Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Karta jest parowana z dekoderem i nie będzie działała we własnym module ci conax. Tylko na ich modułach z karta.

@up vectra nie sprzedaje canal+ z pakietem srebrnym. Podejrzewam, że udając się do BOK nie będziesz mógł zejść na pakiet srebrny nawet jeśli masz umowę na czas nieokreślony, bo po prostu nie ma w systemie takiego schematu promocji. Możesz natomiast zejść na złoty, ale tobie nie oto chodzi...

Edytowane przez kfm877
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w sytuacji powiedzmy np. rezygnuję z vectry bo mam na czas nieokreślony TV więc kary mi naliczyć nie mogą. Pytanie co się dzieje z c+? Zostaje bo jest zobowiązanie czy kara(co raczej byłoby kuriozalne gdyby klient nie złożył wypowiedzenia na ten pakiet). Ciekaw jestem co mówi o takiej sytuacji regulamin i poproszę w BOK o wyjaśnienie :wink: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w sytuacji powiedzmy np. rezygnuję z vectry bo mam na czas nieokreślony TV więc kary mi naliczyć nie mogą. Pytanie co się dzieje z c+? Zostaje bo jest zobowiązanie czy kara(co raczej byłoby kuriozalne gdyby klient nie złożył wypowiedzenia na ten pakiet). Ciekaw jestem co mówi o takiej sytuacji regulamin i poproszę w BOK o wyjaśnienie :wink:

C+ zostaje i płacisz za niego jednorazowe, lub rozłożone na raty zobowiązanie w kwocie równej sumie wszystkich opłat do jakich zobowiązałeś się w umowie a których jeszcze nie zapłaciłeś (czyli ilość abonamentów które pozostały do zapłacenia),plus należność w wysokości różnicy wynikającej z opłaty promocyjnej którą otrzymałeś od Vectry a cennikiem bez promocji (czyli suma abonamentów bez promocji minus abonamenty promocyjne równa się wartość do zapłaty).

Przecież to Ty rezygnujesz tj. zrywasz zobowiązanie które podpisałeś a nie Vectra :-). Chyba że w regulaminie gdy podpisywałeś zobowiązanie c+ masz inaczej.

Ja to przerabiałem z opłatą za drugi dekoder. Miałem umowę na TV na czas nieokreślony a drugi dekoder zobowiązanie jeszcze przez rok. Nie mogłem zrezygnować - chyba że zapłaciłbym jednorazowe naliczenie które było kosmiczne.

Niestety trzeba przemyśleć te sprawy zanim zaciągnie się zobowiązanie - kwestie przeprowadzek itd. żeby potem nie było takich niespodzianek. Najlepiej mieć wszystko na jednej umowie z jednym terminem. Dobieranie potem usług strasznie komplikuje sprawę wypowiedzenia.

Edytowane przez Robert03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 no nie wszystko da się przewidzieć w życiu, w tym wspomniane przez ciebie przeprowadzki. Tak sobie rozmyślam bo za jakiś czas mnie to najprawdopodobniej czeka i najwyżej będę płacił za kilka miesięcy i nie oglądał lub zapłacę karę. Dla mnie to nie jest problem do zmartwień raczej chodzi mi o sens osobnego zobowiązania dla usług dodatkowych. Jak wiem chodzi o kasę i nic więcej. Vectra nie zrobi promocji i nie da np. c+ w niskiej cenie na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 no nie wszystko da się przewidzieć w życiu, w tym wspomniane przez ciebie przeprowadzki. Tak sobie rozmyślam bo za jakiś czas mnie to najprawdopodobniej czeka i najwyżej będę płacił za kilka miesięcy i nie oglądał lub zapłacę karę. Dla mnie to nie jest problem do zmartwień raczej chodzi mi o sens osobnego zobowiązania dla usług dodatkowych. Jak wiem chodzi o kasę i nic więcej. Vectra nie zrobi promocji i nie da np. c+ w niskiej cenie na czas nieokreślony.

...jeśli chodzi o przeprowadzkę w miejsce, gdzie vectra nie świadczy usług....

