Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Mnie wychodzi taniej, zresztą nie jestem sam. Myślisz, że płaciłbym więcej, bo lubię przepłacać? Teraz mam dwa dekodery z nagrywarką, gdzie w Vectrze to jest koszt 35 zł za JEDEN i nie ma na to zniżek. Podobnie z tym, że na tzw. multiroomie miałbym tylko czystą platynę, nawet za SnO musiałbym dopłacać. I najważniejsza kwestia- BRAKI PROGRAMOWE  w Vectrze, nie znasz dnia, ani godziny kiedy jakiś kanał zniknie. Ja już nie pamiętam kiedy jakiś wartościowy kanał się pojawił. Gdzie są kanały Eleven, Muzo tv, Planete, Kuchnia, Domo, Discovery Historia i wiele innych? Po 1 października ma pojawić się wiele programów w wersji HD, na razie wiemy że w Vectrze będzie Extreme. Nie spodziewałbym się więcej. Piszesz, że dla nowych Platyna+ SnO+ Canal+ 99,90, ale czy z nagrywarką? Na pewno nie. Ja jestem zadowolony, ale każdy ma wolny wybór :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platyna + sno + canal plus prestige = 99,9 dla nowych a teraz porównaj cały sport z Vectry gdybyś musiał kupić abo na 2 platformy i 2 pudła, zamiast modułu ci+ do telewizora.

Nie mowie, ze vectra jest super ale kablowka wychodzi taniej jak 2 platformy sat.

 Problem polega na tym, że co interesuje "stałych" co jest dla "nowych"?  Stali klienci powinni mieć takie coś jak SnO za darmo i inne promocje.

Vectra jest jak supermarket. Nie znajdziesz tam wyszukanych kanałów dla najbardziej wymagających, podobnie jak w supermarkecie nie znajdziesz produktów najwyższej jakości które trzeba szukać na własną rękę, za granicą czy w nielicznych sklepach oferujących unikalne towary.

Widać to po ostatnich ruchach i strategii programowej jaką obrano. Niestety większość Polaków lubi supermarkety dlatego drogi Canal+ i brak kanałów Eleven w ofercie Vectrze w żaden sposób nie zaszkodzi bo to nie jest kontent Vectry

Ilu abonentów Vectry wykupi pakiet Eleven za xx PLN ? 1-2% ? 

 

Eurosport 2 jest w Vectrze. Tak w SD jak i w HD.

 Vectra jest jak supermarket? Ceny w tej kablówce nie są na poziomie supermarketowym. No chyba, że bierzesz pod uwagę Almę.. Alma jednak jest marketem w którym można znaleźć produkty wysokiej jakości. Jak już pisałem wcześniej Vectra traci na jakości programów regularnie. Wyłacza ciekawe pozycje a dołącza niechciane gdzie indziej kanały. Oczywiście obniża w ten sposób swoje koszty nie obniżając klientom. Dla Vectry jest zasada "sztuka jest sztuka" mimo, że lepsze zamienia gorszym. Co do Eleven. Dlaczego klienci mieliby za to płacić więcej? zwłaszcza stali? Przecież już Vectra wyciąga pieniądze za SnO. Zbiednieją jak dodadzą do tego pakiety eleveny? Nie sądzę. Według mnie Vectra to wybór dla tych co na swoim terenie nie mają nic więcej...tylko. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie obchodzi ile płacisz. Ja pisze o ofercie dla nowego klienta. Z pvr jest za 109,9.

A z netem 50Mb 129,90. Uważam że to niezła oferta i zastanawiam się nad nią i ciągle porównuje. Narazie mam od nich samego neta 30.

 

Nowy klient musi z nc+ wziąć pakiet extra z canal + to koszt 99,90 + 5 dekoder

CP to koszt ze sportem hd 59,90 (nie pisze o Smart dom, bo nie każdy ma abo na Plusa za conajmniej 49,90). A wybór internetu LTE mając do wyboru nielimitowany kablowy, to nieporozumienie.

 

Dodatkowo 3 pierwsze m-ce usługi Vectry są po 10zl,wiec efektywna cena przez okres umowy się zmniejszy.

