Jump to content

Venio

Users
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Venio

  • Rank
    Rozpisany
  1. Jest ktoś w stanie zweryfikować, czy ten numer należy do Vectry? +48662059408. W zasadzie jest to raczej pytanie retoryczne... W poniedziałek miałem telefon z tego numeru. Dzwoniła Pani z ofertą Internetu. Rozmawiałem z nią 8 minut. W skrócie: w moim miejscu zamieszkania jest możliwość przejścia na szybszy Internet; ze 150 Mb, które mam na 300 + nowy ruter. Jako że mnie ta oferta nie interesowała Pani rzuciła temat telewizji. Zaproponowała aneks do umowy i Eleveny za 5,90. Po namyśle uznałem, że czemu nie i się zgodziłem. 3 minuty czytania formułek i na koniec, że w ciągu 24 godzin przyjdzie aneks na email i zostaną włączone kanały. Dzisiaj mamy piątek i nic się nie wydarzyło, tj. aneksu na mailu brak, kanały nie działają. Zglosiłem w strefie klienta na eboku sprawę z prośbą o wyjaśnienie, ale odpisać mogą za miesiąc, więc przed chwilą zadzwoniłem na infolinię. Po 30 minutach połączenia i przełączania mnie na różne działy do różnych osób stwierdzono, że nikt do mnie nie dzwonił Mówię, że przecież nagrywacie rozmowy to sobie sprawdźcie... - Nie, nie ma żadnego śladu, nie widzimy, żeby ktoś dzwonił na Pana numer w poniedziałek. Ja nawet nie mam takiej oferty, więc mogę panu dać Eleveny co najwyżej za 14,90 No ku#@! Może ktoś to wytłumaczyć? Babka anulowała ofertę lub ktoś jej anulował, bo dała za tanio i wykasowali rozmowę czy co? Jak tu nie nagrywać rozmów?
×
×
  • Create New...