Skocz do zawartości

Dekoder PVR 7000


kamil.szymczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ma dekoder Prv 7000 parę miesięcy temu wymieniłem go z powodu ze nagrane programy odtwarzały sie po klatkowo(nie mylić z robieniem sie pikseli jak w czasie nieraz burzy ) również jak zatrzymywałem i puszczałem to problem występował ,po wymianie problem znikł ale na nowy ponownie powrócił .Napisałem do Polsatu to mi odpisali  

 

Re:Zła jakość obrazu/ brak sygnału (16.10.2015)
Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłaną korespondencję e-mail uprzejmie informujemy, że wymieniona przez Pana usterka spowodowana jest nieprecyzyjnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W tym miejscu pragniemy zapewnić Pana, że jednym z priorytetów naszej firmy jest zapewnienie naszym Abonentom usług na najwyższym poziomie. Tym samym proponujemy umówienie, na preferencyjnych warunkach, odpłatnej wizyty montera, który dostroi instalację antenową (koszt dostrojenia instalacji antenowej wynosi 80 zł, natomiast koszt wymiany i dostrojenia instalacji antenowej to 150 zł). Dodatkowo, jeżeli Pana dane kontaktowe uległy zmianie, prosimy o informacje w e-mailu zwrotnym. Aktualny numer telefonu jest niezbędny do pomyślnego zakończenia sprawy. 
Ps proszę napiszcie jaki powinien być pasek na wskaźniku mocy i jakości  ,u mnie jest pasek na mocy około 80-90% a jakość  75%
Edytowane przez jaculak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam ma dekoder Prv 7000 parę miesięcy temu wymieniłem go z powodu ze nagrane programy odtwarzały sie po klatkowo(nie mylić z robieniem sie pikseli jak w czasie nieraz burzy ) również jak zatrzymywałem i puszczałem to problem występował ,po wymianie problem znikł ale na nowy ponownie powrócił .Napisałem do Polsatu to mi odpisali  

 

Re:Zła jakość obrazu/ brak sygnału (16.10.2015)
Szanowny Panie, W odpowiedzi na przesłaną korespondencję e-mail uprzejmie informujemy, że wymieniona przez Pana usterka spowodowana jest nieprecyzyjnym ustawieniem anteny, w związku z czym występuje niewystarczająca moc sygnału, co przejawia się problemami z odbiorem poszczególnych kanałów. Zalecamy skontrolowanie poprawności ustawienia anteny oraz działania całej instalacji antenowej. W tym miejscu pragniemy zapewnić Pana, że jednym z priorytetów naszej firmy jest zapewnienie naszym Abonentom usług na najwyższym poziomie. Tym samym proponujemy umówienie, na preferencyjnych warunkach, odpłatnej wizyty montera, który dostroi instalację antenową (koszt dostrojenia instalacji antenowej wynosi 80 zł, natomiast koszt wymiany i dostrojenia instalacji antenowej to 150 zł). Dodatkowo, jeżeli Pana dane kontaktowe uległy zmianie, prosimy o informacje w e-mailu zwrotnym. Aktualny numer telefonu jest niezbędny do pomyślnego zakończenia sprawy. 
Ps proszę napiszcie jaki powinien być pasek na wskaźniku mocy i jakości  ,u mnie jest pasek na mocy około 80-90% a jakość  75%

 

Wskaźniki są wystarczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

trochę mocno powiało i chyba mi przestawiło antenę bo mam przycinki na pvr 7000

czy taki http://sklep.corab.eu/index.php?id_product=22480&controller=product&id_lang=1miernik będzie dobry do ustawienia anteny ?? ( nie jest to reklama, nie wiem czy to dobry wątek ale nie znalazłem o tym innego)

Sprawa załatwiona pozytywnie ustawiona antena i delikatnie skręcony konwerter

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wam również przy przewijaniu nagranego materiału a następnie przy próbie jego odtworzenia dekoder zawiesza się, ew. materiał odtwarza się w zwolnionym tempie? Mi tak zdarza się 1/3 przypadki.

 

Nadto, przy odtwarzaniu nagranego materiału obraz czasem przyśpiesza (dzieje się tak przy odtwarzaniu nagrania z Filmbox Arthouse/VOD) Po wyłączeniu w TV funkcji "true motion" oraz redukcji szumów oraz redukcji mpeg, problemy te występują jakby rzadziej (może to kwestia filmu?), ale jednak występują dalej.

 

Dekoder był już wymieniany- bez skutku.

Co może być przyczyną w/w?

Edytowane przez jahve
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Jestem w trakcie negocjacji nowej umowy - proponują mi wymianę dekodera Sagem ESI-88, za który płacę czynsz w wysokości 5zł/miesięcznie na PVR 7000 bez czynszu - zatem mam klika pytań:

 

- Czy jest lepszy od Esi-88? (wiem o braku ipli i tak dalej w Sagemie...)

- Czy "poczuje" sporą różnice w funkcjonowaniu, czy jest szybki?

- Czy jest pożeraczem prądu? Pytam, bo nigdy nie wyłączam tych urządzeń z ieci. Gdy mnie nie ma w domu te urządzenia są na "Stand-bayu"

- Jest możliwość tworzenia swojej listy kanałów (nr1: TVP1, nr2: TVP2, nr3: Polsat, nr4: TVN)?

 

W sumie jestem zadowolony i mógłbym zostać przy nim, ale pomyślałem, że zapytam.

 

Dzięki wielkie za odpowiedź,

Edytowane przez Gursonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przez 3 lata ESI-88 teraz mam od 4 miesięcy PVR 7000. Jeden i drugi ma swoje wady i zalety o których przeczytasz na tym forum.

Ale biorąc wszystko pod uwagę to bierz PVR 7000. Mimo wszystko sprawia o wiele mniej problemów.

Co do wyglądu menu to ani jeden ani drugi nie ma się czym pochwalić - poprostu standard.

Jedynie co mi brakuje do nagrywania cyklicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem specyficny problem. Oglądałem materiał z odtworzenia, materiał skończył się i zapauzował na samym końcu (czyli standardowo, tak jak zawsze się robi na koniec oglądania). Wyszedłem na chwilę, po czym wracam po jakichś 5 minutach i widzę, że na ekranie jest "śnieg". Cofnąłem się w czasie o 15 lat ;) Dekoder na nic nie regował, pomógł tylko restart. Miał ktoś podobny przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...