Poproś w piśmie o przeniesienie obecnych usług na nowy adres (potwierdzony umową najmu lub aktem notarialnym).Nie rozwiązuj umowy i nie składaj wypowiedzenia. Jeśli operator nie będzie mógł podłączyć Ci usług w nowej lokalizacji, to sam rozwiąże umowę z własnej winy..Ty nie będziesz płacił żadnych kar...Taką sytuację mialem w UPC .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wypełniłem ankietę od Vectry, ale nie spodziewam się cudów. Liczyłem na pytania typu jakie programy powinni dołączyć, ale oczywiście tego brak. Oczywiście przemyciłem w opisie, że brakuje kanałów Eleven, Planete, Domo, Kuchnia czy Muzo tv, ale na dołączenie jakiegokolwiek z w/w nie liczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert03 no nie wszystko da się przewidzieć w życiu, w tym wspomniane przez ciebie przeprowadzki. Tak sobie rozmyślam bo za jakiś czas mnie to najprawdopodobniej czeka i najwyżej będę płacił za kilka miesięcy i nie oglądał lub zapłacę karę. Dla mnie to nie jest problem do zmartwień raczej chodzi mi o sens osobnego zobowiązania dla usług dodatkowych. Jak wiem chodzi o kasę i nic więcej. Vectra nie zrobi promocji i nie da np. c+ w niskiej cenie na czas nieokreślony.

Sens jest oczywisty - chodzi o kasę. Vectra to prywatna firma nastawiona na zarabianie pieniędzy. Zasada jest taka sama jak w każdym przedsiębiorstwie - dać klientowi minimum wziąć od niego maksimum. Nie ma innej zasady.

A jeśli chodzi o kombinowanie Vectry to rzeczywiście coś chyba jest na rzeczy. Być może szykuje się zmiana właściciela. W sierpniu złożyłem wypowiedzenie (jestem klientem od 13 lat) i jak dotąd zero zainteresowania. Żadnego telefonu, próby rozmowy nic. Dostałem pismo że dziękują za współpracę i przypominają o terminowym oddaniu sprzętu dnia xx.12.2015 zgodnie z regulaminem. Jedynie lokalny BOK przy składaniu papierów zapraszał do kontaktu w listopadzie. Centrala ma chyba zablokowane telefony :-).

Edytowane przez Robert03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też było w nc+, ale zostało poprawione. Pewnie wina techników Vectry.

Czy wszystkie dekodery z nagrywarką tak wolno działają, czy tylko mój stary pvr? Czasem muszę na chwilę odłączyć go od prądu, żeby zaczął troszkę szybciej reagować na pilota.

@Robert03

Cierpliwości, najciekawsze oferty pojawiają się zazwyczaj tuż przed końcem umowy. Tak przynajmniej było w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ankiety w dużych firmach są modne. U mnie w pracy od wielu lat się cos takiego robi. Co dwa lata jest badanie. Robi się dla klientów i pracowników. Daje to obraz ogólnej, średniej sytuacji i zadowolenia pracowników i klientów. Zazwyczaj niewiele z tego wynika dla klienta bo pytania są tak skonstruowane że większość słupków w raporcie jest zielona. Wszystko zależy od podejścia zarządu i wytycznych jakie otrzymał od właściciela. Jeśli odpowiada mu obecna sytuacja to się nic nie zmieni. Napewno nie należy się spodziewać spełnienia najskrytrzych marzeń każdego klienta, ale może coś pozytywnego z tego wyjść zwłaszcza że Vectra ciągle zbiera dużo negatywnych opinii i otrzymuje sporo kar. Myślę że może to być początek zmian. Ktos z zarządu się tym w końcu na serio zainteresował i chce bardziej obiektywnie ocenić sytuację i porównać na ile internetowy hejt pokrywa się z rzeczywistością. Albo nowy potencjalny inwestor sobie zażyczył żeby się dowiedzieć w co inwestuje.

Edytowane przez Robert03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cierpliwości, najciekawsze oferty pojawiają się zazwyczaj tuż przed końcem umowy. Tak przynajmniej było w moim przypadku.

To jednak mamy chyba inną sytuację. U mnie jest zero odzewu. Przysłali tylko SMS'a że moja decyzja nie musi być ostateczna i proszą o telefon. Zadzwoniłem okazało się że to numer do DUK. W DUK powiedzieli że oddzwonią bo mają dla mnie specjalną ofertę ale do dziś zero kontaktu. Dziś nie można się tam wcale dodzwonić. Umowa się kończy w poniedziałek :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...