Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie. W ICA ja mam prawie 150 zł, ale faktura na 79 zł, więc jest OK. Nie ma czym się przejmować - może ludzi z "N" to dziwi, ale w Cyfrze to było całkowicie normalne, że w ICA pojawiała się kwota bez rabatu.

 

Dokładnie tak jak mówisz liczy się saldo i wartość faktury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poszła reklamacja :D Standard (Polsat Hd itd. )Oczywiście 30 dni na rozpatrzenie ...Oczekuję tylko cofnięcia migracji i powrotu do okresu minimalnego 06-2013.Teraz pytanie czy jeśli cofną migracje znów muszę wysyłać wypowiedzenie?Ile dni czekaliście na rozpatrzenie?Na 99% zrezygnuję,mija migracja była zbyt pochopna ...Wiedziałem ze na sprzecie cyfry nie ma Vod i nie których kanałów ale po prostu sie wkur*iłem.Ot tak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie treść mojej reklamacji:

 

W odpowiedzi na ostatni email,chciałbym złożyć reklamację ponieważ nie mam wszystkich usług.Proszę o odliczenie z mojego abonamentu opłaty za netVOD,nc+GO,VOD.Mam również tableta na nim tęz nic nie odbieraJeżeli nie możecie wymienić sprzętu to tego nie odbieram i nie będę za to płacił.Wspomnę jeszcze o kilku kanałach gwarantowanych których nie odbieram.Jeżeli sprawa nie będzie rozpatrzona pozytywnie zgłaszam całą tą parodię do UOKiK.

 

Odpowiedź:

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt.

 

Jest mi niezmiernie przykro z powodu Pana negatywnych doświadczeń i serdecznie za nie przepraszam. Ze swej strony platforma nc+ dokłada wszelakich starań, aby zapewnić Abonentom jak najsprawniejszą obsługę, a wszelkie przekazywane uwagi i spostrzeżenia są niezwykle cenne, i przyczyniają się do podniesienia poziomu usług.

 

Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że 23.03.2013 r. zdecydował się Pan na zawarcie Umowy na czas oznaczony obowiązujący do 31.10.2014 r. z pakietem All Inclusive+. W ramach tej oferty wynajem dekoderów turboBOX+ i mediaBOX+ (umożliwiających korzystanie z netVOD i nc+GO) aktualnie nie jest możliwy. Jeżeli jest Pan zainteresowany jednym z ww. dekoderów niezbędne będzie wycofanie oferty z 23.03.2013 r. i zawarcie nowej Umowy. Nadmieniam, iż aktualnie w ofercie nc+ nie jest już dostępny pakiet All Inclusive+. W związku z tym, nowa oferta będzie dotyczyła innego pakietu.

 

Ze względu na zaistniałe niedogodności w okresie od 01.05.2013 r. do 31.12.3013 r. na pakiet All Inclusive+ przyznana została dodatkowa zniżka w wysokości 20 zł. Abonament miesięczny wynosi więc 159 zł.

 

Mam do Was pytanie.Czy byli abonenci N-ki mają zniżkę Na All Inclusive+ do tych 159 zł?Jeżeli tak to co oni mi za farmazony piszą o bniżeniu opłaty za utrudnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie.Czy byli abonenci N-ki mają zniżkę Na All Inclusive+ do tych 159 zł?Jeżeli tak to co oni mi za farmazony piszą o bniżeniu opłaty za utrudnienia?

Ale Ty w zwrotnej korespondencji możesz sam zaproponować zniżkę na przykład o 30 PLN tj. do kwoty 149PLN. I poczekaj na rozwój przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddzwonili do mnie w kwestii mojej reklamacji.

 

Odpowiedzi:

- Nad ESPN America trwają prace w kwestii dodania kodowania C+, nie wiadomo czy i kiedy będzie na sprzęcie Cyfry (na moją odpowiedź, że słyszałem, że w ogóle ma nie być - brak potwierdzenia)

- Cyfra Plus Online ma działać dla abonentów, którzy mieli tą usługę (potwierdzam, mi działa). O ew. zamienniku dla nc+go w wersji komputerowej lub bez ADB nikt nic nie wie.

- Napisałem w reklamacji m.in. to, że jeżeli nie dadzą kodowania, to ja chcę dekoder bez opłat za jego użytkowanie. Odpowiedź była taka, że najpierw muszę rozwiązać umowę, a potem może coś wynegocjuję. Moja odpowiedź była taka, że nie będę kupować kota w worku, bo zgadzam się wyłącznie na bezkosztową wymianę i brak opłat za dzierżawę miesięczną, a kto wie, czy jak nie rozwiążę umowę to nie dostanę gorszej oferty + opłaty za aktywację dekodera. Dostałem obietnicę sprawdzenia i informacji zwrotnej jeszcze dziś.

