Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, paskud napisał:

Czy to normalne, że od czasu do czasu moduł wyświetla na większości kanałów komunikat, że kanał jest zakodowany?

Telewizor jest włączony przez większość dnia, jego ponowne uruchomienie nie pomaga.

Witam. Proszę o weryfikację po przywróceniu ustawień fabrycznych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Słuchajcie - mam problem z modułem.  Zacznę od początku:  tv używałem z modułem i kartą prepaid SMART HD+ (canal plus), tydzień temu z uwagi na to, że jestem kibicem Developresu i Tauron Ligi podpisałem umowę z Polsatem i odebrałem moduł CAM razem z kartą, aby móc oglądać kanały sportowe Polsatu.

 

Problem jest następujący:  zmiana kanału zajmuje ok. 10 sekund, do tego co jakiś czas pojawia się komunikat: "POLSAT CI+CAM Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego, może to potrwać kilka minut"  no i się uwierzytelnia.  Czyli nie da się z tego korzystać, bo mnie "krwawica" trafia.  Dzwoniłem na infolinię, poradzili wymienić sprzęt, przyznali, że nie tak powinno być.  Dzisiaj podpiąłem w sumie 3 komplet moduł/karta i nadal to samo.  Telewizor 49UM7050PLF. Telewizor na stojaku na kółkach i jeździ po mieszkaniu, żaden dekoder nie wchodzi w grę.

 

Sprawa PILNA - mam tydzień na odstąpienie od umowy, więc chciałbym to "naprawić" albo wracam do NC+ na kartę, a mecze będę oglądał w knajpach...

Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że moduł nigdy nie będzie tak działał jak dekoder, ale  jednak ten moduł NC+ działa jak bolid w porównaniu do tych z CP.

 

Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Pomożecie?

 

Wygląda to tak: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, styro napisał:

Słuchajcie - mam problem z modułem.  Zacznę od początku:  tv używałem z modułem i kartą prepaid SMART HD+ (canal plus), tydzień temu z uwagi na to, że jestem kibicem Developresu i Tauron Ligi podpisałem umowę z Polsatem i odebrałem moduł CAM razem z kartą, aby móc oglądać kanały sportowe Polsatu.

 

Problem jest następujący:  zmiana kanału zajmuje ok. 10 sekund, do tego co jakiś czas pojawia się komunikat: "POLSAT CI+CAM Uwierzytelnianie urządzenia odbiorczego, może to potrwać kilka minut"  no i się uwierzytelnia.  Czyli nie da się z tego korzystać, bo mnie "krwawica" trafia.  Dzwoniłem na infolinię, poradzili wymienić sprzęt, przyznali, że nie tak powinno być.  Dzisiaj podpiąłem w sumie 3 komplet moduł/karta i nadal to samo.  Telewizor 49UM7050PLF. Telewizor na stojaku na kółkach i jeździ po mieszkaniu, żaden dekoder nie wchodzi w grę.

 

Sprawa PILNA - mam tydzień na odstąpienie od umowy, więc chciałbym to "naprawić" albo wracam do NC+ na kartę, a mecze będę oglądał w knajpach...

Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, że moduł nigdy nie będzie tak działał jak dekoder, ale  jednak ten moduł NC+ działa jak bolid w porównaniu do tych z CP.

 

Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Pomożecie?

 

Wygląda to tak: 

 

@styro

Skoro wymieniałeś już moduł dwukrotnie i cały czas ten sam problem to najwyraźniej jakiś błąd w oprogramowaniu w twoim TV 

Możesz poszperać w TV i poszukać opcji od modułu i pobawić się  nimi.
Z tego co wiem moduły PB są kompatybilne z CI i CI + natomiast moduły PC + działają tylko w odbiornikach CI+ i może tu jest ta różnica.
Możesz też napisać jakie kanały cię interesują być może uda się dobrać inna alternatywę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, staszek1503 napisał:

@styro

Możesz poszperać w TV i poszukać opcji od modułu i pobawić się  nimi.

Może, które transmitują siatkówkęsz też napisać jakie kanały cię interesują być może uda się dobrać inna alternatywę 

 

Dziękuję za szybka odpowiedź.

 

Nie mam opcji od modułu, mam tylko informacje o module (albo źle szukam?) Oprogramowanie tv w najnowszej wersji (brak aktualizacji). 

Najchętniej zostałbym z ta umową, jeśli uda się "naprawić" ten problem.

 

Interesuje mnie tylko Polsat Sport/Polsat Sport Extra/Polsat Sport News czyli te, które transmitują siatkówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@styro

Powinny być dodatkowe opcje 
Ja nie mam LG tylko Samsung z modułem Vectry i mam dodatkowe opcje modułu CI+
Jeśli próbowałeś już kilka zestawów i na każdym jest to samo to 99 % błąd w oprogramowaniu w twoim TV, jeśli nie masz innego TV to pozostaje złożyć rezygnację i dogadać się z kimś kto ma PB Go lub na własną rękę zobaczyć jaki jest koszt pakietu z tymi kanałami ewentualnie wyposażyć się w dekoder na E2(ze slotem na moduł CI+) lub ich dekoder  


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, maniek357 napisał:

@styro Przede wszystkim wyłącz kontrolę rodzicielską na module. Miałem moduł Polsatu w telewizorze i przełączanie trwało 2-3 sekundy.
 

