time machine Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Dzisiaj złożyłem reklamację telefonicznie, którą oficjalnie mi przyjęto. Sprawa wygląda następująco - moja umowa z c+ kończy się wraz ostatnim dniem czerwca, wysłałem wypowiedzenie w maju i rozdzwoniły się telefony od konsultantów. Jako, że marny ze mnie negocjator, zgodziłem się w ubiegłym tygodniu (czwartek) na podpisanie nowej umowy z nc+ na platinum+hbo+cinemax+filmbox na 12 miesięcy za 149zł. Dokładnie tyle samo placiłem dotąd za pakiet presiż. Dzisiaj poszedłem do punktu odebrać nową umowę oraz mediaboxa. Oczywiście nie zerknąłem dokładnie co podpisałem, bo śpieszyłem się do pracy (tak wiem, [beep]a ze mnie) i dopiero później zorientowałem się, że na umowie nie ma cinemaxów i filmboxów. Zadzwoniłem i przyjęli mi zgłoszenie reklamacji - facet stwierdził, że będą musieli przesłuchać nagranie. Chciałabym się tylko dowiedzieć czy powinienem coś jeszcze zrobić oprócz tego, aby nie dać się jeszcze bardziej wyrolować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.groszak Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Jesli zawarłem dzisiaj umowę na tel z informacja czy jestem świadom tego ze VOD nie działają na Pace oraz brak polsat hd itd moge w związku z tym złożyć reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Z tego powodu już nie bo zostałeś o tym poinformowany, więc jesteś świadom braku tych opcji i kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.groszak Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 szkoda bo przy przedłużeniu nie chcieli wymienić miałem nadzieje ze jednak uda się ich w tą stronę przechytrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Dziś platforma uwzględniła wreszcie słuszność reklamacji dotyczącej braku możliwości odbioru na moim dekoderze PACE PVR 500 kilku stacji (Polsat HD, ESPN America, Polsat Sport News, History HD). W ramach rekompensaty dostałem darmowy dostęp do stacji History w wersji sd do końca okresu minimalnego umowy i wyksięgowanie należności abonamentowej za miesiąc lipiec br. Dodam, że wcześniejsza odpowiedź przedstawiała tylko możliwość cofnięcia umowy i zawarcia nowej z dekoderem ADB czym nie byłem zainteresowany z uwagi na posiadaną przeze mnie na dysku kolekcję filmów, której nie chciałem utracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Do mnie dzwonili wczoraj i dostałem HBO na pół roku gratis. Nie miałem czasu za bardzo rozmawiać więc się zgodziłem. Temat dotyczy oczywiście braku Polsatu HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabler Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Do mnie również dzwonili wczoraj i mogłem sobie wybrać jeden z trzech pakietów: Filmbox, Cinemax albo HBO na 6 miesięcy i po 6 miesiącach automatycznie wyłączone. Oczywiście wybrałem HBO. Jeżeli do końca grudnia nic nie zdziałają to chyba ponownie wyślę reklamację Jak na razie to ta fuzja coraz bardziej mi się podoba bo dostaję więcej niż miałem wcześniej (c+ kompakt HD) za mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Polsatu HD według zapewnień konsultanta nie będzie do końca mojej umowy czyli do końca kwietnia 2014r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 pytanko czy można zerwać umowę ze względu na brak polsatu hd na odbiornikach cyfry, czy to ma sznse przejsc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 czy jest jakiś numer tel pod który można dzwonić w sprawie reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zerwać nie ale możesz zgłosić reklamacje 223104545 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 a czemu nie moge zerwac skoro to jest niezgodne z ofertą która prezentowali, jest to nie dotrzymanie warunków umowy więc chyba można zerwac umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Za pięknie by było, można zerwać ale wiąże się to z karą umowną, sam osobiscie czekam na rozpatrzenie juz 2 reklamacji - pierwsza oczywiście klapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Gdyby klient był nieugięty i skierował sprawę we właściwe miejsce, to by wygrał, bo w takiej sytuacji można zerwać umowę, ale komu by się chciało walczyć z nc+... