Zanim zrobisz awanturę to zapoznaj się z regulaminem. Pismo z wypowiedzeniem musi wpłynąć na min. 30 dni przed datą rozwiązania umowy.
Luty ma 29 dni. Wysyłając maila 31.01 terminu nie dotrzymałeś.
@lastonecatch jeżeli chcesz wszystko zostawić to musisz liczyć się z podwyżką o 15 zł (multiroom podrożał z 15 na 20 zł). Reszta powinna zostać w obecnej cenie.
Dla mnie podobno nie ma takiej promocji, jedynie 2 m-ce 0 zł i 25 zł do końca umowy bez możliwości rezygnacji ale dodają bezpłatnie Player do końca zobowiązania.
@Dawid B. 38 zł za plan Standard na 2 urządzenia + 17 zł za dopełnienie do planu Premium (4K). Łącznie 55 zł/mc. Z tym, że zobowiązujesz się płacić do końca trwania umowy z Canal+.
Na moją reklamację także odpisali że problemu z działaniem dekoderów nie stwierdzili, ale...
"Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności.
W trosce o Pana zadowolenie postanowiłam skorygować rachunek za maj o 75,00 zł."