ramzi84 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 To fakt, ale na chwilę obecną inaczej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Szkoda, taka wydawałoby się podstawowa funkcja, a jej nie ma. Jedynie można sobie podzielić nagranie np. na 3 czy 4 części, wtedy można zacząć oglądać w trakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 To jest myśl. Bo na tą chwilę to jest nieco ułomne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaculak Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Witam ma dekoder Prv 7000 parę miesięcy temu wymieniłem go z powodu ze nagrane programy odtwarzały sie po klatkowo(nie mylić z robieniem sie pikseli jak w czasie nieraz burzy ) również jak zatrzymywałem i puszczałem to problem występował ,po wymianie problem znikł ale na nowy ponownie powrócił .Napisałem do Polsatu to mi odpisali Re:Zła jakość obrazu/ brak sygnału (16.10.2015) Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłaną korespondencję e-mail uprzejmie informujemy, że wymieniona przez Pana usterka spowodowana jest nieprecyzyjnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W tym miejscu pragniemy zapewnić Pana, że jednym z priorytetów naszej firmy jest zapewnienie naszym Abonentom usług na najwyższym poziomie. Tym samym proponujemy umówienie, na preferencyjnych warunkach, odpłatnej wizyty montera, który dostroi instalację antenową (koszt dostrojenia instalacji antenowej wynosi 80 zł, natomiast koszt wymiany i dostrojenia instalacji antenowej to 150 zł). Dodatkowo, jeżeli Pana dane kontaktowe uległy zmianie, prosimy o informacje w e-mailu zwrotnym. Aktualny numer telefonu jest niezbędny do pomyślnego zakończenia sprawy. Ps proszę napiszcie jaki powinien być pasek na wskaźniku mocy i jakości ,u mnie jest pasek na mocy około 80-90% a jakość 75% Edytowane 16 Października 2015 przez jaculak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margraj Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Witam ma dekoder Prv 7000 parę miesięcy temu wymieniłem go z powodu ze nagrane programy odtwarzały sie po klatkowo(nie mylić z robieniem sie pikseli jak w czasie nieraz burzy ) również jak zatrzymywałem i puszczałem to problem występował ,po wymianie problem znikł ale na nowy ponownie powrócił .Napisałem do Polsatu to mi odpisali Re:Zła jakość obrazu/ brak sygnału (16.10.2015) Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłaną korespondencję e-mail uprzejmie informujemy, że wymieniona przez Pana usterka spowodowana jest nieprecyzyjnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W tym miejscu pragniemy zapewnić Pana, że jednym z priorytetów naszej firmy jest zapewnienie naszym Abonentom usług na najwyższym poziomie. Tym samym proponujemy umówienie, na preferencyjnych warunkach, odpłatnej wizyty montera, który dostroi instalację antenową (koszt dostrojenia instalacji antenowej wynosi 80 zł, natomiast koszt wymiany i dostrojenia instalacji antenowej to 150 zł). Dodatkowo, jeżeli Pana dane kontaktowe uległy zmianie, prosimy o informacje w e-mailu zwrotnym. Aktualny numer telefonu jest niezbędny do pomyślnego zakończenia sprawy. Ps proszę napiszcie jaki powinien być pasek na wskaźniku mocy i jakości ,u mnie jest pasek na mocy około 80-90% a jakość 75% Wskaźniki są wystarczające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Dzisiaj rano, przełączając kanały zauważyłem, że kanały z z tp 12188 nie mają swoich nazw, tylko ciąg cyferek. Problem występuję tylko na HD7000, na dwóch egzemplarzach HD 5500s wszystko jest ok. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Pisałem już o tym kilkakrotnie.Wchodzisz w MENU następnie instalacja kanałów Cyfrowego Polsatu,i po problemie. Edytowane 17 Października 2015 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Ok, dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Witam trochę mocno powiało i chyba mi przestawiło antenę bo mam przycinki na pvr 7000 czy taki http://sklep.corab.eu/index.php?id_product=22480&controller=product&id_lang=1miernik będzie dobry do ustawienia anteny ?? ( nie jest to reklama, nie wiem czy to dobry wątek ale nie znalazłem o tym innego) Sprawa załatwiona pozytywnie ustawiona antena i delikatnie skręcony konwerter Edytowane 27 Października 2015 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Dobry jest to miernik dla swojego ustawiania anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jahve Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Czy Wam również przy