ircios Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 To się nie wypowiadaj się nie nabijaj sobie postów. Dostałeś poradę co zrobić. Dostałeś odpowiedź, że operator nic nie wycofał z kanałów w ostatnim czasie, abyś mógł rozwiązać umowę, dostałeś odpowiedź, że nic takiego się nie wydarzy, bo tak wynika z obecnych informacji, a wielmożny pan nie potrafi niczego zrozumieć i pisze bzdury. Takim jak Ty to naprawdę nie ma co radzić, bo nie rozumie prostej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2023 Umowa jest na ofertę sat, dostałeś wykaz do czego masz dostęp, w załączniku do promocji. c+ online tam niema dają każdemu dostęp bo maja gest i walentynki cały rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Dostaliście w tym miesiącu mailowe potwierdzenie wpłaty od C+? (zwykle było następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 Dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Równie dostałem potwierdzenie wpłaty przez e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Z jakiej okazji wysyłają maile o tytule: Ważne informacje dotyczące Twojej umowy z CANAL+ Szanowny Abonencie, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 221 05 13, w sprawie Twojej umowy z CANAL+ nr XXXXXXX-01. Jest jeszcze sporo miesięcy do zakończenia umowy tak więc chyba nie chodzi o przedłużenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 (edytowane) Multiroom na cameleonach? Jakie masz dekodery? Po wifi? Edytowane 26 Lutego 2023 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Jak masz 6 miesięcy to chodzi o przedłużenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Witam serdecznie, nie wiem czy w dobrym temacie piszę, umowę mam do 30.04 kiedy najlepiej wysłać wypowiedzenie ostatniego dnia marca czy 1 kwietnia? I drugie pytanie co można zyskać mając, Pakiet Extra+, z dyskiem dekoder, HBO, multiroom, opłata miesięczna 104,99? Czy mogą zaproponować mniejszy abonament czy tylko w górę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Najlepiej już. W kwietniu będza za póżno. Bardzo duzo płacisz jak za taki pakiet.Po wysłaniu wypowiedzenia zgłoś się do @Krzysiek11:) to może ogarnie Ci coś w miarę sensownego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) Cześć, umiera abonent i ktoś chce przejąć umowę - jak to wygląda z warunkami? Można coś modyfikować i jest to jak nowa umowa, czy wchodzi w rachubę tylko to co miała zmarła osoba do czasu aż się skończy i zero negocjacji? Edytowane 18 Marca 2023 przez Luks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Jeśli jeszcze żyje i jest na siłach zrobić cesje, to przejmujesz to co w umowie. Zero negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olekm Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 mam umowę do września, pakiet mam pakiet Super Premium 4k plus dodatkowo viaplay za 19 i płacę do końca umowy 138,99. I juz teraz przyszła propozycja na następne 24 miesiące, no i jest pakiet Vip+ za 139. albo vip max+ za 179 lub superpremium 4k za 149. Czyli nic ciekawego i strasznie drogo. wg mnie bez sensu na kolejne 2 lata wiazać się umową bez choćby małego ugrania czego kolwiek lub bez zmniejszenia wysokości wpłaty. Z tego co słyszałem to jest podobno ciężko na zmniejszenie pakietu a co za tym idzie zmniejszenie płatności, czyli zostaje mi wypowiedzenie umowy i zastanowieniu się się nad innym pakietem. Dlatego mam pytanie, czy na swoje nazwisko i pesel po rozwiązaniu umowy mogę wziąść następną jako "nowy klient" ??, czy trzeba zaangażować np żone .... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 14 minut temu, olekm napisał(a): zostaje mi wypowiedzenie umowy i zastanowieniu się się nad innym pakietem Po wypowiedzeniu cena spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2023 3 godziny temu, olekm napisał(a): mam umowę do września Trochę za wcześnie, aby się martwić przedłużeniem. 3 godziny temu, olekm napisał(a): czy na swoje nazwisko i pesel po rozwiązaniu umowy mogę wziąść następną jako "nowy klient" ??, czy trzeba zaangażować np żone .... ?? Możesz na swoje dane wziąć i teraz nową umowę. Tak więc 0 przeszkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olekm Opublikowano 28 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2023 super, dzięki za odpowiedź. 18 godzin temu, ircios napisał(a): Trochę za wcześnie, aby się martwić przedłużeniem. Możesz na swoje dane wziąć i teraz nową umowę. Tak więc 0 przeszkód. super, dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Posiadam stary pakiet Vip Max. Z pewnych względów na razie nie chciałbym przedłużać umowy, tylko płacić nieznacznie wyższą cenę za okres nieoznaczony. Pytanie mam o Przysługujące Promocje: Ultrabox za 0 zł, dysk 1 TB za 0 zł, jakieś 2 kolekcje za 0 zł. Pytanie jest, czy po przejściu na okres nieoznaczony promocje te zostaną za 0 zł ?? Zwiększy się tylko cena całego pakietu o te 10 zł ?? Aha i czy mogę potem w każdej chwili przedłużyć tą umowę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 W strefie abonenta masz prognozę płatności to możesz sobie sprawdzić. Powinny zostać za 0. Przedłużyć możesz kiedy chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 Czy wypowiedzenie umowy wystarczy wysłać jako Nowe Zgłoszenie i tam napisać treść wypowiedzenia, czy musi to być wydrukowany, podpisany i zeskanowany list dodany jako załącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 Ja dawałem załącznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Wysłałem jako Nowe Zgłoszenie i wystarczyło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 22 godziny temu, ircios napisał(a): Ja dawałem załącznik Dzięki, tak też zrobiłem w nocy i rano przyszło potwierdzenie wypowiedzenia. Teraz pytanie z innej - lecz podobnej - beczki: czy cesję można zrobić online czy wymagana jest wizyta w salonie C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Tylko salon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Można to zrobić na odległość. Do salonu idzie tylko ten co przejmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarecky Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) Cześć. W dniu 31.05 kończy mi się okres minimalny umowy z Canal+. Obecnie mam jeszcze pakiet Nowy Comfort+ z dopełnieniem do Extra+ w kwocie 40.99 (w tej kwocie jest też dekoder z dyskiem za 6zł). Wg. prognoz płatności po przejściu na okres nieoznaczony powinienem zapłacić 44.99zł. Czy oprócz tego są jakieś minusy takiego rozwiązania? Mogę liczyć się z jakimiś dodatkowymi opłatami, nagłym wzrostem cen lub problemem z rozwiązaniem umowy? Obecnie proponowane pakiety tak czy tak wychodzą drożej. Edytowane 29 Maja 2023 przez czarecky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.