Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@czerstwy

No to jaki "czort", że u mnie nagrania dokonane z modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu na tunerze Vu+ Duo 4K, przez cały czas dają się normalnie odtwarzać z poziomu tunera, a także po skopiowaniu tychże nagrań do komputera, a u ciebie, przy podobnej konfiguracji sprzętowej, nie? Kurczę, nie rozumiem tego... :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, czerstwy napisał:

Zapewne wina modułu. Nie chce mi się kombinować z przekładaniem dysku do Octagona i sprawdzeniu na OpenATV 6.3.

Nie wiem jaki pojemny tam jest flash ale jak włączysz na kilkanaście sekund, to nic się nie stanie, a jak nie to pendrive wystarczy i będziesz wiedział czy to faktycznie jest przyczyna. Ja obstawiam, że przyczyna jest inna. :)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam okazję kupić używany,ale w znakomitym stanie dekoder Ferguson Ariva 204 i mam pytanie: czy moduł Polsatu będzie w nim dobrze działał, czy mogę mieć kłopoty, tak jak w TechiSacie, gdzie jak już tu pisałem, cześć kanałów znika, na drugi dzień się pojawia i tak w kółko macieju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lordaz67

Moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu posiada tzw. tryb "Legacy", który umożliwia jego działanie również w odbiornikach nie obsługujących tzw. natywnego CI+, a więc praktycznie we wszystkich, które posiadają złącze na moduł CAM.

W przypadku modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu to różnie z tym bywa. Np. w moim poprzednim tunerze, Ferguson Ariva 202E, moduł ten generalnie działał poprawnie, lecz zdarzało się, że podczas oglądania programu, nagle się resetował i ponownie inicjował, co powodowało oczywiście chwilowe przerwanie dekodowania. Bywało to irytujące, zwłaszcza, jeśli się coś nagrywało. W moim obecnym tunerze, Vu+ Duo 4K, moduł ten działa poprawnie, bez żadnych resetów, zawieszania się itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
W dniu 17.04.2021 o 23:16, czerstwy napisał:

Zapewne wina modułu. Nie chce mi się kombinować z przekładaniem dysku do Octagona i sprawdzeniu na OpenATV 6.3.

Tylko podpowiem jedno rozwiązanie. Mój moduł bardzo się restartował w VU+ Duo 4K SE i podobnie jak u Ciebie na VTI nie zawsze odbywała się deszyfracja nagrań. Tyle, że u mnie od początku po nagraniu nic się nie chciało odtwarzać, albo wyglądało tak jakbym przewijał z prędkością x64. Poszedłem grzecznie do salonu powiedziałem co się dzieje, dostałem nowy moduł i gra jak ta lala :) Średnio co dwa lata wymieniam moduł CP, bo niestety lubią one po tym czasie łapać zwiechy, restarty itd. Twój mówisz ma 4 lata, to może już jego pora :D

 

Moduły CP  w porównaniu do modułów CANAL+ z ECP są bardzo kapryśne.

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

W CP wymieniają bardzo szybko i bezproblemowo. Wystarczy, że powiesz o restartach, albo zanikającym obrazie i bez problemu. Tylko gorzej bo nie każdy punkt ma je na stanie. We Wrocławiu np. z wielu punktów tylko Magnolia i Galeria Dominikańska wie co jest pięć w temacie modułów. Reszta wciska dekoder zamiast modułu. A z 2 miesiące temu wymieniałem 3 moduły pod rząd, tzn. 2 bo trzeci już śmigał.

 

 

Ewentualnie jak coś można też napisać do CP przez ICOK gdzie u Ciebie w mieście mają moduły na stanie. Zwykle do 2 dni masz odpowiedzi i co najlepsze podają punkty w rejonie około 5km od miejsca zamieszkania ;)

 

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PawelU1981 napisał:

Ale 30 km też nie tragedia, a radość z działania modułu gwarantowana ;)

E tam co to za radość skoro sam moduł to ograniczenie. Więcej możliwości jest z tnk uruchomionej w czytniku i oglądanie dwóch lub wiecej różnych kanałów.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie oferta CP to uzupełnienie. Gdyby to była główna oferta to karta by nie była w module. Niby są inne możliwości by oferta z modułu była atrakcyjna nawet dla wymagającego widza. Edit napisałem do nich i odpowiedz że mam pojechać do punktu w celu weryfikacji. Listę punktów dostałem ze strony choć prosiłem o takie które posiadaja moduły.Pisałem też że nie moge zalogować się do CP Go zero pomocy. Ale znam tego konsultanta co mi odpisał.Szkoda do takiego kogoś nawet pisać. Zapewne utracą UFC to zrezygnuje za rok i tyle.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2021 o 17:31, PawelU1981 napisał:

Tylko podpowiem jedno rozwiązanie. Mój moduł bardzo się restartował w VU+ Duo 4K SE i podobnie jak u Ciebie na VTI nie zawsze odbywała się deszyfracja nagrań. Tyle, że u mnie od początku po nagraniu nic się nie chciało odtwarzać, albo wyglądało tak jakbym przewijał z prędkością x64. Poszedłem grzecznie do salonu powiedziałem co się dzieje, dostałem nowy moduł i gra jak ta lala :) Średnio co dwa lata wymieniam moduł CP, bo niestety lubią one po tym czasie łapać zwiechy, restarty itd. Twój mówisz ma 4 lata, to może już jego pora :D

 

Moduły CP  w porównaniu do modułów CANAL+ z ECP są bardzo kapryśne.

 

Jakie masz obecnie ustawienia modułu? Oczywiście bez Zadań Modułu. Dziś udało mi się dokonać podmiany w punkcie CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czerstwy

Wiem, że powyższe swoje pytanie skierowałeś do innego Użytkownika forum, jednak ja przy okazji przedstawiam moje aktualne ustawienia dla modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu w moim tunerze: :)

 

Modu-CAM-CP-ustawienia.png

 

Jak już wcześniej kilkakrotnie tutaj wspominałem, u mnie każde nagranie z tego modułu nie jest szyfrowane i daje się odtwarzać cały czas, bez żadnych ograniczeń, zarówno z poziomu tunera, jak i komputera po skopiowaniu nań tegoż nagrania. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czerstwy napisał:

 

Dziś udało mi się dokonać podmiany w punkcie CP.

Są jakieś efekty tej wymiany czy dalej masz problem z nagrywaniem? Chyba że mam rozumieć że dopiero w nocy będziesz nagrywał. Ja bym sprawdzał od razu - krótki test i wszystko jasne. :)

Warto też by było wiedzieć jaką wersję modułu i karty miałeś przed wymianą, a jaką masz teraz. Można by było wtedy wyciągnąć jakieś wnioski.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem. Krótki test nic mi nie da, bo nagrania wcześniej były do otworzenia przez ok. 3 dni. Ale sprawdzałem pierwszy raz moduł na TV i działa. Jak zobaczyłem jaka tam jest lista kanałów to szybko moduł do Vu+. 😄 Kolejna sprawa to czy będą zacięcia na kanałach, które mam w obu ofertach? Bo wcześniej tak bywało. Ja najczęściej to widziałem na Polsacie,TVN, czy TVP Sport. Może dlatego, że głownie te kanały oglądam, które mam w obu ofertach. Bywało tak, że długo nic, a następnie w ciągu kilkunastu minut na wybranym kanale nawet 5-6 zacięć obrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...