Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja złożyłem reklamację, bo konsultant mi powiedział że będę płacił 74pln za Universe+6C+ i HBO, a okazało się że jednak będę płacił 84. No to złożyłem reklamację i wczoraj uzyskałem odpowiedź, że uznają moją reklamację i będę miał HBO do końca umowy za darmo, czyli rachunek będzie miał wysokość 59pln. Dziwi mnie trochę ta ich polityka, bo wystarczyło tylko uznać moją reklamację i dać mi to obiecane 74pln i byłbym zadowolony, a oni tak walą tym HBO za darmo na lewo i prawo. Jak oni się utrzymują z tego? Inna sprawa, że za rok przy przedłużeniu będzie płacz, bo nie ma szans na przedłużenie na takich warunkach i trochę zaboli różnica w cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pierwszej reklamacji złożonej w maju ( brak Polsatu HD i History HD) zaproponowali zmianę umowy i przejście na dekodery ADB. Napisałem drugą reklamację dołączając brak możliwości korzystania w pelni z aplikacji NC+GO. Zaproponowałem również obniżenie opłaty za Pace. Po 36 dniach ( brak kontaktu z ich strony ) zadzwoniłem do nich i wynegocjowałem 0 zł za dekoder do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja NC+GO dla abonentów pozostających z dekoderami cyfry+ lub własnymi nie jest w pełni dostępna. Można ją oczywiście ściagnąc z google play, ale tylko z możliwością obejrzenia programu dnia. Jedynie abonenci z dekoderami ADB mogą w pełni korzystac z tej aplikacji. Apka wymaga parowania z dekoderem. Można dogadac się z kimś, kto posiada taki dekoder i zalogowac się na jego danych (jednorazowe logowanie na stałe ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

PS.swoją drogą mam umowę na 12 miesięcy a według reklamacji uzyskałem dostęp na 18 miesięcy :wink:

dodam że cały czas świeciły mi wszystkie Canal+ 8)

...... po prostu nie miałem nigdzie tego wpisanego a i jeszcze jedno reklamacja została rozpatrzona w jeden dzień :lol2:

Złożyłem reklamację 22 czerwca wczoraj 22 lipca dzwonie i co..... i pan konsul mówi że moja reklamacja wisi w systemie (czyli nic się z nią nie dzieje :lol2: )

po czym pan kosnul powiedział abym poczekał chwilę i... po jakimś czasie do mnie że przesłał ją dalej i już teraz się zajmą moją sprawą i nie będzie to trwało kolejny miesiąc:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja NC+GO dla abonentów pozostających z dekoderami cyfry+ lub własnymi nie jest w pełni dostępna. Można ją oczywiście ściagnąc z google play, ale tylko z możliwością obejrzenia programu dnia. Jedynie abonenci z dekoderami ADB mogą w pełni korzystac z tej aplikacji. Apka wymaga parowania z dekoderem. Można dogadac się z kimś, kto posiada taki dekoder i zalogowac się na jego danych (jednorazowe logowanie na stałe ).

 

wredziak ale żeby mieć dostęp do serwisów vod lub tych kilku kanałów tam oferowanych to nie trzeba mieć dekodera adb wpiętego do siecie i w związku z tym nie mogę zrozumieć czemu jest to blokowane dla użytkowników z dekoderami własnymi lub cyfry+? Rozumiem, że nie działa w pełni funkcja oferowania wewnątrz sieci domowej zawartości dysku dekodera ADB i innych kanałów które ma się wykupione w ramach abonamentu bo to logiczne ale że nie działa całość jaki tu jest sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja NC+GO jest sparowana z dekoderami ADB. Żeby mieć w pełni dostęp do wszystkich funkcji w apce trzeba jeszcze posiadać hasło literowe otrzymywane przy zawieraniu umowy. Tylko abonenci, którzy migrowali z nki lub nowi posiadają takie hasła. Nam byłym abonentom cyfry + takich haseł nie dano. Z rozmów przeprowadzonych z konsultantami aplikacja będzie działać tylko przy posiadaniu dekoderów ADB. Nam pozostaje odwoływać się do Działu Reklamacji i negocjować.

