Jump to content

bartek2017

Users
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About bartek2017

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

83 profile views
  1. Napisałem wyraźnie, że zamówiłam z pakietem HBO , task jak wymagano na stronie. Nie dostrzeglam, że nalezało po tej czynności dodania pakietu HBO dodatkowo dodac HBO GO BEZPłATNE! Dlatego nie rozumiem, dlaczego teraz wymagana jest odpłatność 9,99 zł, informacja na stronie z zamówienia wprowadzała w błąd. Właśnie z działu reklamacji uzyskałam odpowiedź na moje zapytania odnośnie promocji TESTUJ do końca lipca: [email protected] czw., 11 lip, 16:20 (7 dni temu) Szanowna Pani, informuję, że odstąpienie oraz sprzęt należy zwrócić najpóźniej do 19.07.2019 do autoryzowanego punktu NC+. Lista punktów dostępna jest pod adres do zmiana.pakietu Dzień dobry, Dziękuję za informację. Wynika z niej, że Regulamin Promocji NCPLU_WP_TryBuy_2-10.07-2019_POS_i_TELE_E-SHOP w pkt. 6 zawiera błędną informację o terminie zwrotu do 31.07.2019 . :Pozostawię bez komentarza takie praktyki. Mam 3xHBO i: Szanowna Pani,informuję, że istnieje możliwość dodania w każdej chwili opcji dodatkowych, w tym HBO GO.Korzystając z okazji proponuję skorzystać z naszej oferty na telefon lub Internet. Oferty rozpoczynają się od 9,99 zł. W przypadku zainteresowania proszę o informację zwrotną. Oddzwonimy.
  2. Nie do końca to prawda, obowiązuje 14-dniowy termin odstąpienia. Promocja testuj za darmo to ściema, już to przerobiłem w czerwcu. Byłem abonentem wszystkich platform od ich początku działania w Polsce. Uważam, żę obecna ncplus pod względem zabiegania o klienta nawet z bardzo wysokim wybranym pakietem, to żenada. Pies z kulawą nogą, jak mówi się potocznie, nie interesuje się dlaczego chcesz odejść. Do tego pułapki, na stronie pod pakietem HBO Go info, że jest za darmo jak wybierzesz płatny pakiet HBO. Niestety samo wybranie HBO nie wystarczy, bo wtedy jeszcze dodatkowo trzeba wybrać darmowy pakiet HBO GO. Przeoczysz zatwierdzając zamówienie , to już musisz dodatkowo płacić 9,99 zł za to, co niby jest za darmo.
  3. Sprawdziłem, zamówienie moje było dokładnie ostatniego dnia promocji10 czerwca, ostatniego dnia promocji, mam na mailu to. Ale rezygnuję i tak , z taką firmą i takim naciąganiem nie jestem w stanie pogodzić się.
  4. Zamówienie 11 czerwca, podpisana 13 czerwca. A teraz niby w ramach reklamacji 3 maile od Ncplus, że NIE BYŁO takiej promocji i ponoć do dziś mam czas na skorzystanie ze standardowego 14-dniowego odstąpienia, mimo podparcia się mailem ze sklepu ncplus z 13 czerwca na moje wątpliwości o braku w umowie zapisu o testowaniu, w którym piszą, że ze względu na krótki okres tej promocji nie przygotowano takich zmian w umowach .... Dlatego piszę, że wygląda to na przekręt,
  5. Chciałbym przestrzec przed nieuczciwością NCplus. W czerwcu zawarłem umowę, korzystając z promocji na stronie internetowej o testowaniu oferty do 30 czerwca 2019. Ponieważ otrzymałem standardową umowę zgłosiłem mailem zastrzeżenia, że nie ma tam słowa o warunkach testowania. W odpowiedzi poinformowano mnie mailowo, że ze względu na krótki okres tej promocji nie przygotowywano specjalnej umowy, ale potwierdzono moja promocję testowania do 30 czerwca. Obecnie zadałem mailowo pytanie, czy mogę zamienić dekoder 4K Ultra na zwykły i w jaki sposób mógłbym dokonać zwrotu sprzętu do 30 czerwca, kurier, czy zwrot w punkcie, gdyby nie można było zamienić dekodera głównego. W odpowiedzi mailowej otrzymałem informację o braku możliwości zamiany oraz, że zawarłem zwykła umowę, NIE BYŁO żadnej promocji z testowaniem do 30 czerwca i mam standardowo 14 dni od dnia zawarcia na odstąpienie od umowy!!!! Przykre to i szokujące, jak stracono też klienta na jeden z najwyższych pakietów. Omijać z daleka takie firmy!
  6. Rozumiem, że w przypadku braku chęci zmian pakietu kwestia liczby miesięcy do końca umowy nie ma znaczenia? Czyli w obu terminach otrzymam propozycję 24 miesięcznej umowy z 6 bezpłatnymi miesiącami i prawo wymiany dwóch dekoderów do multiroom?
  7. Jaka jest różnica przy ewentualnym przedłużaniu Pakietu Premium Max na 6 i 4 miesiące przed upływem końca dotychczasowej umowy przy wymianie 2 dekoderów multiroom na Evobox z Wi-Fi?
×
×
  • Create New...