Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.08.2020 o 09:17, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Utrudnienia nadal występują?

Witam.  Proszę o podanie błędu, który się pojawia i informację, jakiej stacji dotyczą niedogodności.

Pracujecie już nad usterką z nagrywaniem na tym dekoderze. A mianowicie że dekoder zaplanowane nagrania wrzuca w nieudane jeszcze przed rozpoczęciem nagrywania. I czasem nawet nie da się nagrać czegoś co leci na żywo, mimo że klika się przycisk nagrywania albo wybiera się opcje nagrywania, nagraj/nagraj odcinek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jerzykowski napisał:

Mam ten dekoder i nie mam żadnych problemów z nagrywaniem. Może twój dekoder jest niesprawny?

Nietylko mój. Proszę przeczytać stronę wstecz. A proszę powiedzieć jak dużo i często pan robi zaplanowane nagrania???

Edytowane przez lokietek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi większość nagrań zaplanowanych wrzuca w nieudane jeszcze przed rozpoczęciem nagrania. Albo powiedzmy że program A jest zaplanowany na jutro na kanale B od 9 do 10 czyli godzina. A on dziś zacznie nagranie o 22.37 i nagrywa do 10 albo dłużej. Wersja oprogramowania to 3.3.2. A mój model dekodera to D30, numer seryjny DTA-1922...... Może błąd obejmuje tylko partię dekoderów

Edytowane przez lokietek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, lokietek napisał:

A mi większość nagrań zaplanowanych wrzuca w nieudane jeszcze przed rozpoczęciem....

A mój model dekodera to D30, numer seryjny DTA-1922...... Może błąd obejmuje tylko partię dekoderów

 

 Tu może być problem czyli wadliwa partia dekoderów, gdy ten model był wycofany ten sam problem pojawiał się, jednak mój kolega go miał i działał prawidłowo. Sprawdzał go na moją prośbę, ponieważ należy do grona osób które nie korzystają z opcji nagrywania, jednak trafił na sprawny egzemplarz.

Jeśli tak to wymiana też nie musi pomóc, chyba że trafimy na serię z innej partii wolnej od wady.

@Specjalista Cyfrowy Polsat może warto to sprawdzić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę problem pojawił się po ostatniej aktualizacji i nie tylko u mnie bo można przeczytać o tym na stronie wstecz. U mnie wymiana załatwi sprawę o ile trafię na sprawny dekoder a co z resztą. Skoro jedni mają problem a drudzy nie, to z logiki wynika że sprawiła to aktualizacja dla partii dekoderów. Co z innymi użytkownikami którzy mają ten sam problem, też mają jeździć do punktu, gdy wystarczy żeby wasi informatycy czy też z ADB to naprawili

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...