Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Burito - jako stały bywalec... już wielokrotnie tutaj pisali, że po 12-miesięcznej umowie, dostaniesz 15-miesięczną umowę.

 

Jeszcze jedno pytanie gdy umowa weszła w życie 26.04.2014 r. to obowiązuje mnie 2 miesięczny okres wypowiedzeniowy?

Chyba tak, bo regulamin obowiązywał od 26.03.2014 r. ale wolę się upewnić u ekspertów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz to zasialiście ziarno niepewności...... :(

Dzisiaj wysłałem wypowiedzenie w którym m.in. napisałem:

Niniejszym wypowiadam umowę .../../ z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia...

Pierwszą umowę podpisałem w maju 2013 w APS, w maju ubr. ją aneksowałem na kolejnych 12 m-cy czyli mnie obowiązuje zaznaczenie w wypowiedzeniu 3-miesięcznego okresu?

Bo teraz już sam nie wiem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to raczej wiążę z przejściem na DVB-S2 i MPEG4. Pewnie polikwidują przynajmniej część dubli SD i się okaże, że po prostu nikt tego pakietu (bez tych właśnie zlikwidowanych dubli) nie weźmie, a HD pewnie będą jednak chcieli zostawić w droższych paczkach. Może coś skapnie do Rodzinnego, ale to pewnie będzie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnich danych z tego co pamiętam było ok 850 tyś abonentów tego pakietu.Podobno też są wliczeni w to abonenci Darmowego.Ciekawe czy przekonają ludzi na droższy Rodzinny HD bo abonenci Mini HD to osoby których tv średnio interesuje lub po prostu nie stać ich by płacić więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maciek77

 

Wysłać wypowiedzenia teraz nie zaszkodzi - tylko tak jak mówię bo to jest kluczowe - musi tam być zaznaczone, że umowa ma być rozwiązana z końcem okresu na jaki została zawarta.

Bardzo możliwe, że zadzwonią już teraz - ale czy z ofertami tymi najlepszymi, to nikt CI na sto procent nie powie. Niektórym udaje się dostać dobrą propozycje wcześniej innym później. U mnie zwykle najlepsze pojawiały się cztery, trzy miesiąc przed końcem umowy. W każdym bądź razie pismo warto wysłać nawet teraz, może się uda dostać coś ciekawego wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze Was o pomoc. Moj problem polega na tym, że CP probuje wycofac sie z ustalen zawartych telefonicznie . 10 stycznia zadzwoniłem do COK z pytaniem jak zakonczycumowe. Konsultant oczywiscie powiedział mi coi jak, ale jednoczesnie przedstawil mi oferte moim zdaniem dosc atrakcyjną. Otrzymalem bowiem pakiet familijny max hd pakietem film hd, cinemax hd, hbo hd i hbogo, sport hd oraz ipla mix to moje minimalne zobowiazanie i dodatkowo ipla film i serial do 31.03.2015, a i dodatkowo vod na caly okres umowy. To wszystko za 99.90 z umowa na 15 miesiecy. Zgodzilem sie ale pod warunkiem ze obejmie mnie nowapromocja smart dom, gdyz posiadam dwa numery w plusie. Konsultant przyznal ze jak Najbardziej przysluguje mi ta promocja i zaznaczyl ja w zamowieniu. Po moim pytaniu dotyczacym wysokosci platnosci otrzymalem. Informacje iz wynosic one beda przez 4 mce po 44,90 a nastepne 11 mcy 49,90. Usatysfakconowany ta oferta wyrazilem zgode na jejnatychmiastowe uruchomienie przez co zrezygnowalem zprawa do rezygnacji z umowy zawartej na odleglosc. Na koniec rozmowy konsultant odczytal mi raz jeszcze zakres umowy i platnosci po uwzglednieniu rabatu smart dom. Dnia nastepnego otrzymalemsms zCP iz moja przestala spelniac warunki promocji. Po telefonie do COK otrzymalem informacje iz umowa zostala zawarta na 15 mcy co dyskwalifikuje ja z udzialu w promocji smart dom a tymsamym moje zobowiazania nie uwzgledniaja rabatu i wynosza przez 4 mce 89.9 a przez 11 99.90. Oczywiscie zlozylem reklamacje poinformowanomnie zedzial reklamacji odslucha rozmowe i o ile potwierdzi sie to co mowie umowa zostanie anulowana i zacznie obowiazywac stara. I tu mam pytanie dlaczego ma to dzialac tylko w jedna strone czyli na moja niekorzysc. Ja podpisalem korzystna dla mnie umowe i dlaczego polsat bedzie probowal sie z niej wycofac. Co zrobic by tak nie bylo. I pytanie wdruga strone co zrobic jak beda mnie chcieli ugotowacz ta niekorzystna dla mnie umowa. Z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po primo powiedziałeś "sakramętalne" TAK jak sam zauważyłeś umowa weszła w życie natychmiast.

