Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Próbowałem też w BOKu nagrywać, dyskutując kiedyś nad jedną rzeczą, to Pani powiedziała, że mogę sobie nagrywać ale ona nie wyraża zgody na wykorzystanie tego w przyszłości. Przeszkolone są w tej sprawie jak widać.

To kolejny przykład tego, że manipulują dowodami jak chcą. Jak potrzebny, to się wykorzystuje, a jak nie na rękę to dowód ginie.

Tak samo mam w sprawie powiadomienia o zmianie regulaminu. Nie otrzymałem w zeszłym roku żadnej korespondencji od nich. Żadnej, nie tylko traktującej o regulaminie. Nie wiedziałem więc o tej zmianie dot. 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Ale oni w systemie mają, że wysłane. Czy można żądać od nich dowodu o powiadomieniu? Teraz, gdy chcę rozwiązać umowę z powodu zmiany regulaminu to też nie mogę, bo nie zostałem powiadomiony. Wiem o zmianie, ale to się nie liczy. Nosz :censored: mać!

 

W sprawie wcześniejszej mojej wypowiedzi ad. rozmowy telefonicznej, to jeszcze Wam powiem, że kilka razy pytałem gościa po drugiej stronie czy wie co mówi w sprawie przedłużenia mojej umowy. Potwierdzał, co chwila przerywając rozmowę - chyba się kogoś innego pytał i upewniał. Ja na to, że takie warunki mi odpowiadają. Potwierdziłem, że biorę to. On - ok i co? Nagle rozłączyli rozmowę. Buractwo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty myślisz, że nc+ to święta firma? Żartujesz chyba..

 

Nie bronię nc+, napisałem jak było u innego operatora z reklamacją. Wiem jak działa VECTRA i do standardów nc+ jeszcze im dużo brakuje. Nie bez powodu ciągle wlepiają im kary.

Teraźniejsza sytuacja z regulaminami też nie jest jasna, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to Cię zbywają... Tak wg Ciebie traktuje się abonenta, który regularnie opłaca abonament?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce się bawić ze zmianą regulaminów, to niech napisze do UKE maila, że znalazł na stronie vectry nowy regulamin świadczenia usług, czytał na forach o zmianie, ale sam nie został o niej poinformowany. Jak Vectrę poprosi o wyjaśnienie w Waszym imieniu UKE, to sprawa szybko się wyklaruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem forum. Aktualnie posiadam pakiet PLATYNA+ Internet+ pakiet Premium ( Canal+Family; Canal+family2; i Canal+Sport- wszytko w HD). 01.09.2014 kończy mi się umowa na pakiet Canal+. Orientujecie się może Państwo, co można wynegocjować fajnego?

Dzwoniąc na infolinie, powiedziono mi ze pakiet Canal+ ( z kanałami sportowymi, na tych mi zależny najbardziej) kosztuje 49zł- teraz płace 29 zł).

Co radzicie? Zrezygnować i czekać na nową, lepsza ofertę czy brać to co teraz jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem informację o uruchomieniu przez UPC usługi HORIZON TV. Po kilku godzinach zabawy na telefonie i tablecie powiem jedno: WOW! Planowanie nagrań, ponad 70 kanałów na żywo i co najważniejsze - można oglądać GDZIEKOLWIEK się przebywa!!! Wcześniej była podobna apka od ncplus, ale tam były ciągle problemy z funkcjonowaniem.

 

W tej sytuacji powiem tylko jedno: VECTRO! OBUDŹ SIĘ! TV ONLINE W WASZYM WYDANIU TO PREHISTORIA! Czekam na usługę o funkcjonalności analogicznej do UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie informuję, że imienna korespondencja dotycząca zmian w Dokumentacji Abonenckiej nie została jeszcze przesłana na Pana adres korespondencyjny/mailowy zatem nie przysługuje Panu obecnie prawo do bezkosztowego rozwiązania umowy.

Postanowiliśmy rozłożyć proces dystrybucji korespondencji w czasie, gdyż zależy nam na skutecznym poinformowaniu każdego z naszych Klientów o wprowadzonych zmianach, jak i na przygotowaniu atrakcyjnych ofert promocyjnych, które będą dostosowane do potrzeb naszych Abonentów.

Bardzo proszę oczekiwać na dostarczenie przesyłki, gdyż w niej zostanie określony tryb wypowiedzenia, który dotyczy Pana umowy.

