korek2 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Ale jak Ci włączą to już nie możesz zrezygnować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 No cóż kanały właczyli Canal+ Family i Canal + Family 2 ale do tego mam pozostałe z paczki Canal+ I zastanawia mnie dlaczego i jakim cudem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 A takim że do końca czerwca jest promocja na paczkę 6xC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Pierwsze słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Takie info dostałem w czasie składania reklamacji z powodu braku paczki 6xC+ w ICA. Zresztą parę osób na tym forum też miało taka informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Potwierdzam. Do końca czerwca mam mieć dostęp do pełnej paczki C+ na warunkach promocyjnych. Taką informację pozyskałem od konsultanta podczas rozmowy telefonicznej. Ponadto w chwili obecnej negocjuję w ramach postępowania reklamacyjnego dostęp do pakietu 2x C+ Film, C+, C+Sport lub paczki HBO do końca trwania umowy (w związku ze złożeniem reklamacji z uwagi na brak kanału Polsat HD, Polsat News Sport i ESPN America). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Panowie , migrowałem do nowej oferty c+ silver z pełną paczką c+ do końca umowy. na ica mam napisane CANAL+ SILVER (oczywiście cały czas zgodnie z ustaleniami świeci cała paczka) czy powinno się interweniowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Reklamacje napisalem 23 maja (brak kanałow,wiadomo jakich),dzisiaj tel i jako rekompesate dwie propozycje: Cinemax lub Filmbox na 6 mies free,wybralem pierwszą opcje. Po 5 min swieciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kiedy migrowałeś? ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Dokladnie 23 kwietnia, stara umowa byla do konca tegoz mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eventer4 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ja telefonicznie dowiedziałem się że reklamacja na brak Polsatu HD niezasadna ;/ i reklamację odrzucono jednocześnie proponując podpisanie nowego kontraktu z dekoderem który odbiór będzie umożliwiał (jakiś obłęd). Niezasadna? Nie gwarantują odbioru kanału zapisanego w umowie i reklamacja jest niezasadna? Nie no, to co oni wyczyniają, to przechodzi ludzkie pojęcie. Jak tylko mi się skończy umowa, rezygnuję z tego, bo tak nie można ludzi traktować. Kontaktowałem się z infolinia jeszcze kilkukrotnie zawsze ta sama odpowiedz że mam złożyć kolejną reklamację. W otrzymanej reklamacji miałem zapis że mogę powrócić do wcześniejszej oferty, więc wczoraj złożyłem telefonicznie taką dyspozycję. Dzisiaj telefon i rabat w postaci 1 miesiąca abonamentu + dostęp do History (w SD) przez cały okres umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Nie no teraz to już są jaja! Minęło 40 dni od mojego kolejnego zgłoszenia reklamacyjnego więc postanowiłem zadzwonić do nich i wiecie co się dowiedziałem? Że odpowiedź została już udzielona tyle, że ja jej nie otrzymałem! Pani mi ją przeczytała na co ja mówię, że to jest odpowiedź na moje pierwsze zgłoszenie i tu pani mi mówi, że na drugie jest taka sama odpowiedź! Sęk w tym, że drugie zgłoszenie dotyczyło czego innego! Nie mogę z nimi już co to [beep]a ma znaczyć? Kompletne lekceważenie i nie ma na to żadnego rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 No jaja są faktycznie spore. Ja wynegocjowałem silver z opcją c+ platinum (3 razy konsultant to powtarzał na moją prośbę) . Wszytko działa jak należy ale denerwowało mnie ze w ica jest zaznaczony silver i nie ma wzmianki o c+ platiunum. Więc zadzwoniłem do BOK. Miły pan podaje mi info że w mojej umowie nie ma wzmianki o opcji c+platinum ! Bardzo go dziwiło że działają mi wszystkie c+(a przecież powinny). Polecił żeby złożyc reklamację . Ręce opadają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie no teraz to już są jaja! Minęło 40 dni od mojego kolejnego zgłoszenia reklamacyjnego więc postanowiłem zadzwonić do nich i wiecie co się dowiedziałem? Że odpowiedź została już udzielona tyle, że ja jej nie otrzymałem! Pani mi ją przeczytała na co ja mówię, że to jest odpowiedź na moje pierwsze zgłoszenie i tu pani mi mówi, że na drugie jest taka sama odpowiedź! Sęk w tym, że drugie zgłoszenie dotyczyło czego innego! Nie mogę z nimi już co to [beep] ma znaczyć? Kompletne