referee Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Dokładnie. W ICA ja mam prawie 150 zł, ale faktura na 79 zł, więc jest OK. Nie ma czym się przejmować - może ludzi z "N" to dziwi, ale w Cyfrze to było całkowicie normalne, że w ICA pojawiała się kwota bez rabatu. Dokładnie tak jak mówisz liczy się saldo i wartość faktury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 FFan, jak migrujesz,to polecenie zapłaty pozostaje jak piszesz.to dobrze jak dla mnie,nic nie bedę ponownie uruchamiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Tiaaa. Byłoby moze nieźle, ale patrz niżej. Ty piszesz, że zostaje, 3 konsultantów z którymi rozmawiałem, zarówno przy przedłużaniu, jak i później przy reklamacjach, że trzeba nowe, wypełnić nowe druki itd. Cyrk jakich mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 jak trzeba na nowo to niech sie gonią.jeszcze mam dodatkowo wydawać na listy?.wystarczy.wszystko co ptrzebuja mają w systemie.no tak zapomniałem,przecież to iti;; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 U mnie w iCA 198 zł - a płace 59 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 No i poszła reklamacja Standard (Polsat Hd itd. )Oczywiście 30 dni na rozpatrzenie ...Oczekuję tylko cofnięcia migracji i powrotu do okresu minimalnego 06-2013.Teraz pytanie czy jeśli cofną migracje znów muszę wysyłać wypowiedzenie?Ile dni czekaliście na rozpatrzenie?Na 99% zrezygnuję,mija migracja była zbyt pochopna ...Wiedziałem ze na sprzecie cyfry nie ma Vod i nie których kanałów ale po prostu sie wkur*iłem.Ot tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 U mnie w iCA 198 zł - a płace 59 zł A masz gdzieś w ICA tą kwotę 59 zł - np. jako aktualne saldo -59zł, lub do zapłaty - 59zł, lub Twoje saldo wynosi -59zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HANS 22/SAT Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 U mnie w ICA jest błąd ,normalną cenę pokazuje 194 zł ,a do zapłaty pokazuje 128 zł .Powinno być 69 zł a Maj darmowy ,ale konsultant twierdził że błędy mogą być jak przedłużałem wczoraj umowę,więc tym się nie martwie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Ja czekam od czwartku na decyzję ws reklamacji. Póki co bez odzewu. Ciekawe co wymyślą na brak History HD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 jak co?że masz oglądać w sd i że pracują nad problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 To już przerabiałem. Może coś innego wymyślą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 @Pas Ratunkowy, ale przerabiałeś to sam, czy razem z rzecznikiem konsumentów? Brak asertywności tu raczej nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio350 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Panowie treść mojej reklamacji: W odpowiedzi na ostatni email,chciałbym złożyć reklamację ponieważ nie mam wszystkich usług.Proszę o odliczenie z mojego abonamentu opłaty za netVOD,nc+GO,VOD.Mam również tableta na nim tęz nic nie odbieraJeżeli nie możecie wymienić sprzętu to tego nie odbieram i nie będę za to płacił.Wspomnę jeszcze o kilku kanałach gwarantowanych których nie odbieram.Jeżeli sprawa nie będzie rozpatrzona pozytywnie zgłaszam całą tą parodię do UOKiK. Odpowiedź: Szanowny Panie, dziękuję za kontakt. Jest mi niezmiernie przykro z powodu Pana negatywnych doświadczeń i serdecznie za nie przepraszam. Ze swej strony platforma nc+ dokłada wszelakich starań, aby zapewnić Abonentom jak najsprawniejszą obsługę, a wszelkie przekazywane uwagi i spostrzeżenia są niezwykle cenne, i przyczyniają się do podniesienia poziomu usług. Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że 23.03.2013 r. zdecydował się Pan na zawarcie Umowy na czas oznaczony obowiązujący do 31.10.2014 r. z pakietem All Inclusive+. W ramach tej oferty wynajem dekoderów turboBOX+ i mediaBOX+ (umożliwiających korzystanie z netVOD i nc+GO) aktualnie nie jest możliwy. Jeżeli jest Pan zainteresowany jednym z ww. dekoderów niezbędne będzie wycofanie oferty z 23.03.2013 r. i zawarcie nowej Umowy. Nadmieniam, iż aktualnie w ofercie nc+ nie jest już dostępny pakiet All Inclusive+. W związku z tym, nowa oferta będzie dotyczyła innego pakietu. Ze względu na zaistniałe niedogodności w okresie od 01.05.2013 r. do 31.12.3013 r. na pakiet All Inclusive+ przyznana została dodatkowa zniżka w wysokości 20 zł. Abonament miesięczny wynosi więc 159 zł. Mam do Was pytanie.Czy byli abonenci N-ki mają zniżkę Na All Inclusive+ do tych 159 zł?Jeżeli tak to co oni mi za farmazony piszą o bniżeniu opłaty za utrudnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 @Antoni350 Wszyscy co migrowali przed 11/4 na ALL INC dostali 20zł zniżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Mam do Was pytanie.Czy byli abonenci N-ki mają zniżkę Na All Inclusive+ do tych 159 zł?Jeżeli tak to co oni mi za farmazony piszą o bniżeniu opłaty za utrudnienia? Ale Ty w zwrotnej korespondencji możesz sam zaproponować zniżkę na przykład o 30 PLN tj. do kwoty 149PLN. I poczekaj na rozwój przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio350 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Własnie do nich napisałem,proponowali rozwiązanie tego co mam i nową umowę ale już podkreślili że nie ma tego pakietu,no oczywiście nawet nie pytałem bo wiem na 100% aktywacja,multiroom i wynajem 2 dekodera zgodnie z opłatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Oddzwonili do mnie w kwestii mojej reklamacji. Odpowiedzi: - Nad ESPN America trwają prace w kwestii dodania kodowania C+, nie wiadomo czy i kiedy będzie na sprzęcie Cyfry (na moją odpowiedź, że słyszałem, że w ogóle ma nie być - brak potwierdzenia) - Cyfra Plus Online ma działać dla abonentów, którzy mieli tą usługę (potwierdzam, mi działa). O ew. zamienniku dla nc+go w wersji komputerowej lub bez ADB nikt nic nie wie. - Napisałem w reklamacji m.in. to, że jeżeli nie dadzą kodowania, to ja chcę dekoder bez opłat za jego użytkowanie. Odpowiedź była taka, że najpierw muszę rozwiązać umowę, a potem może coś wynegocjuję. Moja odpowiedź była taka, że nie będę kupować kota w worku, bo zgadzam się wyłącznie na bezkosztową wymianę i brak opłat za dzierżawę miesięczną, a kto wie, czy jak nie rozwiążę umowę to nie dostanę gorszej oferty + opłaty za aktywację dekodera. Dostałem obietnicę sprawdzenia i informacji zwrotnej jeszcze dziś. EDIT: Szybcy są Cofam się do Cyfry, czekam na telefon dzisiaj z nową ofertą of nc+. Na infolinii reklamacyjnej zaproponowano mi, uwaga, dekoder box+ biały z aktywacją 49 zł - dla nowych jest w pakiecie Gold za 0 zł, a ja mam właśnie Gold. Jeżeli oferta nie spełni moich wymagań, podtrzymuję moje odstąpienie na 30.04, a w systemie umowa zostaje zakończona z datą wsteczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam pytanie, czy chęć cofnięcia oferty do tej z Cyfry + wyrażałeś telefonicznie, meilowo czy na adres korespondencyjny ? Pytam ponieważ dziś dostałem pismo od NC+ w sprawie reklamacji iż mogą cofnąć moja ofertę - czas na podjęcie decyzji do 15 maja. Drugie pytanie to takie czy jak cofnę sie do oferty Cyfry to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie to zaległe które można było składać do 30 kwietnia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAFLO20 