patryszq Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 No to zadzwoń i zapytaj WHY nie działa , co za problem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Puls 2 świeci w moim Familijnym HD i na drugim dekoderze pakiet Mini HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 U mnie też Puls 2 nadal nie działa i mam ten sam komunikat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 U mnie Puls 2 działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9267 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 U mnie też działa, ale mam okres promocyjny do końca miesiąca (dopiero podpisana umowa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1981 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Działa. Oglądam "Pingwiny z Madagaskaru" po raz kolejny i się śmieję z Juliana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 W dniu 15.04.2021 o 12:05, stan69 napisał: Puls 2 mam w Rodzinnym HD. U mnie też działa w Rodzinnym HD (4,99 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Puls2 jest dostępny od pakietu Mini HD. Jeśli komuś nie działa to wskazany kontakt z infolinią CP. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Póki co, CP wyłączył Polsat Seriale w SD z satelity. W końcu. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Pojawiły się nowe duble kanałów już nadających jako testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) Są to testy kanałów które wczoraj zostały podmienione z częstotliwościami Edytowane 27 Maja 2021 przez Sentence Ortografia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-210 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Czy doczekamy się TVP Dokument w CP ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Nie ma szans na to bo Polsat z TVP nie ma dobrych relacji odkąd Kurski rządzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Raczej nie spodziewajmy się tego by TVP Dokument jak i TVP Kobieta pojawiły się w Cyfrowym Polsacie może się pojawia ale za kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Pomyśleć, że Cyfrowy Polsat wprowadził coś bardziej innowacyjnego i praktycznego szybciej od CANAL+ wyprzedzając ich jednocześnie o te parę lat do przodu. Chodzi oczywiście o nPVR, czyli nagrywanie w chmurze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Przecież to jest GigaNagrywarka znana z Netii. Długo im zajęła integracja usług Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Może długo, może nie. Mówię jedynie w kontekście platform satelitarnych. CANAL+ ⇨ Cyfrowy Polsat ⇨ ✔ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Płatna usługa żałosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 A co Ty myślałeś , że za [beep] dostaniesz miejsce w chmurce ?? Chyba jeszcze nikt taki sie nie urodził by coś dać za darmo - cud że w ogóle to udostępnili i fakt w tej kwestii wyprzedzili C+ , rzekłem że śmiechłem szokiem - już prędzej odwrotnej sytuacji się spodziewaliśmy po ostatniej stagnacji i lekceważeniu abonentów przez CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 100 GB jest za darmo (nie dotyczy pakietu S) Dyski drożeją jak sprzęt komputerowy - do tego licencje, kodeki... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Ale oferta i tak jest kierowana NIE DO WSZYSTKICH , niestety CP uważa swoich abonentów za lepszy i gorszy sort i robi z nich idiotów , wspominałem już o tym w wątku o dekoderze Evobox Lite Wielu abonentów od początku istnienia EVOBOX PVR użytkuje ten dekoder jako główny , ja akurat w czasach odległych dobierając multiroom do umowy dla rodziców wybrałem im dekoder HD5500s bo wtedy tylko ten " wynalazek " nadał sie do użytkowania i w zasadzie tak jest . Teraz gdy z czasem wypuścili klony EVOBOX HD i EVOBOX Lite te dekodery mają wspomniane " fjuczer " nowości , gdy mamy w umowie EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE kastrowani jesteśmy z tych emejzingów którymi tak się chwalą w sieci i na swojej stronie . Polityka firmy jest jakby ktoś tam przebył