Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny raz konsultanci na Facebooku dali ciała i kolejny raz Wojtek i cała reszta pokazała niekompetencję.

Wykonałem telefon 587426500 i po wybraniu pomoc techniczna - telewizja internetowa online połączyłem się z konsultantem. Zadałem pytanie: Czy u Pana działa Eurosport w TV Online? Proszę mi tylko to sprawdzić bo u mnie ''kółko'' się kręci i nie chce się załadować.

Konsultant odszedł na chwilę od telefonu po czym stwierdził ze u niego też się Eurosport ''kręci'' ...

Poprosił na koniec o moje dane a ja go pytam po co? Jest problem w BB i u niego to ma to zgłosić.

Tyle w temacie konsultantów na Facebooku. Dno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsultant odszedł na chwilę od telefonu po czym stwierdził ze u niego też się Eurosport ''kręci'' ...

Poprosił na koniec o moje dane a ja go pytam po co? Jest problem w BB i u niego to ma to zgłosić.

Tyle w temacie konsultantów na Facebooku. Dno.

Zgadzam się że to dno ale konsultant zapewne zachował się prawidłowo i zgodnie ze swoim zakresem obowiązków. To że u niego Eurosport nie działa to nie jego problem bo on jest pracownikiem a nie klientem. Jako pracownik ma przyjmować zgłoszenia od klientów a nie sam zgłaszać problemy. On może zgłosić awarię słuchawki w swoim telefonie jeśli nie będzie Ciebie dobrze słyszał :-).

Tak więc to Ty jako klient masz zgłaszać a nie on. On tego zapewne nie zrobi gdyż nie leży to w jego zakresie obowiązków a dodatkowej premii za to zapewne regulamin wynagrodzeń nie przewiduje :-).

 

Przy tej okazji przypomniała mi sie taka sytuacja:

Koledze z konta w banku zginęły pieniądze. Ktoś z Ameryki złamał zabezpieczenia elektroniczne, włamał się na jego konto internetowe i wypłacił kilkudziesięcioma przelewami zgromadzone na rachunku pieniądze. Sporo tego było bo ponad 50 000 PLN. Kolega zgłosił problem do banku ale jakież było jego zdziwienie kiedy bank potraktował go z buta mówiąc iż to nie jest problem banku bo to jego pieniądze zginęły a nie pieniądze banku :-). Ma sie z tym bujać sam. Bank nie jest stroną w sprawie :-).

Żeby było śmieszniej bank obciążył go jeszcze prowizjami za przelewy i przewalutowanie których dokonał złodziej. A że były to przelewy zagraniczne dostał jeszcze do zapłaty 800 PLN kosztów manipulacyjnych złodzieja :-).

Nawet Bareja czegoś takiego by nie wymyślił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Blokada jest spowodowana pewnie tym, że za każdą pseudo usługę np. włączenie wifi VECTRA pobiera opłatę. Więc po co user ma sobie sam zmienić skoro VECTRA może go za to skasować.

 

Jest dokładnie tak, jak mówisz. Nawet jeśli się zalogujesz i coś zmienisz, to sieć wymusi pobranie konfiguracji przez router. Niestety, zgłaszanie prośby o zmianę czegoś w konfiguracji przez samą Vectrę też jest mocno nieskuteczne. Ja na przykład mam WiFi bezpłatnie, ale nie korzystam, bo tylko jedno urządzenie może się załapać (limit 2IP). Mam swój router ze swoim WiFi za sprzętem Vectry, więc zadzwoniłem i poprosiłem, żeby wyłączyli, bo nie chcę, żeby mi siało kolejną niepotrzebną siecią. Koleś poszukał, posprawdzał i powiedział, że się nie da. Żenua :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze u paru osób coś nie działa ! Sprawdźcie przede wszystkim swe instalacje-wystarczy, że coś się poluzowało i już będą kłopoty.

U mnie na TV Online wszystkie kanały łacznie z EUROSPORTEM działają i działały. Jakość TV cyfrowej też jest bez zarzutu odkąd zażądałem wizyty szefa techników (znającego się na rzeczy, a nie podrzędnych [beep]chów) z lokalnego BOK-poprawił, co trzeba, odpiął nielegalnie wpinającego sę "typa" i wszystko naprawdę gra !

Trzeba umić walczyć o swe sprawy i twardo rozmawiać z Kierownictwem lokalnego BOK-u, zrozumcie, że zła jakość i inne przypadłości to sprawa lokalna, a nie ogólnopolska. Nie wierzycie, to pokuście się o przeprowadzenie ankiety na temat jakości na FORUM i przekonacie się o tym !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja mam takie pytanie: przez ostatnie 2 lata miałem pakiet platynowy z internetem 24mb+taryfa nocna za free od kwietnia zmieniłem pakiet na platynę z dekoderem DTV + internet 60mb na stronie widnieje to jako paczka za 94,90 i babka w siedzibie Vectry przedstawiła mi tę ofertę po czym zapytałem o ten internet a dokładniej o taryfę nocną i ta pani powiedziała mi, że od godziny 12 do 0 00 będe miał prędkość 60bm/s(czyli jakiś 7,5 mb ściąganie) a od 0 00 do 12 00 internet 120mb/s po czym zamówiłem ten pakiet, parę tygodni temu byli u mnie z dekoderem i od razu pierwszego dnia aż do dzisiaj zauważyłem , że w ciągu dnia mam ten internet 60mb ale taryfy nocnej 120 już nie i co teraz? czy był to zwykły blef tej pani która mi tę ofertę przedstawiała? czy może czegoś mi nie dopowiedziała? na facebooku mi nie odpisują a ta pani z Vectry upiera się, że nic takiego o tej ofercie nocnej nie mówiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...