lukas_wrocek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Platinium z PACE PVR - 99zł, multiroom (osobna karta) - 0zł, Philips PVR - 20zł, HBO na 9 miesięcy 0zł. Czyli miesięcznie 119zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinezzz77 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 U mnie reklamacja została uznana. Potwierdzone wprowadzenie w błąd przez konsultantkę. Cofnięcie migracji i powrót do wypowiedzenia z dniem 31.05. Kasę za czerwiec mają przelać z powrotem na konto. Poczekamy, aż się ten bajzel posprząta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wczoraj napisałem email co z moją reklamacją na brak Polsatu HD i odpisali że maja czas do 5-06 czyli do jutra .Dam znać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Reklamacja napisana w połowie maja na brak Polsatu HD ESPN i Polsatu Sport News. Dziś kontakt z ich strony tel. zastrzeżony. W ramach rekompensaty dostałem na 6 miesięcy paczkę kanałów HBO gratis ( liczone od lipca 6 miesięcy - czerwiec gratis ). Miałem do wyboru jeszcze paczkę Cinemax lub Filmbox. Aktualnie pakiet Universe + 6xC plus multiroom ( dwie karty ) oraz pace pvr za 59 zł na 12 miesięcy - maj za darmo - plus teraz pakiet kanałów HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam reklamację złożyłem 2 maja. 5 maja dostałem maila, że przekazano moje zgłoszenie do działu reklamacji. W tamtym tygodniu wysłałem maila z zapytaniem na jakim etapie jest moja reklamacja. Dostałem szybka odpowiedź, że reklamacja zostanie rozpatrzona do 4 czerwca. Do teraz nic nie dostałem ani maila ani telefonu. Jeśli nie odezwą się do 24:00 to rozumiem że moja reklamacja zostanie rozpatrzona na moja korzyść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eventer4 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Również składałem reklamację 2 maja i 5 otrzymałem potwierdzenie na maila. 30 dzień minął 4 maja o 24:00. Dzisiaj się kontaktowałem z nimi telefonicznie i Pani konsultantka powiedziała mi że oni wczoraj wysłali do mnie pismo i że w związku z tym termin został dotrzymany? Czy powinienem otrzymać odpowiedź pisemnie w ciągu 30 dni czy wystarczy że oni tego 30 to wyślą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam, czyli do mnie pewnie też wysłali list. Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Chyba nie "bez potwierdzenia" tylko listem zwykłym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi. A od kiedy do doręczeń w tego rodzaju sprawach mają zastosowanie przepisy KPA ? :> Życzę powodzenia w batalii z nc+, ale na początek proponuję zmianę prawnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eventer4 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ja telefonicznie dowiedziałem się że reklamacja na brak Polsatu HD niezasadna ;/ i reklamację odrzucono jednocześnie proponując podpisanie nowego kontraktu z dekoderem który odbiór będzie umożliwiał (jakiś obłęd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Czy jest szansa po złożeniu reklamacji otrzymać history sd za 0zł , w umowie jest history hd za 1,99zł ale towar jest nie zgodny z umową i do dnia otrzymania umożliwiającego odbioru wersji hd powinien być udostępniony za 0zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Rozmawiałem z prawnikiem u mnie w pracy i zgodnie z KPA jak wyślą ostatniego dnia to dotrzymali terminu. Jednakże jeśli wyślą bez potwierdzenia (chyba nie są tacy głupi) to zawsze możesz powiedzieć że nic nie dostałeś i to na nich spoczywa ciężar udowodnienia doręczenia listu. Ja teraz czekam co tam napiszą bo jak nie uznają reklamacji to będę kontynuował ścieżkę prawną ale już w porozumieniu z prawnikiem, żeby to miało ręce i nogi. A od kiedy do doręczeń w tego rodzaju sprawach mają zastosowanie przepisy KPA ? :> Życzę powodzenia w batalii z nc+, ale na początek proponuję zmianę prawnika Rzeczywiście źle to sformułowałem nie chodzi o KPA, ale akurat w tym przypadku chodziło mi, że zachowali 30dniowy termin (tak jak w KPA gdzie liczy się data stempla), nie jestem prawnikiem stąd ten błąd. A prawnika nie zmienię bo jest bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja cały czas czekam na włączenie Canal+ Family i Canal+ Family 2 od miesiąca jak już mam umowę ale cisza w eterze. 8 czerwca mija 30 dni jak złożyłem reklamację niestety zero odzewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Odpowiedź powinieneś otrzymać listownie, ja tak miałem przy złożonej reklamacji(przyszła po 30 dniach) ewentualnie wyslij meila z zapytaniem czy już ją rozpatrzyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja telefonicznie dowiedziałem się że reklamacja na brak Polsatu HD niezasadna ;/ i reklamację odrzucono jednocześnie proponując podpisanie nowego kontraktu z dekoderem który odbiór będzie umożliwiał (jakiś obłęd). Niezasadna? Nie gwarantują odbioru kanału zapisanego w umowie i reklamacja jest niezasadna? Nie no, to co oni wyczyniają, to przechodzi ludzkie pojęcie. Jak tylko mi się skończy umowa, rezygnuję z tego, bo tak nie można ludzi traktować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajakubek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja dziś otrzymałem list (zwykły) nadany 2013-06-03 (czas mieli do 2013-06-04) na brak odbioru Polsat HD w którym to piszą, że odsłuchali rozmowę, i jest im przykro z powodu nieprecyzyjnych informacji dotyczących dostępności kanału Polsat HD. Wyjaśniają, że aktualnie na moim sprzęcie nie jest on dostępny, i nieznany jest termin jego udostępnienia. W ramach rekompensaty przyznano mi odbiór opcji Filmbox HD do 31.12.2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień : ''Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7). Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB. Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, '' Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca Pfffffff.... Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego : ''Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.'' Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pekari87 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam ja składałem reklamacje na brak Polsatu HD telefonicznie. Chciałem wymienić sagecomy na ADB. Telefon 30 dnia rozpatrywania reklamacji że rozwiązanie umowy i podpisanie nowej z dekoderami ADB. W cyfrze płaciłem 157 zl z opcja TV 3D umowa do 01.02.2014 W nc + 143zl za platinium HBO i HISTORY HD, a po uznaniu reklamacji platinium 99zl, 10 zł za dekoder, 0 za multiroom 1,99 zl za History HD i 20zl znizki w pierwszym rachunku za brak history hd przez te 2 miesiące gdy nie moglem go odbierać na sprzęcie c+ czyli po przejściu do nc + zyskałem 46zl miesiecznie i jestem zadowolony. A i umowa na 12 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 ja reklamowałem brak: POLSAT HD , HIstory Hd i tp i niestety dają płatnego ADB - znowu reklamacja i pytanie o możliwość powrotu do starej oferty cyfry.Teraz każą czekać na kontakt z konsultantem - i to trwa już dłuuugo.Po ponaglaniu piszą: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż Pana prośba jest w trakcie rozpatrywania. W związku z tym bardzo proszę o cierpliwe oczekiwanie na kontakt telefoniczny. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z wyrazami szacunku, parodia pomyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień : ''Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7). Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB. Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, '' Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca Pfffffff.... Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego : ''Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.'' Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają Mam dokładnie taką samą sytuację. W efekcie postępowanie reklamacyjne trwa już drugi miesiąc a operator nadal nie wywiązuje się z umowy. Ciekawe czy nc+ podeszłaby z podobnym zrozumieniem do abonenta, który nie wywiązałby się ze swojej części umowy i opłacał np. tylko połowę wysokości rachunku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 No i dostałem odpowiedź w ostatni dzień : ''Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że obecnie trwają prace nad uruchomieniem kanału Polsat HD dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień prosimy o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (k. 7). Wyjaśniam, że istnieje możliwość wycofania przedłużenia Umowy z 18 kwietnia 2013 roku, na które wyraził Pan zgodę podczas rozmowy. Po anulacji oferty promocyjnej, będzie Pan mógł skorzystać z propozycji kontynuowania kontraktu z dekoderem ADB. Proszę o przesłanie w kolejnej korespondencji czy jest Pan zainteresowany przedstawionym rozwiązaniem. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, '' Czyli nawet nie mam możliwości cofnięcia migracji tylko jak zadzwoniłem dają mediaboxa za 199zl i mam czas uwaga do 15 czerwca Pfffffff.... Odpisałem że w ramach rekompensaty jestem w stanie przyjąć Filmbox/Cinemax/Erotyki na okres umowy i uwaga treść email-a zwrotnego : ''Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wniosek został przyjęty jako zgłoszenie reklamacyjne. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie Regulaminowym, czyli do 30 dni. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.'' Ręce z nogami odpadają...Nie żeby mi zależało na Polsacie HD ale ich obsługa klienta jest tak żałosna że nawet w Irlandii się chowają Dali z wielka łaską i Cinemax, i Filmbox na cały okres umowy do 31-10-2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja przy zgłoszeniu reklamacji w ramach rekompensaty poprosiłem o HBO na sześć miesięcy,teraz widzę że mogłem żądać na cały okres umowy.Ale odpowiedzi na reklamacje jeszcze nie dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Z tym całym okresem raczej ciężko,mi po pierwszej reklamacji odmówili , dalej już o HBO na cały okres umowy nie walczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Witam, powiedzcie mi jak to jest z tymi 10 dniami na odstapienie od umowy ? Na moim przygladzie, tj,: Mialem stara umowe wazna do 31.05. W tym dniu rozmawialem z konsultantem, z ktorym 'doszedlem do porozumienia' na nowy pakiet. Zapytal mnie czy ma mi to wlaczyc 31.05 czy 1.06. Powiedzialem ze chce dopiero od 1.06 (czyli nowa umowa, a nie przedluzenie starej). Czy w takim wypadku moge zrezygnowac z tej umowy do 10.06 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Czas liczy się od daty zawarcia umowy, bo wtedy ją "podpisałeś" W Twoim przypadku jest 1 dzień różnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.