Edytowane przez kfm877
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądacie od czasu do czasu na profil facebooka Vectry? W to co wypisują tam klienci, to po prostu aż się nie chce wierzyć. Sporo wpisów to zwykły hejt - ludzi, którzy nie potrafią sobie poradzić z obsługą dekodera. Takich maruderów jest sporo na każdym profilu operatorów kablowych/satelitarnych. Natomiast takich historii, które są na ścianie Vectry i w takich ilościach to chyba nie ma na żadnej innej ścianie kablówek. Od "oszustw" w umowach, po złe faktury tudzież notoryczne problemy techniczne. Widać jak na dłoni, że Vectra tego wszystkiego nie ogarnia. Ktoś, kto zernie na ścianę Vectry i rozwarza podpisane z nimi umowy to po takiej lekturze uciekałby gdzie [beep] rośnie. Według mnie to najgorzej prowadzony profil "społeczościowy" operatorów kablowych/satelitarnych.    


roślina : P I E P R Z jest niecenzuralna? :)

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest jak zwykle po środku. Faktem jest żę Vectra nie ogarnia zbytnio tematów i ma spory bałagan "w papierach". Niby mają system w którym widać kto ma jaką umowę, zapłacone rachunki itd. ale każdy konsultant z którym można porozmawiać na infolinii mówi zupełnie coś innego a pisma które przysyłają są jeszcze o czymś innym.

Nie mają przejrzystej polityki cenowej - umów. Każdy sprzedawca może zaoferować zupełnie coś innego i informacje nie są spójne.

Czasami rozmowa z Vectrą to jak "gadanie dziada z obrazem".

Z drugiej strony piszący na FB nie są obiektywni i widzą wszystko tylko w czarnych kolorach i jest to mocna przesada. Mnie najbardziej śmieszą te posty i pretensje o logotypy. To jest jak sensacja XX wieku. Notorycznie niektórzy mają z tym problem. Tymczasem logotypy są poprawne i na bieżąco uaktualniane i jest to najmniejszy problem. Ja mam dwa dekodery z logotypami i wszystkie są aktualne. Życzę każdemu abonentowi płatnej telewizji żeby miał taki problem z logotypami jak piszący tam :-).

Kolejną sprawą są porównania do innych kablówek. Że Vectra nie dodaje kanałów a inne dodają. Tylko żę inne dodają te kanały które w Vectrze już dawno są... Prawdą jest że kanały są też wyłączane i zastępowane mniej ambitnymi - tutaj jest racja. Ostatnie wyłączenie Da Vinci earning i MEZZO HD to nie jest dobra decyzja. Ale jak ktoś chce mieć tanio to nie może mieć wszystkiego a ceny Vectry i innych kablówek są konkurencyjne a napewno nie są wyższe.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma chwilę czasu na przegląd kanałów HD Vectra na stronie wiki: https://pl.wikipedia.org/wiki/Stacje_HDTV_dost%C4%99pne_w_Polsce? Może ktoś ją zaktualizować?

Albo chociaż podać listę kanałów brakujących na forum. Dzięki. :)

Tu masz aktualizowaną listę https://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_sieci_kablowe#Kana.C5.82y_telewizji_analogowej_i_telewizji_cyfrowej_DTV

Na jej podstawie można zobaczyć jak daleko w tyle jest Vectra. W stosunku do UPC brak takich kanałów jak np. Paramount Channel HD, Sundance Channel HD, Planete HD, Fokus HD, Discovery Historia, Da Vinci Learning, Kuchnia, Polsat Food, Domo, Muzo tv i wiele innych. To są małe różnice!? Gratuluję poczucia humoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonenci tego pakietu nie stracili dostepu do wymienionych przez ciebie kanałów. 

 

