Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Lecho, ja doskonale wiem, że chodzi o regulamin, ale mówienie o HBO, jako potencjalnym ekwiwalencie za Polsat HD jest po prostu nieporozumieniem.

 

ArtS

 

 

Nieporozumieniem jest to co wyprawiają , obiecując coś czego nie ma. Za błędy się płaci , jak będą dalej tą sprawę olewac to będzie kolejny skandal Uokik i antync+.

 

Chętnie zapomnę o Polsacie HD :) HBO to odpowiedni argument by pogorszyła mi się pamięc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybieram się ponownie do prawnika.

 

Wysłałem pismo odnośnie rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym ze względu na brak Polsatu HD. Wcześniej złożyłem reklamację o wprowadzeniu w błąd podczas przedstawiania oferty i późniejszej migracji. Reklamacja jest w trakcie rozpatrywania (mają czas do końca maja), natomiast na pismo odnośnie rozwiązania umowy dostałem taką odpowiedź: " uprzejmie informuję, że na podstawie przesłanego wniosku, rozwiązanie kontraktu zaplanowane zostało na 31 sierpnia 2013 roku. Zgodnie z warunkami oferty, z której Pani skorzystała, Dostawca usług ma prawo do naliczenia kary z tytułu przedterminowego rozwiązania Umowy, wysokości udzielonych Abonentowi ulg pomniejszonych o proporcjonalną ich wartość za okres świadczenia usług od dnia rozpoczęcia korzystania z usług".

 

To są JAJA. Nie polecam tej firmy, gdzie brak profesjonalizmu bije po oczach...

 

Ktoś spotkał się z taką sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem reklamację na kanały Polsat HD i Polsat Sport News. Nikt w ogóle nie poinformował mnie, choć dobrze wiedzieli że będę kanały odbierał na własnym dekoderze o tym, że nie będę ich miał. Zobaczymy co z tego wyjdzie! Mam nadzieję, że jakoś się uda coś utargować :) Reszcie również radzę dzwonić i reklamować, gdyż być może to przyśpieszy włączenie tych kanałów do oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie robią ze wszystkich nie licząc się z niczym i nikim!

Będzie długo ale może kogoś zainteresuje oto moja chronologiczna wojna z nimi o wypełnienie umowy czyli dołączenia brakujących kanałów, a w szczególności gwarantowanego Polsat HD. A, że jestem zawzięty i im tego nie odpuszczę to tak to wygląda jak poniżej :shock::D

 

6.04.2013 Telefonieczne zgłoszenie reklamacyjne na brak Polsatu HD oraz braku dostaczenia obiecanej umowy i regulaminu do niej

 

11.04.2013 dostaję odpowiedź pisemną ale na... maila!

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wysyłka Regulaminu akcji promocyjnej, z której skorzystał Pan przedłużając Umowę, nastąpi w najbliższym możliwym terminie. Serdecznie przepraszam za opóźnienie w dostarczeniu dokumentu.

 

Jednocześnie wyjaśniam, że zgodnie z informacjami przekazanymi podczas rozmowy telefonicznej z 6 kwietnia 2013 roku, aktualnie prowadzone są prace nad uruchomieniem przekazu kanału Polsat w jakości HD na wynajmowanym przez Pana terminalu.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

29.04.2013 Dostaję pisemną odpowiedź na brak Polsatu HD:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt.

 

Odpowiadając na zgłoszenia pragnę poinformować, że kanał POLSAT HD dostępny jest tylko na terminalach ADB. W związku z tym, jeśli jest Pan zainteresowany odbiorem tego kanału proponuję wycofanie Umowy zawartej na pakiet CANAL+PLATINUM i wprowadzenie nowej ze sprzętem ADB. Możliwe jest także przywrócenie poprzednio odbieranej oferty CYFRY+ z zachowaniem obowiązujących przed zawarciem konrtaktu z ITI warunków.

 

Jednocześnie informuję, że dekodery marki ADB wydawane są z pakietem CANAL+ GOLD lub wyższym. Wydanie sprzętu ww. producenta może wiązać się z opłatą aktywacyjną i dzierżawą miesięczną.

 

Proszę o informację zwrotną o podjętej decyzji do 15 maja 2013 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmię proszę o kontakt telefoniczny (801 055 505, 12 294 78 00) przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl)

 

4.05.2013 Dzwonię aby się dowiedzieć czy i ile będę musiał zapłacić za wymianę dekoderów na te odpowiednie pozwalające na odbieranie pełnej oferty programowej dostaję odpowiedź, że w moim przypadku będzie to koszt jednorazowy 249 zł! Nie zgadzam się na to ponawiam reklamację na brak Polsatu HD oraz nie dostarczenia umowy i regulaminu.

 

6.05.2013 Dostaję znowu pisemną na e-mail odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że obecnie brak jest możliwości wysłania do Pana regulaminu akcji promocyjnej z której Pan skorzystał. W przypadku pojawienia się możliwości wysyłki dokumentu, niezwłocznie zostanie przesłany. Przepraszam za opóźnienie i proszę o cierpliwość.