 

PS. Najlepiej przedstawiono ten problem w Misiu: "Przecież to dziecinnie proste. Pieniądze z banku londyńskiego może podjąć tylko Ryszard Ochódzki lub Irena Ochódzka. Dogadaj się szybko z jakąś Ireną, ożeń się z nią i masz Irenę Ochódzką"

Najlepiej dogadać się ze znajomym, który ma dekoder ADB i wpisać jego dane do apki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego nie widać w tym sensu. Co za problem dać osobą migrującym z c+ hasła do nc+go? Poza tym wredziak to nie jest parowanie z dekoderem tylko danymi jest numerem umowy obowiązującej (przy przedłużaniu czasem ulega zmianie) oraz hasło jakie sobie wybrałeś podpisując umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aplikacja NC+GO jest sparowana z dekoderami ADB

Jest to ewidentny przykład jak NC+ olewa byłych abonentów po cyfrze.. !! Jak by chciano dawno by wszystkim ludziom co przeszli z cyfry dano by hasła literowe..

Bo przy logowaniu do NC+ potrzebne jest numer abonenta i hasło literowe.. Naiwnym Nc+ opowiada że do NC+ potrzebny jest dekoder ADB,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki adres e-mail mam składać reklamację? Dzisiaj dzwoniłem, żeby dowiedzieć się, co dzieje się z moją reklamacją telefoniczną z zeszłego tygodnia. Najpierw dodzwoniłem się do złego działu, ale konsultant sprawdził, że jeszcze nie jest rozpatrzona i dał nr do innego działu. Dzwonię tam, a tu konsultantka twierdzi, że nie ma żadnej reklamacji i może przyjąć nową. To już jest śmieszne. :lol: Wyślę im mailem, może ta nie zginie. Co najlepsze na ICA mój adres mailowy zmienił się na jakiś z kosmosu, a próba zmiany nic nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

Treść mojej reklamacji:

Umowa w formie papierowej którą otrzymałem kilka dni temu ( 7 tygodni po zawarciu nowej umowy - powinna dotrzeć do 2 tygodni), jest niezgodna z warunkami ustalonymi podczas rozmowy telefonicznej z dnia 28 maja br. A zatem:
- brakuje dwóch opcji dodatkowych Canal+ Platinum (6x Canal+) i HBO, obie opcje premium na 12 miesięcy za 0zł
- nie poinformowano mnie, że kanały MTV Live HD, MTV Polska, MTV Rocks, VH1, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink, Fox HD, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Cbeebies, Nickelodeon HD, Nick, Nick Junior są świadczone promocyjnie na podstawie Rozdz. V ust. 1 regulaminu.
W Internetowym Centrum Abonenta wszystko się zgadza. Proszę przesłuchać nagranie i przesłać prawidłowo sporządzoną umowę. Czekam 14 dni. Rzecznik Praw Konsumenta już się tą sprawą zajął. 
Pozdrawiam

 

i odpowiedź:

Szanowny Panie,  
odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż w ramach kontynuacji
kontraktu w platformie nc+, poza ofertą przedstawioną w przesłanej
korespondencji otrzymał Pan dodatkową promocje na odbiór wszystkich
kanałów wchodzących w skład opcji CANAL+ Platinum oraz opcji HBO za 0
zł przez 12 miesięcy.

Wyjaśniam, iż przyznana Panu promocja, jest oferta indywidualną i
niestandardową, przyznaną dodatkowo do Umowy, dlatego też nie jest
ujęta w warunkach przesłanych w formie pisemnej.

Natomiast informacja dotycząca promocyjnego świadczenia części
kanałów na podstawie Rozdz. V ust.1 Regulaminu znajduje się w treści
odczytywanego telefonicznie oświadczenia.

W razie pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

 

Moim zdaniem wszystkie opcje dodatkowe powinny być uwzględnione w umowie, a co do kanałów świadczonych promocyjnie to kłamią w żywe oczy.

Poradźcie co dalej robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brnij dalej, tzn pisz, by przesłuchali sobie rozmowę, gdzie (jak twierdzisz) nie zostałeś poinformowany o kanałach niegwarantowanych.

Co od opcji dodatkowych: jeśli masz w ICA, to jest ok. Możesz ew zadzwonić do nich i niech sprawdzą czy masz na swoim koncie (czy oni tam widzą) informacje o tych opcjach dodatkowych).

