ircios Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 dostałeś taki list? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Tak załączyłem kilka postów wyżej treść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweljank Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Witam. Przedłuzyłem umowe : Universe+ 6 X Canal+ MR na 12msc 59zł Konsultant przekonywał ze Maj mam za darmo a dzisiaj patrze w ICA i mam do zapłaty 44zł zadzwoniłem i kwota 59zł jest do zapłaty od czerwca .Moge zgłosic reklamacje za maj ?, rozmowe mam nagraną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Oczywiście, że możesz. A nawet powinieneś Ja napisałem im reklamację z propozycję zmiany dekodera bez pobierania najmniejszej nawet opłaty (obecnie mam moduł CI+). Chodziło o ESPN America i brak kodowania na nim. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi, ale będę was informować na bieżąco. Będę walczył do skutku, bo skoro na stronie piszą, że nie trzeba wymieniać sprzętu, to dla mnie jest oczywistym, że dostanę mój pakiet na starym sprzęcie. A jeżeli odpowiedź będzie negatywna, nie omieszkam poinformować rzecznika konsumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Tak załączyłem kilka postów wyżej treść. skoro dają ci taką możliwość to śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłosiłem kolejną reklamację telefoniczną z żądaniem uruchomienia na moich dekoderach po starej cyfrze (jakby nie było jeden dzierżawiony) pełnej oferty z mojego pakietu, a jak nie to na bezpłatną wymianę dekoderów na odpowiednie umożliwiające odbieranie kanałów z mojej oferty Ja im tego nie podaruje będę ich nękał za każdym razem aż do skutku Jak mi pani wyliczyła to musiałbym na dzień dobry za wymianę dekoderów zapłacić 239 zł chyba ich pogięło, a umowa jest raczej wiążąca w obie strony nie? Więc im tego nie podaruje w tygodniu udam się jeszcze do Rzecznika Praw Konsumenta ni kuta nie podaruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 a co zrobisz jak ci dadzą adb za free i ich MR?będzie po reklamacji,czy to twój sposób na darmowe wyrwanie sprzętu n.?czy może jednak ci zależy aby jednak te kanały świciły na sprzęcie od cyfry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Oddam im z miłą chęcią dzierżawiony sprzęt i dwa camelony nie zależy mi na tym. Chcę aby wymienili mi sprzęt na taki na którym będę bez problemu mógł odbierać pełną ofertę wraz z usługami dodanymi jakie mam w ramach abonamentu. A MR to dla mnie nie problem mam kabel w każdym pokoju Chyba, że komuś zależy na dwóch niezależnych kartach to możemy pomyśleć o cesji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 to powodzenia.daj znac co ci dali.ja sobie na starcie nie dam wcisnąc sobie usług internetowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 A co mi dadzą pewnie każą bulić tylko ja nie wydam tak od ręki ponad 200 zł, a o swoje będę walczył i nie mam zamiaru nic cofać bo jakby nie było umowa jest podpisana i zarówno ja i oni muszą się z niej wywiązywać chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 masz rację.umowa zobowiązuje w 2 strony.i nie ma,że boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@jkel Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Nie chcę wracać. Nie popuszczę jedynie opłat za History HD. Nie ma problemu, składałem reklamację (przez infolinię) i zażądałem wyłączenia History. Odliczyli mi 1,99 od majowej faktury, a kanał 71 już nie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Odpowiedz na brak Polsatu HD i nie dzialajace Nc go: "Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie usługa nc+ GO w przypadku Pana Umowy pozwala na korzystanie z zakładki Program TV oraz Radio (na sprzęcie Apple). Używanie pozostałych opcji będzie możliwe po odbiorze dekodera ADB podczas przedłużania kontraktu na kolejny okres oznaczony. Posiadając wskazany sprzęt będzie Pan dysponował wymaganym hasłem. Obecnie trwają prace w celu uruchomienia dostępu do kanału Polsat HD. Do czasu jego aktywowania, proszę korzystać z programu w jakości SD. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację i proszę i cierpliwość. