Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ja już nie wiem jak do nich przemawiać o co tu [beep] chodzi ktoś mi wytłumaczy? Oni są :crazy:

 

Chyba o to, że w aneksie do umowy(czy w innym dokumencie już nie pamiętam jakim) widnieje napis, że niektóre kanały nie działają na dekoderach byłej cyfry i nie są podstawą do jakiejkolwiek reklamacji. To tak jakby nagle cinemax czy filmbox przestał nadawać przez tydzień z powodu jakiejś awarii. Abonent nie ma prawa żądać rekompensaty za ten okres. To samo jest z Polsatem HD. Wina leży po stronie nadawcy nie dostawcy i ot cała różnica. NC+ nie odpowiada za działania nadawców. Jak jakiś kanał gwarantowany zakończy emisję to nie mamy prawa do wypowiedzenia umowy ze względu na brak programu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co mnie to interesuje? Nikt mnie przy migracji o tym nie informował i życzę sobie mieć taką samą ofertę programową jak ci co mają dekodery ADB bo płacę tyle samo. Od 24 marca nie mam tych kanałów i co tak to ma być już do końca? No żarty jakieś chyba? Poza tym o jakim aneksie mówisz? Ja żadnego aneksu nie podpisywałem i nie wyrażałem zgody. Inna sprawa to, że od 24 marca nie potrafią mi dostarczyć umowy wraz z regulaminem dlatego nawet nie wiem na czym stoję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina leży po stronie nadawcy nie dostawcy i ot cała różnica.

Większych bzdur w tym temacie od dawna nie słyszałem.. Oczywiście, że wina leży po stronie dostawcy, bo oferuje wszystkim (a przynajmniej oferował, bo pewnie teraz gdy nadworny prawnik odkrył, że jest to nie do odkręcenia, to tego babola prostuje moc gwiazdek i haczyków) kanały, które jest w stanie dostarczyć tylko niektórym. Nawet cyfra.tv potwierdził, że:

Z tego co zaobserwowałem:

nc+ to tylko brand marketingowy, który wykorzystują defakto dwa podmioty ITI i Canal+ Cyfrowy. Jeśli przy podpisywaniu umowy z NC+ zdecydujesz się na pozostaniu przy sprzęcie C+ to twoim usługodawcą pozostaje Canal+ Cyfrowy - sprzęt nie obsługuje Conax - bark umowy licencyjnej na Polsat HD itd. - brak odbioru. Jeśli wybierasz sprzęt ADB operatorem twojej umowy zostaje ITI - dekoder obsługuje system conax, a operator posiada zawartą umowa na rozpowszechnianie Polsat HD itd. (umowa zawierana była nie na platformę N tylko na ITI właściciela platformy N - obecnie operatora NC+ - ale tylko na sprzęcie ADB).

Tak jak Kolega wyżej napisał nc+ to tylko marka i brand i nie jest spadkobiercą C+ czy N, nadal działają 2 firmy czyli C+ Cyfrowy i ITI które mają oddzielne umowy z dostawcami programów i sprzętu :D I jest tak jak napisał Kolega @profik 8)Może kiedyś powstanie nowa spółka, która będzie operatorem platformy o nazwie nc+ i przejmie zobowiązania poprzednich spółek ale na razie tak nie jest :D

Umowa Canal+ Cyfrowego z Polsatem: https://satkurier.pl/news/58433/polsat-w-cyfrze.html

Umowa ITI z Polsatem: https://satkurier.pl/news/65591/10-kanal ... u-w-n.html

 

Uważasz, że to wina Polsatu, że im nie dają za [beep] kanałów, których nie mają w umowie? Chyba nie. Rozumiem, że propaganda o niedobrym Polsacie, problemach technicznych (podpinanie systemu kodowania przez 2 miesiące, taa..) itp. jest nc+ jak najbardziej na rękę żeby przykryć swoją niekompetencję, ale nie rozsiewajmy tych bzdur.