lekceważenie i nie ma na to żadnego rozwiązania? Mam lepiej. Wysłałem zgłoszenie 9.05 na podstawie telefonu od konsultanta w sprawie reklamacji i zaniechania dalszego kontaktu mimo obietnicy - podobno nie otrzymali 16.05 ponowienie - najpierw twierdzili, że był do mnie telefon 31.05. Teraz - że 11.06 wysłali mi pismo. W ICA widnieje jakaś dodatkowa opcja, której nie zamawiałem - podobno rozmawiali ze mną 01.06 - nie było takiej rozmowy. Wysłałem im billing rozmów przychodzących i wychodzących z dni 31.05 i 01.06. Proponują mi powrót do starej umowy - ale najpierw czekam na ustalenie, czy podtrzymują zdanie swojego konsultanta z 09.05, że mogę odstąpić od umowy bezkosztowo na podstawie mojej rezygnacji z dnia 02.04. Jeśli tak, to chyba to zrobię, bo każde zapytanie do nich to kopanie się z koniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Od dłuższego czasu czytam z ciekawości historie abonentów byłej e-Nki i C+ z tym nowym stworem pn.nc+ i szokuje mnie to,że tak dajecie sobą pomiatać,obraża się Was,okłamuje,wręcz opluwa z chciwości,aby wymusić od Was coraz więcej pieniędzy za coraz mniejsze świadczenia wobec Was,a Wy drodzy abonenci tego chytrego stwora zwanego nc+ pozwalacie na to wszystko trwając w jakichś idiotycznych sporach z najemnymi niedouczonymi pracownikami tej nowej platformy satelitarnej. Dlaczego nie składacie wypowiedzeń uzasadniając je właśnie oszukańczymi działaniami wobec Was tego operatora?!Jest zasada,że warunków umowy muszą dotrzymywać obydwie strony i jeżeli jedna z nich tego nie robi,to druga ma prawo od umowy odstąpić bez żadnych obciążeń,a wręcz sama może dochodzić odszkodowania od strony łamiącej obowiązującą umowę!Dlaczego chcecie być z kimś,kto już na samym początku swojej z Wami "współpracy" traktuje Was jak śmiecie,oszukuje,okłamuje i za to żąda jeszcze wysokiej opłaty!!Gdzie Wasz honor,poczucie własnej godności?!Sprzedaliście to tej nieuczciwej wobec Was platformie za nędzne kanały tv?Współczuję Wam,ale to Wy sami im na pozwoliliście swoją uległością i brakiem zdecydowanych działań dochodzenia tego,co Wam się należy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Ja im stawiam ultimatum w tej chwili, więc nie mów, że wszyscy. Po kolejnej odpowiedzi, a dokładnie jej braku lub niepełnej sprawa zostanie skierowana do rzecznika. Chcę im dać ostatnią szansę, brak współpracy z ich strony = koniec pobłażania z mojej i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Jeżeli kogoś obraziłem,to przepraszam,ale gdy czytam jak nc+postępuje i zachowuje się wobec "swych" abonentów w większości bez pytania ich o zgodę,na siłę zaciągniętymi w jej szeregi z eNki i C+,jest nawet dla mnie,nie zainteresowanego bezpośrednio tym problemem,obrażające i wywołujące złość,że byle francuski wy[beep]ek mamuta traktuje moich rodaków jak ostatnie śmieci,jak ludzi niegodnych jego uwagi,mimo że wyciąga swe chciwe łapska po ich pieniądze!To właśnie "śmieciowe" traktowanie abonentów przez właścicieli nc+,a w szczególności przez zatrudnionych przez nich naszych rodaków na stanowiskach tzw.konsultantów,którzy za marne pieniądze dopuszczają się na swoich rodakach oszukańczych praktyk,jest najbardziej ohydne!!Jeszcze raz przepraszam wszystkich obrażonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Dużo jest racji w tym co piszesz. Przyznam szczerze, że z moich obserwacji jako byłego abonenta Cyfry+ wynika, że w tamtej firmie obowiązywały zupełnie inne standardy obsługi klientów. To czego teraz się doświadcza ze strony nc+ zakrawa na ponury żart. Dzisiaj gdy podczas rozmowy z konsultantem zasygnalizowałem, że chciałbym do końca tygodnia definitywnie sfinalizować sprawę rekompensaty w związku z brakiem niektórych kanałów gwarantowanych umową, a jeśli to nie nastąpi to wstrzymam się z uregulowaniem należności abonamentowej za czerwiec, konsultantka z rozbrajającą szczerością oznajmiła cyt. "Dobrze, rozumiem. To proszę nie płacić" i na tym została zakończona rozmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dixon86 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam , moge w jakis sposób odstąpic od umowy jesli telewizja przez prawie tydzien(6 dni) nie działa,?? Jako, ze firma nie wie co zrobić i kazali mi czekac na przyszłanie nowego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 To zależy czy brak odbioru jest związany z