Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rzeczywiście muszę przyznać, że standard obsługi w Cyfrze + i ten w NC+ to przepaść - w Cyfrze zawsze było kompetentnie, szybko, wszystko od ręki i bez kręcenia, że "nie wiedzą, nie mogą, nie znają, nie potrafią" gdy coś schrzanili. W NC+ dopiero doczekałem się odpowiedzi na moje żądania.

 

Otóż po ponad miesiącu w końcu ktoś się ze mną skontaktuje by przedstawić nową ofertę tak bym mógł odbierać wszystkie kanały. A jak nie zaakceptuję - mogę anulować umowę zgodnie z odstąpieniem z 2.04.

 

Jestem o krok od tego drugiego.

 

U mnie jeszcze lepiej, miesiąc temu złożona reklamacja na brak opcji 6xC+. Po dwóch tygodniach potwierdzenie emailem że faktycznie konsultant przy migracji obiecał i umieszczenie tej opcji w ICA, A teraz najlepsze po kolejnych dwóch tygodniach (tzn. dzisiaj ) otrzymałem list że przyjeli moją reklamacje i odpowiedzą w ciągu 30 dni :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Moja sprawa z NC+ wygląda następująco. Reklamacja na brak Polsatu HD i pozostałych programów, brak otrzymania umowy, oraz to że drugi dekoder jest starym dekoderem SD cyfry i nie dzialają mi programy w multiroom została złożona 14.05. dodatkowo jako rozwiązanie proponuję wymianę dekoderów na takie które umożliwią odbiór (konsultant od siebie dodał że to mają być ADB). Dostałem pismo które potwierdza złożenie i jest w nim napisane że w ciągu 30 dni zostanie udzielona odpowiedź. Dzisiaj termin minął, kontaktu z ich strony zero, umowy oczywiście nie dostałem, choć rachunki na bieżąco jakoś pocztą docierają.

 

Dlatego też sam do nich przedzwoniłem, konsultant potwierdził że reklamacja nie została rozpatrzona, ale powinna zostać zamknięta 13.06. Po dłuższych rozmowach zapytałem wprost i wyjaśniłem że 30 dni mineło czyli uznali moją reklamacje, no i w takim wypadku gdzie mogę odebrać dekodery. Oczywiście nie można mam czekać itd. więc zaczęło się przełączanie po działach w których nikt nic nie może. Doszło do rozmowy z panią konsultantką z działu chyba utrzymaniowego, która mi wyjaśniła że w moim obecnym pakiecie czyli silver + 6xC+ oraz HBO nie mogą mi dać dekoderów ADB bo nie mają takiej możliwości i jedynie od pakietu Gold. No to wysłuchałem ich propozycji na gold i tu mnie zamurowało bo owszem dostanę Gold czyli 2 programy mniej i do tego HBO ale mam 10 zł więcej płacić z ich nowymi dekoderami. Wyjaśniłem pani że chyba ma mnie za idiotę że zgodzę się na takie warunki i zażądałem rozmowy z przełożonym. Pojawił się jakiś pan który jedynie potwierdził że jest kolejnym który nic nie może, i potwierdza to co powiedziała konsultantka.

 

Jestem tak wkur... tą sprawą że nie odpuszczę im tego. I chciałbym zapytać co radzicie w takiej sytuacji jeszcze zrobić. Bo dla mnie sprawa jasna, 30 dni minęło, zaznaczyłem co mnie interesuje, nie odpowiedzieli czyli równoznaczne z tym, że przyjeli, teraz czekam na dekodery. Sorry że takie długie ale chciałem dokładnie wyjaśnić. Pozdrawiam i czekam na jakieś ciekawe rozwiązania :)

 

 

