Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoń do biura obsługi i tam się powołuj że reklamacja ma być uznana, ponieważ minął termin rozpatrzenia (30 dni). Mi termin mija 27.05 więc ja będę dzwonił za tydzień :)

 

ps. .Powołujesz się na regulamin umowy na abonament, nie mam jeszcze regulaminu NC+ ale w starej C+ był to artykuł 14 $12 "w przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia,uważa się , że reklamacja została uwzględniona.

 

ps2.Napisz co załatwiłeś

 

Właśnie jestem po rozmowie z infoliną.Reklamacja uznana.Pisali maila i dzwonili ,podobno ale nic nie otrzymałem.Dostałem w ramach rekompensaty paczkę "filmbox" i "cinemax" za darmo do 31.XII.2013,myślę że jest ok.

 

Pozdrawiam i wysyłajcie reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

20 kwietnia została zarejestrowana reklamacja dotycząca braku Polsatu HD i dziś mija miesiąc a ja nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.W ramach rekompensaty żądałem multiroomu w cenie abonentu.Posiadam pakiet gold.Mam pytanie co teraz mam zrobić?Było gdzieś napisane że gdy nie otrzyma się odpowiedzi do miesiąca reklamacja zostanie uznana.Gdzie mam dzwonić w tej sprawie i na jakie przepisy mam się powoływać.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi.

 

Mi właśnie minął 25 dzień :D Nikt nie dzwonił i jeszcze nie pisał.Coś się ''ruszy'' dam znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czekam już 3 tygodnie i nic...

proszę połączyć posty, coś pokpiłem :]

 

 

EDIT:

Odpisali mi

 

"...informuję, że konsultant wyjaśnił, że obecnie kanał Polsat HD nie będzie dla Pana dostępny. Aktualnie trwają prace nad uruchomieniem tego programu dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień proszę o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (kanał 7).

Informuję, że kanał History dostępny jest dla Pana w wersji SD. W związku z tym, że mnie może korzystać z wersji HD, przyznałam Panu zniżkę 100% na odbiór programu przez 6 miesięcy. W listopadzie 2013 roku proszę o kontakt z nc+ w celu przyznania promocji na kolejny okres...

I.

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Dział Relacji z Abonentami"

 

Morał z tego taki, że History HD NIGDY nie będzie na dekoderach C+ i własnych. Mają w głębokim poważaniu, że nie ma Polsat HD :crazy: I co to w ogóle za reklamacja? Nie uzyskałem NIC :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czekam już 3 tygodnie i nic...

proszę połączyć posty, coś pokpiłem :]

 

 

EDIT:

Odpisali mi

 

"...informuję, że konsultant wyjaśnił, że obecnie kanał Polsat HD nie będzie dla Pana dostępny. Aktualnie trwają prace nad uruchomieniem tego programu dla Abonentów platformy nc+. Do czasu usunięcia utrudnień proszę o korzystanie z przekazu stacji w wersji SD (kanał 7).

Informuję, że kanał History dostępny jest dla Pana w wersji SD. W związku z tym, że mnie może korzystać z wersji HD, przyznałam Panu zniżkę 100% na odbiór programu przez 6 miesięcy. W listopadzie 2013 roku proszę o kontakt z nc+ w celu przyznania promocji na kolejny okres...

I.

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Dział Relacji z Abonentami"

 

Morał z tego taki, że History HD NIGDY nie będzie na dekoderach C+ i własnych. Mają w głębokim poważaniu, że nie ma Polsat HD :crazy: I co to w ogóle za reklamacja? Nie uzyskałem NIC :censored:

 

Dostanę coś takiego i będą szczęśliwy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę obrażać konsultantów ale tam co pracują nie nadają się całkowicie do pracy. Czekam już 3 tygodnie na wyjaśnienie mojej sprawy i końca nie widać. Podpisałem w długim wekeendzie umowę na pakiet Universe+ z Canal+ Family i Canal+ Family 2 przez 2 miesiące gratis. Tak jest na stronie Nc+ i tak samo zapewniał mnie pan który podpisywał umowę. Niestety tych dwóch kanałów nie mam do dziś. Złożyłem reklamację w tej sprawie. Ale składając rozbawiło mnie podejście konsultantów do tematu. Otóż byli oni zdziwieni że ja chcę te kanały i z jakiej to racji?! Wychodzi na to że oni nie znają obecnych promocji a siedząc tam poprostu to co usłyszą to mówią. Pocztą dostałem tylko pism że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane i na tym póki co koniec. Skoro promocja jest na stronie nawet w punkcie Nc+ to dlaczego konsultanci o tym nie wiedzą? Żałuję że nie podpisałem umowy w punkcie. Ostatni raz podpisałem umowę telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...