Wyłączona od zawsze była, to nie to, niestety.

 

@ircios w cuda nie wierzę. Platformy czymś muszą różnić się od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale co oznacza brak kompatybilności? Model TV jeśli się nie mylę to 2019 rok, jak 2 letni TV może nie być kompatybilny?

 

Czy wiesz czy da się ten problem rozwiązać czy pozostaje tylko dekoder albo rozwiązanie umowy?  

 

P.S. Wsadziłem teraz moduł/kartę z NC+ i bajka, 1-2 sekundy zajmuje zmiana kanału.  Po czym zamieniłem moduły, teraz w tv jest moduł i karta Cyfrowego Polsatu, ale NIE przestroiłem kanałów na Cyfrowy Polsat (zostały te z nc+) i UWAGA - zmienia kanały szybko (ale nie wszystkie, niektóre 5-7 sekund i tak szybciej niż jak są przestrojona na CP).  Zgłupiałem, o co tu chodzi?  Wychodzi na to, że oprogramowanie tv nie jest kompatybilne z Polsatem Cyfrowym (strojenie), ale jaka w tym logika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OlafS napisał:

Czyli kolejny(nowy) problem z LG

To stary model

17 minut temu, styro napisał:

No, ale co oznacza brak kompatybilności? Model TV jeśli się nie mylę to 2019 rok, jak 2 letni TV może nie być kompatybilny?

Masz aktualny soft.? 2 lata dla elektroniki to dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam 2 (słownie: dwie) platformy płatnej tv cyfrowej w Polsce, z czego moduł jednej z nich nie działa. Co na to LG?

 

Cytat

Data : 10/12/2021

Szanowny Panie,

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, iż LG nie gwarantuje kompatybilności ze wszystkimi dostępnymi na rynku modułami oraz kartami CI.

 

 

No żesz k... mać! Od lat używam sprzętu LG, tv u mnie to tylko LG bo mi leży interfejs i wszystko, nigdy nie miałem problemów, ale po takiej odpowiedzi to grosza na ich produkt nie wydam.  Jakby olewanie klienta z problemem było dyscyplina olimpijską, to mieliby złoty medal.  Czyli - kupiłes tv, my nic nie gwarantujemy, radź sobie sam, a od nas sie odstosunkuj.  Przestrzegam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Ja się pożegnałem z LG jak mi ich wtedy mega super LG V10 przestał działać i uznali, że go zalałem :) Oczywiście ubezpieczenie naprawiło to w ciągu dwóch sekund, okazało się, że do wymiany były przyciski na tyle obudowy. Także od 2016 roku to ja LG OMIJAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba się leczyć z 2 liter. 

Kokega @styro trafił na niekompetentnego pracownika, bo LG doskonale wie z jakimi modułami ich tv pracują. 

Każdy serwis w uja wali, tak jak to zrobili z kolegą @PawelU1981.

Myślicie, że gdzie indziej jest lepiej?

Ja z serwisem Szajsunga 3 lata walczyłem i wywalczyłem swoje racje, a nie ich. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ircios napisał:

Nie trzeba się leczyć z 2 liter. 

Kokega @styro trafił na niekompetentnego pracownika, bo LG doskonale wie z jakimi modułami ich tv pracują. 

 

 

 

Nawet na dwóch.  Na oficjalnym fejsie LG też mi odpisali - może komuś się przyda:

Cytat

LG Global

Przykro nam, że nasz TV nie spełnił Twoich oczekiwań. W przypadku modułów CAM dostępnych na rynku polskim, gwarantujemy współpracę jedynie z modułami CI+ 4K ECP od Canal+ a także modułami firm UPC oraz Vectra. Nie gwarantujemy działania z innymi modułami.

 

Pozamiatane.    

 

Jutro oddaję moduł do Polsatu i wracam na prepaida Smart HD+. Mecze będę w knajpie oglądał.

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

 

P.S. Chyba, że ktoś podzieli się dostępem do Polsat Box Go? :P

Edytowane przez styro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w temacie zupełnie modułów ale chcialbym aby w TV był jeden pakiet z dodatków w dekoderze nie korzystam.

Problem w tym, że mam umowę na czas nieokreślony i nie chcę jej przedłużać (a wg. icok wymiana dekodera HD 5000 na moduł CI+ jedynie przy przedłużeniu umowy - musiałbym płacić 3x tyle aby mieć kanał którego potrzebuję..)

 

Dekoder ma wyjmowaną kartę, jedyne co na niej doczytałem to fakt, że to Nagra.

I teraz mam pytanie do osób bardziej w temacie - czy mogę taki moduł samodzielnie zakupić i włożyć z niego kartę z dekodera i korzystać tak jak chciałem aby mieć na 1 pilocie?

Jeśli tak - to jaki moduł kupić aby to działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...