Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj złożyłem reklamację telefonicznie, którą oficjalnie mi przyjęto. Sprawa wygląda następująco - moja umowa z c+ kończy się wraz ostatnim dniem czerwca, wysłałem wypowiedzenie w maju i rozdzwoniły się telefony od konsultantów. Jako, że marny ze mnie negocjator, zgodziłem się w ubiegłym tygodniu (czwartek) na podpisanie nowej umowy z nc+ na platinum+hbo+cinemax+filmbox na 12 miesięcy za 149zł. Dokładnie tyle samo placiłem dotąd za pakiet presiż. Dzisiaj poszedłem do punktu odebrać nową umowę oraz mediaboxa. Oczywiście nie zerknąłem dokładnie co podpisałem, bo śpieszyłem się do pracy (tak wiem, [beep]a ze mnie) i dopiero później zorientowałem się, że na umowie nie ma cinemaxów i filmboxów. Zadzwoniłem i przyjęli mi zgłoszenie reklamacji - facet stwierdził, że będą musieli przesłuchać nagranie.

Chciałabym się tylko dowiedzieć czy powinienem coś jeszcze zrobić oprócz tego, aby nie dać się jeszcze bardziej wyrolować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś platforma uwzględniła wreszcie słuszność reklamacji dotyczącej braku możliwości odbioru na moim dekoderze PACE PVR 500 kilku stacji (Polsat HD, ESPN America, Polsat Sport News, History HD). W ramach rekompensaty dostałem darmowy dostęp do stacji History w wersji sd do końca okresu minimalnego umowy i wyksięgowanie należności abonamentowej za miesiąc lipiec br. Dodam, że wcześniejsza odpowiedź przedstawiała tylko możliwość cofnięcia umowy i zawarcia nowej z dekoderem ADB czym nie byłem zainteresowany z uwagi na posiadaną przeze mnie na dysku kolekcję filmów, której nie chciałem utracić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie również dzwonili wczoraj i mogłem sobie wybrać jeden z trzech pakietów: Filmbox, Cinemax albo HBO na 6 miesięcy i po 6 miesiącach automatycznie wyłączone. Oczywiście wybrałem HBO. Jeżeli do końca grudnia nic nie zdziałają to chyba ponownie wyślę reklamację ;) Jak na razie to ta fuzja coraz bardziej mi się podoba bo dostaję więcej niż miałem wcześniej (c+ kompakt HD) za mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja reklamacja dotycząca tego, iż konsultant przy przedłużeniu umowy nie poinformował mnie wcześniej że do pakietu C+ nie wchodzą pozostałe kanały, typu Mini Mini, Planete, Domo itp, zakończyła się dla mnie pomyślnie. Na dwa dni przed upływem 30 - dniowego terminu ww kanały zaczeły świecić. W międzyczasie dowiadywałam się o to czy reklamacja została juz rozpatrzona. Poinformowano mnie, że mają czas do dziś czyli do 28.06. Jednak bez żadnej odpowiedzi sami włączyli te kanały na na ICOK pojawił się wpis MULTI+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja złożona 1. czerwca Powód: brak kanałów HBO (wynegocjowane na 6 m-cy). Odpowiedź dzisiaj, że rozmowa została odsłuchana, ale konsultant nie proponował HBO. Reklamacja odrzucona :crazy:

 

W odpowiedzi potwierdzenie darmowego maja i przyznanego jednorazowego rabatu w wysokości 40 zł do czerwcowej faktury (błędnie naliczone opłaty przy lutowym przedłużeniu w n). Wczoraj przyszła faktura. I co? Po rabacie ani śladu.

 

Dziś napisałem reklamację na brak rabatu i odwołanie od tej, która została rozpatrzona negatywnie. Poprosiłem również o udostępnienie nagrań rozmów z konsultantem, bo nie wydaje mi się, żebym aż tak się pomylił, zwłaszcza że od początku jęczałem o HBO. I tu pytanie do was: jest taka możliwość czy może te rozmowy są do odsłuchu tylko dla nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam oto taki problem, miałem dwie umowy w cyfrze start i kompak

telefon z nc+ i przedłuzyłem jedną umowe z multiroomem. drugiej nie chciałem przedłużać bo chciałem miec jedną umowę. przedłużyłem i OK.

 

po 10 minutach drugi telefon dzwoni ktos z nc+ i mówi ze w sprawie przedłuzenia umowy. Mówie ze 10 minut wcześniej przedłuzyłem umowę i ze jest OK a Pani mówi że nie widzi tego w systemie i mówi ze trzeba to zrobic jeszcze raz. tylko że jej chodziło o tą druga umowę podła tylko numer i nie skapowałem sie ze chodzi o druga umowe i jak ona mówi ze trzeba jeszcze raz no to przedłuzylismy znowu na tych samych zasadach co pierwsza umowa. Patrze w system potem bo cos mnie tchneło i mam przedłuzone obie umowy z multiroomem a ja chce miec tylko jedną umowę bo druga mi nie jest potrzebna.

 

pierwsza reklamacja odrzucona, zrobiłem drugą i znowu czekam pewnie znowu 30 dni bo pierwsza tyle trwała równo 30 dni

Jak na razie abonamentu nie opłacam i to zaznaczyłem w reklamacji że zaczne opłacać w momencie rozwiązania problemu

 

ktoś podpowie jak rozwiązać mój problem?

 

jak teraz mi odrzucą reklamacje to ide z tym do gazet niech opiszą jak działa i oszukuje nc+

 

Czy Rzecznik do spraw konsumentów pomoże mi w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...