Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Od 14 maja Vectra uruchamia trzy nowe kanały radiowe:

- kanał 14 TOK FM,

- kanał 15 CHILLY ZET,

- kanał 16 RADIO PIN,

 

Szkoda że zabrakło Radia Eska,Radia Wawa czy Radia VOX FM.

 

17 Maja na kanałach 255 (SD) i 258 (HD) będzie można w systemie PPV obejrzeć Galę KSW 27,

 

INFO Z KANAŁU VECTRA INFO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^^

Hmmm a ja dostałem równierz info odnośnie płatności o takiej treści:

 

Szanowni Państwo!

 

Informujemy, że z przyczyn technicznych termin dostarczenia eFaktur ulegnie przesunięciu. Termin płatności zostanie wydłużony do 28.11.2013r. :shock:

 

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

 

Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem 801 0 801 80, (58) 742 65 00 lub na http://www.vectra.pl.

 

Loooooooooooooool. Możę mogę wypowiedzieć umowę :lol2::lol2:, co sądzicie :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma nowe informacje jak jest z możliwością zerwania umowy. Listownie ani w formie elektronicznie żadne pismo do mnie nie przyszło. Chciałbym jak najszybciej zrezygnować z telewizji w Vectrze. Umowę mam na samą telewizję, kończy się ona jakoś w 2015. Widziałem gdzieś w necie treść maila, chciałbym go wydrukować i pokazać w BOK i na podstawie tego złożyć wypowiedzenie, przejdzie to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yellow podobno nie przejdzie. Też chciałem spróbować w taki sposób jednak powiedziano mi, że mnie obowiązuje stary regulamin do momentu kiedy otrzymam emaila ze zmianą a w związku z tym nie mam podstaw żeby wypowiedzieć umowę...

Kiedy email przyjdzie tego nie wie nikt...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.

 

 

 

Uprzejmie informuję, iż nie została do Pana wysłana żadna wiadomość dotycząca zmian w dokumentacji abonenckiem. W związku z powyższym obowiązuje Pana dotyczchczasowa dokumentacja.

 

Mnie ta zmiana nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...na facebooku gościu pisze, że dostał maila takiej treści:

"Przemek Lewiański

Szanowni Państwo,

 

W związku ze zmianami Prawa Telekomunikacyjnego, uaktualniamy dotychczas obowiązujące zapisy Państwa Umowy, Regulaminów i Cenników.

Wybrane postanowienia Umowy o Świadczeniu Usług, treść Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A., Regulaminów Szczegółowych, Cenników, które otrzymujecie Państwo

w załączeniu będą obowiązywać od dnia 31.05.2014 r.

Wprowadzone w dokumentacji abonenckiej zmiany są dla Państwa bardziej korzystne niż dotychczas obowiązujące i dają Wam szersze prawa. Dołożyliśmy starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa.

 

W tym miejscu podkreślamy, że wysokość Państwa miesięcznych opłat za posiadane pakiety usług oraz warunki ich świadczenia nie ulegają zmianie.

 

Celem ułatwienia Państwu zapoznania się ze zmianami, dołączamy Wykaz Zmian opisujący szczegóły zmodyfikowanych zapisów. Pełne wersje obowiązujących dokumentów znajdziecie Państwo również na naszej stronie internetowej www.vectra.pl

W związku z autonomicznymi decyzjami nadawców niezależnymi od Vectra S.A., które skutkują zmianami dostępności programów (obecnych już w naszej ofercie oraz do niej wprowadzanych), dla Państwa komfortu dołączamy szczegółowy wykaz Programów Gwarantowanych i Niegwarantowanych z określeniem dat ich obowiązywania.

 

Informujemy, że w przypadku braku akceptacji powyższych zmian przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej z Vectra S.A. zgodnie z pkt. 10 Ogólnych Warunków Umowy.