@Robert03

Najczęściej zgadzam się z Twoim zawsze wyważonym zdaniem. Ja pisałem o historiach jakie można poczytać na ścianie, nie na oficjalnym forum. Forum to zupełnie inna bajka. Niektóre historie na ścianie natomiast, gdzie abonenci opisują swoje "przygody" z Vectrą przywołują na myśl jedno skojarzenie, że Vectra to nie poważny operator kablowy a "bandycka" firma. I jeszcze jedna uwaga, tak jak pisałem, na innych ścianach operatorów, owszem też jest sporu hejtu ale tych negatywnych wpisów nie ma aż tak dużo jak u Vectry. Postów pozytywnych jest tylko garska niestety. Co do forum Vectry. Zaglądam tam tylko od czasu do czasu. Piszę tylko od święta. W sumie to aż wstyd tam pisać :D. Co drugi wątek w każdym temacie i co drugi post dotyczy jęczenia o aktualizację logotypów w dekoderach. No żesz "kurfa mać"! :D. Drugi rodzaj postów to stękanie o nowe kanały. Czy oni naprawdę wierzą, że ktoś w Vectrze bierze te dziecinne posty pod uwagę? Dla Vectry, jak i każdego innego operatora liczy się kasa, kasa, kasa, kasa (powtórzcie to sobie ila razy chcecie). Dopóki Vectrze będzie się zgadzała kasa i nie będzie spadku przychodów z abonenta to będą robili z oferta programową co chcieli. Co zresztą czynią od dawna, nie oglądając się na poczynania innych operatorów. Ostatnie decyzje programowe natomiast to jak dla mnie jasny sygnał dla myślących abonentów, że Vectra publicznie przyznaje się do tego, iż uważa swoich abonentów za ciemną, niedouczoną masę, której można wmówić, że kanał np. NUTA TV może być surogatem Mezzo. Po prostu ręce opadają. Zaczynam się rozgladać, za innym operatorem. Tylko patrzeć jak usuną resztę tematycznych kanałów od nc+. Aaa i jeszcze jedno, odpowiedzi pracowników Vectry na oficjalnym forum i ich korporacyjne slogany i formułki, to temat na zupełnie inną opowieść :). Chyba lepiej byłoby dla Vectry gdyby zamknęła to forum bo do niczego tak naprawdę nie służy (no chyba, że ma służyć do jęczenia o aktualizację logotypów, bo bez tego pewnie nie można oglądać TV)  :)

Edytowane przez whome
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ja nie oceniam Vectry po opiniach innych tylko istotnych dla mnie faktach. 10 lat miałem Cyfrę+ potem przeszedłem do Vectry ze względu na przeprowadzkę do dziewczyny(miała usługi lokalnej kablówki, która została przejęta przez Vectrę). Nie muszę mówić, że jakościowo i merytorycznie Vectra miała zdecydowanie gorszą ofertę, ale to moja umowa się kończyła a ona miała nową dwuletnią. Jesteśmy więc z Vectrą od 15 miesięcy. Pierwsze 6miesięcy to notoryczne problemy techniczne tłumaczone przejęciem kablówki. Wyłączenia trwające po 24- 48h i tv i netu. Po wielu zgłoszeniach, oficjalnej reklamacji itd.. zwrócono nam pieniądze za dni kiedy było wyłączone. Dobrze, że tak się stało, ale nie zmienia to faktu że około 12-14 przypadków wyłaczeń na 48h i tv i netu w XXI wieku to skandal;) Zwłaszcza dla osób, które potrzebują net do pracy. A miało to miejsce w 6 miesięcy. Od tamtej pory technicznych problemów z Vectrą nie mam. Nie podoba mi się natomiast opisywany wyżej fakt, ubogiej oferty. To już nie chodzi nawet oto że za darmo nie ma pewnych kanałów, ale nawet nie ma możliwości ich dołączyć za opłatą. Ja akurat bym się na to zdecydował. Listy kanałów nie będę ponownie pisał bo są już w powyższych postach. Uważam się za klienta bardzo opłacalnego dla tv kablowej, ale Vectra sama odbiera mi argumenty aby w niej zostać. Za kilka miesięcy koniec umowy i zapewne pożegnam Vectrę. Wolę skorzystać z możliwości dokupowania kanałów jak np. w Multimedia niż być ich pozbawionym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem napisać to samo. Kolejny przykład jak Vectra podchodzi do klienta. Nie pierwszy zresztą to raz, kiedy informują o pracach modernizacyjnych po fakcie. To by było nawet śmieszne gdyby nie było tragiczne. Czy inni operatorzy też mają taki bałagan? Czy tam nie pracuje nikt normalny kto nad tym panuje? O wpadce z promocją filmów pornograficznych na kanałch dziecięcych chyba nie muszę przypomniać :/. I to też nie była jednorazowa wpadka. Zapewniali i przepraszali abonentów za tę wpadkę a kilka tygodni po tym wydarzeniu znowu reklamowali porno na kanałch dziecięcych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta firma jest niereformowalna. Nawet wysokie kary nałożone na nich wielokrotnie przez UOKiK za niedozwolone praktyki niewiele zmieniły :-). Znając polską / unijną rzeczywistość prawdopodobnie nie zapłacili jeszcze ani grosza a sprawy utknęły w sądach.