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ja zlozylem lacznie 3 reklamacje pierwsza na brak kanalow polsat hd i polsat sport news odpisano mi ze moge powrocic do starego pakietu cyfry, nastepnie na faktore ktora mi przyszla nie byla zgodna z ustaleniami (wyzsza 139zl zamiast 119) i w tym momencie dostalem nastepne pismo ze moja umowa z nc+ zostala anulowana i wracam do starego pakietu cyfry nie wiem dlaczego automatycznie bez mojej zgody zostaslem przelaczony. Nie wiem czy oni tak moga anulowywac sobie umowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mi przyszło pisemne potwierdzenie złożenia reklamacji. Czekam co wymyślą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Drugie pytanie to takie czy jak cofnę sie do oferty Cyfry to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie to zaległe które można było składać do 30 kwietnia ? Sam sobie na nie odpowiedziałeś... Nie będziesz mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Mam pytanie, czy chęć cofnięcia oferty do tej z Cyfry + wyrażałeś telefonicznie, meilowo czy na adres korespondencyjny ? Pytam ponieważ dziś dostałem pismo od NC+ w sprawie reklamacji iż mogą cofnąć moja ofertę - czas na podjęcie decyzji do 15 maja. Drugie pytanie to takie czy jak cofnę sie do oferty Cyfry to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie to zaległe które można było składać do 30 kwietnia ? Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej, ale po prostu nie było mnie przed komputerem kilka dni. Mam nadzieję, że jeszcze coś pomogę. W moim przypadku nadal nie doszło do cofnięcia migracji, napisałem im kolejną reklamację. Sprawa ma się tak: - Chęć cofnięcia co Cyfry wyraziłem telefonicznie, po tym jak oddzwoniła osoba z działu reklamacji. Potem miał zadzwonić człowiek od sprzedaży - dzwonił, ale w ogóle go nie słyszałem. - Czekam na rozpatrzenie kolejnej reklamacji - brak zgody na moje warunki = rzecznik konsumenta. - Jeżeli nie składałeś rezygnacji (np. w związku z wyłączeniem części kanałów 1.04), nie możesz odstąpić w terminie do 30 kwietnia. Ja taką możliwość miałem (a może i nadal mam) ze względu na to, że moja migracja nastąpiła jako utrzymanie klienta, czyli po rezygnacji. Możesz co najwyżej cofnąć się do Cyfry na stare warunki i kontynuować swoją umowę po starej cenie i do końca umowy jaka cię wiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam 20 kwietnia została zarejestrowana reklamacja dotycząca braku Polsatu HD i dziś mija miesiąc a ja nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.W ramach rekompensaty żądałem multiroomu w cenie abonentu.Posiadam pakiet gold.Mam pytanie co teraz mam zrobić?Było gdzieś napisane że gdy nie otrzyma się odpowiedzi do miesiąca reklamacja zostanie uznana.Gdzie mam dzwonić w tej sprawie i na jakie przepisy mam się powoływać. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Dzwoń do biura obsługi i tam się powołuj że reklamacja ma być uznana, ponieważ minął termin rozpatrzenia (30 dni). Mi termin mija 27.05 więc ja będę dzwonił za tydzień ps. .Powołujesz się na regulamin umowy na abonament, nie mam jeszcze regulaminu NC+ ale w starej C+ był to artykuł 14 $12 "w przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia,uważa się , że reklamacja została uwzględniona. ps2.Napisz co załatwiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Tylko że umowy do dziś nie otrzymałem.Przeszedłem do nc+ 06.04.Pisałem do nich odnośnie braku umowy.Napisali że na razie nie mogą mi jej przysłać z powodu zmian na mojej nowej umowie Dzwonić dziś czy poczekać do jutra?Bo dziś jest ostatni dzień kiedy mogą odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.