 

- - - - - - - - -

NC+ nie odpowiada za działania nadawców. Jak jakiś kanał gwarantowany zakończy emisję to nie mamy prawa do wypowiedzenia umowy ze względu na brak programu

W tym sęk, że przy zakończeniu emisji kanału gwarantowanego odpowiada. Mimo, że nie jestem już abonentem, to z ciekawości przejrzałem regulamin nc+ i mamy rozdział V:

15. Dostawca usług zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zastąpienia programu innym

programem/ograniczenia liczby programów, wchodzących w skład Pakietów, Opcji Dodatkowych lub zastąpienia

Kolekcji VOD inną Kolekcją VOD/ograniczenia liczby Kolekcji VOD, z ważnych przyczyn prawnych,

ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych. Za ważne przyczyny, uznaje się w szczególności: utratę uprawnień

do rozprowadzania, nadawania, zaprzestanie nadawania przez nadawcę, zmianę satelity, niski poziom oglądalności,

niedostateczną jakość techniczną usługi uniemożliwiającą prawidłowe udostępnianie przez Dostawcę usług, jak również

zobowiązanie do określonych działań w związku z decyzją właściwego organu administracji lub orzeczeniem sądu.

16. W przypadkach, o których mowa w ust. 15 niniejszego Rozdziału, Dostawca usług poinformuje Abonentów

o zakresie zmian z co najmniej 30 - dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu

poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu 14 dni od otrzymania przez Abonenta informacji o proponowanych

zmianach, prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w

którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. W przypadku,

gdy z przyczyn leżących po stronie podmiotów trzecich za których działania Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności,

poinformowanie Abonenta przez Dostawcę usług nie było możliwe w terminie, określonym w niniejszym

ustępie, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy, w ciągu 30 dni od daty dokonania zmian, ze skutkiem

na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu

wypowiedzenia.

Masz jeszcze jakieś rewelacje do przekazania? :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dostałem odpowiedź :

 

"Nadmieniam, że kanały Polsat Sport News i POLSAT HD dostępne są tylko na terminalach ADB. W związku z powyższym jeśli jest Pan zainteresowany odbiorem tych programów proponuje wycofanie Umowy zawartej na pakiet Universe+ i wprowadzenie nowej ze sprzętem ADB.

 

Nadmieniam, że dekodery marki ADB wydawane są z pakietem CANAL+ GOLD lub wyższym. Wydanie sprzętu ww. producenta może wiązać się opłatą aktywacyjną i dzierżawą miesięczną."

 

Banda krętaczy :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj postanowiłem sobie z nimi trochę powojować. Zadzwoniłem do DUK (2222000191) gdzie konsultant początkowo próbował mnie trochę pościemniać ale kiedy zauważył, ze trafił mu się uświadomiony klient zaczął gadać do rzeczy. ;) Ale po kolei. Dla przypomnienia pod koniec kwietnia migrowałem z Cyfry na Silver+opcja Canal+Platinum(6C+)+MRcameleon+Pace(odebrany po kilku dniach).

 

1. Zaatakowałem gościa o brak wyszczególnionej OPCJI Canal+Platinum w ICA. Poprosił o kila minut na konsultacje z przełożonym i bieganie po działach po czym wrócił i oznajmił, że sprawa załatwiona i opcje mi uruchamia od 1 czerwca. Ja oczywiście nie dałem mu spokoju i zapytałem jak to uruchamia, skoro miała działać od 1maja i w sumie działa bo 6xC+ odbieram cały czas. Zaczął coś opowiadać, że do końca maja wszyscy co przedłużali umowy w maju mieli to za darmo, no ale szybko go zgasiłem stwierdzeniem, że umowę to ja przedłużałem jeszcze w kwietniu. Wtedy lekko się zmieszał ale podsumował, że tak czy inaczej od 1.czerwca wszystko będzie (nadal) działać i pojawi się w ICA. Koleś ewidentnie coś ściemniał, bo jeśli faktycznie byłbym na jakiejś promocji to w życiu by mi tego z miejsca nie włączył tylko kazał składać reklamacje i odsłuchiwaliby rozmowę. Mało tego. Ku mojemu zdziwieniu pół godziny po rozmowie w ICA w opcjach dodatkowych pojawił się nowy zapis ale brzmi on: Kanały CANAL+ Film i Premiere. Czy ktoś ma coś podobnego na swoim koncie ICA? Bo wcześniej ludzie pisali o Canal+Platinum OP...?!

