Skocz do zawartości

Nowości Polsat Box - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

A co Ty myślałeś , że za [beep] dostaniesz miejsce w chmurce ?? Chyba jeszcze nikt taki sie nie urodził by coś dać za darmo - cud że w ogóle to udostępnili i fakt w tej kwestii wyprzedzili C+ , rzekłem że  śmiechłem szokiem - już prędzej odwrotnej sytuacji się spodziewaliśmy po ostatniej stagnacji i lekceważeniu abonentów przez CP 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale oferta i tak jest kierowana NIE DO WSZYSTKICH , niestety CP uważa swoich abonentów za lepszy i gorszy sort i robi z nich idiotów , wspominałem już o tym w wątku o dekoderze Evobox Lite 

 

Wielu abonentów od początku istnienia EVOBOX PVR użytkuje ten dekoder jako główny , ja akurat w czasach odległych  dobierając multiroom do umowy dla rodziców wybrałem im dekoder HD5500s bo wtedy tylko ten " wynalazek " nadał sie do użytkowania i w zasadzie tak jest .

Teraz gdy z czasem wypuścili klony EVOBOX HD i EVOBOX Lite te dekodery mają wspomniane " fjuczer " nowości , gdy mamy w umowie EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE kastrowani jesteśmy z tych emejzingów którymi tak się chwalą w sieci i na swojej stronie . 

Polityka firmy jest jakby ktoś tam przebył jakąś chorobę zwaną " nic nie trzyma się kupy " i sami nie wiemy co gdzie jak działa .

 

Wspominałem też , że na forum są tacy abonenci którzy mają EVOBOX PVR , EVOBOX LITE i na dekodrze do multiroom działają pauza , wstecz od początku , oglądaj 7 dni wcześniej A NIE POWINNY IM TE FUNKCJE działać bo mają w umowie dekoder PVR , ponoć jest to błąd systemu który jak widać da się ogarnąć technicznie skoro wspomniane funkcjonalności nadal działają a CP mimo po zgłoszeniu nie zablokowała ich na danej umowie . 

 

Więc @Specjalista Cyfrowy Polsat może jakieś doprecyzowanie albo oficjalne stanowisko - kilkunastu abonentom daliście te funkcje bo macie babola w systemie i nie umiecie tego zweryfikować ale INNYM już tego nie włączycie " bo nie i ... "

 

Jak dla mnie totalnie pogubiliście się w tym bajzelku i nikt nic nie ogarnia :)

 

Amen . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki config czyli evobox pvr i 2x lite. Na lite działa pauza, przewijanie i od początku. Oczywiście działa jak jest internet na dekoderze, bo średnio co kilka tygodni tak sobie sam się rozłącza i trzeba wpisywać hasło do wifi lub wps od nowa. Jednak co dziwne przy braku połączenia z wifi jeszcze nigdy nie wywaliło komunikatu błąd multiroom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak C+ miało coś takiego wprowadzić jak ich dekodery to zabytki. Poza Ultraboxami reszta dekoderów ma z 10 lat a sprzętowo pewnie są jeszcze starsze. Taki DSI83 działał w miarę dobrze kiedy miał grafikę Cyfry+. Gdy go upiększyli po połączeniu w nc+ zaczął mulić. Jakby miał dostać jeszcze jakąś funkcję to już całkiem by stanął. Ich najnowszy dekoder nie ma żadnego połączenia z internetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, patryszq napisał:

Ale oferta i tak jest kierowana NIE DO WSZYSTKICH , niestety CP uważa swoich abonentów za lepszy i gorszy sort i robi z nich idiotów , wspominałem już o tym w wątku o dekoderze Evobox Lite 

 

Wielu abonentów od początku istnienia EVOBOX PVR użytkuje ten dekoder jako główny , ja akurat w czasach odległych  dobierając multiroom do umowy dla rodziców wybrałem im dekoder HD5500s bo wtedy tylko ten " wynalazek " nadał sie do użytkowania i w zasadzie tak jest .

Teraz gdy z czasem wypuścili klony EVOBOX HD i EVOBOX Lite te dekodery mają wspomniane " fjuczer " nowości , gdy mamy w umowie EVOBOX PVR i multiroom EVOBOX LITE kastrowani jesteśmy z tych emejzingów którymi tak się chwalą w sieci i na swojej stronie . 

Polityka firmy jest jakby ktoś tam przebył jakąś chorobę zwaną " nic nie trzyma się kupy " i sami nie wiemy co gdzie jak działa .

 

Wspominałem też , że na forum są tacy abonenci którzy mają EVOBOX PVR , EVOBOX LITE i na dekodrze do multiroom działają pauza , wstecz od początku , oglądaj 7 dni wcześniej A NIE POWINNY IM TE FUNKCJE działać bo mają w umowie dekoder PVR , ponoć jest to błąd systemu który jak widać da się ogarnąć technicznie skoro wspomniane funkcjonalności nadal działają a CP mimo po zgłoszeniu nie zablokowała ich na danej umowie . 

 

Więc @Specjalista Cyfrowy Polsat może jakieś doprecyzowanie albo oficjalne stanowisko - kilkunastu abonentom daliście te funkcje bo macie babola w systemie i nie umiecie tego zweryfikować ale INNYM już tego nie włączycie " bo nie i ... "

 

Jak dla mnie totalnie pogubiliście się w tym bajzelku i nikt nic nie ogarnia :)

 

Amen . 

Witam. Z dniem 01.06.2021r. na dekoderach Evobox HD, Lite oraz IP została uruchomiona usługa nPVR, która umożliwia nagrywanie wybranych materiałów w chmurze bez konieczności posiadania dekodera z dyskiem zewnętrznym lub wewnętrznym. 

Jeśli chodzi o usługi dodatkowe - CatchUP, reStart/Time Shift oraz Mozaika, to nie są one dostępne na dekoderze Evobox PVR. Jeżeli wystąpi inna sytuacja, to proszę o zgłoszenie tej sprawy poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem -  > Napisz do nas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...