Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze mówiąc zupełnie nie interesowałem się Smart Domem*, ale ZTCW nie można było zawrzeć umowy dodatkowej jednocześnie z główną? Chyba, że w którejś z wariacji regulaminu Smart Domu udało się takie coś zrobić?

 

*) Mieszkając praktycznie w centrum (10 minut spacerkiem do ścisłego centrum) ponad 100-tysięcznego miasta jestem poza zasięgiem LTE Plusa, Orange, T-Mobile... Jedynie Play ma u mnie bardzo dobry zasięg, więc nie interesował mnie internet w Plusie / CP, telefony - jw. po mękach z Orange nie miałem ochoty na kolejne męki (ciut tańsze) z Plusem, wybrałem w miarę komfortowe korzystanie z telefonów w Play w cenie prawie dwa razy niższej, niż miałem (100 złotych netto vs 170 złotych netto + różnica 10 złotych netto na słuchawce = 120 netto vs 200 netto - MIESIĘCZNIE!!!) w Orange...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć DUK może proponować umowy osobom, które zakończyły ją, ale nie zdały dekodera udostępnionego jeszcze. Sam już chyba zaczynam się gubić w tym wszystkim :D

 

Skoro nie mają dla Ciebie ofert a dekoder jest do zwrotu (wypożyczony) to jak najszybciej go zwróć i skorzystaj z oferty "ostatnia szansa": viewtopic.php?f=7&t=432&start=2700#p970717 z pakietem Familijnym Max HD za 39,90zł po 6 miesiącach gratis i umową na 24 miesiące. Dekoder HD za 1zł.

 

Jeśli dekoder jest własnościowy to wspomniana przeze mnie oferta powinna być w APS-ie dostępna (chyba, że w systemie CP jest jakiś błąd na Twoim kontrakcie i ofert brak we wszystkich kanałach sprzedaży).

 

PS. Umowa jest na Ciebie? Szwagra? Siostrę?

Mam dekoder własnościowy i podobny problem brak ofert w każdym kanale sprzedaży co mam zrobić by to naprawić. Reklamacja nie pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotr77sat

Dziwna sprawa. Osobiscie posiadam modul Cam i Echostara po umowie, nawet pare dni temu dzwonilem na DUK i infolinie mam duzy wachlarz ofert 15 i 24 ms. na posiadany sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj telefon z DUK(?) (końcówka numeru .... 137 :shock: )

Po weryfikacji, od razu do rzeczy i moja propozycja:

Familijny Max HD+Sport+Film HD (po okresie promo możliwość wyłączenia jednego z pakietów) + Multiroom w dalszym ciągu za 0 zł ewentualnie rozszerzenie go o drugi dodatkowy za 5 złotych + opłata aktywacyjna dekodera, zniesienie opłaty za Esi z umową 15/5 lub (no niech będzie moja strata :D ) 15/3

 

Pani (jedyna) propozycja:

To co dotychczas czyli Premium w "łamańcu" 79,90/89,90 umowa 24/8, drugi do Multi za 5 zł. (aktywacja za 1 zł.), utrzymanie opłaty za Esi (5 zł.)

:mrgreen:

 

Na zakończenie rozmowy, pogadaliśmy sobie o tym jaki mamy klimat i życzyliśmy sobie "Miłego dnia".

Czekam na następny telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, oferta rzeczywiście słaba. Jak dla mnie, umowa na 24 miesiące z operatorem platformy satelitarnej jest nie do przyjęcia!

Dla mnie akceptowalne jest co najwyżej 15 miesięcy, na które dostałem moją obecną umowę z CP.

Rozumiem, że wypowiedzenie umowy wysłałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti, tak wypowiedzenie ZPO wysłałem a nawet dwa bo w pierwszym podałem:

...z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia

Ale @swojadroga zasugerował że w/g nowego regulaminu(?) obowiązuje mnie dwumiesięczny okres i w drugim piśmie wysłanym kilka dni później podałem już poprawny okres(?).

Przyjęli oba i nawet przysłali "wyrazy ubolewania" w związku.....itd.

Fakt, oferta dosyć słaba, być może z tego względu że ten telefon z "DUK" jakoś mi nie wyglądał na DUK. Niby początek numeru podobny ale końcówka już "niedukowa".

Może to jakaś skojarzona firma zewnętrzna? Nie wiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem wkurzony. Z chwilą podwyżki pojawiła się dla mnie "oferta?" w ICOK. Na jutro zamówiłem rozmowę z CP. Tak się składa, że nie jestem do końca skazany na CP. Chciałem rozszerzyć ofertę na maksa i oni odpowiednio wcześniej doskonale o tym wiedzieli, po wysłanym wypowiedzeniu, i dodatkowo, po przeprowadzonej rozmowie telefonicznej. Teraz sytuacja zmieniała się diametralnie i moja propozycja znalazła się pod znakiem pytania. I jeśli nie będzie nic dla mnie konstruktywnego, to powiem dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Umowa kończy się w maju 2015. Obecnie korzystam z pakietu familijnego HD na dekoderze CP (bez PVR). Żadna rewelacja, ale wystarczało do tej pory. Teraz od początku, najpierw zamówiłem pakiet rodzinny HD przez neta, żonie brakowało style itp. Poszedłem do punktu i podpisałem umowę na familijny i co dla mnie do dziś jest dziwne, musiałem wypożyczyć dekoder za 1 zł, choć przy zamówieniu przez neta dostałem HD3000 na własność, ale wg CP oferta by nie śmigała na tym sprzęcie. Śmiechu warte. HD3000 leży i pokrywa się kurzem. Chciałem do niego dokupić MR, ale opcja niedostępna. Próbowałem w trakcie umowy zamówić MR, ale za każdym razem oferta na 29 m-cy plus wyższy pakiet.

 

Teraz przy przedłużaniu umowy chciałbym tylko dostać MR na HD3000, inna oferta mnie nie interesuje. Wypowiedzenia jeszcze nie wysyłałem. Napiszcie, czy warto się szarpać z nimi, czy odpuścić bo i tak tego nie dostanę. Czy zmiękną teraz, będą chcieli utrzymać niewymagającego klienta ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie aktywujesz MR na dekoderze, który się kurzy. Dostaniesz nowy za 29zl aktywacji na udostępnienie. Przy Familijnym HD z MR opłata abonamentowa będzie porównywalna z opłatą za Familijny Max HD z MR. Obecnie 15-miesieczna umowa powinna być spokojnie osiągalna i 5 miesięcy gratis. Proponuję telefon do DUK. Jeśli bez wypowiedzenia nie zaproponują ciekawej oferty, to po wysłaniu wypowiedzenia na pewno się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wypadku ofert dla obecnych abonentów sprawa jest trochę bardziej skomplikowana ze względu na zróżnicowanie ofert w APS i DUK pod względem okresu, kiedy pojawia się dostępność konkretnych ofert do tego uzależnionych od dotychczasowego pakietu. Rozpisanie tego tutaj w sposób czytelny i nie narażając siebie na oskarżenie o wprowadzenie kogoś w błąd jest niewykonalne.

Bez wymiany dekodera przy podpisaniu umowy 5 miesięcy gratis przy umowach 12-to i 15-miesięcznych to maksimum, przy umowach na minimum dwa lata 8 miesięcy gratis to maksimum. Wymieniając dekoder okres bezpłatny jest o 2 miesiące krótszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...