Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przedłuzyłem umowe :

Universe+ 6 X Canal+ MR na 12msc 59zł

Konsultant przekonywał ze Maj mam za darmo a dzisiaj patrze w ICA i mam do zapłaty 44zł zadzwoniłem i kwota 59zł jest do zapłaty od czerwca .Moge zgłosic reklamacje za maj ?, rozmowe mam nagraną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że możesz. A nawet powinieneś :)

 

Ja napisałem im reklamację z propozycję zmiany dekodera bez pobierania najmniejszej nawet opłaty (obecnie mam moduł CI+). Chodziło o ESPN America i brak kodowania na nim. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi, ale będę was informować na bieżąco. Będę walczył do skutku, bo skoro na stronie piszą, że nie trzeba wymieniać sprzętu, to dla mnie jest oczywistym, że dostanę mój pakiet na starym sprzęcie.

 

A jeżeli odpowiedź będzie negatywna, nie omieszkam poinformować rzecznika konsumentów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem kolejną reklamację telefoniczną z żądaniem uruchomienia na moich dekoderach po starej cyfrze (jakby nie było jeden dzierżawiony) pełnej oferty z mojego pakietu, a jak nie to na bezpłatną wymianę dekoderów na odpowiednie umożliwiające odbieranie kanałów z mojej oferty :) Ja im tego nie podaruje będę ich nękał za każdym razem aż do skutku :) Jak mi pani wyliczyła to musiałbym na dzień dobry za wymianę dekoderów zapłacić 239 zł :shock: chyba ich pogięło, a umowa jest raczej wiążąca w obie strony nie? Więc im tego nie podaruje w tygodniu udam się jeszcze do Rzecznika Praw Konsumenta ni kuta nie podaruje 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddam im z miłą chęcią dzierżawiony sprzęt i dwa camelony nie zależy mi na tym. Chcę aby wymienili mi sprzęt na taki na którym będę bez problemu mógł odbierać pełną ofertę wraz z usługami dodanymi jakie mam w ramach abonamentu. A MR to dla mnie nie problem mam kabel w każdym pokoju 8)

Chyba, że komuś zależy na dwóch niezależnych kartach to możemy pomyśleć o cesji :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz na brak Polsatu HD i nie dzialajace Nc go:

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie usługa nc+ GO w przypadku Pana Umowy pozwala na korzystanie z zakładki Program TV oraz Radio (na sprzęcie Apple).

 

Używanie pozostałych opcji będzie możliwe po odbiorze dekodera ADB podczas przedłużania kontraktu na kolejny okres oznaczony. Posiadając wskazany sprzęt będzie Pan dysponował wymaganym hasłem.

 

Obecnie trwają prace w celu uruchomienia dostępu do kanału Polsat HD. Do czasu jego aktywowania, proszę korzystać z programu w jakości SD. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę i cierpliwość.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z wyrazami szacunku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co zrobisz jak ci dadzą adb za free i ich MR?będzie po reklamacji,czy to twój sposób na darmowe wyrwanie sprzętu n.?czy może jednak ci zależy aby jednak te kanały świciły na sprzęcie od cyfry?

No tu jest ryzyko. Mozna zyskac polsat hd a utracic niezależny MR. Jakby dawali niezalezne adb z dwiema kartami wzialbym od razu. Ale dlatego wole jednak cameleony z wiadomych wzgledow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios.....ale tu masz rację z tego mejla wynika że podczas kolejnego przedłużenia może być obowiązkowa wymiana na ADB a wtedy moje dekodery na Linux-ie w 100% mi wystarczą :D:wink:
jak możesz to rozwiń mi tą myśl na priv,bo ja tego dziadostwa też nie chcę nawet za dopłatą z ich strony.odpisz im na tego maila z zapytaniem jak masz to rozumieć,że i za rok adb też nie będzie cię kręcić i raczej zostaniesz przy tym co masz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.05 złożona reklamacja poprzez formularz kontaktowy - JUŻ DRUGA!!! ( bo pierwsza była na zawartość przedłużonego pakietu - w ICA był sam Universe bez 6xC+ ) na kwotę do zapłaty.

Zamiast 64 zł naliczone 159 zł !

To jest IMHO próba wyłudzenia!

Odpowiedź po 4 dniach na maila, że mają 30 dni na rozpatrzenie.

To ja się pytam teraz - do kiedy jest termin płatności i jak w przypadku , gdy miałem ( i mam nadal aktywne ) polecenie zapłaty dla C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.05 złożona reklamacja poprzez formularz kontaktowy - JUŻ DRUGA!!! ( bo pierwsza była na zawartość przedłużonego pakietu - w ICA był sam Universe bez 6xC+ ) na kwotę do zapłaty.

Zamiast 64 zł naliczone 159 zł !

To jest IMHO próba wyłudzenia!

Odpowiedź po 4 dniach na maila, że mają 30 dni na rozpatrzenie.

To ja się pytam teraz - do kiedy jest termin płatności i jak w przypadku , gdy miałem ( i mam nadal aktywne ) polecenie zapłaty dla C+

 

Ja mam podobny problem i zgłosiłem reklamację (oczekuję na jej rozpatrzenie). Nie mam polecenia zapłaty, więc zapłacę im tyle na ile się umówiliśmy z konsultantką. I mam ich w :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICA masz płatności wg cennika, czyli bez promocji. Dopiero jak Ci przyjdzie faktura, to będzie płatność taką jaką wynegocjowałeś

Chyba nie do końca prawdę piszesz.

Jestem abonentem prawie naście lat i co najmniej od 5 lat mam polecenie zapłaty i to co mam podane jako zaległość ZAWSZE się zgadzało z rachunkiem.

Który notabene nie otrzymuję na dekoderze bo mam PZ.

Nie mówię tu o np. zmianie pakietu, gdzie wtedy ceny są faktycznie cennikowe, ale to co mam w pakiecie zawsze się zgadzało i było juz po rabatach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...