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 to jak uważacie można wypowiedzieć umowę bez kary czy nie? ktoś próbował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Bez kary nie, zresztą zgłoś reklamacje że chcesz zerwać umowe z powodu braku Polsatu HD to zobaczysz co ci odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Brak Polsatu HD - to cienki argument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam. Moja reklamacja dotycząca tego, iż konsultant przy przedłużeniu umowy nie poinformował mnie wcześniej że do pakietu C+ nie wchodzą pozostałe kanały, typu Mini Mini, Planete, Domo itp, zakończyła się dla mnie pomyślnie. Na dwa dni przed upływem 30 - dniowego terminu ww kanały zaczeły świecić. W międzyczasie dowiadywałam się o to czy reklamacja została juz rozpatrzona. Poinformowano mnie, że mają czas do dziś czyli do 28.06. Jednak bez żadnej odpowiedzi sami włączyli te kanały na na ICOK pojawił się wpis MULTI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtinho90 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Reklamacja złożona 1. czerwca Powód: brak kanałów HBO (wynegocjowane na 6 m-cy). Odpowiedź dzisiaj, że rozmowa została odsłuchana, ale konsultant nie proponował HBO. Reklamacja odrzucona W odpowiedzi potwierdzenie darmowego maja i przyznanego jednorazowego rabatu w wysokości 40 zł do czerwcowej faktury (błędnie naliczone opłaty przy lutowym przedłużeniu w n). Wczoraj przyszła faktura. I co? Po rabacie ani śladu. Dziś napisałem reklamację na brak rabatu i odwołanie od tej, która została rozpatrzona negatywnie. Poprosiłem również o udostępnienie nagrań rozmów z konsultantem, bo nie wydaje mi się, żebym aż tak się pomylił, zwłaszcza że od początku jęczałem o HBO. I tu pytanie do was: jest taka możliwość czy może te rozmowy są do odsłuchu tylko dla nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.groszak Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 na jaki adres mozna wysylać reklamacje czy przez formularz na www? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Reklamacje złóż telefonicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.groszak Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Na jaki nr na infolinie czy jest nr do dzialu reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 223104545 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Przez formularz też można ja tak składałem reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 witam mam oto taki problem, miałem dwie umowy w cyfrze start i kompak telefon z nc+ i przedłuzyłem jedną umowe z multiroomem. drugiej nie chciałem przedłużać bo chciałem miec jedną umowę. przedłużyłem i OK. po 10 minutach drugi telefon dzwoni ktos z nc+ i mówi ze w sprawie przedłuzenia umowy. Mówie ze 10 minut wcześniej przedłuzyłem umowę i ze jest OK a Pani mówi że nie widzi tego w systemie i mówi ze trzeba to zrobic jeszcze raz. tylko że jej chodziło o tą druga umowę podła tylko numer i nie skapowałem sie ze chodzi o druga umowe i jak ona mówi ze trzeba jeszcze raz no to przedłuzylismy znowu na tych samych zasadach co pierwsza umowa. Patrze w system potem bo cos mnie tchneło i mam przedłuzone obie umowy z multiroomem a ja chce miec tylko jedną umowę bo druga mi nie jest potrzebna. pierwsza reklamacja odrzucona, zrobiłem drugą i znowu czekam pewnie znowu 30 dni bo pierwsza tyle trwała równo 30 dni Jak na razie abonamentu nie opłacam i to zaznaczyłem w reklamacji że zaczne opłacać w momencie rozwiązania problemu ktoś podpowie jak rozwiązać mój problem? jak teraz mi odrzucą reklamacje to ide z tym do gazet niech opiszą jak działa i oszukuje nc+ Czy Rzecznik do spraw konsumentów pomoże mi w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.