W tej sytuacji Spółce Vectra S.A., jako Dostawcy Usług Telekomunikacyjnych, nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi, o jakiej mowa w art.57 ust.6 ustawy Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 nr 171 poz.1880 z późn. zmianami).

Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej opatrzone własnoręcznym podpisem, powinno być dostarczone do Vectra S.A, nie później niż do 31.05.2014 r.

 

Korzystając z okazji zachęcamy do skorzystania z naszej oferty dedykowanej dla Stałych Klientów. Więcej informacji znajdziecie Państwo pod numerem telefonu 601 601 601. Mamy nadzieję, że nasze propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

 

Dziękujemy, że są Państwo naszymi Klientami. Życzymy pozytywnych emocji podczas korzystania z naszych usług.

 

Z poważaniem,

Zespół VECTRA"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...na facebooku gościu pisze, że dostał maila takiej treści:

"Przemek Lewiański

Szanowni Państwo,

 

W związku ze zmianami Prawa Telekomunikacyjnego, uaktualniamy dotychczas obowiązujące zapisy Państwa Umowy, Regulaminów i Cenników.

Wybrane postanowienia Umowy o Świadczeniu Usług, treść Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A., Regulaminów Szczegółowych, Cenników, które otrzymujecie Państwo

w załączeniu będą obowiązywać od dnia 31.05.2014 r.

Wprowadzone w dokumentacji abonenckiej zmiany są dla Państwa bardziej korzystne niż dotychczas obowiązujące i dają Wam szersze prawa. Dołożyliśmy starań, by treść i forma nowej dokumentacji była przejrzysta i zrozumiała dla każdego z Państwa.

 

W tym miejscu podkreślamy, że wysokość Państwa miesięcznych opłat za posiadane pakiety usług oraz warunki ich świadczenia nie ulegają zmianie.

 

Celem ułatwienia Państwu zapoznania się ze zmianami, dołączamy Wykaz Zmian opisujący szczegóły zmodyfikowanych zapisów. Pełne wersje obowiązujących dokumentów znajdziecie Państwo również na naszej stronie internetowej http://www.vectra.pl

W związku z autonomicznymi decyzjami nadawców niezależnymi od Vectra S.A., które skutkują zmianami dostępności programów (obecnych już w naszej ofercie oraz do niej wprowadzanych), dla Państwa komfortu dołączamy szczegółowy wykaz Programów Gwarantowanych i Niegwarantowanych z określeniem dat ich obowiązywania.

 

Informujemy, że w przypadku braku akceptacji powyższych zmian przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej z Vectra S.A. zgodnie z pkt. 10 Ogólnych Warunków Umowy.

W tej sytuacji Spółce Vectra S.A., jako Dostawcy Usług Telekomunikacyjnych, nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi, o jakiej mowa w art.57 ust.6 ustawy Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 nr 171 poz.1880 z późn. zmianami).

Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej opatrzone własnoręcznym podpisem, powinno być dostarczone do Vectra S.A, nie później niż do 31.05.2014 r.

 

Korzystając z okazji zachęcamy do skorzystania z naszej oferty dedykowanej dla Stałych Klientów. Więcej informacji znajdziecie Państwo pod numerem telefonu 601 601 601. Mamy nadzieję, że nasze propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

 

Dziękujemy, że są Państwo naszymi Klientami. Życzymy pozytywnych emocji podczas korzystania z naszych usług.

 

Z poważaniem,

Zespół VECTRA"

Podsumowując przy okazji zmian w Prawie Telekomunikacyjnym będzie "przemycony" wysyp programów niegwarantowanych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dostałem dziś takiego maila:

Szanowni Państwo,

 

W związku z problemem technicznym w piątek 9.05.2014 został do Państwa przesłany e-mail o błędnej treści informującej o wydłużeniu terminu płatności faktury do 28.11.2013.

 

Informujemy, że termin płatności faktury za Maj 2014 jest niezmieniony i tym samym obowiązuje termin wskazany na rachunku.  