brakiem sygnału z uwagi na lokalizację, która uniemożliwia ze względów technicznych odbiór sygnału, czy dlatego, że dostałeś niesprawny sprzęt. Nie wiem jak to działa w nc+, ale za czasów Cyfry gdy były problemy z odbiorem (brak sygnału) to na podstawie zaświadczenia wydawanego przez autoryzowanego montera Cyfry+, z którego wynikało, że nie masz technicznych możliwości odbioru Cyfry+ można było rozwiązać umowę. Z treści Twojego posta wnioskuję, że sytuacja może być związana z wadliwym sprzętem do odbioru (dekoderem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dixon86 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 no w Krakowie raczej z brakiem sygnału raczej brak problemów, wiec to odpada. siła sygnału 100%, jakosc ok.50% czyli tak jak zawsze bylo. Dzwonilem kilka razy i oni poprostu nie wiedzą co to jest i proszą o cierpliwosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 To wygląda tak jakby był problem z przesyłaniem uprawnień na kartę. Prawdę powiedziawszy po raz pierwszy słyszę o takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dixon86 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 no przez telefon dyktowalem im nr karty, jakies uprawnienia dekodera ale stwiewrdzili ze tam jest ok, a mimo wszystko te uprawnienia wysyłali dwukrotnie i nic. Przez telefon mi mowiono zebym starał sie o jakas rekompensate ale prawde mowiac wolałbym juz sie z nimi pozegnać I jeszcze jedno we wtorek jakos ma przyjechac kurier z nowym dekoderem i umową. A moje pytanie jest takie czy wstrzymac sie w takim razie z podpisywaniem jej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Rzeczywiście muszę przyznać, że standard obsługi w Cyfrze + i ten w NC+ to przepaść - w Cyfrze zawsze było kompetentnie, szybko, wszystko od ręki i bez kręcenia, że "nie wiedzą, nie mogą, nie znają, nie potrafią" gdy coś schrzanili. W NC+ dopiero doczekałem się odpowiedzi na moje żądania. Otóż po ponad miesiącu w końcu ktoś się ze mną skontaktuje by przedstawić nową ofertę tak bym mógł odbierać wszystkie kanały. A jak nie zaakceptuję - mogę anulować umowę zgodnie z odstąpieniem z 2.04. Jestem o krok od tego drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marfo Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam. Moja sprawa z NC+ wygląda następująco. Reklamacja na brak Polsatu HD i pozostałych programów, brak otrzymania umowy, oraz to że drugi dekoder jest starym dekoderem SD cyfry i nie dzialają mi programy w multiroom została złożona 14.05. dodatkowo jako rozwiązanie proponuję wymianę dekoderów na takie które umożliwią odbiór (konsultant od siebie dodał że to mają być ADB). Dostałem pismo które potwierdza złożenie i jest w nim napisane że w ciągu 30 dni zostanie udzielona odpowiedź. Dzisiaj termin minął, kontaktu z ich strony zero, umowy oczywiście nie dostałem, choć rachunki na bieżąco jakoś pocztą docierają. Dlatego też sam do nich przedzwoniłem, konsultant potwierdził że reklamacja nie została rozpatrzona, ale powinna zostać zamknięta 13.06. Po dłuższych rozmowach zapytałem wprost i wyjaśniłem że 30 dni mineło czyli uznali moją reklamacje, no i w takim wypadku gdzie mogę odebrać dekodery. Oczywiście nie można mam czekać itd. więc zaczęło się przełączanie po działach w których nikt nic nie może. Doszło do rozmowy z panią konsultantką z działu chyba utrzymaniowego, która mi wyjaśniła że w moim obecnym pakiecie czyli silver + 6xC+ oraz HBO nie mogą mi dać dekoderów ADB bo nie mają takiej możliwości i jedynie od pakietu Gold. No to wysłuchałem ich propozycji na gold i tu mnie zamurowało bo owszem dostanę Gold czyli 2 programy mniej i do tego HBO ale mam 10 zł więcej płacić z ich nowymi dekoderami. Wyjaśniłem pani że chyba ma mnie za idiotę że zgodzę się na takie warunki i zażądałem rozmowy z przełożonym. Pojawił się jakiś pan który jedynie potwierdził że jest kolejnym który nic nie może, i potwierdza to co powiedziała konsultantka. Jestem tak wkur... tą sprawą że nie odpuszczę im tego. I chciałbym zapytać co radzicie w takiej sytuacji jeszcze zrobić. Bo dla mnie sprawa jasna, 30 dni minęło, zaznaczyłem co mnie interesuje, nie odpowiedzieli czyli równoznaczne z tym, że przyjeli, teraz czekam na dekodery. Sorry że takie długie ale chciałem dokładnie wyjaśnić. Pozdrawiam i czekam na jakieś ciekawe rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.