bogdan425 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dwa razy CP "zapraszałem"! I nie zadzwonili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Chyba pozostaje tylko samemu zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Mi dziś powiedzieli że umowa na Darmowy HD DRH6 - jest zablokowana na moje 2 moduły FTA choć oferta nadal istnieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 @maciek77 Przy wymianie dekodera nie dostaniesz 15/5 w najlepszym wypadku 12/3. Jeśli w wypowiedzeniu napiszesz, że kontrakt ma być rozwiązany wraz z końcem obecnej umowy to żadnej kary nie naliczą. Jest to ważne, żeby tego typu formułka się znalazła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 @Burito - jako stały bywalec... już wielokrotnie tutaj pisali, że po 12-miesięcznej umowie, dostaniesz 15-miesięczną umowę. Jeszcze jedno pytanie gdy umowa weszła w życie 26.04.2014 r. to obowiązuje mnie 2 miesięczny okres wypowiedzeniowy? Chyba tak, bo regulamin obowiązywał od 26.03.2014 r. ale wolę się upewnić u ekspertów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Do 24 grudnia 2014r. obowiązywał regulamin obowiązujący od 27 marca 2014r., który informował o 2-miesięcznym okresie wypowiedzenia dla umów zawartych w tym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 No teraz to zasialiście ziarno niepewności...... Dzisiaj wysłałem wypowiedzenie w którym m.in. napisałem: Niniejszym wypowiadam umowę .../../ z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia... Pierwszą umowę podpisałem w maju 2013 w APS, w maju ubr. ją aneksowałem na kolejnych 12 m-cy czyli mnie obowiązuje zaznaczenie w wypowiedzeniu 3-miesięcznego okresu? Bo teraz już sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 No to Cię obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia. Koniec OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dziś odbyłem 2 rozmowy z Działem Utrzymania Abonenta. Dla posiadaczy dekoderów FTA nie ma już (od 01.01) umów na pakiet Darmowy HD DRH6 oraz nie są już dostępne oferty na Mini HD za 4,90!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Nie zdziwiłbym się, gdyby MiniHD w ogóle wyleciał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych897 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A może CP nie spodobało się że klienci wiedzą jakie oferty sa dostępne dla stałych klientów i moze mają na naszym forum "wtyczke"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wszystko na to wskazuje, że szykują się do wycofania pakietu Mini HD i zastąpienia go Rodzinnym HD. Nie bez kozery na stronie CP "najniższym" pakietem jest Rodzinny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja to raczej wiążę z przejściem na DVB-S2 i MPEG4. Pewnie polikwidują przynajmniej część dubli SD i się okaże, że po prostu nikt tego pakietu (bez tych właśnie zlikwidowanych dubli) nie weźmie, a HD pewnie będą jednak chcieli zostawić w droższych paczkach. Może coś skapnie do Rodzinnego, ale to pewnie będzie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dodam, że dla modułu FTA zaproponowali umowę na 12 miesięcy i pakiet Familijny HD za 29,90 w tym 1 miesiąc bez opłat i był to najniższy możliwy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 W ostatnich danych z tego co pamiętam było ok 850 tyś abonentów tego pakietu.Podobno też są wliczeni w to abonenci Darmowego.Ciekawe czy przekonają ludzi na droższy Rodzinny HD bo abonenci Mini HD to osoby których tv średnio interesuje lub po prostu nie stać ich by płacić więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 @maciek77 Wysłać wypowiedzenia teraz nie zaszkodzi - tylko tak jak mówię bo to jest kluczowe - musi tam być zaznaczone, że umowa ma być rozwiązana z końcem okresu na jaki została zawarta. Bardzo możliwe, że zadzwonią już teraz - ale czy z ofertami tymi najlepszymi, to nikt CI na sto procent nie powie. Niektórym udaje się dostać dobrą propozycje wcześniej innym później. U mnie zwykle najlepsze pojawiały się cztery, trzy miesiąc przed końcem umowy. W każdym bądź razie pismo warto wysłać nawet teraz, może się uda dostać coś ciekawego wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arktur Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Prosze Was o pomoc. Moj problem polega na tym, że CP probuje wycofac sie z ustalen zawartych telefonicznie . 