meckbar Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 @Ozzy666 udaj się do APSu albo zadzwoń na "party line". Powinni Ci pomóc w przejęciu umowy. Chyba, że będą woleli wcisnąć nową umowę... no risk, no fun. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) Edit: jednak c+ na to pozwala Edytowane 6 Maja 2022 przez PawelTSW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 5 godzin temu, Ozzy666 napisał: Czy można dokonać cesji umowy jeśli osoba na którą była zawarta zmarła? @Ozzy666 Możesz bez problemu dokonać przepisania umowy wraz z jej warunkami na siebie w formie cesji po osobie zmarłej. Szczegóły jak przejąć umowę po osobie zmarłej masz pod poniższym linkiem w niebieskim polu "Wskazówka": https://pl.canalplus.com/pomoc/co-zrobic-w-przypadku-smierci-abonenta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 8 godzin temu, Ozzy666 napisał: Czy można dokonać cesji umowy jeśli osoba na którą była zawarta zmarła? Jeśli to bardzo bliska rodzina, (matka, ojciec lub rodzeństwo), to raczej nie byłoby chyba problemu z przepisaniem wszystkiego. Oczywiście z aktem zgonu. Tak mi się wydaje. Najlepiej na info zadzwonić w tej sprawie. Niestety czasami net zamula i wysłało z dużym opóźnieniem, a napisałem zaraz po wypowiedzi innego użytkownika, a znalazł się po poście kolegi @lukx95. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 11 minut temu, ircios napisał: Najlepiej na info zadzwonić w tej sprawie Wyżej jest odpowiedź wyraźna że się da a ty tak musisz sobie napisać posta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2022 (edytowane) @PawelTSWCzy cię to dziwi? Był czas sie przyzwyczaić że norma musi się zgadzać Edytowane 6 Maja 2022 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2022 Osoba zmarła raczej cesji nie podpisze, umowa jest rozwiązywana z automatu Jeśli jesteś spadkobiercą prawnym (o ile nie zrzekłeś się spadku) możesz przejąć wziąć na siebie zobowiązania, rożne są zawiłości życiowe. Lepiej wziąć nową umowę na siebie z zachowaniem identycznych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 Witam. Czy istnieją jakieś przecieki co do zmian programowych dzięki którym można wypowiedzieć umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 15 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2022 poza własnymi kanałami Canal+ w zasadzie 90 procent oferty jest dostępna promocyjnie bez możliwości wypowiedzenia umowy w razie jakichkolwiek zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 Witam , Czy nadal można wysłać wypowiedzenie umowy przez ICA ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 Szukajcie a znajdziecie.. Jak rozwiązać umowę? Wyślij rezygnację listem poleconym na adres CANAL+ Polska S.A., skr. poczt. 8, 02-100 Warszawa. Zaloguj się do Strefy CANAL+ i poprzez formularz kontaktowy prześlij skan lub zdjęcie rezygnacji. Przyjdź do najbliższego salonu CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 18 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2022 Nie trzeba żadnego skanu ani zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barabasz Opublikowano 2 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2022 Jak odstąpić od zatwierdzonego przedłużenia umowy i czy trzeba wysyłać na nowo wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2022 W ciągu 14 dni. Wysyłasz rezygnację z SC+ . Potem ponowne wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barabasz Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 Co mniej więcej w tej rezygnacji ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 Twoja wola o chęci odstąpienia od aneksu do umowy..zawartej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luli Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Kończy mi się umowa. Mam 2 karty Multiroom. Jedną chcę oddać. Chce przejść na umowę na czas nieokreślony. O ile wzrośnie mi rachunek jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 W SC+ w prognozie płatności było. Teraz po zmianie nie mogę tego znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 5 godzin temu, Luli napisał: Kończy mi się umowa. Mam 2 karty Multiroom. Jedną chcę oddać. Chce przejść na umowę na czas nieokreślony. O ile wzrośnie mi rachunek jak to sprawdzić? Zakładka Płatności->Prognoza rachunków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Kiedyś było. Teraz po nowemu nie widzę tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 Nie wiem czy kiedyś. Ja mam cały czas widoczne. Inaczej bym o tym nie pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Dzień dobry, Umowa z pakietem Super Premium 4K z dodatkowym dekoderem kończy się mi 31.07.2002 , wypowiedzenie złożyłem w maju. Wczoraj dałem się "podejść" czarującemu mnie konsultantowi. Za proponował mi przedłużenie umowy i przesłał ofertę za 119,99 zł ale niezgodną z listą kanałów z uzgodnionych telefonicznie.. W otrzymanej mailem ofercie nie działa przycisk REZYGNUJĘ. Wydaję mi się, że musiałem wyrazić zgodę na wycofanie wypowiedzenia umowy, ale nową ofertę miałem zaakceptować na mailu Mam 2 pytania: 1. Jak mam więc doprowadzić do odrzucenia przesłanej oferty? Czekać 7 dni, czy mogę zrobić to w inny sposób szybciej? 2. Jaki jest status wypowiedzenia, czy muszę składać ponownie ze skutkiem dopiero na 31.08.2022 r i zapłacić wyższy abonament, czy też mogę złożyć reklamację odnośnie mojej zgody na wycofanie wypowiedzenia przez świadome wprowadzenie mnie w błąd przez konsultanta? Smutne to jednak bardzo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Rezygnację z oferty w ciągu 7 dni możesz złożyć też telefonicznie i poprzez Strefę Canal+. Co do wypowiedzenia umowy - musisz je złożyć ponownie, będzie skutkować na 31.08. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 42 minuty temu, bartek2017 napisał: Dzień dobry, Umowa z pakietem Super Premium 4K z dodatkowym dekoderem kończy się mi 31.07.2002 , wypowiedzenie złożyłem w maju. Wczoraj dałem się "podejść" czarującemu mnie konsultantowi. Za proponował mi przedłużenie umowy i przesłał ofertę za 119,99 zł ale niezgodną z listą kanałów z uzgodnionych telefonicznie.. W otrzymanej mailem ofercie nie działa przycisk REZYGNUJĘ. Wydaję mi się, że musiałem wyrazić zgodę na wycofanie wypowiedzenia umowy, ale nową ofertę miałem zaakceptować na mailu Mam 2 pytania: 1. Jak mam więc doprowadzić do odrzucenia przesłanej oferty? Czekać 7 dni, czy mogę zrobić to w inny sposób szybciej? 2. Jaki jest status wypowiedzenia, czy muszę składać ponownie ze skutkiem dopiero na 31.08.2022 r i zapłacić wyższy abonament, czy też mogę złożyć reklamację odnośnie mojej zgody na wycofanie wypowiedzenia przez świadome wprowadzenie mnie w błąd przez konsultanta? Smutne to jednak bardzo.... Anuluję, mój błąd czytania oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 46 minut temu, bartek2017 napisał: Za proponował mi przedłużenie umowy i przesłał ofertę za 119,99 zł ale niezgodną z listą kanałów z uzgodnionych telefonicznie Wrzuć tu ofertę, sprawdzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.