jakąś chorobę zwaną " nic nie trzyma się kupy " i sami nie wiemy co gdzie jak działa . Wspominałem też , że na forum są tacy abonenci którzy mają EVOBOX PVR , EVOBOX LITE i na dekodrze do multiroom działają pauza , wstecz od początku , oglądaj 7 dni wcześniej A NIE POWINNY IM TE FUNKCJE działać bo mają w umowie dekoder PVR , ponoć jest to błąd systemu który jak widać da się ogarnąć technicznie skoro wspomniane funkcjonalności nadal działają a CP mimo po zgłoszeniu nie zablokowała ich na danej umowie . Więc @Specjalista Cyfrowy Polsat może jakieś doprecyzowanie albo oficjalne stanowisko - kilkunastu abonentom daliście te funkcje bo macie babola w systemie i nie umiecie tego zweryfikować ale INNYM już tego nie włączycie " bo nie i ... " Jak dla mnie totalnie pogubiliście się w tym bajzelku i nikt nic nie ogarnia Amen . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 Ja mam taki config czyli evobox pvr i 2x lite. Na lite działa pauza, przewijanie i od początku. Oczywiście działa jak jest internet na dekoderze, bo średnio co kilka tygodni tak sobie sam się rozłącza i trzeba wpisywać hasło do wifi lub wps od nowa. Jednak co dziwne przy braku połączenia z wifi jeszcze nigdy nie wywaliło komunikatu błąd multiroom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Jak C+ miało coś takiego wprowadzić jak ich dekodery to zabytki. Poza Ultraboxami reszta dekoderów ma z 10 lat a sprzętowo pewnie są jeszcze starsze. Taki DSI83 działał w miarę dobrze kiedy miał grafikę Cyfry+. Gdy go upiększyli po połączeniu w nc+ zaczął mulić. Jakby miał dostać jeszcze jakąś funkcję to już całkiem by stanął. Ich najnowszy dekoder nie ma żadnego połączenia z internetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 18 godzin temu, patryszq napisał: Ale oferta i tak jest kierowana NIE DO WSZYSTKICH , niestety CP uważa swoich abonentów za lepszy i gorszy sort i robi z nich idiotów , wspominałem już o tym w wątku o dekoderze Evobox Lite Wielu abonentów od początku istnienia EVOBOX PVR użytkuje ten dekoder jako główny , ja akurat w czasach odległych dobierając multiroom do umowy dla rodziców wybrałem im dekoder HD5500s bo wtedy tylko ten " wynalazek " nadał sie do użytkowania i w zasadzie tak jest . Teraz gdy z czasem wypuścili klony EVOBOX HD i EVOBOX Lite te dekodery mają wspomniane " fjuczer " nowości , gdy mamy w umowie EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE kastrowani jesteśmy z tych emejzingów którymi tak się chwalą w sieci i na swojej stronie . Polityka firmy jest jakby ktoś tam przebył jakąś chorobę zwaną " nic nie trzyma się kupy " i sami nie wiemy co gdzie jak działa . Wspominałem też , że na forum są tacy abonenci którzy mają EVOBOX PVR , EVOBOX LITE i na dekodrze do multiroom działają pauza , wstecz od początku , oglądaj 7 dni wcześniej A NIE POWINNY IM TE FUNKCJE działać bo mają w umowie dekoder PVR , ponoć jest to błąd systemu który jak widać da się ogarnąć technicznie skoro wspomniane funkcjonalności nadal działają a CP mimo po zgłoszeniu nie zablokowała ich na danej umowie . Więc @Specjalista Cyfrowy Polsat może jakieś doprecyzowanie albo oficjalne stanowisko - kilkunastu abonentom daliście te funkcje bo macie babola w systemie i nie umiecie tego zweryfikować ale INNYM już tego nie włączycie " bo nie i ... " Jak dla mnie totalnie pogubiliście się w tym bajzelku i nikt nic nie ogarnia Amen . Witam. Z dniem 01.06.2021r. na dekoderach Evobox HD, Lite oraz IP została uruchomiona usługa nPVR, która umożliwia nagrywanie wybranych materiałów w chmurze bez konieczności posiadania dekodera z dyskiem zewnętrznym lub wewnętrznym. Jeśli chodzi o usługi dodatkowe - CatchUP, reStart/Time Shift oraz Mozaika, to nie są one dostępne na dekoderze Evobox PVR. Jeżeli wystąpi inna sytuacja, to proszę o zgłoszenie tej sprawy poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Witam, jak można skorzystać z nPVR. Brak takiej opcji w dekoderze evobox IP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.