paskud Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Czy to normalne, że od czasu do czasu moduł wyświetla na większości kanałów komunikat, że kanał jest zakodowany? Telewizor jest włączony przez większość dnia, jego ponowne uruchomienie nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Ja mam moduł, ale korzystam z niego w dekoderze i nie zdarzyło mi się, żebym miał taki komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 13 minut temu, paskud napisał: Czy to normalne, że od czasu do czasu moduł wyświetla na większości kanałów komunikat, że kanał jest zakodowany? Telewizor jest włączony przez większość dnia, jego ponowne uruchomienie nie pomaga. Witam. Proszę o weryfikację po przywróceniu ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Modułowi fabryczne przywracałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Słuchajcie - mam problem z modułem. Zacznę od początku: tv używałem z modułem i kartą prepaid SMART HD+ (canal plus), tydzień temu z uwagi na to, że jestem kibicem Developresu i Tauron Ligi podpisałem umowę z Polsatem i odebrałem moduł CAM razem z kartą, aby móc oglądać kanały sportowe Polsatu. Problem jest następujący: zmiana kanału zajmuje ok. 10 sekund, do tego co jakiś czas pojawia się komunikat: "POLSAT CI+CAM Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego, może to potrwać kilka minut" no i się uwierzytelnia. Czyli nie da się z tego korzystać, bo mnie "krwawica" trafia. Dzwoniłem na infolinię, poradzili wymienić sprzęt, przyznali, że nie tak powinno być. Dzisiaj podpiąłem w sumie 3 komplet moduł/karta i nadal to samo. Telewizor 49UM7050PLF. Telewizor na stojaku na kółkach i jeździ po mieszkaniu, żaden dekoder nie wchodzi w grę. Sprawa PILNA - mam tydzień na odstąpienie od umowy, więc chciałbym to "naprawić" albo wracam do NC+ na kartę, a mecze będę oglądał w knajpach... Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że moduł nigdy nie będzie tak działał jak dekoder, ale jednak ten moduł NC+ działa jak bolid w porównaniu do tych z CP. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Pomożecie? Wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkyEleven Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Może zmień tv na inny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 3 minuty temu, styro napisał: Słuchajcie - mam problem z modułem. Zacznę od początku: tv używałem z modułem i kartą prepaid SMART HD+ (canal plus), tydzień temu z uwagi na to, że jestem kibicem Developresu i Tauron Ligi podpisałem umowę z Polsatem i odebrałem moduł CAM razem z kartą, aby móc oglądać kanały sportowe Polsatu. Problem jest następujący: zmiana kanału zajmuje ok. 10 sekund, do tego co jakiś czas pojawia się komunikat: "POLSAT CI+CAM Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego, może to potrwać kilka minut" no i się uwierzytelnia. Czyli nie da się z tego korzystać, bo mnie "krwawica" trafia. Dzwoniłem na infolinię, poradzili wymienić sprzęt, przyznali, że nie tak powinno być. Dzisiaj podpiąłem w sumie 3 komplet moduł/karta i nadal to samo. Telewizor 49UM7050PLF. Telewizor na stojaku na kółkach i jeździ po mieszkaniu, żaden dekoder nie wchodzi w grę. Sprawa PILNA - mam tydzień na odstąpienie od umowy, więc chciałbym to "naprawić" albo wracam do NC+ na kartę, a mecze będę oglądał w knajpach... Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że moduł nigdy nie będzie tak działał jak dekoder, ale jednak ten moduł NC+ działa jak bolid w porównaniu do tych z CP. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Pomożecie? Wygląda to tak: @styro Skoro wymieniałeś już moduł dwukrotnie i cały czas ten sam problem to najwyraźniej jakiś błąd w oprogramowaniu w twoim TV Możesz poszperać w TV i poszukać opcji od modułu i pobawić się nimi. Z tego co wiem moduły PB są kompatybilne z CI i CI + natomiast moduły PC + działają tylko w odbiornikach CI+ i może tu jest ta różnica. Możesz też napisać jakie kanały cię interesują być może uda się dobrać inna alternatywę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 @styro Przede wszystkim wyłącz kontrolę rodzicielską na module. Miałem moduł Polsatu w telewizorze i przełączanie trwało 2-3 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 @styro błąd po stronie tv. Zrezygnuj z umowy. Chodza plotki, że wszystkie kanały Polsstu trafią do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 4 minuty temu, staszek1503 napisał: @styro Możesz poszperać w TV i poszukać opcji od modułu i pobawić się nimi. Może, które transmitują siatkówkęsz też napisać jakie kanały cię interesują być może uda się dobrać inna alternatywę Dziękuję za szybka odpowiedź. Nie mam opcji od modułu, mam tylko informacje o module (albo źle szukam?) Oprogramowanie tv w najnowszej wersji (brak aktualizacji). Najchętniej zostałbym z ta umową, jeśli uda się "naprawić" ten problem. Interesuje mnie tylko Polsat Sport/Polsat Sport Extra/Polsat Sport News czyli te, które transmitują siatkówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek1503 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 @styro Powinny być dodatkowe opcje Ja nie mam LG tylko Samsung z modułem Vectry i mam dodatkowe opcje modułu CI+ Jeśli próbowałeś już kilka zestawów i na każdym jest to samo to 99 % błąd w oprogramowaniu w twoim TV, jeśli nie masz innego TV to pozostaje złożyć rezygnację i dogadać się z kimś kto ma PB Go lub na własną rękę zobaczyć jaki jest koszt pakietu z tymi kanałami ewentualnie wyposażyć się w dekoder na E2(ze slotem na moduł CI+) lub