Dodam, że podtrzymanie decyzji o złożeniu wypowiedzenia może skutkować naliczeniem kosztów odszkodowawczych z tytułu przyznanych ulg.

Bardzo proszę w terminie 7 dni, o przesłanie pisemnej informacji, czy jest Pan zainteresowany rozwiązaniem umowy w przedmiotowym zakresie na dzień 31.07.2014r wraz z naliczeniem kosztów karnych za zerwanie warunków umowy. Jeżeli w ww. terminie nie otrzymamy od Pana odpowiedzi usługi będą Panu nadal świadczone zgodnie z zawartą umową."

 

////taki cytat z FB od osoby która złożyła wypowiedznie a nie dostała info....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś dostałem info o możliwości bezkosztowego rozwiązania umowy.Męczyłem Vectrę na FB, pisałem do UKE i dziś się doczekałem informacji,że do 30.06.2014 mogę złożyć wypowiedzenie.Jutro wbijam do BOK i na dobre kończę współpracę z tą dziadowską firmą.Pozdrawiam i życzę cierpliwości :)

...

wypowiedzenie złożone 31.05 w BOK , otrzymałem też potwierdzenie pisemne.Zachowanie okresu wypowiedzenia-do 30.06.2014.Zwrot sprzętu- do 14 lipca :))).Wreszcie wolny !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie są koszty tego szybszego wypowiedzenia, bo ja takiej informacji nigdzie nie widzę.

 

Jeśli do soboty nie otrzymałem żadnej informacji, oznacza to tyle jak rozumiem, ze kolejny miesiąc mogę czekać :) No to coś mi się zdaje, ze przed listopadem, nie otrzymam żadnej informacji, no bo i po co mieliby coś wysyłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi policzyli kwotę = ilość miesięcy do końca * abonament

Wg mnie powinni przemnożyć ilość miesięcy przez kwotę zniżki w odniesieniu do ceny standardowej, bo jaki jest wówczas sens tej opłaty?

 

Ze swojej strony wysłałem zgłoszenie do UKE w sprawie przeciągania wysyłki "powiadomień" z sugestią, że interpretacja powiadomienia powinna być realizowana na korzyść konsumenta, czyli jak mu pasuje to wie z mediów a jak nie to czeka na pismo.

 

Napiszę jeszcze do rzecznika praw konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was też mecze MŚ są kiepskiej jakości na kanałach tvp? Znajomy mi mówi, że to wina sygnału tvp bo zaoszczędzili na przesyle :evil: . Niemcy podobno nie mają takiego problemu i korzystają z innego dosyłu. Coś może i jest na rzeczy. Zmartwiłbym się gdyby to była wina vectry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo jest. Francja - Honduras i dziwne przycinki jak również pełna pixeizacja. W przerwie wyciągłem antenkę na parapet. Dam znać na meczu.

 

Jednak z dvt obraz tez jest slaby. Ale Vectra daje więcej od siebie i dlatego jest gorzej. To samo jest na Polsat Sport News na korzyść dvbt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie info poszło u mnie w kablu. I teraz pytanie. Po co informują że można rozwiązać umowę z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia, skoro dopisują również że przysługuje im roszczenie odszkodowawcze.

http://www.choszczno.tv/media/choszczno/img4.jpg

Chyba że może coś źle rozumuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś zrezygnowałem z pakietu PREMIUM- Canal+ ( Canal+Family, Canal+Family2, Canal+Sport). Chciałem w sumie pozostać, ale w tej cenie , którą płacę ( 29,90pln) maja tylko w BOK dostepny pakiet z Canal+Family, Canal+Family2- mnie zależy bardziej na sporcie i potrzebuję Canal+Sport. Niestety, by to mieć musiałbym płacić 50 zł/mc. Mam nadzieję, że coś się w tej kwestii zmieni. Albo jakaś promocja, albo ktoś zadzwoni z działu utrzymania kontaktu .

A Wy, Drodzy forumowicze, jakie macie sugestie co do w/w programów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was też mecze MŚ są kiepskiej jakości na kanałach tvp? Znajomy mi mówi, że to wina sygnału tvp bo zaoszczędzili na przesyle :evil: . Niemcy podobno nie mają takiego problemu i korzystają z innego dosyłu. Coś może i jest na rzeczy. Zmartwiłbym się gdyby to była wina vectry :D

 

Kurde, a myślałem, że mam coś nie tak ze wzrokiem :lol2: Rzeczywiście jakość transmisji meczów jest mocno przeciętna/słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...