Ja odnoszę wrażenie że oni się tym wcale nie przejmują bo i po co skoro płatności wpływają na czas a liczba klientów nie maleje :-).

Dla każdej korporacji pojedynczy klient nic nie znaczy bo czy on jest zadowolony czy nie korporacja dalej funkcjonuje i ma się dobrze.

Edytowane przez Robert03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób, które nie składały wypowiedzenia w związku z ostatnią zmianą regulaminu i pozostały na dotychczasowych warunkach (nie licząc automatycznej zmiany pakietu C+): czy na fakturze wrześniowej wzrosła Wam opłata za abonament DTV? Przykładowo u mnie abonament platynowy podrożał o 20 zł. Ktoś coś wie na ten temat? Sądziłem, że jedyna zmiana ceny przy pozostaniu na dotychczasowych warunkach będzie ewentualnie związana ze zmianami w pakietach C+.

 

PS

Sam skorzystałem w lipcu z prawa do wypowiedzenia umowy, co jak na razie skończyło się wielkim fiaskiem i jawnym oszustwem ze strony Vectry. Obecnie jestem na etapie procesu reklamacyjnego, pewnie po jego zakończeniu opiszę szczegółowo całą sprawę - tak ku przestrodze tych, którzy chcieliby rzekomo dostać więcej...

 

Aktualizacja stanu rzeczy: podwyżka 20 zł wyniknęła z zakończenia 2-letniego okresu promocyjnego. Łącznie, od sierpnia, abonament podskoczył mi o 35 zł, przy zachowaniu poziomu usług (a nawet gorzej, bo dawny C+ Platinum zamieniony został w C+ Select). Wypowiedzenie zostało złożone, z końcem października żegnam się z Vectrą, w której od 2008 roku miałem dość bogaty pakiet.

Osobna historia to ta, wspomniana przeze mnie w "peesie" zacytowanego posta - tu muszę jeszcze rozeznać temat, aczkolwiek zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do UOKiK, ponieważ Vectra, pomimo skutecznie zawartego aneksu do umowy w formie ustnej w lipcu br, postanowiła nie wywiązywać się ze swoich zobowiązań umownych. Druga reklamacja, pomimo upływu 30 dni, pozostała bez odpowiedzi... 

Porównując stan rzeczy z lat 2008-2011, jakośc obsługi klienta w tej firmie poleciała na łeb na szyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim. Przez kilka miesięcy tylko sporadycznie lurkowałem to forum, dziś spróbuję się odwdzięczyć i coś dołożyć do gara. :)

 

Nade wszystko chciałbym podziękować za info dotyczące wypowiedzeń umów w Vectrze i zachęty dotyczące negocjacji. Wypowiadanie i renegocjacja umowy to była komedia pomyłek, z wieloma telefonami do i z Vectry, przy czym poszczególne osoby wydawały się nie mieć kontaktu ze sobą i co i rusz przerabialiśmy to samo. W tym czasie okazało się, że:
1) do mojego bloku (Warszawa) weszło UPC i postanowiło ostro zawalczyć (anonimowe ulotki o możliwości rezygnacji z Vectry, pakiet dla przechodzących: 99,90 za ten ich pakiet FULL z PVR, Verizon + Internet fiber 250 mbps + miesiąc? za 1pln, okazało się nawet, że konsultant telefoniczny - bo oczywiście nie online, bo po co - mógł dać multiroom CI za +1pln).

2) umowę można wypowiedzieć faksem.

Rozmowy z DUK Vectry skutkowały różnymi ofertami, wychodziło tak, że mogą zaoferować jakąś obniżkę o 10 pln, może taniej dodatkowy pakiet typu SnO, tyla.

Oferta UPC to było niewiele drożej, niż miałem w Vectrze (miesięcznie 5-6 pln, a z uwzględnieniem darmowych miesięcy zależy jak liczyć, startowo w Vectrze miałem 2), za to podobno jakość znacznie lepsza (bitrate kanałów), do tego multiroom, kanały sport, Euronews, Planete+, szybki Internet, Verizon, podobno lepszy VOD etc.

To + pogróżki wyłączenia AleKino+ itp., zmiany umowy w wakacje, zmiana regulaminu TV Online + bałagan w Vectrze spowodowało, że w dużym skrócie zdenerwowaliśmy się już na nieogar w V, poszło wypowiedzenie i umówienie montera z UPC.