ich dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 9 minut temu, maniek357 napisał: @styro Przede wszystkim wyłącz kontrolę rodzicielską na module. Miałem moduł Polsatu w telewizorze i przełączanie trwało 2-3 sekundy. Wyłączona od zawsze była, to nie to, niestety. @ircios w cuda nie wierzę. Platformy czymś muszą różnić się od siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 1 godzinę temu, styro napisał: Telewizor 49UM7050PLF Czyli kolejny(nowy) problem z LG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Niestety potwierdzam, taki problem występuje przy braku kompatybilności modułu z posiadanym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 No, ale co oznacza brak kompatybilności? Model TV jeśli się nie mylę to 2019 rok, jak 2 letni TV może nie być kompatybilny? Czy wiesz czy da się ten problem rozwiązać czy pozostaje tylko dekoder albo rozwiązanie umowy? P.S. Wsadziłem teraz moduł/kartę z NC+ i bajka, 1-2 sekundy zajmuje zmiana kanału. Po czym zamieniłem moduły, teraz w tv jest moduł i karta Cyfrowego Polsatu, ale NIE przestroiłem kanałów na Cyfrowy Polsat (zostały te z nc+) i UWAGA - zmienia kanały szybko (ale nie wszystkie, niektóre 5-7 sekund i tak szybciej niż jak są przestrojona na CP). Zgłupiałem, o co tu chodzi? Wychodzi na to, że oprogramowanie tv nie jest kompatybilne z Polsatem Cyfrowym (strojenie), ale jaka w tym logika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 2 godziny temu, OlafS napisał: Czyli kolejny(nowy) problem z LG To stary model 17 minut temu, styro napisał: No, ale co oznacza brak kompatybilności? Model TV jeśli się nie mylę to 2019 rok, jak 2 letni TV może nie być kompatybilny? Masz aktualny soft.? 2 lata dla elektroniki to dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 (edytowane) Tak, jest aktualny. wersja 05.10.25 Edytowane 7 Grudnia 2021 przez styro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Znam 2 (słownie: dwie) platformy płatnej tv cyfrowej w Polsce, z czego moduł jednej z nich nie działa. Co na to LG? Cytat Data : 10/12/2021 Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o. Uprzejmie informujemy, iż LG nie gwarantuje kompatybilności ze wszystkimi dostępnymi na rynku modułami oraz kartami CI. No żesz k... mać! Od lat używam sprzętu LG, tv u mnie to tylko LG bo mi leży interfejs i wszystko, nigdy nie miałem problemów, ale po takiej odpowiedzi to grosza na ich produkt nie wydam. Jakby olewanie klienta z problemem było dyscyplina olimpijską, to mieliby złoty medal. Czyli - kupiłes tv, my nic nie gwarantujemy, radź sobie sam, a od nas sie odstosunkuj. Przestrzegam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Ja się pożegnałem z LG jak mi ich wtedy mega super LG V10 przestał działać i uznali, że go zalałem Oczywiście ubezpieczenie naprawiło to w ciągu dwóch sekund, okazało się, że do wymiany były przyciski na tyle obudowy. Także od 2016 roku to ja LG OMIJAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Czyli kolejny- @styro wyleczony z "dwóch liter" - jak widzisz oled to nie wszystko i na nim świat się nie kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Nie trzeba się leczyć z 2 liter. Kokega @styro trafił na niekompetentnego pracownika, bo LG doskonale wie z jakimi modułami ich tv pracują. Każdy serwis w uja wali, tak jak to zrobili z kolegą @PawelU1981. Myślicie, że gdzie indziej jest lepiej? Ja z serwisem Szajsunga 3 lata walczyłem i wywalczyłem swoje racje, a nie ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styro Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, ircios napisał: Nie trzeba się leczyć z 2 liter. Kokega @styro trafił na niekompetentnego pracownika, bo LG doskonale wie z jakimi modułami ich tv pracują. Nawet na dwóch. Na oficjalnym fejsie LG też mi odpisali - może komuś się przyda: Cytat LG Global Przykro nam, że nasz TV nie spełnił Twoich oczekiwań. W przypadku modułów CAM dostępnych na rynku polskim, gwarantujemy współpracę jedynie z modułami CI+ 4K ECP od Canal+ a także modułami firm UPC oraz Vectra. Nie gwarantujemy działania z innymi modułami. Pozamiatane. Jutro oddaję moduł do Polsatu i wracam na prepaida Smart HD+. Mecze będę w knajpie oglądał. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. P.S. Chyba, że ktoś podzieli się dostępem do Polsat Box Go? Edytowane 10 Grudnia 2021 przez styro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Nie jestem w temacie zupełnie modułów ale chcialbym aby w TV był jeden pakiet z dodatków w dekoderze nie korzystam. Problem w tym, że mam umowę na czas nieokreślony i nie chcę jej przedłużać (a wg. icok wymiana dekodera HD 5000 na moduł CI+ jedynie przy przedłużeniu umowy - musiałbym płacić 3x tyle aby mieć kanał którego potrzebuję..) Dekoder ma wyjmowaną kartę, jedyne co na niej doczytałem to fakt, że to Nagra. I teraz mam pytanie do osób bardziej w temacie - czy mogę taki moduł samodzielnie zakupić i włożyć z niego kartę z dekodera i korzystać tak jak chciałem aby mieć na 1 pilocie? Jeśli tak - to jaki moduł kupić aby to działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Nie można. Karty są parowanie ze sprzętem i nie można swobodnie przełożyć jej z dekodera do modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawele Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Czyli bez przedłużenia umowy się nie uda ;/ A ogólnie jak się sprawdza korzystanie na 1 pilocie? Są osobne listy kanałów naziemnej i tych z abonamentu czy jest to wszystko razem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.