 

EDIT: Szybcy są ;)

 

Cofam się do Cyfry, czekam na telefon dzisiaj z nową ofertą of nc+. Na infolinii reklamacyjnej zaproponowano mi, uwaga, dekoder box+ biały z aktywacją 49 zł - dla nowych jest w pakiecie Gold za 0 zł, a ja mam właśnie Gold. Jeżeli oferta nie spełni moich wymagań, podtrzymuję moje odstąpienie na 30.04, a w systemie umowa zostaje zakończona z datą wsteczną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy chęć cofnięcia oferty do tej z Cyfry + wyrażałeś telefonicznie, meilowo czy na adres korespondencyjny ? Pytam ponieważ dziś dostałem pismo od NC+ w sprawie reklamacji iż mogą cofnąć moja ofertę - czas na podjęcie decyzji do 15 maja. Drugie pytanie to takie czy jak cofnę sie do oferty Cyfry to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie to zaległe które można było składać do 30 kwietnia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zlozylem lacznie 3 reklamacje pierwsza na brak kanalow polsat hd i polsat sport news odpisano mi ze moge powrocic do starego pakietu cyfry, nastepnie na faktore ktora mi przyszla nie byla zgodna z ustaleniami (wyzsza 139zl zamiast 119) i w tym momencie dostalem nastepne pismo ze moja umowa z nc+ zostala anulowana i wracam do starego pakietu cyfry nie wiem dlaczego automatycznie bez mojej zgody zostaslem przelaczony. Nie wiem czy oni tak moga anulowywac sobie umowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy chęć cofnięcia oferty do tej z Cyfry + wyrażałeś telefonicznie, meilowo czy na adres korespondencyjny ? Pytam ponieważ dziś dostałem pismo od NC+ w sprawie reklamacji iż mogą cofnąć moja ofertę - czas na podjęcie decyzji do 15 maja. Drugie pytanie to takie czy jak cofnę sie do oferty Cyfry to czy będę mógł złożyć wypowiedzenie to zaległe które można było składać do 30 kwietnia ?

Przepraszam, że nie odpisałem wcześniej, ale po prostu nie było mnie przed komputerem kilka dni. Mam nadzieję, że jeszcze coś pomogę. W moim przypadku nadal nie doszło do cofnięcia migracji, napisałem im kolejną reklamację. Sprawa ma się tak:

 

- Chęć cofnięcia co Cyfry wyraziłem telefonicznie, po tym jak oddzwoniła osoba z działu reklamacji. Potem miał zadzwonić człowiek od sprzedaży - dzwonił, ale w ogóle go nie słyszałem.

- Czekam na rozpatrzenie kolejnej reklamacji - brak zgody na moje warunki = rzecznik konsumenta.

- Jeżeli nie składałeś rezygnacji (np. w związku z wyłączeniem części kanałów 1.04), nie możesz odstąpić w terminie do 30 kwietnia. Ja taką możliwość miałem (a może i nadal mam) ze względu na to, że moja migracja nastąpiła jako utrzymanie klienta, czyli po rezygnacji. Możesz co najwyżej cofnąć się do Cyfry na stare warunki i kontynuować swoją umowę po starej cenie i do końca umowy jaka cię wiąże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

20 kwietnia została zarejestrowana reklamacja dotycząca braku Polsatu HD i dziś mija miesiąc a ja nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.W ramach rekompensaty żądałem multiroomu w cenie abonentu.Posiadam pakiet gold.Mam pytanie co teraz mam zrobić?Było gdzieś napisane że gdy nie otrzyma się odpowiedzi do miesiąca reklamacja zostanie uznana.Gdzie mam dzwonić w tej sprawie i na jakie przepisy mam się powoływać.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń do biura obsługi i tam się powołuj że reklamacja ma być uznana, ponieważ minął termin rozpatrzenia (30 dni). Mi termin mija 27.05 więc ja będę dzwonił za tydzień :)

 

ps. .Powołujesz się na regulamin umowy na abonament, nie mam jeszcze regulaminu NC+ ale w starej C+ był to artykuł 14 $12 "w przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia,uważa się , że reklamacja została uwzględniona.

 

ps2.Napisz co załatwiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że umowy do dziś nie otrzymałem.Przeszedłem do nc+ 06.04.Pisałem do nich odnośnie braku umowy.Napisali że na razie nie mogą mi jej przysłać z powodu zmian na mojej nowej umowie :crazy:

Dzwonić dziś czy poczekać do jutra?Bo dziś jest ostatni dzień kiedy mogą odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...