A nie mogłeś się dogadać tak że umowa wejdzie dopiero gdy zapoznasz się z warunkami na papierze :?:

mogłeś,ale myślałeś że złapałeś CP za nogi a to oni Ciebie złapali za "dyndadełka".

Ratunek masz taki że jeśli się potwierdzą słowa konsultanta ( w razie czego poproś o przesłanie pliku mailem) to muszą to anulować,jak nie to idź/ dzwoń do rzecznika praw konsumenta- on powinien ich "postawić do pionu "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arktur

 

No to Ci konsultant ładnie pobajerzył, nie dość że umowa 15 miesięczna nie uprawnia do skorzystania do tej promocji, to zdaje się, że w ogóle aneks także... Zresztą mniejsza o to, ważne że ewidentny błąd pracownika. Generalnie możliwości zachowania się CP jest kilka: mogę namawiać Cię byś pozostał na tych warunkach z jakimś rabatem, mogę zaproponować umowę na innych warunkach, a najprawdopodobniej - anulują umowę. Co do uznania warunków, które wynegocjowałeś, to bym specjalnie nie liczył na cuda i w zasadzie zrobić z tym niewiele możesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku witam serdecznie jako nowy użytkownik tego forum.

 

Jestem użytkownikiem CP od dawna. W tamtym roku dałem się wrobić w promocję na LTE i dostałem rabat 50%.

Umowę na tv miałem 5 miesięcy za free i 10 płatne 99,90, bo mam premium pakiet. Dziś do mnie dzwonili i proponują mi umowę na 29 miesięcy i pierwsze 6 za 89 pózniej 99,90 a do tego co mam dokładają 4 kanały VOD. Oferta śmiechu warta.

 

Byłem u kumpla w punkcie CP i jakby dał mi ofertę 5 free i 10 płatnych miesięcy to tracę rabat na LTE te 50%.

 

Dodam, że umowa kończy mi się za trochę ponad 4 miesiące.

 

Ktoś miał podobnie w negocjacjach? Co byście jako bardziej doświadczeni doradzali?

 

I co najważniejsze, ile mogę ugrać w obecnej sytuacji? :D

 

Oczywiście wypowiedzenie wyślę, bo bez tego ani rusz :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jeżeli kumpel daje Ci ofertę gdzie 5 za free a 10 za 89,90 zł, czyli mniej niż masz obecnie (99,90 zł) to stracisz rabat na LTE. Musiałbyś podpisać umowę np. 5 za free i 10 za 99,90 (jak masz teraz) bo takie są warunki promocji LTE (kwota abonamentu nowego aneksu nie może być niższa od dotychczasowej). A skoro nie wysłałeś wypowiedzenia to nie dziw się, że przez telefon dostajesz taką fatalną ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym roku dałem się wrobić w promocję na LTE

 

Ojej. Przystawili ci pistolet (ewentualnie procę) do głowy, cichcem podłożyli papiery z inną treścią, niż myślałeś, czy jednak świadomie zdecydowałeś, że chcesz skorzystać z danej oferty? Na czym polegało to "wrobienie", jeśli faktycznie miało miejsce?

 

I co najważniejsze, ile mogę ugrać w obecnej sytuacji?

 

24/8 to raczej maksimum, zresztą bardzo przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrobili mnie z przepustowością LTE. Jest fajnie jak jest pakiet danych, a jak się kończy to prędkość spada do 0,2-0,8 mb/s i jest tragedia.

 

Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem, bo myślałem że jest czas, ale trzeba to zrobić jak najszybciej. Umowa na 24 miesiące nie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...