Jump to content

Venio

Users
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Venio

  • Rank
    Rozpisany
  1. Wczoraj nie szło zastąpić starego urządzenia nowym. Dzisiaj się udało, ale żeby reszty nie można było wykasować jest co najmniej dziwnym zabiegiem
  2. To nie do Ciebie było. Czytaj cytowania. Tak w ogóle to jeżeli uda się uzyskać dostęp do tv online, to jest możliwość wykasowania urządzeń? Na starym tv online były przyciski usuń, a na nowym tylko lista z urządzeniami i jak wykasować stare nieużywane rok? Nie rozumiem dlaczego nie możemy zarządzać swoimi urządzeniami w tv online. Jeżeli ktoś nieuprawniony uzyskałby dostęp to nie ma opcji wyrzucenia go
  3. Dodaj do tego urządzenia mobilne i już nie masz miejsca, jak ci się coś przestawi w przeglądarce. Dodałem urządzenie mobilne i już nie mogę wejść ani na nim ani na przeglądarce, na której nic nie zmieniałem. I nie bądź taki mądry. Podaj sens takiej zmiany, że nie można usunąć urządzenia. Utrudnianie życia użytkownikowi i dodatkowy spam od klientów do Vectry. Dodano maksymalną ilość urządzeń. Zaloguj się na urządzeniu, które używałeś wcześniej w celu dostępu. Taki mniej więcej komunikat wyskakuje pisany z głowy.
  4. Jak usunąć urządzenia z tv online? Coś zmienili i nie mogę się zalogować nawet na przeglądarce, której używałem do oglądania, bo pokazuje maksymalną liczbę urządzeń i nie wyskakuje żadna opcja do usunięcia jak kiedyś... Totalnie bez sensu. Zabezpieczenie pierwsza klasa. Wystarczy, że przeinstalujemy przeglądarkę z jakiegoś powodu i już jest problem, bo wchodzimy jako nowy użytkownik. Jak się okaże, że trzeba prosić Vectrę o usunięcie, no to brawo, brawo.
  5. Jest ktoś w stanie zweryfikować, czy ten numer należy do Vectry? +48662059408. W zasadzie jest to raczej pytanie retoryczne... W poniedziałek miałem telefon z tego numeru. Dzwoniła Pani z ofertą Internetu. Rozmawiałem z nią 8 minut. W skrócie: w moim miejscu zamieszkania jest możliwość przejścia na szybszy Internet; ze 150 Mb, które mam na 300 + nowy ruter. Jako że mnie ta oferta nie interesowała Pani rzuciła temat telewizji. Zaproponowała aneks do umowy i Eleveny za 5,90. Po namyśle uznałem, że czemu nie i się zgodziłem. 3 minuty czytania formułek i na koniec, że w ciągu 24 godzin przyjdzie aneks na email i zostaną włączone kanały. Dzisiaj mamy piątek i nic się nie wydarzyło, tj. aneksu na mailu brak, kanały nie działają. Zglosiłem w strefie klienta na eboku sprawę z prośbą o wyjaśnienie, ale odpisać mogą za miesiąc, więc przed chwilą zadzwoniłem na infolinię. Po 30 minutach połączenia i przełączania mnie na różne działy do różnych osób stwierdzono, że nikt do mnie nie dzwonił Mówię, że przecież nagrywacie rozmowy to sobie sprawdźcie... - Nie, nie ma żadnego śladu, nie widzimy, żeby ktoś dzwonił na Pana numer w poniedziałek. Ja nawet nie mam takiej oferty, więc mogę panu dać Eleveny co najwyżej za 14,90 No ku#@! Może ktoś to wytłumaczyć? Babka anulowała ofertę lub ktoś jej anulował, bo dała za tanio i wykasowali rozmowę czy co? Jak tu nie nagrywać rozmów?
×
×
  • Create New...