odja Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Zauważyłem jedną różnice w aplikacji na dekoderze od tej na androidtv. W apce na android są filmy w 4K, natomiast na dekoderze tylko fullhd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Też na kilku kanałach wyskakuje Wam dziwny komunikat w lewym górnym rogu z nieprawidłowym logo kanału i jak znika grafika ekranowa komunikat znika z ekranu? To po tej aktualizacji listy kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Potwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Rano wyskakiwał taki dziwny, teraz już pokazuje, że program nadaje na nowym numerze. Zmieniło się jak odświeżyłem listę kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Godzinę temu, jupiter napisał: Też na kilku kanałach wyskakuje Wam dziwny komunikat w lewym górnym rogu z nieprawidłowym logo kanału i jak znika grafika ekranowa komunikat znika z ekranu? To po tej aktualizacji listy kanałów. U kolegi pomógł restart dekodera z poziomu dekodera. Teraz ma komunikat na jaki numer jest przeniesiony kanał który był wcześniej pod tym numerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Jak zrobić taki restart ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Ustawienia->Diagnostyka->Żółty przycisk na pilocie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Dzien dobry czy jest możliwość nagrywania kanałów 981 .... viaplay Pozdrwim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Niestety nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 21 minutes ago, goldi said: Dzien dobry czy jest możliwość nagrywania kanałów 981 .... viaplay Pozdrwim Nagrywać nie ale można przewijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 2 minuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Działa komukolwiek poprawnie Player po zalogowaniu się na swoje konto? U mnie tylko reklamy działają, a później czarne tło... Przypominają się czasy ipli, 20 minut reklam a później błąd techniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Podobno Player trzeba aktywować z SC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 To znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 W zakładce Aplikacje wszystko znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Nie było wcześniej apki Netflixa w zakładce Aplikacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 15.08.2022 o 13:19, lotus napisał: Działa komukolwiek poprawnie Player po zalogowaniu się na swoje konto? U mnie tylko reklamy działają, a później czarne tło... Przypominają się czasy ipli, 20 minut reklam a później błąd techniczny @lotus Spróbuj wyłączyć dekoder z prądu i go ponownie włączyć i to powinno pomóc, aby Player zaczął działać. Ewentualnie jak nie pomoże przywróć ustawienia domyślne dekodera bez usuwania nagrań. W dniu 15.08.2022 o 14:20, ircios napisał: Podobno Player trzeba aktywować z SC+. @ircios Zgodnie z informacją na stronie internetowej w sekcji "Player - pytania i odpowiedzi" można zalogować się na swoje prywatne konto Player w aplikacji na dekoderze 4K UltraBox+: (Czy na dekoderze 4K UltraBox+ można zalogować się na swoje prywatne konto w Playerze?) --> Tak. Możesz zalogować się na dekoderze na swoje prywatne konto w Playerze i korzystać z usługi. Edytowane 20 Sierpnia 2022 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 (edytowane) @lukx95 mi chodziło jak ktoś wykupi od C+. Tak samo jak z Netflixem musiałem w SC+ to ogarnąć. Edytowane 20 Sierpnia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Dokładnie, trzeba w Strefie C+ połączyć konta tak jak ma to miejsca dla Netflixa, czy HBO Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacik Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 A dokładnie jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Wchodzisz w SC+ zakładka Aplokacje. Pokieruje Cie tam jak wszystko ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2022 Może mi Ktoś z posiadaczy tego dekodera podłączonego do internetu bez multiroomu sprawdzić czy w ustawieniach ( oszczędzanie energii - tryb czuwania ma opcję standardowy i pełny czy tylko pełny ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Teoretycznie przy braku MR powinny być dwa tryby. Tak przynajmniej było na starym sofcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe40 Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Teoretycznie powinno tak być. W praktyce jest inaczej. Jeżeli uruchomię dekoder od zera bez dostępu do internetu to mam te dwie opcje do wyboru. Po wpięciu kabla ethernet pojawia się taki komunikat https://zapodaj.net/9c553df4f590a.jpg.html i pozostaje tylko opcja standardowy Wcześniej miałem usługę multiroom, ale przy przedłużeniu umowy zrezygnowałem z niego. Technicy z canal+ nie potrafią sobie z tym problemem poradzić. Oni mają tylko 3 rady : 1. uruchom ponownie dekoder 2. przywróć ustawienia fabryczne 3. wymień dekoder Jak wymienię dekoder to stracę nagrania na dysku, a trochę mi się tego nazbierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2022 No to masz odpowiedź. Dekoder cały czas ma konfigurację multiroom stąd brak opcji oszczędzania energii. Też niebawem będę rezygnował z mr. Ciekawe jak to u mnie będzie wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.