z profilu, aby założyć na niego nowe konto. Wątpię jednak, aby lista zapisanych filmów migrowała razem z adresem e-mail. Może się jednak mylę, a może znacie jakiś patent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, boss509 napisał:

Cześć. Do tej pory korzystałem z Netfliksa z kumplem. Konto było na niego, a do swojego profilu dodałem maila. Kolega nie może na jakiś czas korzystać i muszę wziąć konto na siebie. Pytanie, czy jest jakiś sposób aby zachować zapisane przez siebie filmy? Wiem, że muszę usunąć swojego maila z profilu, aby założyć na niego nowe konto. Wątpię jednak, aby lista zapisanych filmów migrowała razem z adresem e-mail. Może się jednak mylę, a może znacie jakiś patent.

Usuń jego kartę platnicza , a dodaj swoją.

Tym samym będziesz je opłacał i zachowasz konto z którego korzystasz bez zakładania nowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lakiman napisał:

U mnie jest 11,44Mb/s

 

Z czego może wynikać różnica?

A na innych filmach wyciągasz 15-16 Mb/s ? Może słabe WiFi, może jakiś problem z łączem. Sprawdź prędkość netu na stronie fast.com - to test łącza do serwerów Netflixa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maniek357 napisał:

A na innych filmach wyciągasz 15-16 Mb/s ? 

Zgadza się.

Połączenie kablem ethernetowym.

Szybkość połączenia w telewizorze 68,71 Mb/s

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote

19 października we wtorek po zakończeniu sesji na amerykańskim rynku Netflix opublikował wyniki kwartalne. W III kwartale przychody wyniosły 7,48 mld USD wobec 6,43 mld USD w analogicznym okresie ubiegłego roku, co stanowi wzrost o 16% rdr.[...] Zysk na akcję wyniósł 3,19 USD w porównaniu do 1,74 USD przed rokiem. Wynik ten okazał się znacznie wyższy od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się zysku na akcję na poziomie 2,56 USD.

[...]
Tym, co interesuje inwestorów, jest także liczba nowych abonentów. Wyniosła ona 4,4 mln, znacznie przewyższając szacunki analityków na poziomie 3,84 mln.
 

https://www.fxmag.pl/artykul/netflix-prezentuje-wyniki-za-iii-kwartal-2021-r-akcje-spolki-w-gore

 

 

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mara68 napisał:

16,85 Mb/s. Sony Android 9.


Jest błąd w identyfikacji. Miałem to wczoraj na serialu Rojst '97. Odpalam a tam jak u ciebie 16,85 Mb/s. A wiem że ten serial ma bardzo mały bitrate w 4K w przedziale 6-8 Mb/s. Zrestartowałem aplikację i ten sam odcinek zaraz mi pokazał coś koło 8 Mb/s - czyli poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie:

W aplikacji Netflix na moim telewizorze 4k po kliknięciu parametrów filmu od Netflixa, który jest w 4K przy bitrate pokazuje mi niecałe 8mb/s / 1080

Film Hiacynt na subskrypcji ultra hd. To oznacza, że aplikacja Netflixa nie odtwarza mi filmu w 4k tylko w 1080 czy coś źle rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzysiek1991 Jest taka możliwość, zaloguj się przez przeglądarkę na swoje konto i tam jest możliwość ustawienia masymalnej jakości obrazu. 

Jeśli masz wykupiony pakiet 4K i nie odbierasz takiej jakości prawie na pewno jest to  wina łącza internetowego.

Jeśli  masz teoretycznie szybkie łącze o niczym nie świadczy, liczy się polaczenie do serwerów netflixa, musi być stabilne i większe niż 25 Mb ( dla treści 4K ). Zadzwoń do pomocy technicznej netflixa, albo samodzielnie sprawdz sobie polaczenie.

W aplikacji jest możliwość sprawdzenia prędkości, ewentualnie przez przeglądarkę na stronie fast.com  ( jest to strona netflixa do testu predkości.

Rok temu, mając światłowód 500 mega, netflix pokazywał 12 mega, telefon do operatora zalatwil sprawę. 

Edytowane przez Paweł 68
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka opcja jest rzeczywiście, ale to działa w drugą stronę - ktoś np. ma 100 Mbps ale z limitem transferu, a chce oglądać w SD.

Bo jeśli łącze jest za słabe, albo np. tv po prostu nie wspiera Netflixa w 4K (też są takie jednostkowe przypadki) to nic to nie zmieni, dalej będzie taki profil jakościowy jaki jest maskymalnie możliwy dla sprzętu/łącza.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...