 

I kiedy już 1 sierpnia minął i sprawa została załatwiona, wtedy się zaczęło! :D Czekałem na wyłączenie o północy, a tu nic, a ja musiałem znów wyjechać. Po wielu dniach dostałem telefon z Vectry z propozycją przedłużenia i zupełnie inną ofertą. Tym razem przekierowano mnie do lokalnego sprzedawcy, który operował w nowych ramach. Masa szacher macher i dostałem ofertę na 12 mscy, bez okresu "za złotówkę" ale o ponad 20 pln niższą, a dodatkowo 1SnO, 1CI i upgrade netu.

Po namyślę stwierdziłem, że Fortitude na VOD nie obejrzałem :), na pocieszenie zostanie mi nsport, sprawdzony dekoder z nagraniami i pieniądze w kieszeni.
W efekcie mam Platyna PVR + SnO + CI+ + 100MBit poniżej 75 PLN :D (ile dokładnie do wiadomości redakcji ;) ).

Jedyny minus - z niewiadomych powodów technik uparł się, i zabrał mój 5830cdx z nagraniami, które tam miałem :( i wymienił na ten badziewny, świecący na niebiesko 3830cd. Mam podejrzenie, że ostrzą sobie zęby na te 5830. :/

Czyli wypowiedzenia i konkurencja mogą działać cuda i niekoniecznie jest tak, że nidyrydy niżej, niż pierwsza umowa (aczkolwiek ja już doszedłem do punktu, w którym straciłem wszelkie oczekiwania, postanowiłem o rozstaniu i czekałem na instalację konkurencji).

Na koniec zostałem z pewnym mind[beep]iem, bo z jednej strony udało mi się wynegocjować dla sportu znacznie lepszą cenę, a z drugiej wkurza mnie nieprzejrzystość cennikowa (która chyba jest wszędzie), stracony czas i dekoder + niskie bitrate'y. No ale cóż. Jeśli kiedyś powstanie Vectra Premium, dajcie znać. :D
 

Jedni przedłużają, inni odchodzą. A odchodzących jest sporo. Te kanały dziecięce były uznawane za jedne z najlepszych.
Likwidując te kanały strzelają sobie w kolano, o nowych klientów będzie trudno.

Chyba, że VECTRA szykuje w zamian coś ekstra ale po wpisach VECTRY na ich facebookowym forum na to się nie zanosi, na pytania o nowe programy mają gotowe odpowiedzi z rodzaju "kopiuj-wklej" :
"... dziękujemy za przekazane sugestie, o dodaniu nowych kanałów do oferty będziemy informować naszych Abonentów za pomocą dostępnych kanałów komunikacji...."



Czyli potwierdziłeś to co cały czas piszę : VECTRA przedłuża umowy na dotychczasowych stawkach.
Negocjacje mają mało do rzeczy, jak nie trafisz na czas super promocji nic nie ugrasz.
Miłe panie i mili panowie z DUK mają odgórne zalecenia i tzw. widełki, ze swoimi propozycjami muszą się w nich zmieścić.
Punktem wyjścia dla nowych klientów jest obecnie "promocyjny" zestaw : platyna + int 50 + SnO za ok.102 zł.



Ok, gratuluję wyczucia i łutu szczęścia, że trafiłeś swego czasu na super promocję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od Twoich upodobań jak wg. Ciebie jest lepiej.

Ja bym ustawił Stereo ponieważ w przypadku odsłuchu z telewizora wg. mnie dzwięk przestrzenny jest nienaturalny i sztuczny. Zwłaszcza w polskiej TV gdzie w zagranicznych produkcjach oryginalny dźwięk jest wyciszony, część efektów dźwiękowych niesłyszalna z powodu nałożenia lektora. :-).

Edytowane przez Robert03
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nawiązując do Vectry. Dzisiaj w moim mieście roznosili ulotki z tą swoją ofertą za 10 zł. Szkoda tylko, że nigdzie na ulotce nie ma powiedziane, że ta cena obowiązuje tylko do końca roku, a po tym 'wchodzi' cena przekreślona.

 

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t35.0-12/12165320_745124375599532_2012531284_o.jpg?oh=b68dff1b1fc9305655f1cdd66eb07e0c&oe=5622D328

 

A tak na swoim FP się zapierali, że przy prezentacji oferty o tym informują. Wiem, że ulotka nie stanowi oferty handlowej, ale jednak mogliby (nawet drobnym druczkiem) o tym informować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...