 

2. Zaatakowałem o brak papierowej umowy która miała do mnie dotrzeć w 14 dni, a nie dotarła przez miesiąc choć korespondencja z pierwszym rachunkiem dotarła 2 tygodnie temu bez przeszkód. Dziwnym trafem okazało się, że umowa wysłana została właśnie dzisiaj. ;) Zobaczymy. Jak nie dotrze to za 2 tygodnie pomęczę ich znowu.

 

3. I na koniec zaatakowałem o brak Polsatu HD, ESPN America i Polsat Sport News. Co do ostatniego to gościu chciał mnie zbyć dopiskiem FTA przy tym kanale w ich ofercie na stronie, elokwentnie rozwijając skrót i tłumacząc, że to Free To Air i wystarczy, że wystawie sobie za okno antenę naziemną, podłącze do deka i już będę mógł odbierać. Ja mu na to, że są platformą telewizji satelitarnej i że sami mówią, że do obioru wystarczy antena satelitarna i nigdzie nie wspominają o potrzebie montowania anteny do tv naziemnej. Ostatecznie skoncentrowałem się jednak na PolsacieHD i ESPN America zaznaczając, że nikt mnie o braku tych kanałów przy migracji nie informował. Koleś jak to sam nazwał "szczerze" mi wytłumaczył, że to wina karty, deka, kodowania i transponderów polsatu z których programy te są nadawane. Wspomniał przy tym także o HistoryHD i jakimś kanale z pornosami. Mówił też, że wcześniej jeśli ktoś pytał to kazano im mówić, że te programy za jakiś czas na pewno będą dostępne, natomiast od jakichś 2 tygodni nowo zmigrowani są już informowani, że na sprzęcie po cyfrze kanały te nie będą odbierane. Po całym jego wywodzie stwierdziłem, że wnoszę o jakąś rekompensatę bo płacę, za coś co mi obiecano, a względy techniczne po ich stronie uniemożliwiają mi odbiór. Gość mówi, że w takim razie na mój kontrakt wpisuje reklamacje i pyta jaka rekompensata mnie satysfakcjonuje. Odpowiedziałem, że obniżenie abonamentu lub programy których obecnie nie odbieram czyli np. paczka HBO albo FilmBox. Facet zanotował, stwierdził, że mają na rozpatrzenie 30 dni ale zwykle jest do dużo krócej ;) i że albo dostane pisemną odpowiedź pocztą lub na maila, albo też ktoś się ze man skontaktuje telefonicznie w celu konkretnych ustaleń.

 

To tyle.

 

Sorry za przydługi wywód ale może komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja migrowałem z cyfry 26 kwietnia na pakiet Canal+Gold na kwotę 89zł tyle uzgodniliśmy z konsultantem a w ICA mam 134zl do zapłaty. Oczywiście złożyłem reklamację 1 maja ze wzgledu na nieprawidłowe naliczenie kwoty. Do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi z ich strony a mają czas do jutra na odpowiedz. Moje pytanie do kolegów, co teraz gdybym nie otrzymał zadnej odpowiedzi. Czy brak odpowiedzi znaczy, że zostaje przy kwocie 89zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3. I na koniec zaatakowałem o brak Polsatu HD, ESPN America i Polsat Sport News. .

 

.