 

Potwierdzam także dostępność rozwiązania zaproponowanego Panu w związku z reklamacją. Jeśli jest Pan zainteresowany skorzystaniem z jednego z nich proszę o wiadomość do 15 maja 2013 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań chętnie udzielę informacji.

 

Tego samego dnia tym razem mailowo domagam się dostarczenia umowy i regulaminu do niej

 

17.05.2013 dostaję odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, potwierdzam informację, że 24 marca 2013 roku zdecydował się Pan na zawarcie Umowy o świadczenie usług (Oferta Wspólna) na 18 miesięczny okres oznaczony.

 

Wyjaśniam, iż w związku z aktualizacją oferty na Pana kontrakcie oraz zmianą dostawcy usług (na ITI Neovision Sp. z o.o.), Regulaminu Akcji Promocyjnej zostanie przesłany w późniejszym terminie. Obecnie nie posiadam informacji o dacie wysyłki wspomnianego dokumentu, gdyż uwarunkowane jest to względami technicznymi.

 

W związku z tym, przepraszam za zaistniałą sytuację oraz bardzo proszę o cierpliwość.

 

Jednocześnie informuję, że Pana zgłoszenie reklamacyjne zostało przekazane do właściwego działu. Wnioski Abonentów rozpatrywane są według kolejności wpływu. Regulamin Umowy o Abonament uwzględnia maksymalny okres weryfikacji wniosków reklamacyjnych, jako 30-dniowy.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Tego samego dnia piszę maila o chęci rezygnacji z umowy ale w związku z brakiem dostarczenia umowy oraz regulaminu do niej nie wiem z czym mam się liczyć, czy mogę zerwać z ich winy czy nie?.

 

20.05.2013 dostaję odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu. Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że dokument Umowy świadczenia usług jest potwierdzeniem warunków kontraktu uzgodnionych telefonicznie. Opóźnienie w wysyłce formularza nie stanowi naruszenia warunków Umowy.

 

Zgodnie ze wspomnianymi ustaleniami z 24 marca br., wybrał Pan:

 

- pakiet CANAL+ Platinum w cenie promocyjnej 109 zł (cena standardowa 149 zł),

- usługę Multiroom w cenie promocyjnej 10 zł (cena standardowa 20 zł),

- bezpłatne użytkowanie dekodera box+ (Sagemcom dsi87).

 

Czas oznaczony Umowy to 18 miesięcy obowiązujące do 30 września 2014 roku.

 

Wyjaśniam, iż zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie reklamacyjne zarejestrowane 7 kwietnia 2013 roku, mógł Pan złożyć dyspozycję wycofania ww. warunków Umowy, a przy tym powrócić do oferty obowiązującej przed 24 marca br. lub ponownie renegocjować zasady współpracy z platformą nc+.

 

Kolejny Pana wniosek reklamacyjny jest w trakcie rozpatrywania, zatem proszę o cierpliwość.

 

Wypowiedzenie jest skuteczne, jeżeli zostanie dokonane w formie pisemnej i przysłane listem poleconym na adres korespondencyjny:

 

ITI Neovision Sp. z o.o.,

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków

 

Pismo powinno zawierać numer Abonenta lub karty abonenckiej, dane osobowe, informacje o chęci rezygnacji z abonamentu oraz odręczny podpis Abonenta.

 

W celu rozwiązania kontraktu wraz z upływem czasu oznaczonego, niezbędnym jest zawarcie tej informacji w treści wypowiedzenia.

 

Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług, w przypadku rozwiązania Umowy przed upływem czasu oznaczonego (promocyjnego), Operator może naliczyć karę w wysokości udzielonego rabatu pomniejszonego o proporcjonalną jego wartość za okres świadczenia usługi od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

 

Regulamin dostępny jest na stronie http://www.ncplus.pl.

 

W razie pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

Dzień dzisiejszy wniosek reklamacyjny na brak Polsatu HD w dalszym ciągu w oczekiwaniu na odpowiedź.

 

Ja już nie wiem jak do nich przemawiać o co tu [beep]a chodzi ktoś mi wytłumaczy? Oni są :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie odpowiedzieli w ten sposób na reklamacje w sprawie braku polsatu hd,i reszty kanałów :

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, pragnę wyjaśnić, że kanały, które Pan wymienił dostępne są obecnie jedynie na dekoderach ADB. W związku z tym, proponuję zmianę oferty z wymianą na terminale dające dostęp do wspomnianych przez Pana kanałów. Jeżeli jest Pan zainteresowany ofertą, proszę o przesłanie korespondencji zwrotnej wraz z podaniem terminu, w jakim możemy się z Panem w tej sprawie kontaktować.

 

W przypadku pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

 

Z wyrazami szacunku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...