przewijaniu nagranego materiału a następnie przy próbie jego odtworzenia dekoder zawiesza się, ew. materiał odtwarza się w zwolnionym tempie? Mi tak zdarza się 1/3 przypadki. Nadto, przy odtwarzaniu nagranego materiału obraz czasem przyśpiesza (dzieje się tak przy odtwarzaniu nagrania z Filmbox Arthouse/VOD) Po wyłączeniu w TV funkcji "true motion" oraz redukcji szumów oraz redukcji mpeg, problemy te występują jakby rzadziej (może to kwestia filmu?), ale jednak występują dalej. Dekoder był już wymieniany- bez skutku. Co może być przyczyną w/w? Edytowane 27 Października 2015 przez jahve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemir71 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Mi po przewinięciu też odtwarza jakby w zwolnionym tempie. Ale nie jest to aż tak denerwujące. Wystarczy pauza i play i jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Czy Wam również przy przewijaniu nagranego materiału a następnie przy próbie jego odtworzenia dekoder zawiesza się, ew. materiał odtwarza się w zwolnionym tempie? Mi tak zdarza się 1/3 przypadki. Też czasami tak mam. Nie zawsze, ale dość często się to zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Mi po przewinięciu też odtwarza jakby w zwolnionym tempie. Ale nie jest to aż tak denerwujące. Wystarczy pauza i play i jest OK Mam tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Również tak mam. Pauza i play działa, co nie zmienia faktu że tak nie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Jestem w trakcie negocjacji nowej umowy - proponują mi wymianę dekodera Sagem ESI-88, za który płacę czynsz w wysokości 5zł/miesięcznie na PVR 7000 bez czynszu - zatem mam klika pytań: - Czy jest lepszy od Esi-88? (wiem o braku ipli i tak dalej w Sagemie...) - Czy "poczuje" sporą różnice w funkcjonowaniu, czy jest szybki? - Czy jest pożeraczem prądu? Pytam, bo nigdy nie wyłączam tych urządzeń z ieci. Gdy mnie nie ma w domu te urządzenia są na "Stand-bayu" - Jest możliwość tworzenia swojej listy kanałów (nr1: TVP1, nr2: TVP2, nr3: Polsat, nr4: TVN)? W sumie jestem zadowolony i mógłbym zostać przy nim, ale pomyślałem, że zapytam. Dzięki wielkie za odpowiedź, Edytowane 14 Listopada 2015 przez Gursonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Jest możliwość tworzenia kilku list ulubionych. Porownania z ESI nie zrobię, bo go nie mialem. Szybkość podobna jak do innych dekoderow made in CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Podstwowa różnica ESI-88 nie będzie już wspierany, więc żadne nowe opcje w nim się nie pojawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol_julian Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 No i nie zapominajcie o pięknym pomaranczowym menu Zostan przy Esi, serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemir71 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ja miałem przez 3 lata ESI-88 teraz mam od 4 miesięcy PVR 7000. Jeden i drugi ma swoje wady i zalety o których przeczytasz na tym forum. Ale biorąc wszystko pod uwagę to bierz PVR 7000. Mimo wszystko sprawia o wiele mniej problemów. Co do wyglądu menu to ani jeden ani drugi nie ma się czym pochwalić - poprostu standard. Jedynie co mi brakuje do nagrywania cyklicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jeżeli na dekoderze PVR 7000 macie problem z wyświetlaniem nazwy kanału (pokazuję cyfry itp...) należy zaktualizować listę kanałów poprzez ich ponowne wyszukanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Dzisiaj miałem specyficny problem. Oglądałem materiał z odtworzenia, materiał skończył się i zapauzował na samym końcu (czyli standardowo, tak jak zawsze się robi na koniec oglądania). Wyszedłem na chwilę, po czym wracam po jakichś 5 minutach i widzę, że na ekranie jest "śnieg". Cofnąłem się w czasie o 15 lat Dekoder na nic nie regował, pomógł tylko restart. Miał ktoś podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 To chyba błąd transmisji HDMI. Ja też tak czasami mam. Wystarczy wyłączyć i włączyć telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nic nie dało. A tak jak wspominam, dekoder zaliczył totalną zawiechę. Na wyświetlaczu był symbol dysku, dekoder na nic nie reagował. Co więcej, po ponownym włączeniu, przez jakieś 2-3 minuty nie widział dysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Sprawdź czy styki od dekodera nie są zakurzone, kiedyś miałem HDD w który styki były brudne i chodził dysk jak chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.