A za dekodery ADB chcą naliczyć ci aktywacje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie to dostałem gorszą ofertę, bo Gold czyli bez C+ i C+Sport i do tego 10zl więcej niż obecnie płacę. Więc nawet nie zdążyłem zapytać o aktywację, bo akurat taka oferta mnie wcale nie interesuje. Ja składałem reklamacje i chcę aby do niej się ustosunkowali. Skoro tego nie zrobili to znaczy że ją przyjęli. Teraz wychodzi na to że sprzedają coś co nie działa tak jak należy za określoną kwotę, a następnie po reklamacji (zresztą po czasie) proponują żebym zapłacił 10 zł więcej stracił 2 programy i nareszcie działałoby to tak jak powinno od początku. Kpina...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak im się przypomniałem to myślałem że sobie żartują, po 30 dniach bez odpowiedzi i po potwierdzeniu przez konsultanta że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona, powołałem się właśnie na te 30 dni. No i cyrk się rozpoczął. Mam teraz silver z 6xC+ i HBO, reklamacja dotyczyła braku kanałów HD i multiroom bo zostałem z dekoderem SD, a nie wszystkie HD mają swoje odpowiedniki o czym mnie nie poinformowano. Najciekawsze, czyli propozycja z ich strony na moje jasne żądanie bo nie mam zamiaru czekać powyżej 30 dni: Paczka Gold czyli mniej o 2xC+, nowe dekodery, HBO zostaje ale 10zł więcej. No i nic z tego nie zejdą, więc nie wiem jak to się ma do rozpatrzenia reklamacji... Oni mimo tego ze 30 dni minęło, swoje warunki stawiają, a w reklamacji wyraźnie zaznaczyłem że chcę wymiany sprzętu na taki na którym to będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamację o braku w ica opcji 6 x C+ złożyłem na początku czerwca. Oczywiste że będę się im przypominał bo jest ryzyko że wyłączą mi 4 x c+ i zostawią same family.

Do tego nie mogę dopuścic.

Natomiast reklamację o brak polsatu hd i hbo hd złożyłem pozniej.

 

Oczywiście będę walczył o hbo za friko do końca umowy . Ta opcja mi wygasa w pazdzierniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze wam się nie przypominać, bo oni mają na rozpatrzenie 30 dni i jeżeli tego w tym czasie nie zrobią to wówczas reklamacja zostaje uznana i muszą zrobić to czego się domagaliście ;)

No i co z tego? Ja nie dostałem odpowiedzi na reklamację zgłoszoną 2 albo 3 maja zadzwoniłem z pytaniem i ze stwierdzeniem, że skoro nie dostałem odpowiedzi to reklamacja została uznana na co pani po dłużej chwili stukania w klawiaturę powiedziała mi, że odpowiedź wysłali! A ja nic nie dostałem no i co im mam zrobić? Jak im to mam udowodnić skoro oni wysyłają to zwykłym listem, a nie poleconym? Aż mi się ciśnie na usta scena z Misia "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" no właśnie i co ja im mogę zrobić na kompletne lekceważenie moich reklamacji? Bądź tu mądry :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież już mi babka powiedziała, że widzi w systemie wysłanie odpowiedzi z datą tam jakąś, a ja czegoś takiego nie otrzymałem.

 

To poproś o przesłanie na adres e-mail skanu pisma informującego o rozpatrzeniu Twojej reklamacji.

I co istotne czy doradca poinformował Cię o sposobie załatwienia Twojej reklamacji ?

 

A jeśli czujesz się bezsilny to możesz przyjąć taką taktykę jak ja tzn. nie zapłacić rachunku (właśnie tak uczyniłem po raz pierwszy od roku 2008, tj. od czasu gdy związałem się z Cyfrą+). Zobaczę jaka będzie ich reakcja, bo to co wyczyniają pozostawia wiele do czynienia. Możecie mieć oczywiście odmienne spostrzeżenia od moich, ale według mnie obecny standard obsługi abonentów to przepaść w porówaniu do tego jak działała Cyfra+. Wprawdzie doradcy podczas rozmów telefonicznych są bardzo mili i uprzejmi, ale nie są w stanie zaproponować konkretnych rozwiązań (odnoszę wrażenie, że "góra" nie pozostawiła im żadnego marginesu decyzyjnego i skupiają się wyłącznie na odbijaniu piłeczki).

