Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamacja napisana w połowie maja na brak Polsatu HD ESPN i Polsatu Sport News. Dziś kontakt z ich strony tel. zastrzeżony. W ramach rekompensaty dostałem na 6 miesięcy paczkę kanałów HBO gratis ( liczone od lipca 6 miesięcy - czerwiec gratis ). Miałem do wyboru jeszcze paczkę Cinemax lub Filmbox.

Aktualnie pakiet Universe + 6xC plus multiroom ( dwie karty ) oraz pace pvr za 59 zł na 12 miesięcy - maj za darmo - plus teraz pakiet kanałów HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam reklamację złożyłem 2 maja. 5 maja dostałem maila, że przekazano moje zgłoszenie do działu reklamacji. W tamtym tygodniu wysłałem maila z zapytaniem na jakim etapie jest moja reklamacja. Dostałem szybka odpowiedź, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 4 czerwca. Do teraz nic nie dostałem ani maila ani telefonu. Jeśli nie odezwą się do 24:00 to rozumiem że moja reklamacja zostanie rozpatrzona na moja korzyść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również składałem reklamację 2 maja i 5 otrzymałem potwierdzenie na maila.

30 dzień minął 4 maja o 24:00. Dzisiaj się kontaktowałem z nimi telefonicznie i Pani konsultantka powiedziała mi że oni wczoraj wysłali do mnie pismo i że w związku z tym termin został dotrzymany? Czy powinienem otrzymać odpowiedź pisemnie w ciągu 30 dni czy wystarczy że oni tego 30 to wyślą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czyli do mnie pewnie też wysłali list. Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi.

 

A od kiedy do doręczeń w tego rodzaju sprawach mają zastosowanie przepisy KPA ? :>

Życzę powodzenia w batalii z nc+, ale na początek proponuję zmianę prawnika ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi.

 

A od kiedy do doręczeń w tego rodzaju sprawach mają zastosowanie przepisy KPA ? :>

Życzę powodzenia w batalii z nc+, ale na początek proponuję zmianę prawnika ;-)

 

Rzeczywiście źle to sformułowałem nie chodzi o KPA, ale akurat w tym przypadku chodziło mi, że zachowali 30dniowy termin (tak jak w KPA gdzie liczy się data stempla), nie jestem prawnikiem stąd ten błąd. A prawnika nie zmienię bo jest bardzo dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja telefonicznie dowiedziałem się że reklamacja na brak Polsatu HD niezasadna ;/ i reklamację odrzucono jednocześnie proponując podpisanie nowego kontraktu z dekoderem który odbiór będzie umożliwiał (jakiś obłęd).

 

Niezasadna? :shock: Nie gwarantują odbioru kanału zapisanego w umowie i reklamacja jest niezasadna? Nie no, to co oni wyczyniają, to przechodzi ludzkie pojęcie. Jak tylko mi się skończy umowa, rezygnuję z tego, bo tak nie można ludzi traktować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś otrzymałem list (zwykły) nadany 2013-06-03 (czas mieli do 2013-06-04) na brak odbioru Polsat HD

w którym to piszą, że odsłuchali rozmowę, i jest im przykro z powodu nieprecyzyjnych informacji dotyczących dostępności kanału Polsat HD.

Wyjaśniają, że aktualnie na moim sprzęcie nie jest on dostępny, i nieznany jest termin jego udostępnienia.

 

W ramach rekompensaty przyznano mi odbiór opcji Filmbox HD do 31.12.2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7).

 

Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB.

 

Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem, ''

 

Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca :D Pfffffff....

Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne.

 

Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.''

 

Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja składałem reklamacje na brak Polsatu HD telefonicznie. Chciałem wymienić sagecomy na ADB. Telefon 30 dnia rozpatrywania reklamacji że rozwiązanie umowy i podpisanie nowej z dekoderami ADB. W cyfrze płaciłem 157 zl z opcja TV 3D umowa do 01.02.2014 W nc + 143zl za platinium HBO i HISTORY HD, a po uznaniu reklamacji platinium 99zl, 10 zł za dekoder, 0 za multiroom 1,99 zl za History HD i 20zl znizki w pierwszym rachunku za brak history hd przez te 2 miesiące gdy nie moglem go odbierać na sprzęcie c+ czyli po przejściu do nc + zyskałem 46zl miesiecznie i jestem zadowolony. A i umowa na 12 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja reklamowałem brak: POLSAT HD , HIstory Hd i tp i niestety dają płatnego ADB - znowu reklamacja i pytanie o możliwość powrotu do starej oferty cyfry.Teraz każą czekać na kontakt z konsultantem - i to trwa już dłuuugo.Po ponaglaniu piszą:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż Pana prośba jest w trakcie rozpatrywania. W związku z tym bardzo proszę o cierpliwe oczekiwanie na kontakt telefoniczny.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z wyrazami szacunku,

 

parodia pomyłek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7).

 

Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB.

 

Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem, ''

 

Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca :D Pfffffff....

Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne.

 

Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.''

 

Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają :/

 

Mam dokładnie taką samą sytuację. W efekcie postępowanie reklamacyjne trwa już drugi miesiąc a operator nadal nie wywiązuje się z umowy. Ciekawe czy nc+ podeszłaby z podobnym zrozumieniem do abonenta, który nie wywiązałby się ze swojej części umowy i opłacał np. tylko połowę wysokości rachunku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7).

 

Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB.

 

Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem, ''

 

Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca :D Pfffffff....

Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne.

 

Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.''

 

Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają :/

 

Dali z wielka łaską i Cinemax, i Filmbox na cały okres umowy do 31-10-2014 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

powiedzcie mi jak to jest z tymi 10 dniami na odstapienie od umowy ?

 

Na moim przygladzie, tj,:

 

Mialem stara umowe wazna do 31.05. W tym dniu rozmawialem z konsultantem, z ktorym 'doszedlem do porozumienia' na nowy pakiet. Zapytal mnie czy ma mi to wlaczyc 31.05 czy 1.06. Powiedzialem ze chce dopiero od 1.06 (czyli nowa umowa, a nie przedluzenie starej). Czy w takim wypadku moge zrezygnowac z tej umowy do 10.06 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...