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z wyrazami szacunku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Standardowa odpowiedź odnośnie Polsatu HD ale te prace trwają już prawie dwa miesiące, a bulić trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniew Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 a co zrobisz jak ci dadzą adb za free i ich MR?będzie po reklamacji,czy to twój sposób na darmowe wyrwanie sprzętu n.?czy może jednak ci zależy aby jednak te kanały świciły na sprzęcie od cyfry? No tu jest ryzyko. Mozna zyskac polsat hd a utracic niezależny MR. Jakby dawali niezalezne adb z dwiema kartami wzialbym od razu. Ale dlatego wole jednak cameleony z wiadomych wzgledow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 @reniew sie rozumie @grzejnik,to co,jak umowa ci sie bedzie kończyć to adb łykasz?a mi brzmi to tak,że teraz migrujesz ze sprzętem cyfry i przy przedłużeniu umowy(np.za rok) będą wciskać na siłę adb. obym sie mylił....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 @ircios Nigdy nie wezmę parowanego dekodera ,ale tu masz rację z tego mejla wynika że podczas kolejnego przedłużenia może być obowiązkowa wymiana na ADB a wtedy moje dekodery na Linux-ie w 100% mi wystarczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 @ircios.....ale tu masz rację z tego mejla wynika że podczas kolejnego przedłużenia może być obowiązkowa wymiana na ADB a wtedy moje dekodery na Linux-ie w 100% mi wystarczą jak możesz to rozwiń mi tą myśl na priv,bo ja tego dziadostwa też nie chcę nawet za dopłatą z ich strony.odpisz im na tego maila z zapytaniem jak masz to rozumieć,że i za rok adb też nie będzie cię kręcić i raczej zostaniesz przy tym co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 1.05 złożona reklamacja poprzez formularz kontaktowy - JUŻ DRUGA!!! ( bo pierwsza była na zawartość przedłużonego pakietu - w ICA był sam Universe bez 6xC+ ) na kwotę do zapłaty. Zamiast 64 zł naliczone 159 zł ! To jest IMHO próba wyłudzenia! Odpowiedź po 4 dniach na maila, że mają 30 dni na rozpatrzenie. To ja się pytam teraz - do kiedy jest termin płatności i jak w przypadku , gdy miałem ( i mam nadal aktywne ) polecenie zapłaty dla C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 W ICA masz płatności wg cennika, czyli bez promocji. Dopiero jak Ci przyjdzie faktura, to będzie płatność taką jaką wynegocjowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 tak jest,ale powinni to zmienić,bo jak widać z wpisów dużo abonentów nie wie co z czym tam w ica sie je.sypią reklamacjami w sumie bez powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 1.05 złożona reklamacja poprzez formularz kontaktowy - JUŻ DRUGA!!! ( bo pierwsza była na zawartość przedłużonego pakietu - w ICA był sam Universe bez 6xC+ ) na kwotę do zapłaty.Zamiast 64 zł naliczone 159 zł ! To jest IMHO próba wyłudzenia! Odpowiedź po 4 dniach na maila, że mają 30 dni na rozpatrzenie. To ja się pytam teraz - do kiedy jest termin płatności i jak w przypadku , gdy miałem ( i mam nadal aktywne ) polecenie zapłaty dla C+ Ja mam podobny problem i zgłosiłem reklamację (oczekuję na jej rozpatrzenie). Nie mam polecenia zapłaty, więc zapłacę im tyle na ile się umówiliśmy z konsultantką. I mam ich w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 w ICA trzeba zwrócić uwage na sumę z minusem.to jest prawdziawa opłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Dokładnie. W ICA ja mam prawie 150 zł, ale faktura na 79 zł, więc jest OK. Nie ma czym się przejmować - może ludzi z "N" to dziwi, ale w Cyfrze to było całkowicie normalne, że w ICA pojawiała się kwota bez rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 W ICA masz płatności wg cennika, czyli bez promocji. Dopiero jak Ci przyjdzie faktura, to będzie płatność taką jaką wynegocjowałeś Chyba nie do końca prawdę piszesz. Jestem abonentem prawie naście lat i co najmniej od 5 lat mam polecenie zapłaty i to co mam podane jako zaległość ZAWSZE się zgadzało z rachunkiem. Który notabene nie otrzymuję na dekoderze bo mam PZ. Nie mówię tu o np. zmianie pakietu, gdzie wtedy ceny są faktycznie cennikowe, ale to co mam w pakiecie zawsze się zgadzało i było juz po rabatach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.