10 stycznia zadzwoniłem do COK z pytaniem jak zakonczycumowe. Konsultant oczywiscie powiedział mi coi jak, ale jednoczesnie przedstawil mi oferte moim zdaniem dosc atrakcyjną. Otrzymalem bowiem pakiet familijny max hd pakietem film hd, cinemax hd, hbo hd i hbogo, sport hd oraz ipla mix to moje minimalne zobowiazanie i dodatkowo ipla film i serial do 31.03.2015, a i dodatkowo vod na caly okres umowy. To wszystko za 99.90 z umowa na 15 miesiecy. Zgodzilem sie ale pod warunkiem ze obejmie mnie nowapromocja smart dom, gdyz posiadam dwa numery w plusie. Konsultant przyznal ze jak Najbardziej przysluguje mi ta promocja i zaznaczyl ja w zamowieniu. Po moim pytaniu dotyczacym wysokosci platnosci otrzymalem. Informacje iz wynosic one beda przez 4 mce po 44,90 a nastepne 11 mcy 49,90. Usatysfakconowany ta oferta wyrazilem zgode na jejnatychmiastowe uruchomienie przez co zrezygnowalem zprawa do rezygnacji z umowy zawartej na odleglosc. Na koniec rozmowy konsultant odczytal mi raz jeszcze zakres umowy i platnosci po uwzglednieniu rabatu smart dom. Dnia nastepnego otrzymalemsms zCP iz moja przestala spelniac warunki promocji. Po telefonie do COK otrzymalem informacje iz umowa zostala zawarta na 15 mcy co dyskwalifikuje ja z udzialu w promocji smart dom a tymsamym moje zobowiazania nie uwzgledniaja rabatu i wynosza przez 4 mce 89.9 a przez 11 99.90. Oczywiscie zlozylem reklamacje poinformowanomnie zedzial reklamacji odslucha rozmowe i o ile potwierdzi sie to co mowie umowa zostanie anulowana i zacznie obowiazywac stara. I tu mam pytanie dlaczego ma to dzialac tylko w jedna strone czyli na moja niekorzysc. Ja podpisalem korzystna dla mnie umowe i dlaczego polsat bedzie probowal sie z niej wycofac. Co zrobic by tak nie bylo. I pytanie wdruga strone co zrobic jak beda mnie chcieli ugotowacz ta niekorzystna dla mnie umowa. Z gory dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Po primo powiedziałeś "sakramętalne" TAK jak sam zauważyłeś umowa weszła w życie natychmiast. A nie mogłeś się dogadać tak że umowa wejdzie dopiero gdy zapoznasz się z warunkami na papierze mogłeś,ale myślałeś że złapałeś CP za nogi a to oni Ciebie złapali za "dyndadełka". Ratunek masz taki że jeśli się potwierdzą słowa konsultanta ( w razie czego poproś o przesłanie pliku mailem) to muszą to anulować,jak nie to idź/ dzwoń do rzecznika praw konsumenta- on powinien ich "postawić do pionu " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 @arktur No to Ci konsultant ładnie pobajerzył, nie dość że umowa 15 miesięczna nie uprawnia do skorzystania do tej promocji, to zdaje się, że w ogóle aneks także... Zresztą mniejsza o to, ważne że ewidentny błąd pracownika. Generalnie możliwości zachowania się CP jest kilka: mogę namawiać Cię byś pozostał na tych warunkach z jakimś rabatem, mogę zaproponować umowę na innych warunkach, a najprawdopodobniej - anulują umowę. Co do uznania warunków, które wynegocjowałeś, to bym specjalnie nie liczył na cuda i w zasadzie zrobić z tym niewiele możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarebgd Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Na początku witam serdecznie jako nowy użytkownik tego forum. Jestem użytkownikiem CP od dawna. W tamtym roku dałem się wrobić w promocję na LTE i dostałem rabat 50%. Umowę na tv miałem 5 miesięcy za free i 10 płatne 99,90, bo mam premium pakiet. Dziś do mnie dzwonili i proponują mi umowę na 29 miesięcy i pierwsze 6 za 89 pózniej 99,90 a do tego co mam dokładają 4 kanały VOD. Oferta śmiechu warta. Byłem u kumpla w punkcie CP i jakby dał mi ofertę 5 free i 10 płatnych miesięcy to tracę rabat na LTE te 50%. Dodam, że umowa kończy mi się za trochę ponad 4 miesiące. Ktoś miał podobnie w negocjacjach? Co byście jako bardziej doświadczeni doradzali? I co najważniejsze, ile mogę ugrać w obecnej sytuacji? Oczywiście wypowiedzenie wyślę, bo bez tego ani rusz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Aby na pewno tracisz ten rabat ? Jakiś czas temu pytałem o to samo tu: viewtopic.php?p=1015584#p1015584 i zobacz odpowiedź 2 posty dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarebgd Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jak chciałem 15 miesięcy w tym 5 darmo to w punkcie CP było napisane, że się nie łączy i tracę. A przez telefon powiedział, że nie ma innej opcji jak 15 miesięcy, w tym 4 pierwsze za 90, a reszta 99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vattax Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 No, jeżeli kumpel daje Ci ofertę gdzie 5 za free a 10 za 89,90 zł, czyli mniej niż masz obecnie (99,90 zł) to stracisz rabat na LTE. Musiałbyś podpisać umowę np. 5 za free i 10 za 99,90 (jak masz teraz) bo takie są warunki promocji LTE (kwota abonamentu nowego aneksu nie może być niższa od dotychczasowej). A skoro nie wysłałeś wypowiedzenia to nie dziw się, że przez telefon dostajesz taką fatalną ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 W tamtym roku dałem się wrobić w promocję na LTE Ojej. Przystawili ci pistolet (ewentualnie procę) do głowy, cichcem podłożyli papiery z inną treścią, niż myślałeś, czy jednak świadomie zdecydowałeś, że chcesz skorzystać z danej oferty? Na czym polegało to "wrobienie", jeśli faktycznie miało miejsce? I co najważniejsze, ile mogę ugrać w obecnej sytuacji? 24/8 to raczej maksimum, zresztą bardzo przyzwoite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarebgd Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wrobili mnie z przepustowością LTE. Jest fajnie jak jest pakiet danych, a jak się kończy to prędkość spada do 0,2-0,8 mb/s i jest tragedia. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem, bo myślałem że jest czas, ale trzeba to zrobić jak najszybciej. Umowa na 24 miesiące nie wchodzi w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.