Dzisiaj dzwoniłem w innej sprawie, ale przy okazji jeszcze się dopytałem i o tę właśnie kwestię i stwierdził gościu, że w aneksie do umowy jest sam Universe, w ICA będzie informacja o opcjach dodatkowych od 1 sierpnia (wtedy mi włączaja aneks) natomiast u nich w systemie widnieje. I to wg mnie załatwia sprawę.

PS. Jakby co to mam jeszcze mejla od gościa, który mi dane warunki zaproponował i tam jest czarne na białym co mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kanały niegwarantowane to również przy odczytywaniu warunków umowy, konsultant mi o nich nie wspominał.

 

Tak jak pisze przedmówca, trzeba brnąć w odsłuchanie rozmowy. A nuż coś się ugra.

 

Co do widoczności opcji dodatkowych to również uważałbym. Ja dostałem HBO, nie było widoczne w ICA i po powrocie z wyjazdu HBO miałem zablokowane. Ale w jeden wieczór zostało wszystko wyjaśnione poprzez doradców z forum nc+ i już HBO jest widoczne w ICA jak również i w tv :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICA wszystko się zgadza, kanały działają. Dziwna sprawa z tą umową. Podczas rozmowy telefonicznej wszystkie opcje dodatkowe były wyszczególnione. Multiroom jest wpisany, reszty brak. Ehhh... dobija mnie już ta firma. Napisałem reklamację od reklamacji, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono forumowiczów.

W dniu dzisiejszym otrzymałem któryś już z kolei telefon od nc+ w sprawie wypowiedzianej umowy o abonament z cyfrą+ z dniem 31 lipca br.

Miły Pan dał mi bardzo jak dla mnie ciekawą ofertę tj.

uniwerse+ - sam wyskoczył z ceną 49 złotych, dodał że widzi w systemie iż posiadam multiroom i też mi go da w tej samej cenie, ja mu że chciałbym jeszcze pełną paczkę c+ i HBO na cały okres umowy 12 miesięcznej ( tu musiał się skontaktować z przełożonym czy kimś tam) i po chwili ok. zgodził się, więc pyta czy podpisujemy aneks -więc jak tu nie przyjąć takiej oferty.

Czyta czy wycofam wypowiedzenie podpisując aneks na uniwerse+, mr.standard i kończy pytając czy tak a ja mu że nic nie wyczytał o wspomnianym c+ i HBO a on że już mi mówił że dostanę, więc ja pytam czy ta rozmowa jest nagrywana on tak.

Proszę więc go o potwierdzenie czy mam mieć pakiet uniwerse+, mr.standard( dwie karty), pełną paczkę c+ i HBO( tak jest pan wieloletnim abonentem i daję panu promocyjnie na okres umowy c+ i HBO) z 0zł- po czym pytam czy mój rachunek miesięczny będzie wynosił 49 zł. - odpowiedź że tak więc zgodziłem się mówiąc tak.

Po powrocie do domu logując się do ICA jest już nowy pakiet uniwerse i mr. (ceny standardowe) brak wzmianki o opcjach c+ i HBO) posiadane do tej pory c+ zgasły, HBO ciemność dzwonię więc do biura obsługi i naświetlam sprawę a Pan mi mówi że tylko reklamacja bo nowy pakiet został włączony ale nic u nich nie ma o c+ i HBO.

Brak mi słów na tą nową platformę nc+ i chciałbym się doradzić czy jest jakaś szansa na otrzymanie tego co obiecał w niby nagrywanej rozmowie.

Jak to załatwić, bo czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni( w tej chwili zostałem bez posiadanych dotychczas c+) nie wspomnę o obiecanych HBO?

 

Pozdrawiam spinning2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

................... mam mieć pakiet uniwerse+, mr.standard( dwie karty), pełną paczkę c+ i HBO( tak jest pan wieloletnim abonentem i daję panu promocyjnie na okres umowy c+ i HBO) z 0zł- po czym pytam czy mój rachunek miesięczny będzie wynosił 49 zł. - odpowiedź że tak więc zgodziłem się mówiąc tak.

chciałeś mieć to za 49 pln?? przecież to było nierealne od samego początku :wink:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...