 

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

 

Z wyrazami szacunku,

 

Zespół Vectra

 

Niezły tam mają bajzel. A ich system mailingowy chyba żyje własnym życiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakiś miesiąc temu Vectra przejęła lokalna siec kablową(satkabex) w miejscowości Będzin(Zagłębie śląsko-Dąbrowskie)..Do tej pory mieliśmy dwa gniazdka i podłączone 4tv(2 kineskopowe,1hd ready,oraz jeden full hd).Kosztowało to około 57zł miesięcznie,obraz bardzo dobrej jakości zarówno dvb-c,analog jak i dvb-t. Dzwonił do mnie przedstawiciel vectry i proponował pakiet złoyt za 30zł.Zakres programów mi odpowiada ,ale co z rozdzieleniem sygnału na pozstałe tvi dodatkowymi opłatami?.J

 

 

Przeczytałem na kilku forach ze sygnał analogowy Vectry mogę podpiąć do nawet 10 telewizorów bo nie jest on limitowany ,w związku z tym wystarczył by mi jeden dekoder hd a reszta tv odbierała by sygnał analogowy po samym kablu(niezależny program) bez konieczności dokupienia dekodera?.Na tym forum przeczytałem iż vectra zaczęła udostępniać cyfrowe kanały niekodowane,czy sa to te same kanały które odbierałem do tej pory przez dvb-T telewizorze(mux 1,2,3)?

 

Po namyśle oraz po prześledzeniu kilkudziesięciu stron zastanawiam sie nad pakietem złotym + jeden dekoder hd(bez pvr) ,podłącze go do tv hd ready,kanały odkodowane cyfrowe zapewnia mi odbior na tv Fhd(z wbudowanym dvb-t oraz c),a sygnał analogowy poleci do dwóch pozostałych tv kineskopowych,czy dobrze to rozumuje ?

 

 

Kolejne pytanie czy te 30zł to całkowity koszt ,bo przedstawiciel przez telefon chyba nie powiedział mi wszystkiego,domyślam sie ze jest jakaś dodatkowa opłata za dekoder ,czy jest jakaś różnica czy jest to sd,hd czy full hd ?

 

Kolejne pytanie czy ta instalacja będzie jakos przerabiana czy tylko dostarcza mi dekoder ?Od poprzedniego dostawcy który sprzedał vectrze firme maiłem cała instalacje z dwoma gniazdkami w dwoch pomieszczeniach,czytałem ze w vectrze również się płaci za dodatkowe gniazdko.......

 

Ostatnie pytanie tyczy sie listy programów analogowych dostępnych w okolicy(sosnowiec,Będzin,Czeladz,Dabrowa Górnicza) bo nigdzie nie potrafię znaleźć takiej informacji,przedstawiciel przez telefo również nie potrafił mi udzielić takiej informacji.Co do dostępnych cyfrowych odkodowanych to pokrywają się one z tym co na dvb-t?

 

 

z góry dziękuje z odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sieć została przejęta (wykupiona) i dotychczas wszystko w mieszkaniu działało jak należy nie widzę powodu dla którego mieliby coś przerabiać. Programy niekodowane w DVB-C zapewne tak samo są nielimitowane jeśli idzie o ilość podłączonych tv jak analog bo nie da się zweryfikować z ilu tv klient korzysta nie licząc ich w mieszkaniu ;) Zapewne jest jakaś opłata pobierana za dzierżawę dekoderów i ewentualne dekodery dodatkowe (multiroom). Proponuję zadzwonić na ich infolinię i zapytać się o całkowity koszt usługi dla wybranego pakietu tv bo z przedstawicielami to może być różnie, także na infolinii powinieneś się dowiedzieć jakie programy są w analogu dostępne, ewentualnie dostać "namiary" na listę programów. Przed podpisaniem umowy też lepiej ją dokładnie przeczytać żeby nie było tak, że po jakimś okresie promocyjnym opłata radykalnie wzrośnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...