 

Nie wiem jak w Twoim przypadku, ale u mnie po odsłuchaniu rozmowy i potwierdzeniu że konsultant nie wspominał że będzie brak tych kanałów zaproponowali mi anulowanie umowy i przejście na nową z dekoderami ADB. To już wolę nie mieć tych kanałów. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj w ostatni dzień (30 dzień) dostałem na maila taką odpowiedź na reklamację dodatkowych usług, których odbierać nie mogę:

 

"Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że rozmowa przeprowadzona 25 marca 2013 roku została odsłuchana. Podczas jej trwania zdecydował się Pan na kontynuację Umowy

na warunkach promocyjnych.

 

Wyjaśniam, że konsultant nieprecyzyjnie poinformował Pana o ofercie dostępnej w ramach nowej Umowy, za co serdecznie przepraszam.

 

Mając na uwadze powyższe, informuję, że w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem Doradca nc+ w celu ustalenia warunków dalszego korzystania z usług nc+.

 

Jestem przekonana, że specjalnie przygotowana oferta spełni Pana oczekiwania.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt."

 

Pytanie czy reklamacja jest rozpatrzona w odpowiednim czasie, bo mi się wydaję, że do 30 dni to powinni już mi przedstawić rozwiązanie problemu a nie odwlekać w nieskończoność.

 

 

 

 

EDIT, dzwonił do mnie gość i chciał dać tunery ADB z aktywacjami i miesięcznymi opłatami - nie dziękuję.

 

Stanęło na tym, ze od jutra idzie nowa umowa z aktualnym sprzętem.

 

Było:

PACE - 0zł

MR - 10zł

Platinium 99zł + do końca roku HBO

Philips PVR 20zł do MR

i była umowa na 12 miesięcy o kwietnia liczona.

 

Teraz jest po cofnięciu migracji i jej wznowieniu na nowych warunkach:

Bonifikata 60zł z tytułu reklamacji

PACE 0zł

MR 0zł

Platinium 99zł + 9 miesięcy HBO

Philips PVR 20zł do MR

umowa 12 miesięcy liczona od 1 czerwca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj w ostatni dzień (30 dzień) dostałem na maila taką odpowiedź na reklamację dodatkowych usług, których odbierać nie mogę:

 

"Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że rozmowa przeprowadzona 25 marca 2013 roku została odsłuchana. Podczas jej trwania zdecydował się Pan na kontynuację Umowy

na warunkach promocyjnych.

 

Wyjaśniam, że konsultant nieprecyzyjnie poinformował Pana o ofercie dostępnej w ramach nowej Umowy, za co serdecznie przepraszam.

 

Mając na uwadze powyższe, informuję, że w najbliższym czasie skontaktuje się z Panem Doradca nc+ w celu ustalenia warunków dalszego korzystania z usług nc+.

 

Jestem przekonana, że specjalnie przygotowana oferta spełni Pana oczekiwania.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt."

 

Pytanie czy reklamacja jest rozpatrzona w odpowiednim czasie, bo mi się wydaję, że do 30 dni to powinni już mi przedstawić rozwiązanie problemu a nie odwlekać w nieskończoność.

 

 

 

 

EDIT, dzwonił do mnie gość i chciał dać tunery ADB z aktywacjami i miesięcznymi opłatami - nie dziękuję.

 

Stanęło na tym, ze od jutra idzie nowa umowa z aktualnym sprzętem.

 

Było:

PACE - 0zł

MR - 10zł

Platinium 99zł + do końca roku HBO

Philips PVR 20zł do MR

i była umowa na 12 miesięcy o kwietnia liczona.

 

Teraz jest po cofnięciu migracji i jej wznowieniu na nowych warunkach:

Bonifikata 60zł z tytułu reklamacji

PACE 0zł

MR 0zł

Platinium 99zł + 9 miesięcy HBO

Philips PVR 20zł do MR

umowa 12 miesięcy liczona od 1 czerwca.

Czyli ile teraz łącznie płacisz z multiroomem? Pytam bo też dostałem na maila informacje o kontrakcie z przygotowaną ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...