 

kilka dni temu dostałem tel. z propozycją HBO , bo Polsatu HD nie bedzie dostępny dekoderach Cyfry+

 

Otrzymałeś HBO na cały czas trwania umowy, czy na 6 miesięcy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie również proponowali w ramach rekompensaty 6xCanal+ lub HBO na 6 miesięcy, ale nie przystałem na takie rozwiązanie, bo problem z dostępnością do niektórych kanałów będzie występował do końca okresu minimalnego umowy (lub do czasu wymiany dekodera na ADB, ale wiąże się to przecież z dodatkowymi opłatami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie "w ramach remkompesnaty" cofnęli do starego kontraktu z Cyfrą+. Ponoć nie mogli zweryfikować moich informacji na temat treści rozmowy przeprowadzonej z konsultantem i dokonanych w jej trakcie uzgodnień. :facepalm:

 

To ja się pytam: nagrywają, czy nie????? :/

 

Co więcej nikt mnie o tym nie uprzedził!!!! Po prostu "pewnego słonecznego dnia" straciłem dostęp do niektórych kanałów i zacząłem "węszyć".

 

Normalnie nic tylko ich porąbać! :chair:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Siemka sprawa wyglądała tak:

20130621_200913.jpg

 

tzn.brak wpisu że posiadam pełną ofertę Canal+.......kontakt z moderatorem/przedstawicielem NC+ z innego forum 8) i..... zapewnienie(email) że od przyszłej faktury będe miał zapis"Canal+Premiere" na fakturze

ps.chyba pomógł fakt wysłania Screna oferty z emaila :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez 3 mies. po dokonaniu migracji nie otrzymywałem faktur i wreszcie wczoraj się pojawiła na dekoderze, faktura na sporą kwotę, obejmująca kwiecień, maj i czerwiec.... i już na pierwszy rzut oka widziałem że kwota się nie zgadza. Po krótkiej analizie rachunku odkryłem że naliczana opłata za multiroom jest nieprawidłowa, 15 zł zamiast obiecywanych 10zł, co w skali 3 mies. daje już 15 zł w plecy :evil:

 

Jestem wściekły, bo zadzwoniłem na infolinię i konsultant stierdził że nie widzi problemu, ze według niego nalicza się OK. Nie zgodziłem się z nim i zażądałem złożenia reklamacji z prośbą o korektę. Ciekawe czy uwzględnią korektę a problem na fakturze lipcowej nie będzie się powtarzał. Jeśli problem zostanie zignorowany to z pewnością skorzystam z przywileju rozwiązania umowy z końcem lipca z powodu wyłączenia ESPN America. Nie zrezygnowałem z migracji choć mogłem, teraz płacę sporą kwotę, więc takie "wyłudzanie" dodatkowego piątaka co miesiąc bardzo mnie irytuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zakończyłem negocjacje w ramach postępowania reklamacyjnego (brak możliwości odbioru kanałów: Polsat HD, ESPN America, Polsat Sport News).

2 tygodnie temu nie przyjąłem propozycji dostępu przez okres 6 miesięcy do opcji HBO lub pełnego pakietu C+ w ramach rekompensaty.

Dzisiaj otrzymałem telefon z kolejną propozycją:

1) Anulowanie umowy zawartej 11 kwietnia w ramach migracji z Cyfry+ do nc+,

2) Zawarcie nowej umowy na okres 18 miesięcy obowiązującej od 1 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.

3) Pakiet Canal+ Silver za 64 zł, pełna opcja Canal+ przez cały czas trwania umowy za 0 zł, HBO przez 6 miesięcy za 0 zł.

4) Pozostaję przy PVR PACE 500 GB za 0 zł.

 

Jak wspomniałem umowa migracyjna z kwietnia została anulowana, a dzisiaj prowadząc rozmowę formalnie "występowałem" jako abonent Cyfry+ , a nie nc+. Jest jeszcze sprawa rozliczeń za abonament. tj. pobrania przez nc+ należności za maj i czerwiec przez nc+ tytułem umowy, która nie obowiązywała. Doradca nie był za bardzo przygotowany na takie pytanie i poinformował mnie, że jeśli kwestionuję zasadność naliczeń za ww. okres powinienem złożyć reklamację. Ale nie będę już kombinował bo przez 2 miesiące korzystałem z oferty nc+, więc przymknę na to oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...